Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve annelies...heel erg gefeliciteerd. Ik vind het zo fijn voor je! Ik hoop en bid voor jullie dat alles goed gaat en dat jullie er heel erg van kunnen genieten!

Wendy...sterkte meid! Zit in het zelfde schuitje dus denk dat ik weet hoe je je voelt.

Ik ben gister nog naar de ha post geweest. IK had zo'n buik- en rugpijn, helemaal niet zoals normaal. Ik ging denken aan blaasontsteking aangezien ik dit al vanaf dinsdag rommelt maar nee geen blaasontsteking en wel bloedsporen in urine onder microscoop. Ongesteldheid zit er dus aan te komen. ZO voel ik me ook alleen het is er nog niet en dat vind ik echt slopend. Ben wel blij dat ik dit weet. De onzekerheid voorbij zeg maar!

Ik ben verdrietig, down en moedeloos maar dat trekt wel weer bij. ALs ik vandaag maar ongesteld word dan kan ik weer verder.

Ik ben er even zo helemaal klaar mee...met alles, stomme ziekenhuizen, stomme spuiten, stomme stress enz enz enz. Tegelijkertijd realiseer ik me dat, als we zwanger zouden zijn, ik ze zooooo dankbaar zou zijn. Nou ja....laat me maar lekker even boos en verdrietig zijn, gaat wel weer over!

Bedankt voor jullie hele lieve reacties!

Ik ga nu lekker de hele dag werken, even afleiding en ik kom eind van de middag weer kijken hier.

Nogmaals annelies....hele fijne dag vandaag, ik vind het super voor jullie!

dikke knuffel

Esther

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@EDR: Wees maar boos en verdrietig, dat mag.

Ik had na mijn laatste negatieve test ook zo iets van het hoeft niet meer, rot ziekenhuis in ziekenhuis uit, plannen, spanning, stress enz. Zo'n rotgevoel en hoeveel mensen ook zeggen met je mee te leven, ik voelde me bij tijd en wijle ontzettend eenzaam in mijn verdriet.

Laat je verdriet de vrije loop en raap de moed weer samen bij elkaar om verder te gaan.

Sterkte en Liefs van Sandra

Geplaatst

sjsl: Meid van harrte gefeliciteerd.

Ik had ook een gewone en een digitale gedaan, en die gewone was het streepje ook heel vaag, maar streep is streep!

Ga mara lekker genieten meis

Geplaatst

Annelies, van harte meid, heerlijk gevoel niet!!!

Esther, enorm balen, zeker omdat je je zo rot voelt en het niet doorzet. Heb dan altijd het gevoel zet de kraan maar open, dan voel je je ook ietsje beter!! Heel veel sterkte!!

Geplaatst

Annelies gefeliciteerd.

Ik kon het vandaag echt niet laten om een test te doen. Gisteravond nog zitten huilen omdat ik dacht dat het fout zou gaan.

Vanmorgen getest en er stond echt Zwanger ( 2 - 3 weken).

Ik ben erg blij maar kan het ook nog niet echt geloven. Ongesteldheid gevoel is er nog. Ga morgen het Ziekenhuis bellen.

Voor alle zwangeren geniet er lekker van. En voor degene waar het dit keer helaas niet is gelukt, veel sterkte.

Groetjes Linda

Geplaatst

Linny, meid van harte gefeliciteerd.

dat ongi gevoel blijf je houden hoor meis, de ene dag erger dan de andere!

Ga maar lekker genieten, en morgen bellen met het ziekenhuis. De test zal er niet om liegen!

Succes, met dit super nieuws

Geplaatst

hallo dames

ik heb me een tijdje wat afzijdig gehouden, was na de negatieve uitslag even in een dip belandt, de uitslag was deze keer op de een of ander manier confronterender, vorige keer waren er nog cryo's , nu moeten we weer van voor af aan beginnen...

Maar, we zijn weer vol goede moed, storten ons de komende weken op de achtertuin die helemaal op de schop gaat en we gaan nu voor september...

Maar wat is er weer veel gebeurd.... helaas vervelend nieuws op de site maar ook super nieuws!!

Annelies, Dinky en Linny van harte gefeliciteerd!!! geweldig gewoon, oke, is pril maar geniet er van he!!! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!!

Wendy heel veel sterkte meid, ik leef met je mee, met iedereen overigens bij wie het niet lukt!!!

en dames die nu nog in de fase van stimuleren en wachten zitten, heel veel succes, ik hoop dat we snel nog mooie berichten zullen volgen..!!!

lieve groeten

meiske74

Geplaatst

Meiske,

Dat je even tijd voor jezelf wilde is heel begrijpelijk!

Neem de tijd om dit te verwerken hoor. Elke keer weer een tegenslag is niet niks meid.

Ik hoop dat jullie toch wel gauw door mogen en dan gauw een positieve test in handen mag hebben!

Knuff voor jou meis

Geplaatst

hallo henne

jeetje, bij jou gaat het nu ineens erg snel he: bijna alweer de eerste fm.....

hoe voel je je?

Ik wilde je even laten weten dat wij komende maand onze eerste acupunctuurbehandeling hebben, zowel mijn man als ik, ik heb er al zoveel goede verhalen over gehoord!! nog bedankt voor je info.

ik hoop dat de 10de het eerste goede nieuws voor je komt!

lieve groeten

meiske74

Geplaatst

Annelies en Linny; SUPER! een positieve test. Gefeliciteerd beide!

Meiske74;ik heb ook een afspraak staan bij acupunctuur. Eerst even gesprekje,maar wil er ook zeer zeker mee beginnen!

Geplaatst

Annelies & Linny: gefeliciteerd!!!!!!!

Esther en Meiske74: heel veel sterkte. Bij de laatste negatieve test had ik het ook echt helemaal gehad en wilde er ook mee kappen, maar er komt toch weer een moment dat je je weer gaat opladen voor een volgende poging en weer gaat wennen aan het idee.

Hoe is het bij iedereen in de wachtweken? Ik kan pas volgende week zondag testen, maar ben zoooo ontzettend nerveus deze keer. De tijd kruipt echt voorbij!

Neel

Geplaatst

Joehoe nog meer goed nieuws, Linda gefeliciteerd. Ik hoop altijd maar dat zo'n positieve flow een beetje besmettelijk is ;-)

Meiske, het is heel erg 'normaal' dat je er op een gegeven moment doorheen zit. Ik denk dat iedereen waarbij het niet vrij snel lukt wel een keer op zo'n punt belandt. Of dat nu tijdens iui's is, erna, na een eerste of tweede ivf...op een gegeven moment zeggen je lijf en hoofd toch stop. Een pauze kan dan wonderen doen hoor, lees maar bij het topic 'de pauze meisjes'. Even bezig met andere dingen, geen ziekenhuis, geen prikken, geen dokters. Even de accu weer opladen. Geniet dus vooral van de zomer, het werken in de tuin en dan in september weer met frisse moed er tegenaan.

Geplaatst

annelies, van harte met je positieve test.

@ linny, dat gevoel dat je ongesteld gaat worden hou je nog wel. ik ben nu 13 wk zwanger en heb nog steeds af en toe een menstuatie gevoel. maak je daar niet druk om!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi allemaal,

linny van harte gefeliciteerd!

Hier nog geen rooie duivels. Ik voel niks want ik ben nu voor het eerst lekker paracetamol aan het slikken maar de vorige keer werd ik om vier uur ongesteld, nu de punctie een uur later als toe gehad dus om vijf uur??? We wachten rustig af.

liefs

Geplaatst

Bedankt iedereen voor de lieve woorden! Wij hebben het vandaag aan familie en vrienden die van de punctie enzo wisten verteld. Dat was leuk. Maar ik kan je vertellen ... het is HEEL vreemd. Echt onwerkelijk. Eerst maar eens naar de 1e echo (hebben we met ongeveer 7 weken volgens de folder).

Hier is het ver afgelopen denk ik, krijg nu ook hoofdpijn en vloei roodachtig:sad1:

Wacht nog even op de bloedtest, maar heb geen goeie hoop.

Verder iedereen succes, hoop dat het de rest wel lukt!

Groetjes Wendy

Wendy ... hoe is het met jou afgelopen???

En Esther ... ik hoop er nog stiekum het beste van voor je.

Annelies gefeliciteerd.

Ik kon het vandaag echt niet laten om een test te doen. Gisteravond nog zitten huilen omdat ik dacht dat het fout zou gaan.

Vanmorgen getest en er stond echt Zwanger ( 2 - 3 weken).

Ik ben erg blij maar kan het ook nog niet echt geloven. Ongesteldheid gevoel is er nog. Ga morgen het Ziekenhuis bellen.

Voor alle zwangeren geniet er lekker van. En voor degene waar het dit keer helaas niet is gelukt, veel sterkte.

Groetjes Linda

Gefeliciteerd Linda!! Helemaal super!

Annelies & Linny: gefeliciteerd!!!!!!!

Esther en Meiske74: heel veel sterkte. Bij de laatste negatieve test had ik het ook echt helemaal gehad en wilde er ook mee kappen, maar er komt toch weer een moment dat je je weer gaat opladen voor een volgende poging en weer gaat wennen aan het idee.

Hoe is het bij iedereen in de wachtweken? Ik kan pas volgende week zondag testen, maar ben zoooo ontzettend nerveus deze keer. De tijd kruipt echt voorbij!

Neel

Ik heb je bij het lijstje gezet Neel. Veel succes met wachten.

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Neel, IVF, 14 juni testen

Laika, IVF, 17 juni bloedtest

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben hard van het bankje afgevallen. Nu behoorlijk ongesteld, maar goed, heb de paniek al achter de rug... Dinsdag alsnog de bloedtest, en dan hopelijk verder voor een cryo.

Annelies hartstikke gefeliciteerd, het is je zo gegunt!!!

Esther, inderdaad verdriet en kwaad, waarom???

Maar meer hadden we niet kunnen doen, hou moed!

Liefs Wendy

Geplaatst

Hallo allemaal,

al effe niet meer geweest(was effe flink bijlezen)

Lonki - Dinky - Sjsl - Linny; Gefeliciteerd!!

Voor alle andere die nog wachten; succes.

gr daan26

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik ben vandaag m een bloedtest geweest ik zit nu op WD 13.

Heb net de resultaten van het lab gekregen:

HCG: 49

Ustrogan: 134,8

Progestran: 15,4

Nu hoorde ik dat je hcg ronde de 100 moet zijn klopt dat? en wat de rest moet zijn weet ik niet, kan iemand me helpen?

Geplaatst

Hey Suus 77

Meid ik heb geen idee! Ik weet dat ik op wachtdag 15 een hcg van 213 had, was normaal zeiden ze. Wat werd er bij de uitslag vermeld dan? Werd er verder nog iets uitgelegd?? Vervelend dat je nu in onzekerheid zit. Kan je morgen anders nog een keer contact opnemen met het ziekenhuis? Sterkte meid!!!

Geplaatst

Dank je , erg zie onzekerheid, er gebeurd in ieder geval wel iets, kan helaas pas morgen na 16:00 uur de ivf arts bereiken.

En het lab kon er geen uitspraak over doen.

Geplaatst

Verdubbelt HCG niet elke dag zo'n beetje? Dan zou je op dag 15 ook rond de 200 hebben, wat blijkbaar normaal is?

Waardeloos hoor, dat je een uitslag krijgt waar je helemaal niks mee kan! Succes met wachten ... ik hoop dat het goed is :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden