Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha, Laura, ik lachte om mijzelf.. om dat intensieve sporten. Zou je niet uit durven lachen.. van mij mag het trouwens nog maanden weg mogen blijven, zou daar gewoon bv voor geven..

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he laura waarom slik je hem dan niet gewoon 6 dagen door...heb ik ook wel eens gedaan hoor...geen probleem!

Geplaatst

Ja Beau, dat geneuzel begint helaas ook weer.

Wat was bij jou eigenlijk de reden van ivf? Of is dat te persoonlijk op het net?

José je hebt gelijk, goedkoper en toch veel ruimte is beter. jouw vent geeft dan minder om auto's dan die van mij haha

Geplaatst

nee lau dat mag niet...dan ben je niet beschermt hoor...dat moet je echt niet doen!

dan kan je hem beter een paar dagen doorslikken!

Geplaatst

Je kan hem idd wel een paar dagen doorslikken.

Dan kun je kijken wanneer het het beste uitkomt voor je.

Wat een gedoe hè?!

Ik vind het trouwens wel heerlijk dat je nu niet meer zo zenuwachtig op de wc zit na een poging van als je weer ongesteld wordt of bang bent om te worden zeg maar en al dat verdriet ervan...... Ben zo blij dat we dat niet meer hebben.

Jullie vast ook denk ik!

Geplaatst

Tuuuurlijk, gewoon paar dagen extra slikken. Kijk daarom ben ik hier haha. Om veeeel tips te krijgen haha.

Plien, uitlachen mag hoor. Ik zei ook dat ik de komende 10jaar wilde kolven; en niet alleen voor uitblijvende menstruatie......ze krimpen boehoe

Geplaatst

nou dat moet je niet helemaal zeggen hoor lau maar veel praten helpt wel.....en het is toch zonde om zoveel geld weg te gooien...want dat doe je met auto`s

en jheroen word steeds wijzer nu hij een dochter heeft...hahahahah

Geplaatst

Laura, we gaan met onze vrienden, gaan we eigenlijk altijd mee op vakantie. Hun zoontje wordt op Texel 2.. En ja, dat mooie weer moet toch ooit konen. Sorr, ben niet snel met een hand.

Geplaatst

Volgens mij ben je de 1e maand met de pil nog niet beschermd dacht ik.....

Lau; wij zijn onbegrepen onvruchtbaar.

Heb 2 kijkoperaties gehad; alles prima.

Hubbie ook alles goed.

Waarom het niet lukte is onbekend?

Ben zo blij en dankbaar dat het wel gelukt is!!!

Toen ik de gynaecoloog belde dat ik nog niet ongesteld was geworden was zijn 1e vraag aan ons (lachend deed hij dat!) je bent toch niet zwanger?

Ken die man al jaren dus moest erg lachen.

Nou zover ik weet niet.

Heb wel een buikje maar dat zijn nog restanten hahaha.

Moeten ooit weer eens wegtrekken als het goed is!

Geplaatst

Nou dan begin ik morgen tm de vakantie

Beau, inderdaad vreemd. Eerst ben je steeds bang en teleurgesteld en nu weer aan het piepen haha

Geplaatst

oja laura....hier ook weer slappe tieten hoor.....als ik erin knijp komt er nog wel wat uit...maar gaat niet zo snel meer...kan bijna mijn oude bh`s weer aan!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ik vind je helemaal niet piepen hoor Lau.

Of vind je mij piepen haha.

Begrijp ik het nou goed dat PLien aan het voeden is en ook hier bij ons zit te kletsen!?!?!?!?

En dan noem ik mezelf verslaafd haha.

Dit is wel echt verslaafd Plien als het echt zo is hahaha.

Geplaatst

jawel hoor beau....als ze hem maar gaat slikken nu of op de eerste dag van de ongi...dan kan ze lekker :hug: :hug: zoveel als ze willen...hahahahah

Geplaatst

Nou ik bedoel meer dat oneindige broekloeren noem ik het maar even.

Bang dat je weer ongesteld wordt, bang voor de pijn en het verdriet en het hebben van onzekerheid.

Ons leven is er in alle opzichten zoveel mooier opgeworden.

Maar dat zullen jullie ook hebben denk ik!

Ik ben zo veel blijer, gelukkiger en noem maar op.

Geniet weer zo van het leven.

Klinkt misschien wat dramatisch en ik ben in al die jaren ook gerust wel ergens wat gelukkig geweest maar de pijn en het verdriet voerde toch de boventoon.

Het is nu zo anders!

Geplaatst

ja beau het is echt zo...plien is ook...net als wij...hahahahah...maar dat deed ik ook hoor...lekker rustig....voeden en achter de top zitten.

Meiden ons meisje is wakker en wil haar laaste fles!

welterusten voor straks en tot gauw meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

Geplaatst

Dat buikje van mij is ook weer aan het groeien, door de chocola....

Plien, gezellig met vrienden. Mooi weer is dan ook fijn hè

José, ik krijg het er niet echt in bij robbert hoor, financien thuis regel ik allemaal. Als ik bewust boodschappen aan het doen ben, lacht ie alleen maar. Wie weet lukt het me ooit

Welterusten kanjer

Geplaatst

Lekker chocola; mmmmmmmmm

Ik ben erg van de chips.

Lust bijna alles!

Probeer er nu wel wat meer om te denken maar als ik een snaaibui heb dan heb ik weer genoeg gegeten voor meerdere dagen haha.

Geplaatst

Meiden, ik ga ook aftaaien.

Morgen weer werken, gelukkig alleen kantoordingetjes, dus geen spreekuur.

Welterusten voor straks en tot snel

xxx

Geplaatst

Welterusten Lau,

Slaap lekker!En werkze morgen!

Jij ook Plien, welterusten.

Ik ga er ook vandoor!

Tot morgen meiden.

Kus beau

Geplaatst

Oeps, krimpen.. dat is balen. Blijft het allemaal wel stevig? Stomme vraag misschien. Ik las dat het na een paar weken weer goed moet komen. En anders is het jammer, net als met de strepen..

Ja, we gaan naar de Krim. Een luxe huisje. Is het jou goed bevallen, José? Ik ben er al heel lang niet geweest.. toen ik een jaar of tien was een keer.

Ik ga slapen. Welterusten allemaal!

Ik was trouwens alweer uitgelogd, alleen even Sven op bed gelegd en een was in de machine gedaan.

Geplaatst

Haha Beau.. voeden en laptoppen gaan goed samen. Sven wil nog wel eens lang drinken, drie kwartier ofzo.. Niet altijd, maar vaak ben ik met verschonen erbij wel een uur bezig. ..en dan moet ik wel iets te doen hebben. Met één hand tikken is dan een optie :-)

En ja.. ons leven is ook vééél mooier geworden met de komst van Sven.. echt een verrijking!

Welterusten nogmaals!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden