Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi Dames

Wat leuk om te lezen dat er weer zoveel nieuwe zwangeren zijn, super nieuws!!!!!

Allemaal gefeliciteerd.

groetjes annemie

• Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal

ik heb vanmorgen weer positief getest dus kan er wel van uit gaan dat ik ZWANGER ben.

mijn uitgerekende data is 8 februari 2010, wie is er nog meer rond diedatum uitgerekend

Geplaatst

Meiden, gefeliciteerd!

Wat gaaf dat er ook al een februari-forum is.

Hoop dat alles goed blijft gaan de komende maanden en dat er nog maar heel veel a.s. februari-moeders bij mogen komen!!

Michelle

Geplaatst

Hey ladies,

Lonki gefeliciteerd!!!

Tsja na gisteren blijkt dat ik eigenlijk hier illegaal zit. Ik ben in verwachting van één mooie babie die volgens planning 31 januari zich zal melden! Ik ben nu 5 weken en 5 dagen. Babie zit op goede plaats dus alles gaat goed! Heb zelf alleen probemen met slapen, kan niet op buik slapen en gevolg is dat ik verkrampte neksperen heb, waardoor ik heel duizelig ben. Ben vandaag onderzocht door huisarts en die vertelde dat. Dus nu warme kruik in me nek en hopen dat het snel overgaat.

Geplaatst

Jeetje nu ook al weer een februari topic, helemaal super meiden, van harte gefeliciteerd allemaal!

Marietje wat fijn dat alles er goed uit ziet en op de goede plaats zit.

Geplaatst

Lonki gefeliciteerd meid

Marietje, wat fijn om te horen dat alles ok is zeg!

Maatje 1980. Nu jij wat dingen zegt, idd jeukende tepels, maar verder geen last van me borsten!

Vd week op me werk een bloedneus, heb toen me vriendin gebelt of zij dat ook had, en antwoord was ja!

Moeie benen, maar dat komt denk ik ook door het ongi gevoel wat ik nogsteeds heb, verder mag ik niet klagen!

Ben vandaag 5 weken!

Het blijven spannende tijden, ik vraag me zo vaak af kan het nu echt nog misgaan????............!!!

Geplaatst

wij zijn dan zwanger maar krijgen pas 6juli de 1e echo, ik vind dit eigenlijk nogal laat.........is dit gewoonlijk?????

Geplaatst

Hey meiden,

GEFELICITEERD! Hardstikke leuk zeg en zoveel zwangeren gelijk...goed hoor! Hoop dat ze allemaal lekker blijven zitten!

Liefs,

Britt

Geplaatst

Hey Zonnetje,

Ik heb geen idee wat normaal is. Weet alleen dat ik over iets meer dan twee weken weer een echo krijg. AMC gaf aan dat mocht het eventueel niet op de goede lokatie zitten, dan konden ze via een injectie de zwangerschap beeindigen, hoefde ik niet weer een operatie te ondergaan. Gelukkig zit het netjes in de baarmoeder. Bu over twee weken een echo voor het hartje en de groei. Jammer dat je pas in juli mag. Het is zo bijzonder en zo echt ineens.

Geplaatst

Ik ga maandag gewoon even bellen, want ik bedoel je zit al in de mmm en dan mag je pas zo laat komen, het zit me gewoon niet lekker!

Geplaatst

jA JE KAN HET ALTIJD VRAGEN EN ZEKER OOK WAAROM HET PAS IN JULI IS. wELLICHT HEBBEN HUN EEN ANDERE GEDACHTE, MAAR TOCH WEL FIJN ALS JE EERDER ZOU KUNNEN!!

Sorry caps lock stond aan

Geplaatst

Hey Zonnetje,

Ik had ook pas mn eerste echo met 9 weken. Is idd afzien, zo lang wachten. Het schijnt wel normaal te zijn. Je kan natuurlijk altijd proberen of je eerder terecht kan. Niet geschoten is altijd mis!

Liefs, Jane

Geplaatst

He zonnetje

Ik loop 2 dagen achter op je en ik heb 2 juli mijn echo dan ben ik 8 weken en 3 dagen

Geplaatst

Hallo allemaal,

Allereerst mijn felicitatie aan alle meiden die zwanger zijn....wat kan een mens gelukkig zijn...!

Ik had mijn TP op 23 mei en had 5 juni de positieve bloedtest, dus ben ik waarschijnlijk ook uitgerekend voor februarie 2010. Hoe rekenen jullie dat uit..., vanaf de dag van de TP? Ben ik wel nieuwsgierig na. Mijn eerste echo heb ik 2 juli en dan zullen we weten hoeveel baby's er zijn, zoooo spannend, ik dacht dat de wachtweken moeilijk waren maar deze weken worden nog moeilijker geloof ik!

Lonki, ik loop gelijk met jou, dus al jou uitgerekende datums gelden dan ook voor mij...

Groetjes Dinky

Geplaatst

He Dinky gefeliciteerd we lopen idd gelijk op en ook ik heb 2 juli mijn eerste echo bij mij werd gerekend vanaf de punctie die was 18 mei 38 weken later kom je op 8 februari uit

Geplaatst

Uitgerekend in februari 2010:

Marietje 31 januari

Zonnetje 6 februari

Lonki 8 februari

Dinky 8 februari

Meiden heb weer een lijstje gemaakt (we zijn echt van de lijstjes hahahaha). Mocht ik iemand vergeten zijn dan graag even erbij plaatsen, raak het overzicht een beetje kwijt hahahaha zwangerschapskwaaltje hihi

Geplaatst

Ik kom me ook hier melden :) En het is zo spannend!!!

Ik had 20-5 de punctie, 23-5 de TP en heb gisteren op dag 15 positief getest. Dus ik geloof dat we echt kunnen zeggen dat ik zwanger ben. Zo vreemd! Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en 25-6 de 1e echo. Hopelijk een hartje te zien! Ik ben dan 7 weken en 1 dag. Want ik heb vandaag nog gevraagd hoe je dat meet .... dag van de punctie + 2 weken. Ik ben dan uitgerekend op 10-02-10 ... mooie datum dacht ik :)

Ik had vanochtend een paar druppels bruine afscheiding. Probeer me er maar niet druk om te maken. M'n buik voelt vreemd, maar niet echt het ongi gevoel. Het is bijna niet voor te stellen dat er echt een babietje groeit daarbinnen!

Ik ben ook dol op lijstjes ...

Uitgerekend in februari 2010:

Marietje 31 januari

Zonnetje 6 februari

Lonki 8 februari

Dinky 8 februari

Annelies 10 februari

Geplaatst

wat super snel annelies dat je voor een echo mag! Heerlijk meid. En dat bruin bloedverlies...ik begrijp elke keer dat je je geen zorgen hoeft te maken als het bruin is. Als het helder word dan wordt het een ander verhaal.

genieten hoor!

Geplaatst

Hey Annelies,

Van harte meid, fijn dat het lijstje weer wat langer wordt. Hoe voel je je, anders, klachtjes?? Blijf het allemaal nog onwerkelijk vinden. Ik mag de 23e weer voor een echo, spannend hoor!!!

Geniet ervan!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Onwerkelijk is het echt!!

Ik heb vanochtend nog maar weer een test gedaan (de digitale), maar het wil nog niet helemaal doordringen. Morgenavond komt er iemand van moeders voor moeders langs ... het is dus toch wel echt allemaal.

Het idee: ik ben zwanger. Zoooo raar. Maar ook zooo fijn.

Voel me goed hoor. Beetje vage misselijkheid de hele dag door eigenlijk. Vooral als ik net gegeten heb. Maar niet al te erg.

En ik slaap als een blok. En dat is zo fijn, want heb dit jaar 3,5 maand Lucrin gebruikt, waarvan je in de overgang komt en toen werd ik 's nachts wel 2, 3 of 4 keer wakker. Dus dis is heerlijk!

En jij? Leuk dat we in dezelfde week een echo hebben. Echt spannend ja!

Geplaatst

Dat is een goeie!

Wie doet er allemaal mee met moeders voor moeders?

Ik direct vanaf het moment dat het kon. Ik kan doorgaan tot 30 juli.

Dus wie weet ben ik nu hard aan het werk voor iemand hier op het forum!

Waarom doe je wel of niet mee?

Ben benieuwd!

Geplaatst

Ik wilde wel mee doen, maar heb ooit een bloedtransfusie gehad en mag niet meedoen helaas. Was wel een teleurstelling toen ik dat hoorde.

Geplaatst

Ik had mij ophgegeven en werd gebelt toen ik niet thuis was, ze zou later terug bellen heb ze niet meer gedaan!

Heb ik gister maar weer het formulier opnieuw ingestuurd en hopelijk belt ze nu 1 deze dagen terug want ik wil het graag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden