Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca, moeilijk hoor dat je psycholoog geen verstand heeft van voedingen.

En ik denk dat je vooral in je achterhoofd moet houden dat je het beste voor hebt met MArissa. En na 10 cc stoppen met een voeding is voor een keer best te doen, maar meerdere keren op een dag dat kan niet hoor. Ze moet toch genoeg voeding binnen krijgen.

Succes bij de KA en tot snel!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Corine; knap hoor die verschillende talen en zeker handig!

Gaan jullie Famke ook opvoeden met een 2e taal erbij?

Ik denk dat ik hier nu helemaal alleen ben dus kom later ff terug!

Geplaatst

ha die beau.......leuk is ie die cd hè!!!!!!!!!!!

Nou ik ga werken...spreek je vast morgen of vanavond.

dag lieve beau...hahahahah

Geplaatst

Nou Sab was gelijk kort maar krachtig, hubbie roept net dat het eten klaar is!

Heb je nog niet gesproken!:bye2:

Vanavond nog een poging wagen? En anders spreken we elkaar morgen!

We geven trouwens straks de meiden voor de 1e keer een groentehap.

Ben benieuwd! Je hoort er van.

Kus, beau

Geplaatst

mooie tijd om te eten hihi. Hier nog niks op t vuur om t zo maar te zeggen en ik heb ook geen idee wanneer ie thuis komt haha.

Nou vanavond ben ik er niet, want de eerste aflevering van het blok komt en dat vind ik eigenlijk nogal leuk hahaha.

Dus dan ben ik er morgen weer.

Weet niet precies wanneer want ik moet eerst nog met C naar de HA.

Eetse meisje en tot snel!

:hug: :hug:

Geplaatst

We hebben heerlijk gegeten en de meiden hebben net worteltjes gegeten.

Was geweldig hahaha.

Vieze gezichten hahaha; morgen weer proberen!

Waarom moet je naar de HA met Carolijn als ik mag vragen?

Veel plezier met het blok en we spreken elkaar weer.

Succes morgen bij de HA.

Kus!

Geplaatst

ik moet gewoon 3 bladzijdes bijlezen, en dan heb ik het alleen over dit topic.... kletstantes..

Bianca, wat een raar consult bij de psych, kan me voorstellen dat je je daar niet beter van gaat voelen.... gelukkig weet je zelf dat het echt niet aan jou ligt!!

Ik ben er even (dacht ik) want Len is ziek.

Snotverkouden, koorts, niet eten, (te) weinig drinken, hangerig, huilerig.. een vermoeiend dagje gehad dus, en een slapeloos nachtje.

Heb hem nu neusspray en een zetpil gegeven, hopelijk slaapt hij wat beter vannacht.

(en mamma ook)

Hoe is het bij jullie met de snotneuzen?

Ik heb het zelf ook al te pakken...

Amanda

Geplaatst

Oja, mocht ik niet meer komen Iedereen een hele fijne vakantie (josé, Laura en Corine of niet??)

Amanda

Geplaatst

hallo,

Alles ok met iedereen..

He Bianca, vervelend dat de psycholoog niet op de hoogt was/is van Marissa..praat zo raar dan he..Fijn wel dat het allemaal beter gaat.

Waar zijn de kletsmeiden..hier liggen er alweer in, faasje drinkt slcht maar na tand 1 komt ernu tand 2 aan(de buurman zeg maar) dus jengelig..

Vanaf morgen over op pap en hopelijk een flesje minder..we zullen zien....

Zit iedereen tv te kijken.................???

Geplaatst

Amanda, hier ook een en al snotje.....neusspray , Luuf en tanddruppels momenteel..ook van die vizee hoestjes en slecht eten...

Geplaatst

Ik hoor veel ouders over snotterige kindjes. Gelukkig geen ervaring mee, zal nog wel eens komen. Maar liever niet he... Heb eerlijk gezegd ook helemaal niets in huis aan smeerseltjes enz mocht Marissa verkouden worden... Wordt wel eens tijd om wat in huis te halen, als je het nodig hebt, is de winkel gesloten he.

Beterschap voor jullie kids!!! Heb wel eens gehoord van mijn moeder dat ze vroeger een half ui naast mijn bedje legde, schijnt goed te helpen als je verkouden bent... Hebben jullie er ervaring mee? Zal wel een oud huismiddeltje zijn... Ik gebruik zelf altijd toco-tholin als ik verkouden ben, ook zo'n oud middeltje. Mag je dat ook bij baby's gebruiken?

Ik denk dat de meeste meiden tv zitten te kijken, naar het Blok... Mannetje zit er ook naar te kijken en ik lekker met de laptop op de bank.

Wanneer gaan jullie op vakantie? Als ik jullie niet meer spreek, alvast een goede vakantie gewenst, geniet ervan!

Geplaatst

ik zit ook op de bank bianc...mannie is werken beeeh en kids wel al op bed..

Hier zijn ze dus al verkouden vanaf week4 aan een stuk door(echt serieus) om gek van te worden, soms gaat het 2 weekjes beter maar meestal echt snotjes.....

Geplaatst

een doorgesneden ui staat ook op Len's kamer! Helpt echt tegen een dichte neus.

Bianca ik heb ook paracetamol (zetpillen), luuf, neusspray, in huis gehaald toen Len voor het eerst verkouden was. Altijd handig, want je hebt het idd snachts of in het weekend nodig.. hihi.

Maar je kunt altijd naar de ziekenhuis apotheek bij de huisartsenpost.

De hele bovenverdieping ruikt naar eucalyptus (van zijn badje), en ui haha.

Thoko tholin (schrijf ik het goed) hebben wij ook in huis, weet niet of het bij baby's mag..?

Ruikt wel erg lekker vind ik.

Amanda

Geplaatst

Vervelend als die kleintjes zo lang verkouden zijn. Slapen ze er wel lekker door? Word zelf altijd helemaal raar als ik verkouden ben en daardoor niet lekker kan slapen. Lijkt me voor zo'n kleintje natuurlijk net zo vervelend... Misschien nog wel vervelender, wij pakken zelf een paracetamolletje oid, maar dat kan zo'n kleintje ook niet (haha, zie je ze al een zetpilletje pakken...)

Geplaatst

Nou Faasje slaapt dus niet echt door dan, gaat ron 4.5 uur vervelend doen, jammeren enz......soms moet ik hem dan echt eruit halen en een uurtje met hem lopen....

Ook als hij in een sprongetje zit doet hij dat dus het zal wel weer een combinatie van zijn...

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

ik zie dat er veel kindjes verkouden zijn, hier ook weer hoor.

Maar wat ik vergat te vertellen en wij zijn er nogal van geschrokken.

Vorige week op het cb vertelde de wijkverpleegkundige dat kindjes van luuf een kramp kunnen krijgen (op hun borstje).Dus beter is het om het bijvoorbeeld op een doek te smeren en die onder het hoeslaken te leggen.

Dat durf ik ook niet meer, dus ik leg een doekje met Luuf erop naast haar bedje in de kamer. Verder inderdaad gewoon die halve ui, krijg wel een hoop commentaar van Sander omdat hij bang is dat al zijn kostuums gaan stinken hahaha

Verder spuit ik voor elke voeding die natriumchloride in haar neusje....

Ik ben er de rest van de dag niet ben ik bang, zometeen naar de HA (Bo, haar ene oogje traant af en toe en uit haar andere oog komt juist niets als ze huilt, denk een verstopping of zo...) en daarna ga ik naar mijn ouders, even gezellig koffie drinken en lunchen.

Ik weet niet hoe laat ik weer terug ben.

Anders iedereen een fijne dag alvast en misschien tot later!

Dikke kus Sab xx

Geplaatst

zo wat is het lekker druk geweest hier....en ik maar werken...hahahahaahah

Vervelend meiden dat de kindjes zo verkouden zijn...anne-meya heeft dat week 3 gehad en daarna neit meer gelukkig!Wil ik eigenlijk ook wel zo houden!

Beterschap alle baby`s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bianca...toco-tholin mag je niet gebruiken voor baby`s is te sterk.......mag echt niet hoor!.....het beste is inderdaad gewoon die ui gebruiken en het neusje spoelen..en druppeltjes.......voor de rest geen smeerseltjes.....je hebt van zwitsal ook eucaliptus voor in bad...dat mag je wel gebruiken!

En de neusspray van dr. vogel is ook heel fijn!....zit ook tijm in is wel lekker...ook de tandendruppels zijn erg fijn van vogel....kan je druppelen maar ook smeren!

De Junior-lijn van A.Vogel mag je sowieso aan baby’s en peuters kunt geven.

Ja sab...luuf daar heb ik wel eens van gehoord..maar ik dacht dat dat alweer achterhaald was...niet dus.....sowieso smeerseltjes voor baby`s onder de 12 maanden is niet zo goed.

Hoe was het bij de HA???????????????

Bianca wat een gedoe zeg met die psyg......ja ze zijn niet allemaal kundig hoor.....maar blijf altijd je eigen gevoel volgen...zeker wat je kindje betreft!

En waar blijven die foto`s...hahahahahahaha...ik ga bijna met vakantie en dan zie ik ze niet...hahahha

Laura...ik heb net nutricia aan de telefoon gehad en je kan de poederbussen beter in de handbagage doen...in het kofferruim barst de folie kapot.....meteen even schiphol gebeld en het klopt...hun hadden het ook al gehoord...je mag ze meenemen in de handbagage.....nou weet ik niet meer zeker maar ik dacht dat je 1 bus mee zou nemen toch?

Ik neem er 2 mee...ze hebben wel dezelfde voeding in turkije maar de samenstelling is anders zei de nutricia vrouw.....ze advieseerde ook de voeding uit nederland mee te nemen.....jammer!!!!!

Fijne vakantie meis...hoe laat vlieg je en wat is je vluchtnummer?

En beau...je bent een schat!!!!!!

Zo ik ga weer even verder bijlezen....en tussendoor koken...hahahahaah

Geplaatst

En Joos wat voor lekkers ben je aan het koken?

Ben benieuwd!

Sab, hoe was het bij de HA en je ouders?

Amanda; beterschap voor jou en Len!

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

ha die beau...............eindelijk...hahahaahahah

spreek ik je toch nog voordat ik op vakantie ga!

Wat ik eet...hahahah....witlof vlees en aardappeltjes...eigenlijk heel gewoon vandaag...ben de koelkast aan het leegeten...hahahaha

hoe is het daar met jou meis?

Geplaatst

ja nou vlees...entricote gevuld met camp en ingerold in spek......en de aardappeltjes van de groenteboer...zijn altijd lekker gekruid...even in de olijfolie bakken en klaar...meloen na ...zo dat was het wel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden