Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ha die hanny......ach ja we hebben bijna vakantie....vandaar...hahahahahaha

he wat zijn gelnagels......zijn die niet heel slap.....ja jij bent een knutselmuts.....ik een rare muts...hahahahahaha

Geplaatst

Klinkt lekker Joos!!!!

Wanneer vlieg je ook alweer Joos?!

Toch niet morgen?

Jij gaat toch zondag dacht ik?

Ach je hebt het al meerdere keren verteld maar ik vergeet het elke keer.

Sorry hoor :BangHead:

Echt nog zwangerschapsdementie!!

Geplaatst

hahahaah...stop beau anders kan je niet modereren als we weg zijn....en ziet er zo raar uit dat blauwe hoofd...hahahahah

Wij staan zaterdag om 2 uur naast ons bedje.....hahahahahh

Dus vrijdag vanaf een uur of 8 zijn wij offline hier!....en nu niet meer vergeten hoor...hahahahahah

je bent een schat.......geeft niks hoor meis!

Geplaatst

Dan ben ik blij dat ik je nog ff spreek meis!!!!

Hoe is het met je koffer?

Past alles erin?!?!

Heb je nog veel dingen eruit gelaten?!

Heerlijk hoor meis!! Straks lekker in het mooie weer!!

Geplaatst

ja ik haal er steeds meer uit....wil gewoon maar 2 koffers meenemen...en ik denk dat het nog gaat lukken ook...hahahahahh......en steeds denk ik laat ik dit nog maar menemen voor anne-meya...ben zo bang dat ik wat vergeet....maar ik heb echt niet het hele lijstje meegenomen hoor...kan gewoon niet....

Beau weet jij dat...ze hadden erop gezet het vaccinatieboekje..waarom moet je die meenemen?

Geplaatst

Moeilijk lijkt me dat hoor koffer inpakken voor je kind!

Je wilt toch wat je zegt niks vergeten!

Ik denk dat je het boekje mee moet nemen zodat ze kunnen kijken of je de prikken hebt gehad?! Ik heb eigenlijk geen idee maar zoiets zal het wel zijn!

Nog ff en dan kun je lekker genieten van vakantie.

ALleen hoe komen we al die tijd zonder jou door hier haha!:crybaby2:

Geplaatst

ja daar hebben we jou en sab voor ingehuurd toch...hahahahahaha

Wel leuk...er melden zich steeds meer meiden aan...leuk hoor!!!!!!!!!

En die mogen jullie de weg gaan wijzen...hahahahaha...dus zo kom je de tijd door...hahahahah

Geplaatst

Nou je hebt wel veel vertrouwen in ons hahha.

We zullen ons best doen hoor Joos!!!

Wanneer kwamen jullie ook alweer terug.

(Ook vast al 10x verteld maar nu zal ik het echt onthouden!!:BangHead:)

hahahaha ik begin me echt zo'n muts te voelen hahahah die alles vergeet!

Geplaatst

hahahaah...ik ga jou muts noemen...hahahahahaha

ik weet het niet of ik het verteld heb...hahahah...we komen de 20ste terug!

Geplaatst

Ik heb het genoteerd Joos en ik zal het niet vergeten hahaha.

Heerlijk hoor meis!

Zou zo met je meegaan, alhoewel met mijn hubbies en kids dan want die kan ik niet missen hahaha.

Geplaatst

hahaah....ne zou ik ook niet kunnen hoor...ik ben ook zo`n muts hoor...ik weet dat laura al een keer heeft verteld hoelaat ze vliegt...weet jij dat...kunnen we morgen teletekst kijken of ze geen vertraging heeft......ze geeft nu geen antwoord meer....hahahah

Geplaatst

Nou je zal het niet geloven maar ik zou het niet weten hoe laat ze vliegt.

Jullie hebben het er wel een keer over gehad weet ik.

Ik dacht dat zij wel een gunstigere tijd had om te vliegen dan jou.

Dat staat me wel bij.

Heb je niet dat je voor Anne-Meya veel meer meeneemt dan voor jezelf?

Ik mer kdat al met winkelen; was net voor de meiden wezen kijken en dan kijk ik eigenlijk ook helemaal niet voor mezelf.

Grappg is dat! Ze staan helemaal op de 1e plaats!

Geplaatst

Ja hier ook...ik moet mezelf soms terug roepen anders koop ik veel te veel...hahahah

ik heb van de week voor in het vliegtuig nieuwe speeltjes gekocht...ik dacht anders verveeld ze zich...hahahahah....midden in de nacht zei jheroen al...hahahahah

maar goed ik heb een teletubbie gekocht met een soort rammelgeluidje...een nijntje telefoon(kan je zachtjes zetten)...hahahah...en een paar buigzame boekjes waren bij bart smit in de uitverkoop...kunnen ook mee in bad....en in de mond...hahahahah

Ja hier ook op nummer 1 hoor!

Hoe is het met je meisjes beaU....zijn ze bij jou ook verkouden?

Geplaatst

Heel herkenbaar hoor Joos!

hubbie zegt ook al dat ik te veel koop zo nu en dan hahaha.

Vind nou eenmaal alles leuk!

gelukkig hebben we echt heel veel gehad voor de meiden voor kraamvisite.

Maar net als met die loopauto wil ik er toch 2 voor de meiden......

Mijn meiden zijn (nog) niet verkouden.

Klop het even af, hoop dat het zo blijft!!

En Anne-meya toch ook niet hoop ik!

Je neemt wel een jasje mee denk ik voor in het vliegtuig?

Vind het altijd zo koud met die airco!

Leuke speeltjes heb je gekocht! En je medepassagiers zullen ook wel blij zijn dat het geluid zachter kan hahahaha.

Geplaatst

hé beau ik ontdek net weer een handigheidje...als je een berichtje aan het tikken bent wat nogal lang is dan kan je op de pijltjes drukken naast de A rechts...dan word het schermpje groter....maar dat wist jij natuurlijk allang

Geplaatst

aj dat dacht ik ook...hoop niet dat er zo`n kinderhater naast ons komt zitten.....dan zet ik gewoon het geluid harder!

Ja ik heb speciaal een winterjasje voor haar gekocht voor in het vliegtuig...en ik neem ook haar doek mee om als een soort dekentje te gebruiken!

Nee anne-meya is niet ziek gelkukkig...denk toch dat het met het KDV te maken heeft ....die kindjes zijn allemaal ziek....maar die van jou mij en bianca niet...en volgens mij famke ook niet!

Geplaatst
Welke A? Waar rechts?

Muts........recht bovenaan het schermpje waar je tikt daar staan twee blokjes...eentje met HFL en een V erin en 1tje met 2 aatjes erin...precies ertussen in!

uh sanp je het nog...hahahahaha...boven de smileys

Geplaatst

Bij een KDV loop je dat inderdaad sneller op.

Dat is op school ook zo.

Kinderen steken elkaar toch snel aan.

Is wel goed voor de weerstand trouwens!

Lekker een winterjas doe je goed hoor!

En een doek is ook altijd handig.

Geplaatst

JA bootje snapt het hoor hahahahaha.

Enne muts is niet zo aardig om te zeggen hoor tegen mij ahhahaha.

Dat verdien ik niet!

Geplaatst

ja klopt op school....en meer weerstand maar ik vind het toch fijner als ze wat ouder is.....als ze nog zo klein zijn is het vaak zo eng....ja zo`n muts ben ik dan weer!!!!!!!!!!

En ja ik weet hoe koud het is in het vliegtuig...en we moeten natuurlijk snachts de weg op met die kleine ...vandaar winterjasje.....en ik leg haar zaterdag na het bad met kleertjes in bed...anders moet ik haar snacht nog gaan aankleden...vind ik zielig.

He beautje ik moet zo even naar de fysio.....weet niet of je er straks nog bent......dan vanavond nog even werken en dan heb ik vakantie!

En anders spreek ik je morgen vast nog wel even!!

Ik ga even weg!!!!!!!!!!!

dag meis!!!!!!

Geplaatst
JA bootje snapt het hoor hahahahaha.

Enne muts is niet zo aardig om te zeggen hoor tegen mij ahhahaha.

Dat verdien ik niet!

hahahaahahah....ja je zegt zelf dat je een muts bent....hahahahahahaha

Maar nee heb je niet verdiend gek mens...hahahahaha

nee hoor je bent een lieverd...maar dan ook een echte lieverd!

Vinden jou schoolkindjes dat ook...of ben je heeeeeeelllll streng...hahahahah:help:

Geplaatst

Succes bij de fysio, werkze nog ff en we spreken elkaar morgen vast nog wel!!!

Lekker meis nog 1 dag en dan lekker vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ga zo op kraamvisite.

Doei doei!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden