Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2010


zonnetje2

Aanbevolen Berichten

marietje ik heb al elders gereageerd, maar hier nogmaals sterkte hoor meid

 

 

 

Dinky, lekker dat je daar woont zeg!

 

Ik moest de 1e ivf pog. wel die bollen gebruiken wat een drama die dingen!

 

Nu hadden we een cryo beh. en nu hoefde ik ze helemaal niet te gebruiken!

 

Waarom moet het zo lang dan????

 

 

 

Ik voel me prima, alleen wat duurt wachten lang, plus mijn broeken zitten te strak pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hey meiden,

 

 

 

Dat van die broeken ken ik ook. Dacht dat het verbeelding was (zullen mijn darmen wel zijn), maar ze zitten echt niet lekker. Als ik uit mijn werk kom trek ik gelijk een joggingbroek aan, uit die broeken!!! Vind het ook zo raar om nu al positiekleding te kopen!

 

 

 

De vermoeidheid slaat meer toe nu, kan 's avonds alleen nog maar op de bank hangen. Blij dat ik morgen vrij ben, lekker rustig aan en eens iets in huishouden doen. Loop de hele dag te puffen en zuchten hahahaha daar wordt je pas moe van hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend in februari 2010:

 

 

 

Marietje 31 januari -> 23 juni 3e echo

 

Zonnetje 6 februari --> 6 juli 1e echo

 

Lonki 8 februari --> 2 juli 1e echo

 

Dinky 8 februari --> 2 juli 1e echo

 

 

 

 

 

Ladies is de lijst zo compleet met data? Ben de laatste tijd zo vergeetachtig als wat, dus dacht schrijf de echo's er maar bij. Volgens mij zijn er nog meer dames uitgerekend in februari, maar die hebben we hier nog niet gezien. Joehoe waar zijn jullie hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marietje,

 

 

 

Ik had je al heel veel sterkte gewenst via een ander topic maar mocht je deze eerder lezen....nogmaals heel veel sterkte voor de komende tijd.

 

Je schreef dat je over 7 weken op vakantie ging, probeer daar te relaxen en uit te kijken naar een eventuele volgende behandeling.

 

 

 

Dinky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

 

 

 

allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap

 

 

 

ikwil me ook graag bij jullie voegen.ik heb afgelopen vrijdag positief getest:hello2: dus als ik goed gerekend heb ben ik vandaag 4 wken en 5 dagen dus ben ik rond 20 februari uitgerekend!!!

 

over 3 weken heb ik mn eerste echo maar weet nog niet precies wanneer.

 

 

 

@ de meiden die nog geen echo hebben gehad succes met wachten

 

 

 

liefs sasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik kom me ook maar eens bij dit topic voegen, want volgens mijn berekening ben ik 16 februari 2010 uitgerekend. 30 juni heb ik mijn eerste echo; ik vind het ontzettend spannend (het is dubbelspannend, want er zijn 2 emmy's teruggeplaatst). Van te voren had ik niet gedacht dat je als je zwanger bent nog steeds in onzekerheid kunt zitten. Je bent zo bezig met het feit of je uberhaupt zwanger kunt worden!

 

Hebben jullie al klachten? Ik krijg nu wel wat zere/ zwaardere borsten. Zaterdag was ik misselijk, maar dat is eigenlijk al weer verdwenen. En ik ben erg moe!

 

 

 

Groetjes

 

Neel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey neel

 

ik heb echt super zere borsten niet normaa!!! en een opgeblazen gevoel in mn buik heb jj dat ook??misselijk ben ik gelukkig nog niet geweest :-) ook ik ben super onzeker hoor ben echt wel heel bang dat geluk verstoord gaat worden.maar jihebt al supr snel de echo ik mag pas in juli (heb nog geen afspraak omdat mijn gyn in het zh een kennis is en we over 2 weken even bellen wanneer ik mag komen)

 

 

 

fredje en witje bedankt voor jullie felicitatie nee heb gelukkig op de vareep geen ivf nodig gehad

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Sasje,

 

 

 

Ja, ik ben ook erg bang dat het misgaat. Maar probeer er ook een beetje van te genieten. Heb het idee dat mijn buik zelfs al wat dikker is. Maar dat zou wel erg snel zijn! Heb van mezelf plat buikje, dus misschien is het toch wel snel zichtbaar. En de darmen zijn volgens mij ook al aan het uitzetten om plek te maken.

 

Zie dat je spontaan zwanger bent geworden trouwens. Dat is helemaal super!!! Waren jullie ook onbegrepen onvruchtbaar, zoals ze dat zo mooi noemen?

 

Wij hebben ook 6 x iui gehad voordat we met IVF/ ICSI gingen starten.

 

 

 

Neel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliteerd allemaal!Ik ben net ietsje verder.... Het blijft allemaal onwerkelijk! Het idee dat er een mensje in je buik groeit. Morgen heb ik opnieuw afspraak voor een echo, nekplooimeting en neusbeentje. Het blijft dus spannend....

 

 

 

Succes allemaal. Ik hoop voor ons allen dat het tweede trimester ECHT genieten word!

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

renee veel plezier morgen bij je echo voor jouw is het al wat tastbaarder alsvoor ons jij hebt al gezien/gehoord dat er iets leeft dat moet echt fantastisch zijn??

 

 

 

ja ben spontaan zwanger geworden bij ons was het t zaad van mn mannetje wat niet zo goed was.hij is kok van beroep en door al heel lang aan een heet fornuis te staan wordt het zaad ook slechter!!maar nu is hij sinds een week of 7 ziek thuis (burn out) en dit heeft zn zaad waarschijnlijk goed gedaan :-)

 

 

 

hebben net een boekje in de stad gekocht zwangerschaps boek voor mannen errug leuk heb echt heel hard zitten lachen echt een leuk cadeau voor de aanstaande vaders!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

sasje gefeliciteerd meid

 

 

 

Ik heb idd ook al de nodige zwangerschapskwaaltjes!

 

Ik heb een meegroei bh gekocht, want me borsten zijn mega!

 

Mijn buik, is ook al dikker, dus het kan echt wel hoor!

 

Ik zit hier al met positierokje aan, pfff voelde me er eerst niet fijn bij, maar broeken waarvan de knopen niet dichtgaan zitten nog veel beroerder!

 

Wij mogen pas 6 juli voor de 1e echo, dus ja ken de onzekerheid helaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sasje,

 

 

 

gefeliciteerd!!!!!! Super zeg, en nog wel spontaan ook. Beter kan niet. Geniet er lekker van en hou ons gezellig op de hoogte van alle belevingen en kwaaltjes.

 

Joehoeh....weer een positief.

 

 

 

Groetjes, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

linda dank je voor je felicitatie erg lief van je.

 

 

 

vandaag voor het eerst misselijk geweest was een vlaag van misselijkheid moest er zelfs van kokhalzen maar gelukkig hoefde ik niet echt!!!! dat beloof niet veel goeds maar heb het er met alle liefde voor over :-)

 

vanmorgen is ook de mevrouw van moeders voor moeders langs geweest maar mn hcg waarde is nog niet hoog genoeg ik kneep m wel even hoor maar ze zei dat het geen zwangerschaps test was dus dat het absoluut niets wilde zeggen (had gisteravond ook nog een test gedaan en die was positief!!)

 

maar goed moet dus donderdag weer een hcg test doen en als die dan goed is mag ik gaan beginnen met "sparen".

 

doen jullie ook mee of wachten jullie tot je zekerheid hebt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet zo ver maar heb me zeker voorgenomen mee te gaan doen aan Moeders voor Moeders. Ik ben zo dankbaar dat zwangere vrouwen dit voor mij opgespaard hebben dat ik vind dat ik dat op zijn minste hoor te doen voor de dames na mij die het hormoon nodig hebben. En wat voor moeite is het nou??????

 

Gelukkig is er nu eindelijk in Terneuzen ook inzameling.

 

 

 

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

YESSS!!! Vanochtend om 4.00 uur positief getest. Wij zijn zwanger!!!!!!! In 1 keer, niet te geloven. Gelijk gebeld vanmorgen en heb 3 juli de eerste echo. ALs ik het goed heb berekend ben ik 28 februari uitgerekend, dus mag ik me nog net bij jullie plaatsen.

 

Vind het toch nog wel een beetje eng hoor de eerste weken. Je maakt het toch anders me nu dan als een spontane zwangerschap. Maar we gaan natuurlijk van het positieve uit.

 

 

 

Alle andere meiden heel veel succes en ik blijf hard voor jullie duimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linda; gefeliciteerd!!!!!

 

Zag op topic wachtbankje juni dat er veel nieuwsgierigen zijn, dus je moet het daar natuurlijk ook nog even laten weten. Ze zitten wel weer de wachten op goed nieuws volgens mij.

 

 

 

En Marietje; lees nu dat arts foutje heeft gemaakt??? En je bent nog steeds zwanger zie ik! Dat is natuurlijk ook erg goed nieuws. Waarom dacht hij dat het niet goed was?

 

 

 

Neel

Link naar reactie
Delen op andere sites

linda gefeliciteerd!!! wauw wat goed hey na de eerste keer zwanger!!wat heb ij al snel de echo???maar gelukkig maar want dat wachten is killing (ind ik tenminste!!)

 

geiet evan meid jouw dag kan niet meer stuk.

 

 

 

marietje wat een bizar verhaal van jouw!!!maar wel een meteen goede afloop geniet ervan meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Neel,

 

 

 

Op echo vrijdag kon ze niets meer vinden, vandaar de gedache miskraam (in combi met bloedverlies en verlies van iets is naar lab gestuurd). Nu blijkt dat waarschijnlijk het scherm vergroot ingesteld stond. Kleine zit heel hoog, is dus buiten beeld gevallen. Gewoon een mega blunder van een arts!!! Had nog aangedrngen verder te kijken omdat ik mijn baarmoeder niet herkende, nee zij wist het!! Niet dus!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden