Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he sab je hebt helemaal gelijk...we staan op de eerste pagina en je hoeft alleen maar ivf forum te zoeken...helemaal te gek joh...zal jheroen leuk vinden...hefft ie maar weer goed gedaan!!!!!!!

he sab veel plezier!!!!!!!!!!!!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh ja Cynthia en Angela, dat rood en roze is van Bo en mij hahaha, wij zijn de enigen die in een kleurtje typen hihi. Dus heeft niks met ongelezen topics te maken of ongelezen berichten haha. Wel leuk bedacht trouwens!!

Joos, hoe doe ik ook al weer grotere letters?weet t nie meer....

Geplaatst

Of zijn onze stukjes in rood gezet omdat we worden gebanned van deze site hahahaha, het zal toch niet!!!!!!!

Staan we nu nog boven de andere site op google hahahaha.

Dat zou mooi zijn.

Oh, wat gemeen van me!

Geplaatst

hahahah....ja beau...ik had nutrilon 3 gekocht in plaats van 1.....ja schaam schaam....hahahahahah....ze vond het toch lekker en sliep toch goed...hahahahaha....nou ja ik weet in ieder geval dat ze dat lekker vind...op de verpakking stond gelukkig dat onder de 4 maanden ze dit niet hebben mogen,...maar gelukkig is ze al vier maanden geweest!

Geplaatst

Hahaha die Joos;

vandaar dat Carolijn zo goed slaapt hahahaha

Je geeft haar toch niet stiekem ook wat rum erbij hè net als in de appeltaart!

Geplaatst

ja lekker ding he die Joos, hahaha, jij wil gewoon veel te snel!

Nou ik ga echt uitloggen nu, kost me een hoop moeite maar t moet!!!! WHAAAAA

tot snel lieve forum vriendinnetjes,

Joos, Boo, Sint, Lau, Lis, Corine, Roos, Vonnie, Bianca en natuurlijk Amanda, Angela, Manuela, en Plien (jou vergeet ik elke keer sorry en wat een lekker mannetje heb je!!) Heel gevaarlijk wat ik nu doen want als ik nu iemand vergeet!! ai ai ai hihi.

Geplaatst
Of zijn onze stukjes in rood gezet omdat we worden gebanned van deze site hahahaha, het zal toch niet!!!!!!!

Staan we nu nog boven de andere site op google hahahaha.

Dat zou mooi zijn.

Oh, wat gemeen van me!

jij bent niet gemeen...je bent gewoon gek...hahahahahah

dat rood doe je zelf hoor...en nee we staan nog niet boven het andere forum...hahahahah

Geplaatst

okeeeeee sab....leuke avond meis en een fijn weekend......en volgens mij ben je jheroen vergeten...hahahahahahah

Geplaatst

Sab, jij verslaafde forum-genootje van me!

Ga stoppen ermee!! Uitloggen en snel!

Veel plezier vanavond!

Geplaatst

nee ik poets en schrob ons eigen huis........en bak lekker appeltaart.....kook lekker uitgebreid.....haha.....voorbereiding op het weekend...boodschappen!

Geplaatst

Heerlijk Joos!

Jij gaat straks natuurlijk lekker die taart opeten!

Ik kom later ff terug.

het is weer luier-verschoon en flesjes tijd!

Tot snel, Kus!

Geplaatst

Eet smakelijk voor straks.

Ben benieuwd wat jullie gaan eten!

Recepten kun je tegenwoordig ook hier verkrijgen hahaha.

Wij eten makkelijk vandaag, soep en lekkere broodjes!

Geplaatst

hahahaha...is goed..ik ben er straks ook nog!

wij hebbennpanga filet met courgette en een zoet zure saus erdoor....heerlijk......we eten sowieso bijna elke vrijdag vis!

Geplaatst

he sab ik zie dat je gaat proef rijden morgen.....wij hebben de auto die we willen gaan kopen het hele weekend op proef nu...ik zal er straks even een foto van nemen...hahahahahahah

Geplaatst

Joos; staat dit recept al bij de hoofdgerechtentopic?

Zo nee dan graag doen!!!!

Het lijkt me echt heerlijk!!!!

Geplaatst

haha hebben jullie ook al zo'n problemen met de pil....

Ik wordt er gek van...

Ik zou het liefst stoppen met al die rommel, maar zwanger raken, al is de kans 0,00001 ofzo, nee dat risico wil ik (nu) ook niet lopen.

Zoiets durfde ik op het andere forum dus niet te schrijven, maar ik moet er echt niet aan denken dat ik nu weer zwanger zou zijn..

Zowieso hadden wij altijd al zoiets van, 1 kindje is goed. En nu hebben we dat helemaal.

En dan voel ik me weer schuldig als ik mezelf hoor zeggen dat ik niet zwanger wil worden.. En als het zou gebeuren ben ik er uiteraard megablij mee, maar nee, liever niet.

Slikken jullie allemaal de pil?

Ik heb een paar maanden het spiraaltje gehad, minder hormonen, en je zou er niet of nauwelijks ongesteld bij worden... jaja, had ik weer, ik was alleen maar ongesteld, 4 maanden lang.. toen heb ik een pillenkuur gehad en zou het overgaan, ook niet dus.. toen hebben ze die "wokkel" er weer uit gehaald. Balen, want nu moest ik weer aan de pil.. grr.. meteen weer migraine, buikpijn, rugpijn.. enz. enz.

mmm appeltaart lekker!!

Hubbie heeft vandaag gekookt, en dan eten we friet, óf kip (kant en klaar van de markt) met krieltjes hahaha. Dus vandaag dat laatste met witlof.

Ik had zó'n leuk winterjasje gezien bij esprit-kids vandaag, kreeg de smaak te pakken na jullie foto's, maar toen Len hem, na veel gemor en geschreeuw, aan had, vond ik hem niet leuk staan....

Dus niet gekocht.

Er al over uit welke auto jullie gaan kopen?

Hoe gaat het met alle zieke kindjes en mamma's ?

Amanda

Geplaatst

beau het recept(nou ja recept)staat erin.....dit soort dingen dat zijn onze snelle happen...hahahahaha

Voor als ik niet zoveel tijd of zin heb om te koken...maar het is wel gezond...hahahahaha

amanda..ja ook hier gedoe met de pil.....nu al bijna 3 weken ongi...terwijl dat niet zou moeten!

Gisteren maar weer met een gewone pil begonnen....ook hier geen kinderen meer hoor...moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken...zwangerschap was verschrikkelijk...en dan mijn leeftijd...nee hier ook niet meer!

En ja fijn hè dat je dat gewoon kan zeggen!

hahaha...jou hubbie kan net zo goed koken als mijn jheroen...hahahahahaahh

aan wie vraag je dat...hahahaha...er zijn er hier 3 die naar een andere auto kijken...wij hebben dit weekend een kia carens om te proberen........deze auto is het

01_2006_06_06__10_53_34_40.jpg

we gaan er eerst maar een weekend mee rijden...en dan zien we wel verder!

Geplaatst

pfff meiden,

nou ik heb na lang zitten alles een beetje bijgelezen!!

allereerst sab,

heel erg gefeliciteer met je paps!!!

en joos(zoals sappie je noemt,hahaha),

wat heb je weer een schitterende taart gemaakt

hij kan zo worden verkocht bij de appie heijn!!

dus als je ooit nog een cariere switch wilt maken....

taartjes gaan bakken!!

kun je ook bananen soesjes maken???

zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en amanda,

nee sorry meis ik zit niet aan de pil!!

wel vervelend voor je dat je er last van hebt!!

kan je dus ook geen tips geven

en voor de rest

een heel veel weekend allemaal

dikke kus van mij

Geplaatst

sjemig jose, wat een superappeltaart.

ik dacht dat alleen oma's ze zo konden maken, hihi klinkt niet zo aardig, maar bedoel het niet gemeen hoor, haha, eigenlijk meer als compliment.

hier ook pilproblemen.

bahbah, elke keer weer bloedverlies, ook zonder pil trouwens.

en last van de endo. bah, dat wil ik niet want ik wil nog wel heel graag een (of meer?) kindje.

dus over een paar maanden worden die topics ook eindelijk gevuld met mijn avonturen!

groetjes,

lis

Geplaatst

Hé meiden,

Wat een rust hier!!

Ik wilde ff zeggen dat ik er niet ben vandaag.

We gaan zo weg en vanavond lekker uit eten.

Dus morgen ben ik er weer.

Groetjesssssssssssssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden