Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee ik heb het afgezet......ga ik huilen en daar heb ik hgeen zin in....alles wat nmet kinderen en dieren te maken heeft en wat ziek word of dood gaat of verdriet heeft........wahhhhhhhhhhhhh.......traan traan...ja heel erg hoor hier!

Ik ga mezelf niet kwellen!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo onze internet lag eruit.....misschien heeft bo ook wel internet problemos

Maar we zijn er weer!!!!!!!!!!

Geplaatst

heeeeeeeeeeeeee...waar ben je nu....zeker onder de zonnebank.......nou ik ga ook even wat doen hier....spreek jestraks wel weer!!!!!!!!!!!

Geplaatst

ik zat an de foon, maar ik ga idd wat doen nadat ik mijn mutie heb gebeld hhii, tot straks dan en ik hoop het van bo ja..

tot straks xx

Geplaatst

Hoi meiden,

Daar ben ik eindelijk weer!!!!!!!

Jeetje ik heb 2 hectische dagen achter de rug dat wil je niet weten!!!!

Alleen maar werken werken werken bespreken bespreken bespreken en vergaderen vergaderen vergaderen!!! Was gisteravond laat pas klaar!!!!

Zou vanmorgen lekker hier komen kletsen maar ik lag dus nog wel in mijn bedje! Ben vanmorgen pas tegen 10en er uitgekomen. (wel tussendoor gevoed hoor!)

Heb niet veel geslapen de laatst dagen dus moest het even inhalen hahaha.

Maar Joos ik zal jullie nooit in de steek laten hoor!!!!!

Meiden, gefeliciteerd met jullie 5maanden van jullie dochters!!!!

Jeetje wat snel hè?!!

Nou vandaag en de komende dagen heb ik alle tijd van de wereld dus zal er ook genoeg zijn hahahaha.

Joos; is Jheroen gebak voor je aan het halen?!

En heel herkenbaar hoor alles in en uit de koffer!!!

Gebeurt hier ook vaak tot ergenis van hubbie hahaha.

Die heeft zijn koffer altijd binnen een half uur ofzo gepakt!

Sab; lig je al lekker in gedachten op je tropisch eiland?!

Hoe is het met de andere meiden?!

Tot later!

Geplaatst

oooh ik spiek effe ben op mijn werk.....het is weer gezellig..

Gefeliciteerd 5 maanden alweer....ik heb ook zeker in in gebak!!

Tot later Cynthia

Geplaatst

Haha die Cynthia, je bent echt verslaafd hahaha.

Stiekem op je werk kijken; je baas moest eens weten haha.

Geplaatst

Hey die Sint, lachen hoor jij met je gespiek haha.

Bo, ik ben inderdaad even heerlijk op vakantie geweest, mmmmmm

Laura, gefeliciteerd met het begin van je vakantie haha. Ben je lekker aanhet shoppen voor je holiday?

Geplaatst

Meiden,

gefeliciteerd met de 5 maanden van jullie meiden. Wat gaat de tijd toch snel he? Famke is alweer 6 maanden. Voor je het weet gaan ze het huis uit om te studeren, dus goed van genieten hoor!

Sab,

een zonnebankje zie ik ook wel zitten. Ga ik op vakantie maar eens doen. Mijn moeder heeft nog een dagje kuren tegoed, omdat ze een week gekraamd heeft.

Laura,

druk bezig met voorbereidingen voor de vakantie? Ik ken het hoor, hier liggen de stapels kleding en babyspullen al op het logeerbed. Vandaag is Famke bij de oppasmoeder en heb ik alle tijd.

José,

toch Jheroen maar beter instrueren de volgende keer, over het gebak dan....Jij ook druk bezig met de vakantievoorbereidingen? Wat zal het stil worden op deze site als iedereen weg is.

Zelf, net als Sab, druk bezig met wassen, strijken, koken voor Famke. Nu maar eens kantoor onder handen nemen en de pc eens backuppen. Dat komt er nou nooit van en daar kan ik nu mooi de vrije dagen voor gebruiken.

Sab, voor jouw informatie, ik volg franse les, omdat wij als partners via hubbies werk deze aangeboden krijgen. Omdat ik in Belgie woon, kon ik kiezen tussen Vlaams en Frans...ha ha ha. Omdat wij een huisje in Frankrijk hebben en ook omdat we wellicht weer naar Geneve of Frankrijk gaan ooit, is het maar wat handig. Ik had gewoon beter moeten opletten op de middelbare school, dan zou ik voor Spaans kiezen. Dat gaat ooit de volgende cursus worden, als Frans goed gaat. Het is maar wat handig om meerdere talen te kunnen spreken heb ik ondervonden met al dat reizen.

Beau,

hoe doe je dat uitslapen met je meiden? Of heb ik wat gemist? Ik kan het niet bijhouden hier, dus het zal vast wel eens verteld zijn. Fijn dat je nu weer wat meer tijd hebt, na die drukke dagen. Tijd voor jezelf is ook belangrijk!

Ik ga hier weer eens verder, kom altijd tijd tekort. Hoe doen jullie dat toch, werken, kids en hier fanatiek meeschrijven?

Liefs Corine

Geplaatst

Ah wat is het gezellie hier......cynthia..aan het werk meid...hahahah

Corine bedankt...ja alweer 5 maanden....en ik wil nog niks horen over studeren hioor...het gaat toch al veel te snel!

he corine...gewoon oordoppen in en oogkleppen op en net doen of je niks hoor of zie...hahahahahahaha....en dan heb je tijd voor hier!...of zorgen dat je hubbie wat vaker thuis is...hahahahah...ja die mazzel heb ik dan weer!

Corine ik heb spaanse les gehad maar ik vond het erg moeilijk...wil een vervolg cursus doen.....maar is op het moment niet hier in de buurt!

En ik vind ook...dat heb ik dan...dat het leren wat moeilijker gaat...nu de jaartjes voortgaan...hahahah

Ha die beau....zie had ik weer gelijk...ligt gewoon op 1 oor en laat ons mooi zitten met de koffie...hahahah

sab al zwart....hahahaah

Laura waar gaan jou beesten eigenlijk heen?

Bianca meis hoe is het gisteren gegaan....dat had je nog niet ergens geschreven toch?

Zo ik ga weer even bijlezen.......

Geplaatst

meiden ik wil wat makkelijks eten vanavond, maar wat help!!!!!????

En nog een vraag over papspenen, welke gebruiken jullie voor de melk met Nutrix erdoorheen?

Geplaatst

ik gebruik...nr 3 of de 1-2-3 speen van avent!

Wij hebben net gegeten een pampa schijf...krieltjes (gekruid door de groente boer)...en komkommer salade met appel en vanalles erin...heel makkelijk...hahahahah

Geplaatst

klinkt bijzonder lekker, maar ik wil iets hier in het W.C halen en niet verder weg hihi. Dus helaas geen lekkere groenteboer met overheerlijke bieten, jammie...

supermakrt voer ben ik bang, getsie zeg.

Oke, dus dan heb ik die 3 speen toch niet voor niets gekocht haha

Geplaatst

ik heb de beegees opgezocht op youtube haha, more than a woman ook zo mooi ohihi, heh lekker zeg, kan die hele dvd aanklikken zag ik haha. zometeen eros oko maar even opzoeken. en dna zal ik jou een nummer laten horen hihi.

Geplaatst

hahahaha...nee hoor...ik zit naar jou muziek te luisteren...hahahahahaha...ik heb het nummer niet geluisterd van mijzelf....nu even niet...hahahaha....ik moet zo werken..is een beetje raar met dikke ogen..hahahah

In de w.c kopen...nou ik kan hier in de w.c niet veel kopen...ja als jheroen er geweest is...hahahahahah

shit nu heb ik wel tranen...hahahahahah

Geplaatst

volgens mij ligt beautje weer op bed..hahahahah

en de rest is ook alweer weg....sjeeeeeeeeeeee

Geplaatst

winkelcentrum muts!!! hahahaha, ja van het lachen mag ik hopen he? beyonce is op tmf, ook goedddddddddddddd! koel liedje dit! lalalalala

Geplaatst

bo is even winkelen toch, die ging toch naar de bruna? hahaha

ik ga me zo opmaken en boodschappen doen en daarna mijn humpie halen gezellig haha

Geplaatst

is dat weer een handigheidje van je? hahaha,

tot later

als ik me tenminste kan losrukken van Eros, je hebt me op een idee gebracht, en bedankt hahaha

Geplaatst

ja is een doosje waar 2 liga`s in kunnen!!!!!!!!!!!!!!!!

niks te danken....tot straks morgen of zo...hahahahahah

xxx

Geplaatst

Wat zijn jullie toch veel aan het schrijven op t forum, haha. Ik kan het amper bijbenen... De laatste dagen veel op het programma staan, dus hier even lekker kletsen lukte bijna niet. Probeer wel om steeds bij te lezen, maar op iedereen ff persoonlijk reageren is nu ff niet iedere keer mogelijk... Sorry meiden... Maar ik denk wel aan jullie!

Maandag voor de laatste behandeling met Marissa bij de manueel ther. geweest. Het gaat super goed en we hoeven pas 3 dec een keertje terug te komen voor controle!!!

'sMiddags kreeg ik onverwachts, spontaan visite van drie collega's, was erg gezellig en Marissa is weer goed verwend, haha. Gisteren ben ik zelf weer bij de psycholoog geweest. Maar ben er niet zoveel mee opgeschoten... De psycholoog weet niet wat een voedingsprobleem inhoudt bij een baby, het kwam er op neer dat zij dacht dat Marissa slecht dronk doordat ik gespannen ben... Maar goed, dat heb ik naast me neergelegd. Marissa drinkt absoluut niet slechter omdat ik niet lekker in mn vel zit. Anders zou ze bij Fred of bij een ander beter moeten drinken en dat is niet zo. Ben het wel met haar eens dat een kind zal merken wanneer zijn/haar moeder/vader niet lekker in zijn of haar vel zit. De psycholoog vertelde dat zij aan mij merkte dat ik vroeger een periode heb doorgemaakt waarvan er veel van mij werd verwacht, door mijn vader. En dat daar alle problemen al zijn begonnen. Ik deed altijd wat hij van mij verwachtte, maar op de leeftijd van 16 jr heb ik zelf besloten om het contact met hem te verbreken en snap best dat dat sporen heeft achtergelaten. Maar de psycholoog zei dat ik nu hetzelfde bij Marissa doe, dat ik van haar verwacht dat ze goed drinkt en dat ik zelf wel weet hoe dat voelt........ Nou ja, jullie kunnen wel voorstellen hoe dat bij mij voelde... Ze stelde voor om een voeding te stoppen als Marissa aan geeft niet meer te willen drinken, meestal is dat al bij tien cc... Dan zou ze de volgende voeding wel meer drinken. Maar dat doet ze dus niet! Ze kent gewoon echt geen hongergevoel... De volgende afspraak neem ik toch al deze dingen maar met haar door...

Vandaag is mijn moeder geweest, gezellige dag gehad. Nu zo naar de kinderarts.... Ben benieuwd....

Nou meiden, ik moet de tas inpakken en de kleine meid wakker maken, we moeten zo weg... Ik schrijf later wel weer verder! toi toi toi

Liefs Bianca

Geplaatst

Nee grapjassen ik lag niet op mijn bed!!!

Was de stad in!! Hahahaha.

Heb de cd gekocht bij de bruna.

Ga hem zo ff luisteren!

Hoe is het hier?!

Wat kan je aanvragen van liga?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden