Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Over een slechte nacht gesproken...:bum:was lekker vroeg op, gaaaaap

Ik wacht gespannen af hoor Sandra!

Geplaatst

YES YES YES ze belden met goed nieuws!!!!!!

De tp gaat door dus we springen zo direct in de auto om te vertrekken naar het UZ Gent. Klein uurtje rijden en dan zijn de embryo's weer op de plek waar ze thuis horen. N.l. In mijn baarmoeder. En nu allemaal duimen dat het (een) plakkertje(s) zijn.

Tot Straks op het wachtbankje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandra

Geplaatst

Gefeliciteerd!!!! super zeg, en wat bellen ze lekker vroeg joh! Doe rustig aan en heel veel geluk straks!!

groetjes Sab

Geplaatst

Succes Sandra, of eigenlijk: hoe was het? Want je bent allang weg nu, of alweer terug?

Tot zometeen dan op het wachtbankje! Snel weer, das wel lekker!

Caroline

Geplaatst

We zijn er weer. ff gevierd met gebak bij onze vrienden. We hebben er 2 terug gekregen!!! 100% ontdooing helemaal top.

Eigenlijk zouden we er maar 1 terug krijgen maar omdat wij er specifiek om vroegen hebben we er 2 terug gekregen.

1 van score 4 die negen- cellig was en 1 van score 4 wat een langzame deler is, net als zijn vader hahahahaha.

Ze zeider dat ze allebei goede kans maken voor innestelling, maar goed dat hebben we de vorige 5 keer ook gehoort. Dus het is maar weer afwachten.

Sab jij bent dinsdag aan de beurt, dus tot dan op het wachtbankje. Voor mij idd al weer de 2e keer deze maand.

Sandra

Geplaatst

Super, Sandra! Fijn dat ze allebei goed ontdooit zijn... nou hard duimen dat ze blijven plakken.

Caroline, hoe is het met jou? Nog 4 dagen... spannend hoor!

Sab, slaap jij nog een beetje ;-)?

Hier nog een weekje wachten voor de echo, ik hoop dat het bmslijmvlies dan dik genoeg is en alles verder rustig, dan kunnen we na de TP nog even op vakantie...

Geplaatst

Sandra, jippie de pippie!! Echt fijn, 2 nog wel.

Succes met wachten, ik ga voor je duimen!!

Geplaatst

hey wat goed zeg en wanneer mag je testen?

Wij morgen, hopelijk net zo'n goed resultaat als jullie, maar hoe dichterbij het komt hoe enger en hoe minder vertrouwen ik er in heb, maar goed.....

ik duim voor je!

groetjes Sab en oh ja, nee slapen doe ik inderdaad minder goed hahaha

Geplaatst

Witje, top! 2 terugplaatsen dat is echt een goede score!

En we weten beide op de 24e of ze zijn blijven plakken!

Spannend he!

Geplaatst

Jaaaa, de ontdooiing is gelukt en om 13.15 uur hebben we de tp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goh, gaat het zomaar ineens weer beginnen zeg, ben er helemaal hyper van.

tot later meiden.

liefs Sab

Geplaatst

Oh, wat een goed nieuws ook Sab!! Succes strakjes :)

Geplaatst

Oh Sab gewelig zeg, zie dat je de tp nu inmiddels al gehad hebt. Hoeveel zijn er teruggeplaatst???? We houden elkaar vast hoor!!! Wanneer mag jij testen?????????

Succes en op naar een positieve test!!!!!!!!!!!!

Sandra

Geplaatst

we zijn weer terug en oh wat zijn we blij!!!

Ze hebben het namelijk allebei overleefd en ze zijn 8 en 9-cellig (bijna een blastodinges, was beetje afgeleid want Carolijn moest mee ivm geen oppas) dus wel 2 goede cryo's eigenlijk hihi en dat na 3!!!! jaar.

Over 11 dagen kan ik testen want dan zou ik ongesteld moeten worden, is 14 dagen na de eisprong. En als ik over 14 dagen nog geen menstruatie heb,is de kans groot dat ht gelukt is, maar ja dan heb ik toch al getest!

De eerste krampen zijn er trouwens al hhaha.

kus Sab xx

Geplaatst

sab wat super weer dat je zover bent. En nu lief zijn voor je lijf de komende twee weken! Sterkte in die o zo slopende wachtweken!

Groetjes Esther

Geplaatst

Sab wat super zeg!!! Ik heb sinds gisteren middag ook al krampjes, kan me niet herinneren dat het bij de vorige tp's ook was. Kan dit al innesteling zijn??????????

Hoe bedoel je onzeker.........................

Sandra

Geplaatst

Ja we gaan ons zwanger gedragen he? Geen wijntjes meer, geen filet, geen biefstuk, ohhh wat eet ik dit graag 9 maanden lang niet meer, zucht...

Bij mij is de innesteling disdag/woensdag dus ik denk bij jou 1 dag eerder San, spannend he?

De arts zei wel dat ik vorige keer echt op z'n vroegst getest heb haha, net als ik nu ga doen trouwens, ze zei ook dat hij hoogstens wat langer negatief is als je te vroeg test, snapt iemand me nog? hahaha

Wel en rotnacht gehad hoor, hopelijk kom ik nu wat tot rust tot aan volgens weekend, dan mag ik pas weer stressen.

Hoe is het met de andere wachtenden?

Geplaatst

Heel spannend en wat het zwanger gedragen betreft, ja dat doen we nu dus voor de 6e keer, onze inspanningen mogen nu wel eens belooft worden.

Sandra

Geplaatst

dat is waar Sandra, 6x scheepsrecht! De duimen gaan hier zo hard, dat het wel voor 2 personen geldt!!!!!!

Geplaatst

Vind ik ook, Sandra, jullie verdienen nu zeker wel een beloning :good1:

Hoe voel je je? En Sab? Lijkt nog eindeloos ver weg voor jullie mogen testen (als dat voor mij al zo voelt... hoop ik dat jullie komende tijd genoeg afleiding hebben ;-)).

Hier nog rustig aan de progynova, nog 4,5 dag tot de echo. En nou maar hopen dat alles dan goed is, dan kunnen we na de TP (hopend op een eskimootje dat goed ontdooit) nog even weg op vakantie....

Geplaatst

tja hoe voel ik me, heb een beurs gevoel in mijn buik op de plek van beide eierstokken????? Vreemd. Af en toe behoorlijke steken in de buik. Weet echt niet waar van, misschien is mijn stoelgang beetje van slag. Dus gewoon rustig afwachten.

Sandra

Geplaatst

hoi hoi, ik voel me hondsberoerd, ben al vanaf de tp misselijk. Nu erge hoofdpijn erbij en durf niets in te nemen. Ik duik mijn mandje in want morgen weer werken.

Hoe gaat het met de rest?

groetjes Sab

Geplaatst

He Sab dat is vervelen, ik zit emotioneel in de achtbaan maar op wat buikpijn na geen lichamelijke klachten.

Sandra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden