Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden,

Heb minder goed nieuws, vanmorgen bij opstaan bruine afscheiding die overging in roze weer naar bruin, even stopte weer naar bruin met klein stolsel en weer stopte, daarna weer bruin. Contact opgenomen met zh. Kan vrijdag komen voor echo, gaven aan dat het twee kanten op kan gaan. Voor mijn duidelijkheid de echo vrijdag, zo ver weg nog vrijdag.............. voel me leeg, zit op werk, kan niet naar huis, zit met een project wat af moet, moet morgenmiddag komen werken (was vrij) om vrijdag naar ziekenhuis te kunnen...............geloof dat ik het een beetje aan het opgeven ben nu. Wil eigenlijk gewoon een potje janken, maar dat moet ik bewaren voor vanavond thuis.....

• Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjee marietje, ik hoop zo dat het niks is meis.

Pfff balen dat je nu niet lekker naar huis kan, begrijpen ze dat niet als je dat aangeeft dat je graag wilt gaan!

Sorry maar als ik me zo voelde, dan had ik zeker wel naar huis gegaan!

Hoever ben je nu ook alweer, we lopen bijna gelijk toch??

Meis nogmaals mijn duimen draaien voor jou, dat dit niks is

Geplaatst

Werk in mannenwereld, loopt allemaal iets anders.

Ben nu 6 weken en 2 dagen....

Door zenuwen kotsmisselijk, merk verder niets aan mijn lichaam, alles is hetzelfde als gisteren!!! Borsten doen zeer, enz. Merk alleen dat ik nu zo gespannen ben als een snaar.......

Geplaatst

ok dan ben je een week verder dan ik!

Nou sorry hoor mannenwereld of niet ik zou echt wel gaan!

maar goed dat is je eigen keus meis.

In ieder geval heel veel sterkte ik je helaas ook niet helpen!

ik kan alleen maar duimen

Geplaatst

Marietje, ik weet eigenlijk niet wat ik zeggen moet.

Misschien is het wel goed om even wat afleiding te hebben en misschien zou het beter zijn om thuis de boel goed bij elkaar te janken.

Ik heb zelf een winkel (in een mannenwereld) en weet hoe naar het is als je moet werken als je hoofd er totaal niet bij is.

Kijk eens naar alles wat Renee geschreven heeft, zij heeft niets anders dan bloedingen. Ze is nu met vakantie maar ze heeft er van alles over geschreven wat je hier terug kunt vinden.

Ik denk aan je!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Marietje ik kan me heel goed voorstellen dat je daar flink van onder de indruk bent, maar het hoeft niets te betekenen zoals Vanessa al schreef heeft Renee ook al een aantal bloedingen gehad en in haar geval schijnt dat gewoon bij haar zwangerschap te horen en is er met het beebje niets aan de hand.

Ik denk aan je en zal voor je duimen dat het gewoon een éénmalig iets is en dat het verder een lekkere zorgeloose zwangerschap mag worden.

Geplaatst

Oh Marietje, wat ontzettend eng.

Heel heel veel sterkte met wachten op nieuws. En huil vanavond lekker thuis. Ik hoop zo dat het gewoon nog goed zit.

Geplaatst
Meiden,

Heb minder goed nieuws, vanmorgen bij opstaan bruine afscheiding die overging in roze weer naar bruin, even stopte weer naar bruin met klein stolsel en weer stopte, daarna weer bruin. Contact opgenomen met zh. Kan vrijdag komen voor echo, gaven aan dat het twee kanten op kan gaan. Voor mijn duidelijkheid de echo vrijdag, zo ver weg nog vrijdag.............. voel me leeg, zit op werk, kan niet naar huis, zit met een project wat af moet, moet morgenmiddag komen werken (was vrij) om vrijdag naar ziekenhuis te kunnen...............geloof dat ik het een beetje aan het opgeven ben nu. Wil eigenlijk gewoon een potje janken, maar dat moet ik bewaren voor vanavond thuis.....

Ik had vandaag en gisteren last van bruine afscheiding en het lijkt nu over te gaan op roze. Mijn buik voelt helemaal niet goed. Denk echt dat het misgaat. Weet even niet wat ik moet voelen of denken. Ga zo maar proberen te slapen en dan kijken hoe het morgen is.

Geplaatst

joh meid wat lees ik nou! Hoe is het nu? Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Het hoeft natuurlijk niet mis te gaan!

Geplaatst

Ben nu echt ongesteld geworden. Echt niet leuk. Ik ben blij, dat als het dan toch mis moest moet gaan, dat het zo snel gebeurde. Ik was voor mijn gevoel nog niet gehecht aan embryootje. Misschien komt de klap nog, maar ik voel me wel nuchter. Ik baal natuurlijk ontzettend, we hadden het zo graag gewild. Maar ik realiseer me ook dat het pas onze 1e poging is en we nog 3 embryootjes in de diepvries hebben.

Hoe is met jou Marietje?

Geplaatst

Hey Annelies,

Enorm balen meid!!! Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.

Gisterenmiddag was de rommel (het is niet veel maar goed) gestopt. Nu net weer een beetje rommel. Het is bruinachtig slijm. Ik ben blij als het vrijdag is. Alle klachten zijn verder gelijk, geen buikkrampen of dergelijke. Totaal geen ongesteld gevoel, ben ondertussen iedere keer misselijk, maar denk dat dat van de zenuwen is. Nog twee dagen wachten .....*zucht*

Heel veel sterkte jullie!!!!

Geplaatst

Sjsl meid ik lees het nu pas, wat erg...weet gewoon niks te zeggen

heel veel sterkte!!!!

marietje, ben je al geweest??????

Geplaatst

Hoi net terug, heb al ff wat gezet op zwangeren 2009, maar alles goed, hartje gezien en gehoord!! Ben helemaal opgelucht!

Bij jou ook alles goed?? Wanneer mag jij voor de echo?

Geplaatst

gelukkig meid, weer lastje minder he

Ik mag pas 6 juli:sad1:

Ik heb net 4 dagen achter een gespuugd, ben 3 kilo kwijt bah bah

Ook een flinke keelontsteking gehad dus het zit allemaal niet mee.

Maar goed, we klagen verders niet!

Geplaatst

Das inderdaad balen.

Dus als jij je eerste echo hebt heb ik er al 3 (eigenlijk 2) gehad! Wat een verschillen per ziekenhuis he!

Geplaatst

ja idd, ik baal er ook wel van, maar ja niks aan te doen!

Ach ik zie het ook weer als een kadotje waar we naartoe leven

Geplaatst

Tja heb het al vaker gezegd, het niet iv(doeje)ffen maar ffwachten! Het hele traject bestaat uit wachten. Maar geduld is een schone zaak!

Geplaatst

He Marietje

wat fijn dat alles goed is en leuk dat je het hartje hebt horen kloppen maar idd als je denkt dat er is mis is wat kan de tijd dan lang duren

geniet van de weken die komen ze gaan snel genoeg voorbij helaas ik vond zwanger zijn heerlijk ik heb ook 42 weken gelopen van mijn zoon en ik heb er echt van genoten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat leuk om te lezen dat verschillende van jullie al echos hebben gehad, helaas moet ik nog wachten tot 2 Juli en dat duurt weer zo lang, was ik net uit de wachtweken kan ik weer wachten, maar zoals Marietje al zei...geduld is een schone zaak! Ik hoop voor jullie allemaal dat we op de topic van februarie 2010 kunnen blijven en elkaar op de hoogte kunnen houden van de groeiende buikjes...

Dinky

Geplaatst

He Dinky

ook ik moet wachten tot 2 juli op mijn echo en idd we moesten al 2 weken wachten en nu weer 4 weken (nu nog 2 en een half)

maar die ellendige ww's zijn voorbij

zolang je je goed voelt is alles goed al heb ik vorige week nog wel een extra test gedaan tja je weet maar nooit ben vandaag met moeders voor moeders begonnen tja moet toch wat terug doen

nou succes met het wachten maar het wordt vanzelf 2 juli haha

Geplaatst

Hey meiden,

Ik wilde ook graag mee doen met moeders voor moeders, maar mocht niet door een bloedtransfusie die ik ooit heb gehad. Balen hoor, wilde ook mijn steentje bijdrage en het mooie boek ging ook aan mijn neus voorbij!

Geplaatst

Hoi,

Moeders voor moeders bestaat hier niet in Spanje...jammer want ik had graag mijn steentje bijgedragen!

Ik word niet goed van de utrogestan....2 x per dag 2 bolletjes tot 13 weken toe. Het is voor een goed doel maar ik ben dat "gelek" nu toch wel zat! hebben jullie dat ook dat je zolang utrogestan moeten gebruiken? Afin 2 juli is nu mijn prioriteit....zo zenuwachtig en heel nieuwsgierig en wensen dat alles goed is. Afin nog 15 daagjes en dan weten we meer.....

Groetjes Dinky

Geplaatst

Hey Dinky,

Was even vergeten dat jij in Spanje zit! Lekker hoor, ik ga over 7 weekjes, maar dan voor vakantie!!!

Ik mocht gelijk stoppen met de bolletjes toen ik een positieve bloedtest had. Inderdaad werd ik ook gek van dat gelek! Maar goed het is voor een goed doel!

Ik had gisteravond weer een bloeding. Rood bloed dit keer!!! Maar had de hele dag al enorme last van mijn obstipatie! Deed weer verschrikkelijk zeer! Gisteravond op toilet weer pijn (echt door ontlasting, niet anders) en ineens een golfje rood bloed! Denk dus dat er een adertje was gesprongen door de obstipatie, het was namelijk ook zo weer weg. Maar jeetje het is en blijft schrikken! Straks maar even ziekenhuis bellen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden