Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sab, nog gefeliciteerd met je vader!!!!

Ik noemde die van mijn ook altijd gekscherend "ouwe". Vond ie best leuk hoor.

Wat voor kado heb je gekocht?

José, taart, jammie. Rum? Weet niet of ik dat lust haha. Rozijnen ben ik ook niet gek op, gooi ik er altijd uit. Ik wil voorstellen dat jij op onze meeting die lekkere taart bakt en ons laat proeven, jammie!

Sab, ik ben ook verliefd op mijn kinderen hoor! Hoort er hopelijk bij en zal vanzelf minder worden als ze ouder worden? En de kindjes worden ook ooit verliefd op jou haha, oedipussyndroom hahaha. Dan wil Carolijn met papa trouwen hahahahaha

Beau, tompouchen vind ik ook om bij weg te kwijlen. Had een collega die dat ook had, dus als we samen spreekuur hadden, maakten we ook zo'n ding soldaat (foei, 2 dietisten haha).

Wij hebben de kindjes ook op de Pooh gezet. Ik heb er 1 gekocht voor ons en een als kraamcadeau voor mijn vriendin met haar tweelingzwangerschap.

José, gefeliciteerd met onze nr 1 notatie hahaha. Die kan Erik in zijn broekzak stoppen hahaha. Leuk hoor! Veel plezier met jullie (probeer) auto!

amanda, hier nog geen pil, ik wacht op mijn eerste menstruatie. Wil kijken of mijn lichaam alles weer zelf oppakt na de zwangerschap. Ik pas ook voor een nieuwe zwangerschap hoor. Heb donderdag zelfs een test gedaan.....Opgezette buik, veeeeel plassen en nog geen tekenen van aankomende menstruatie, al dacht ik dat wel. Gelukkig negatief. Zou ik ook niet op het andere forum durven schrijven.....

Lis, balen van je endo! Weet je al wanneer je voor een tweede aan de slag wilt? Kan jij helemaal niet meer op de natuurlijke manier zwanger worden?

Meiden, veeeeeeel plezier met de nieuwe auto's-to be en een prettig weekend.

Vanavond eten en naar een dorpsfeest met vrienden. De tweeling blijft voor het eerst bij opa en oma slapen. Brrrr. Kijken hoe dat ons bevalt. Een keer uitslapen zou ik wel prettig vinden, alhoewel ik niet mag klagen, vanmorgen was het ook pas 8.30.

Liefs Laura

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sab, nog gefeliciteerd met je vader! Schandalig dat je ons steeds vergeet.. nah ja.. Sven is ook het jongste kindje.. alsof dat een excuus is.

Hmm, hoor m'n kleintje alweer pruttelen. Weet ook niet meer precies wat ik wilde schrijven.

Niet aan de pil, want bv.. en ik zou het best heel bijzonder vinden om spontaan zwanger te worden, wil liefst wel even van Sven genieten eerst, maar daarna!!!

Mooie auto José!! En een super lekkere appeltaart.. de lekkerste zijn die je zelf bakt. Ik doe er ook altijd wat amandelspijs in, mjammiee..

Tompoucen, ook al zo lekker.. er is een tijd geweest dat we elke zaterdag tompoucen haalden bij de bakker.. zo lekker.. maar er is nu al een tijd niet van gekomen.

Ga m'n mannetje voeden.. we gaan straks uiteten met de hele fam.. m'n ouders waren 28 jaar getrouwd deze week. Ben heel benieuwd hoe Sven het doet, 's avonds is hij niet altijd op z'n best. Iedereen nog een fijn weekend!

Geplaatst

mooie auto die KIA, hoe bevalt ie?

Laura, spannend dat de tweeling voor het eerst uit logeren is. De eerste nacht van Len, dacht ik uit te kunnen slapen, maar was vroeg wakker en stond te popelen als een klein kind om hem weer te kunnen halen....

Iedereen gaat lekker uit eten vanavond of feestjes... bruiloft... leuk!

Veel plezier allemaal.

Ik heb net nog de badkamer gesopt, en 2 wasjes gedraaid... goed hé?

Morgen krijgen we bezoek.

En dan begint mijn laatste vakantie week....

Amanda

Geplaatst

ja lis...helemaal te gek......en wat zullen we met je mee leven.....onze lis gaat dan een brusje voor ebbe maken...hahahah...leuk ik kan niet wachten tot je gaat beginnen!

Gaan we met je mee op het wachtbankje........nou ik kan niet wachten...word er helemaal vrolijk van!

En ja lis...ik ben ook de oudste hier volgens mij...vandaar die appeltaart...hahahahaahaha...maar je hebt gelijk hoor..mijn mama/oma deed het ook altijd en dan rook het altijd zo lekker....heerlijk!!!!!!!!!!

Beau...geniet lekker van je etentje....en spreek je gauw weer!!!!!!!!!!!

Roos wat denk je...als ik nog tijd had zou ik ze voor je bakken...misschien doe ik dat wel voor de meeting voor je...hahahahah

He laura.....oh wat spannend...kindjes bij opa/oma...wel lekker een keer uitslapen...ben benieuwd hoe laat je wakker bent...hahahahahah

En ga je toch maar niet met de pil beginnen...ik hoop voor je dat het weg blijft tot na je vakantie!

En wat vervelend die storm die nu daar is.....hopen dat ie weg is als jullie komen!

vel plezier vanavond meis..geniet ervan!

Oh plien de rillingen lopen over mijn rug...ik lust geen spijs...als ik het ruik word ik al ziek...hahahahah

maar de rum is goed bevallen!

Ha die amanda...ik ben thuis hoor...hahahahah...en jij weer lekker aan het soppen geweest...heerlijk alles weer schoon!

En alweer je laaste week...ga je nig leuke dingen doen?

Zo vandaag in de kia carens naar de betuwe geweest...en wat een heerlijke auto is het.....echt hij trekt lekker op en is ook lekker fel nog als je in de 5 even door wilt gaan of in wilt gaan halen...echt een fijne auto....als het aan mij ligt word deze het...er moeten wel wel van jheroen van de 17 inch(zeg ik dit goed) velgen op..licht metaal heet dat geloof ik..hahahahahah.......ik vond deze velgen ook goed rijden hoor...hahahahahah....en ja dan nog eens worden over de kleur...hahahahah

Nou meiden de kermis was geweldig....niet dus...mevrouw viel in slaap toen we bijna bij de kermis waren en werd pas weer wakker toen we terug bij de auto kwamen....ze sliep dus gewoon door alle herrie heen....hahahahaha...ik heb er een foto van gemaakt...zal hem van de week nog even plaatsen hier!

De appeltaart was heerlijk....en die rum laura is gewoon zo`n heel klein flesje van dr oetker...hahahaha....hebben ze ook vanille smaak.....hahaah...dus niet dronken geworden!

Zo ik ga even verder lezen op de andere topics!

Fijne avoond allemaal meiden!

Geplaatst

ja lekker jose!!

heel veel taartjes.mmmmmmmm

ik ga zo milan naar mn moeder brengen!

nemanja moet vandaag voetballen en mama's gaat vandaag maar eesn ff kijken!!

oma blij en papa blij!!

veel klets plezier vandaag!!

groetjes rosalie

Geplaatst

MMMMM, lekkere appeltaart José,

ben ik ook een grote fan van, net als tompoucen trouwens. Door de helft doen, eerst de onderste helft opeten en dan de helft met glazuur. En altijd met mijn vriendin aan de oranjetompoucen tijdens konklijke aangelegenheden die we dan samen kijken met kilo's zakdoeken erbij......

Amanda,

ik ben ook weer aan de pil. Ik had hiervoor de Yasmin, die me erg goed beviel. Had ook veel last van klachten maar met die niet. Nu ben ik aan de lichtere versie ervan: de Yasminelle. Die bevalt tot nu toe ook goed. Ik vergeet hem weleens, maar ach, daar lig ik niet zo wakker van. Wij zijn er nog niet uit of er een tweede komt, nu nog niet in ieder geval.

Laura,

hoe was jullie dorpsfeest? Al wakker nu? Wij zijn dus net pas wakker, hadden gister een bruiloft en lagen om 3 uur in bed!! Dat is ons record sinds eeuwen geloof ik. Famke slaapt ook bij Opa en Oma. We gaan haar na haar middagslaapje ophalen en dan op bezoek bij de broer van hubbie. Wat boffen we toch met van die fijne oppasopa's en oma's!

Beau ook al lekker wezen eten. We beginnen langzamerhand weer ons 'andere' leven op te pakken. Moet natuurlijk ook wel. We zijn niet alleen moeder natuurlijk. Hebben jullie een goeie avond gehad?

Lis,

wat vervelend van je endo. Ik heb geen idee hoe dat voelt, maar het lijkt me ellendig als ik me jouw verhalen kan herinneren. Wel leuk dat we over een tijdje jouw avonturen voor een brusje voor Ebbe kunnen volgen hier.

Ik zit hier mijn ontbijtje te eten (12:15 uur!) en lekker bij te lezen. Gister de bruiloft van Belgische vrienden die we in Geneve hebben leren kennen. Het was hier vlakbij. Heerlijk gegeten en daarna sinds tijden lekker gedanst. Fantastisch! Een aantal vrienden uit Geneve weer gezien, waarvan een stel nu in Dubai woont en hier ook logeerde. Echt helemaal tegek om die weer te zien. Volgend voorjaar gaan we ze opzoeken. Schijnt helemaal geen gekke lokatie te zijn om naartoe gezonden te worden. Ga hubbie maar eens die kant op sturen.....

Straks Famke halen en dan op bezoek bij zwager die jarig is.

Ga nog even in andere topics neuzen en dan de weblog van Kata eens bijlezen.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Corine

Geplaatst

Wat is het rustig hier? (kan ik het ook eens bijbenen!)

Allemaal een fijn weekend gehad? Leuke bruiloft? Lekker gegeten allemaal?

Wij hebben een rustig weekend gehad, heerlijk.

Ik heb nog 1 week vakantie, hubbie moet dinsdag beginnen (bij een nieuwe baas, dus helaas een weekje minder vakantie)

Dinsdag ga ik stadten met Len.

Donderdag naar het CB, en de rest van de week, helemaal niks doen haha. Neem ik me nu voor, maar lukt toch niet.

En José, wordt het de KIA?

Amanda

Geplaatst

Hoi meiden,

hele dag niet aan toegekomen om even bij te lezen... Ik probeer mijn best nu te doen om alles even terug te lezen. Gisteren is het er ook al niet van gekomen.

Druk weekend achter de rug. Gisteren aan het shoppen geweest. Nieuwe buggy en kinderstoel gehaald en Marissa haar kast ligt weer vol met nieuwe kleertjes, slabbetjes etc. En we hebben zo'n loopfietsje (net zo eentje als jose voor anne meya heeft) gekocht. Ze vindt het prachtig, het speelgoed dat er op zit is erg interessant, maar ze moet nog in de gaten krijgen dat ze met haar voetjes kan afzetten en dan kan rollen. Haha. Maar dat komt nog wel, ze mag er nu ook nog niet lang in zitten.

Gisteravond bij mijn schoonouders een leuke avond gehad, ze waren woensdag 34 jr getrouwd en we zijn met de familie aan het gourmetten geweest. Vandaag een rare dag. Mijn zusje zit op Aruba en daar hadden ze die Orkaan. Heb de hele dag t nieuws goed gevolgd en veel contact met haar gehad vandaag. Gelukkig geen schade oid, wel enorm harde wind. Maar alles is weer redelijk rustig en onder controle.

Verder vandaag de was weg gewerkt, bedjes verschoond, huis wat schoongemaakt en lekker relaxed met Fred en Marissa de zondag doorgebracht. Marissa is vandaag wat moe en huilerig door de drukte van gisteren. Niets wil lukken vandaag en ze is lekker hangerig. Ze is om 18.00 uur ook al op bed gegaan om lekker te gaan slapen, vandaag overdag ook goed geslapen. Ben benieuwd hoelaat ze morgen weer wakker is, zal wel vroeg zijn, maar we konden het ook niet langer uitstellen en we vinden het ook niet nodig om haar maar wakker te houden zodat ze wat later zal gaan slapen en morgen wat langer slaapt. Ze viel meteen in slaap, straks nog ff een laatste fles geven. Het eten en drinken gaat redelijk goed, gelukkig is de sonde nog steeds niet weer nodig, hopelijk blijft dat zo! Ze krijgt nu nog steeds 800 tot 900 cc (flessen en hapjes) binnen, verdeeld over 5 voedingen. Vinden we wel heel netjes hoor, we zijn supertrots op haar!

Morgen naar de manueel therapeut, denk de laatste behandeling maar dat horen we morgen wel. Woensdag naar de kinderarts. Ook de laatste afspraak daar. We gaan in het vervolg eens per twee weken wegen op het weeguurtje van het cb. Dan kunnen we haar gewicht in de gaten houden en weten we of ze genoeg heeft aan de voeding wat ze wil eten en drinken

Het is al weer een heel verhaal geworden... Ik ga meteen eens even verder bijlezen...

Hier ook geen pil... Heb, toen Marissa twee maanden was, twee maanden de pil geslikt. Maar ik bleef maar doorbraakbloedingen krijgen. Nu eerst de hele cyclus maar weer normaal krijgen en dan zien we wel weer of ik weer aan de pil ga. Het zou een groot wonder zijn als ik nu zwanger raak. Eigenlijk is het niet mogelijk, maar een wondertje is welkom hoor. Dus ik zou de pil niet gaan slikken als anticonceptie, maar meer om mijn menstruaties een beetje te plannen. En met de pil heb ik minder last van hoofdpijn rond de menstruatie. We zullen wel zien hoe alles gaat lopen, maar ik denk dat we niet weer het hele traject in gaan voor een tweede kindje. Misschien ooit nog eens de cryootjes, maar voorlopig even niet hoor. Eerst zelf maar helemaal de oude weer worden. En ik zie nu ook al op tegen een eventuele zwangerschap, ben dat spugen en opname in het ziekenhuis ivm ondervoeding tijdens de zwangerschap nog niet weer vergeten... Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten combineren met de zorg voor Marissa. Mochten we ooit nog wel voor een tweede gaan, dan moeten we eerst een aantal jaren verder zijn, dat Marissa ook wat ouder is.

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi meiden,

Bijlezen en reageren doe ik ff later.

Moet nu werken dus ben er niet vandaag.

Wilde jullie ff veel kletsplezier wensen met elkaar hahahaha.

Hoop dat jullie een lekker weekend hebben gehad.

Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Liefs, beau

Geplaatst

hoi beau, lekker gegeten? werkze vandaag!

bianca, ik kan me voorstellen dat het bij jullie wat anders ligt... ik was erg moe tijdens mn zwangerschap maar dat van jou was echt heeeeeeeel naar...

wat spannens zeg op aruba, dat was orkaan felix toch? ik zag net dat ie steeds heftiger wordt maar nu in mexico is of bijna is geloof ik, brrrrrr.

corine, jij lekker aan t feestvieren, leuk hoor en lekker uitgeslapen dus!

die jose, zal ik dan maar meteen beginnen??? nee ik denk in januari, ook al best snel of vind je het tegenvallen...haha, zijn jullie al uit over de auto, fijn hoor een nieuwe.

jee laura, jij al gedacht dat je zwanger was, hiihi, dat zou toch ook wel heftig zijn ja.

ik hoop aan de ene kant dat ik nog wel zwanger kan worden, mij eileiders waren (lang geleden bij de kijkoperatie) doorgankelijk, daarom hebben we het nog zelf geprobeerd na de grote schoonmaakoperatie. en zo'n zwangerschap is ook positief voor de endo, maar aan de andere kant geeft zelf proberen elke maand (waarschijnlijk) een menstruatie en dat is juist niet goed voor de endo... wordt het meer van. een lastig parket dus en dat is de reden dat ik toch maar aan de pil voor 3 maanden ben gegaan: zo min mogelijk ongi... maar nu dat zo vervelend ging en ik een maandje ben gestopt zit ik te denken om nog 2 maandjes zo te doen en dan weer lucrin voor 3 maanden te vragen. ik had gehoopt dat niet te hoeven doen door de zwangerschap maar t voelt niet goed. dan kan ik net zo goed nu niet aan de pil als ik toch die lucrin ga slikken (t is niet te volgen he...) nou ja ik twijfel nog even een paar dagen (tot de ongi doorkomt dan moet ik wel of niet slikken he...)

en jij dus ook al feesten!

ik ga nu maar ns wat huishoudelijks doen. ben een beetje down, gisteren een goeie vriendin helpen verhuizen naar een andere stad, boehoe.

en ik denk dat t ook een beetje pms is...

groetjes,

lis

Geplaatst

hallo en goedemorgen,

met dit hondeweer slapen de kids goed, ga ze zo een swakker maken maar eerst effe bijlezen!

Erg druk gehad, Lieve is uiteindelijk tot en met zaterdag ziek geweest, hoge koorts gehad en Faas heeft zijn 1ste tand....

José, wat een heerlijke auto zeg, gefeliciteerd een beauty..

Corine en Laura lekker feestjes gehad en Beau een etentje..lekker genoten allemaal...

Bianca, leuk zo'n loopstoeltje en lekker geshopt!!!

Lis ..ik zie dat je er ook bent...toutie bien??

Geplaatst

trouwens ik slik geen pil, eigenlijk niets....ik kan me erniet toe zetten..we hebben maar een voorraad condoompjes aangeschaft..

Geplaatst

heeeeeeeeeeee.....hallo meiden......lekker druk weer hier!

sab hoe was de verjaardag van je pa?

Lis ja hoor...van mij mag je meteen beginnen...hahahahaha.....samen met sab en corine......wij gaan jullie er wel doorheen helpen....hahahahahah

Ik ben het even kwijt hoor...maar lis had jij nog cryos?....sab wel toch?

Heeeeeeeeee....cynthia wat fijn dat alles weer rustig is!

en tanden foto`ssssssssssssss...jaaaaaaaaaaaaaa...kom maar op!!!!

Geplaatst

bianca.............foto`sssssssssssss....loopstoeltje kinderstoel kleertjes.....leuk...kom maar op!

en \waar blijven al die pooh foto`s?

Geplaatst

Hoi meiden,

goed weekend gehad allemaal zo te lezen hahaha.

Lis: wat spannend allemaal zeg!!!! Oh ik ga ook zo meeleven met je, heb er nu alweer zin in haha. Dus wat mij betreft mag je inderdaad ook vast beginnen haha.

Kop op he? Niet down zijn hoor, kijk maar even naar je lieve manneke in zijn bedje, dan word je vast weer vrolijk.

Cynthia: hondeweer??? Hier schijnt de zon??? Wat een verschil he? Nou wel gezellig dat je dna lekker hier bent, Hoe is het met je bengeltjes? Gaat het weer wat beter?

Laura: een test gedaan??? wauw hahaha, spannend hoor! GElukkkig voor jullie dat er niets uitgekomen is.

Joos: hebben jullie al definitief gekozen voor deze auto? WEl een super mooie actie foto gemaakt jij zeg, wauw hahaha fototoest.gif

Wij hebbben nog geen keuze kunnen maken, nog steeds lastig hahaha, erg he? Waarsschijnlijk weten we eind deze week wel hoe of wat.

Bianca, leuk zeg ook een loopstoeltje en er ook al ingezeten!!! Goed hoor.

Boottttttje: werkse meisje en ik spreek je vast later nog wel even hihi.

Corine: heerlijk rusrig aangedaan zonder Famke, lekker he voor een keertje. Ik hoop wij aankomend weekend, we zijnw e wel aan toe haha.

Amanda, je laatste weekje vrij, nou geniet er maar goed van hoor!

Roos: goed bezig jij en je recepten hahahaha,alles goed verder, met je mama ook?

Hier ook geen pil hoor, helemaal niks. van de pil word ik alleen maar ziek, bah!

Wat had ik verder nou nog.....

Geplaatst

see, verjaardag was sober maar wel even ouderwetes gezellig met mutie thuis hoor, heeeeeeeeeerlijk!

Wij hebben idd ng cryo's, maar eerst de overtollige kilo's kwijt he? en dat duurt nog wel een paar maanden haha. oh ja en niet onbelangrijk, werk!!!! hahahaha

Geplaatst

goede actie foto he...ja ik stond op de snelweg en zei tegen jheroen....nu gas geven....hahahahahahahah

ik ga ff de hond uitlaten ben er zo weer!

Geplaatst

maar ik vind het zo leuk voor Carolijn als het zou lukken...hoewel ik soms ook wel een gevoel heb van: tis zo'n lieverdje, zo 1 krijgen we vast niet nog eens hahaha, erg he?

Trouwens, er is nog niets bij mijn zusje, op mijn verjaardag wordt ze gestript.....Maar dan hoeft ie niet meteen te komen toch? wie weet daar meer van? hahaha

Geplaatst

ik niet...maar ik weet wel dat een vrouwtje bij mij in het ziekenhuis...daar hebben ze het drie keer bij gedaan.......en toen lukte het nog niet en kreeg toen een touwtje of zo om de baarmoedermond...en dat duurde toen nog 2 dagen!

Wat ga je doen met je verjaardag...iets leuks?

Geplaatst

hallo,

Wat grappig dat we het over een evt nieuwe beebs hebben hahahah

hier is het inderdaad heel erg aan t regenen, echt joggingpakken weer hhaahah

eentje ligt in de box de boel te mollen de ander op de grond...

Sab, wat fijn nog van je mama, lekker thuis?! gaat het...

Geplaatst

ze staan hier te klussen in de tuinen meiden, bizar he? bedoel zulk mooi weer is het hahaha.

Hoewel ik ook in mijn joggingbroek zit hoor, ahum hahaha.

Met mijn moeder gaat het best redelijk, ze slaapt veel en doet gelukkig aardig rustig aan. Willen jullie ook nog meer beebs Sint?

Joos: lijkt me niet prettig strippen...brrrrr, ik vind het niet zo leuk als ie opde 10de komt hihi.

We gaan niks speciaals doen hoor, hopelijk uit eten t weekend...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden