Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sasje meid, wat vertel je ons nu......, wat een Kl... bericht zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte deze periode. Jullie hebben al heel wat achter de rug. Denk aan je zelf en hoop dat jullie wens toch snel mag uitkomen. We duimen voor jullie.

Liefs, Linda

• Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sasje, wat een rotnieuws! Heel veel sterkte.

Geplaatst

Ow Sasje, ik was juist zo blij dat het jullie spontaan gelukt was. Gatsie, wat een kl...bericht! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende dagen.

Liefs

Geplaatst

sasje wat een rotbericht

Net nu ik me wil komen melden dat ik ook (hopelijk) tot de februari 2010 moeders ga behoren.

Heb meegelezen op dit forum en zie meerdere Ursela's haha. Dus ik sluit me ook aan.

Heb gisteren mijn 7 weken echo gehad (in enschede zag dat er ook mensen daar lopen) en gelukkig dit keer wel een kloppend hartje (heb in maart een miskraam gehad).

Ben 12 februari uitgeteld.

groeten Ursela

Geplaatst

Ursela gefeliciteerd! Inderdaad wisselen positieve en negatieve berichten elkaar af. Het is soms even slikken als je zit te lezen. Maar jij hebt het hartje gezien, spannend he!!

Geplaatst

Marietje 31 januari --> 8 juli nekplooimeting, bloed prikken combitest

--> 9 juli 1e afspraak verloskundige

Zonnetje 6 februari --> 6 juli 1e echo

Lonki 8 februari --> 2 juli 1e echo

Dinky 8 februari --> 2 juli 1e echo

Neel 16 februari --> 30 juni 1e echo

sasje 20 februari -- in de week van 6 juli 1e echo

Laika 23 februari--> ?

Linda 28 februari--> 13 juli 1e echo

Nou meiden weer een afspraak erbij! Heb nu zowel contact met ziekenhuis als verloskundige. Dubbel sporen beleid op advies van zh. Als ik ergens mee zit kan ik sneller bij verloskundige terecht dan bij zh. Geeft een goed gevoel!

Geplaatst

Hou Urs

grappig dat jij ook in Enschede loopt en 12 februari bent uitgerekend

ik loop zelf ook in Enschede en ben 8 februari uitgerekend

maar wat apart dat jij een 7 weken echo hebt gehad ik moet nm nog ff wachten tot 2 juli dan ben ik 8 weken en 3 dagen nou succes de komende tijd.

Geplaatst

sasje, wat een )(*&^%$bericht bah, veel sterkte meid

Urs, gefeliciteerd

Hier een URSULA hahahaa grappig

Geplaatst

nou toch weer even een berichtje van mij.

super lief jullie reacties

heb ondertussen contact gehad met mijn gyn (niet die van nijmegen want die weten nog niks!!) maar zij zegt dat er toch nog een sprankje hoop is dat het niet fout is aangezien ik maar een klein beetje bloed ben verloren!.

heb nu volgende week donderdag of vrijdag een echo en dan weten we meer afwachten dus misschien is het alleen maar een innestelingsbloeding geweest!!!

meiden heel hard duimen dus

urs gefeliciteerd meid

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ben ff weggeweest, druk met werk en niet kunnen schrijven maar wel meegelezen en op de hoogte gebleven van alle leuke maar ook trieste nieuwtjes

Sasje...lees het verhaal van Marietje nog eens mischien is het allemaal nog niet voorbij, blijf nog even de hoop houden.

Het lijkt wel of 2 juli steeds langer schijnt te duren maar deze week is het dan eindelijk zo ver...de eerste echo net zoals Lonki en net zoals zij al zei...je durf nog niks te zeggen tegen niemand voor het geval!

Ik heb al een flinke buik maar er werd mij gezegd dat dat komt door de utrogestan en die moet ik voorlopig nog wel gebruiken. Mijn werkkleding past me niet meer en mijn baas maar vragen..."je bent lekker aan je maat aan het worden hè? Pfffft..., ik zal blij zijn als ik oficeel kan zeggen "IK BEN ZWANGER" en dat is de reden dat ik zo aan het uitbuiken ben.

Allemaal veel geluk en gelukstraantjes bij de eerste echos....

Dinky

Geplaatst

Hey Sasje wat lees ik nu. De eerste vraag die de arts an mij stelde is heb je buikpijn, buikkrampen? Nee niet dus en bloedverlies gestopt. Als dat bij jou ook zo is zou ik inderdaad die echo even afwachten. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar ik ben door een hel gegaan voor niets. Mocht je vragen hebben mag je me ook mailen of een privebericht sturen. Ik duim voor je!!!!

En ja hoor ladies morgen 9 weken en nu officieel aan de speciale broeken. Wellicht komt het ook door de obstipatie, maar de broeken passen niet meer en gewone shirts zitten echt te strak! Dus vanaf morgen maar aan de speciale kleding, geen knellende broeken meer!!!! Moet zeggen bij passen zaten ze heerlijk!!!

Geplaatst

Marietje 31 januari --> 8 juli nekplooimeting, bloed prikken combitest

--> 9 juli 1e afspraak verloskundige

Zonnetje 6 februari --> 6 juli 1e echo

Lonki 8 februari --> 2 juli 1e echo

Dinky 8 februari --> 2 juli 1e echo

Neel 16 februari --> 30 juni 1e echo

sasje 20 februari -- in de week van 6 juli 1e echo

Laika 23 februari--> ?

Linda 02 maart--> 13 juli 1e echo

Hoi meiden,

ik heb mij 2 dagen vergist in de uitgerekende datum. Het moet 2 maart zijn. Dus eigenlijk hoor ik niet bij de februari topic, maar laat me nog even staan anders voel ik mij zo alleen........ Zal kijken op ik een nieuw topic kan openen.

Liefs, Linda

Geplaatst

marietje bedankt.wat jij zegt klopt heb geen buikpijn gehad ook geen kramp en ben maar een heel klein beetje bloed verloren.ook k ben door een hel gegaan maar dat is denk ik ook de angst die we hebben is het eindelijk gelukt en dan gebeurt er zoiets je wereld staat meteen op zn kop!!bah ik haat wachten ik wil niet meer wachten ik wil het weten is het goed of is het fout??

en het wachten gaat lag duren deze week want ik heb gisteren te horen gekeregen datik ontslagen ben!! mooi klote.ga morgen kijken of ze dit mogen maken aangezien ze weten dat ik zwanger ben.

linda blijf nog maar gezllig effe hier hoor!!!

liefs

Geplaatst

Hey Linda,

Ik ben eigenlijk ook illegaal hier, maar dat komt gewoon doordat je zo met elkaar optrekt op het wachtbankje!! Dus denk niet dat het een probleem is hoor!!

@Sasje, vervelend wat zeg ik, gewoon mooi kl***. Economische redene zeker? Hoe is het in jou branche? Snel kans op ander werk?? Ik zit ook in de hoek waar een hoop klappen vallen. Afwachten wat het gaat worden, heel vervelend!

Geplaatst

Dank jullie wel meiden, ik blijf gezellig hangen en jullie volgen.

Jeetje Sas, bij jou komt ook alles tegelijk zeg. Kl... voor je zeg. Sterkte.

Hoe maak ik trouwens een nieuwe topic aan? Kan het zo 123 niet vinden.

Liefs, Linda

Geplaatst

ik hoop het er is n principe werk genoeg maar ja moet het ook een beetje leuk vinden he??ik werk in de horeca en als blijkt dat ik toch echt zwanger ben wil ik eigenlijk liever in een dagzaak gaan werken heb welaliets vonden en ook al een brief verstuurd ben benieuwd of ik iets hoor!!

mag ik vragen waarom jij een nekplooimeteing en een combitest gaat doen??

Geplaatst

Hey Linda,

Via forum naar het onderwerp wat je zoekt en vervolgens een onderwerp openen, bijv. zwanger. Dan staat er bovenaanhet lijstje met alle topic, nieuw topic openen. Succes!!

Geplaatst

Aha, nou we duimen gewoon ook daarvoor! En een beeb en een leuke job!!! Succes!

Ik ben 40 dus wil deze test doen. Verder zie ik het wel wat ik doe. Op een of andere manier heb ik vanaf de start van dit traject al geroepen dat dit het gewoon wordt. Dat gevoel overheerste ook tijdens de miskraam melding, kon me er niet bij neerleggen. Heb ook heel erg sterk het gevoel dat alles gewoon goed is met de beeb, dus ben ook niet bang voor de uitslagen van de test. Is gewoon allemaal goed, komt ook allemaal goed. Ben errug positief ingesteld dit keer en heel zeker van mijn zaak. Kan de hele wereld aan hahahaha kom maar op hahahaha

Geplaatst

mairetje echt super dat je zo positief bent!!!

hoe ben je eigenlijk zwanger geworden??(sorry maar weet het niet!!)

ik gun je iig een gezond kindje alle meiden trouwens

ik heb vanmorgen maar weer eens getest en hij was weer positief!!!we wachten rustig af wat de gyn gaat zeggen eind van de week.

fijne avond

Geplaatst

Hey Sasje,

Kijk dat zijn positieve berichten!!!! En nou vasthouden hoor!!!

Dit was mijn 2e IVF, 1e ivf vroege miskraam, cryo's niet aangeslagen. Nu 2e ivf raak en nog cryo's. Door alles wat mijn lichaam heeft doorstaan (hahaha klinkt lekker dramatisch hahahaha) mis ik een eileider, heb ik een defecte eileider, heb PCO en heb 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. De tweede was bijna fataal. Net op tijd onder het mes gegaan om de inwendige bloeding te stoppen. En te zorgen dat ik er nog ben. En nu dus zwanger, mooier kan het niet worden, tsja behalve als ik ff de staatsloterij win hahahahahaha.

Al met al een heel verhaal over een lange tijd en nu had ik voor het eerst echt het gevoel van ja dit wordt het. Begonnen met spuiten op Pasen (moest wel mooie eitjes geven) Punctie op moederdag (hoe bedoel je goede dag) tp op de 13e (voor mij een geluksgetal) en het eerste vage streepje van de test was hemels (hemelvaartdag). Nou beter kan toch gewoon niet hahahaha hoe bedoel je bijgelovig hahahaha

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie beeb en dat je maar snel antwoord mag hebben van de mannen/vrouwen in de witte jassen. Want die bevestiging wil je toch (wilde ik ook hoor). Heel veel succes!!!!!

Geplaatst

jeetje wat een heftig verhaal marietje!!!!

hoelang ben je precies bezig geweest dan al met al???pff als ik dit zo lees heb ik werkelijk nog niks meegemaakt!!

sommige mensen gun je het zo dat het goed gaat en dat ze zo'n klein wonder in hun armen mogen houden en een van die mensen bij jij zeker!!!

zou jij ook ooit nog eens in mm gaan als je al een kindje hebt?? en de andere meiden???

thanks diesucces heb ik zeker nodig heb nual de zenuwen voor de echo!!

Geplaatst

Zei al eerder ben 40 dus met een poosje rust zo'n 17 jaar. De wens gaat nooit weg, alleen weet je op een gegeven moment niet meer welke weg te behandelen. En wat betreft verdienen, iedereen verdiend dat geluk, er zijn geen gradaties in, ik hoop ook werkelijk dat iedereen de grote wens in vervulling ziet gaan.

Op dit moment ben ik al blij dat dit voor mij bestemd is, over een tweede keer denk ik eigenlijk nog niet na.

Voor mij is het geluk nu gekomen en volgend mij voor jullie ook!!! Hoeveel weken ben je met de echo. Ben zeer benieuwd wat je gaat zien. Heel veel succes! En laat je snel weten wat de uitslag is.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden