Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ja laura ik had net al een vraag voor je neer gezet bij voedings vragen!!

maar wanneer ik weer moet

geen flauw idee ik zal eens gaan kijken!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

heeeeeee...gekke vonnie..zie dat jij in het rijnstate bent geweest,...ik woon nu in soest bij utrecht maar ben in arnhem geboren....hahahaha...woon je in de buurt daar?

En vonnie snappen jpou kindjes dat niet dat je wilt slapen....A-M wel hoor...hahahahaah

ja een DT aan de sigaret...zo kan ik ook slank worden hoor.....sjong sjonge...hahahahaah

lekker he dat eten van de kids...a-m heeft vandaag pompoen met rijst op...ze vond het heerlijk...daarna nog een potje bio boomgaardfruit...heerlijk!!!!!!!!!!!

Geplaatst

He Laura,

Dat van dat nijdige kijken herken ik hier wel hoor. De dames kunnen hier het fruit af en toe bij elkaar uit de mond kijken! Als ze denken dat de ander meer krijgt dan klinkt er direct protest. Wat wil je ook met twee meiden...!

En ach, het is druk en zeker met dat vervelende weer van de laatste tijd is het gewoon moeilijk om de oudste bezig te houden. Hij wil en eist ook zijn aandacht en heeft nog niet in de gaten dat dat niet altijd kan. Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, hij is nog maar 3,5 jaar oud.

Geplaatst

Roos, ik ga even spieken bij je vragen.

5 dec vind ik best laat hoor. Bij mij komen ze 1x vóór 6mnd, vervolgens met een maand of 7 om te evalueren en daarna afhankelijk van hou het gaat

tot zo

Geplaatst
He Laura,

Dat van dat nijdige kijken herken ik hier wel hoor. De dames kunnen hier het fruit af en toe bij elkaar uit de mond kijken! Als ze denken dat de ander meer krijgt dan klinkt er direct protest. Wat wil je ook met twee meiden...!

En ach, het is druk en zeker met dat vervelende weer van de laatste tijd is het gewoon moeilijk om de oudste bezig te houden. Hij wil en eist ook zijn aandacht en heeft nog niet in de gaten dat dat niet altijd kan. Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen, hij is nog maar 3,5 jaar oud.

Vonnie, kan je kleine man niet een kleine bijdrage leveren bij de meiden? Bijvoorbeeld ook een lepeltje vasthouden bij het eten geven / flesje vasthouden? Mijn neefje van 3,5 vindt dat fantastisch.

Geplaatst

Seetje,

Ik woon in de buurt van Nijmegen. Vanwege de anonimiteit wil ik niet neerzetten waar precies. We konden toentertijd kiezen uit of het Radbout in Nijmegen met 1,5 jaar wachtltijd of Rijnstate met transport-IVF en 8 maanden wachttijd. Wij hebben toen voor het laatste gekozen en daar nimmer spijt van gehad.

Geplaatst

ja ik snap dat mannetje van jou wel hoor vonnie....hij is ook bijna 3 jaar alleen geweest en alle aandacht gehad...en nu die twee meiden erbij en hij wil gewoon zijn aandacht......heel normaal dat zo`n kereltje dat denkt......lief hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

ja vonnie daarom vroeg ik al uit de buurt...hahahah....niks zeggenhoor......maar ik ben in arnhem geboren maar heb bijna 25 jaar in elst gewoond.....ja ja ...hahahahaha

Geplaatst

Laura,

Af en toe probeer ik dat wel hoor, dat flesje vasthouden, maar hij is nogal - tjsa hoe zeg ik dat - rusteloos, met andere woorden, hij kan niet lang stilzitten (heeft tie van papa, hihihi).

Dus dan houdt tie twee tellen de fles vast (speen achter in de keel bij Roos) en dan is tie weer weg. En verder, als ik hem fruit laat geven, dan eten de meiden niet veel, want dan lachen ze alleen maar. Echt, als ze hem zien, dan liggen ze al in een deuk.

Maar ik zal het wel blijven proberen, het is wel een goeie van je, het is tenslotte positieve aandacht.

Geplaatst

ja laura,

ik weet het ook niet

mij is het advies gegeven dat ik eind deze maand met de rijstebloem mag gaan beginnen

en dan vanaf maand 6 met het fruithapje

ze heeft me eigenlijk een soort rooster meegegeven

en las ik vragen had kon ik bellen!!

ik weet niet of dat normaal anders gaat?

Geplaatst

lieve lieve lieve meiden...mijn oogjes vallen dicht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ga lekkkker naar nbed...eerst mijn meisje wakker maken en nog een flesje erin...........en hopen dat ze weer tot 5 uur doorgaat...zou wel lekker zijn...de wallen groeien hier...en als we meeten moet ik er wel een beetje uitzien toch...hahahahaha...slank (gaat niiet lukken) en zoinder wallen(gaat ook niet lukken)

Trusten kanjers!!!!!!!!!!!!!!!

XXX

Geplaatst

trusten meis!!

en voed ze nog een keertje!!

ik ga ook milan wakker maken voor zijn laatste voeding

groetjes rosalie

Geplaatst

Trusten Seetje,

Ook ikke ga lekker maffen. Eerst ff de hondjes uitlaten en dan lekker naar bed tot morgen 7.00 uur.

Slaap lekker allemaal!!

Geplaatst

trusten vonnie!!

en laura ik kan je ff niet meer vinden

maar ik moet nnu milan gaan eten geven!!

trusten meiden en tot snel!!

Geplaatst

Lau, meissie wat erg voor jullie!!!

Eerst het weg zijn van de ene en nu dit.

Echt @#@#@# voor je zeg!!!!

Sterkte ermee!!

Het is hier nu nog rustig maar volgens mij liggen jullie allemaal nog te slapen!

Mijn hemel wat zijn jullie hier laat hahahahaha.

Als ik dat had geweten was ik er nog ff bijgekomen.

Visite ging rond kwart voor 11 weg, ik dacht dat er dan niemand meer zou zijn.

Ach, weet ik voor de volgende keer.

Geplaatst

Oh laura wat erg.............jeeeeeeee....was je net blij dat siep terug was...en nu dit!!!!!!!!!!!!!

Sterkte meis met weer een tegenslag...nu moet het echt ophouden!

Dikke kus!

:hug:

Geplaatst

nee hoor beau..ik ben wakker...hahahahaah

ik heb wel mezelf beloofd dat ik 2 uurtjes vandaag ga stijken en de zolderhoek ga opruimen...goed hè!

jij nog voornemens vandaag....en zie jij onder de paginanummers modereren staan en uitvoeren?

Geplaatst

Ja ik zie het Joos!

Ben ik nu geslaagd voor de 1e test :)

Goed dat je gaat strijken vandaag en gaat opruimen.

Ik moet nog ff de stad in, boodschappen doen en bh ophalen en kaart halen.

Maar weet niet zo goed wanneer.

De meiden liggen nu lekker te slapen dus ik denk na de 2e voeding dat ik dan ga.

Geplaatst

hallo,

ik ben er effe maar ga nu douchen want straks werken(koopavond) kids gaan naar mijn schoonouders.......................

lekker geslapen allemaal...werk ze en tot straks

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden