Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag dames,

Ben keihard van het wachtbankje afgevallen !

Misschien tot een volgende keer op een of ander bankje.

Iedereen heel veel suc6 die nog zit te wachten en diegenen die goed nieuws gehad hebben, geniet er van !!

Liefs,

Jolanda

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

M'n eerste IVF poging, vandaag was twee weken na TP......en meteen positief. Ik kan het haast niet geloven eigenlijk....

Lisette

Geplaatst

@ Jolanda12,

sta je tevens bekend als Vol Hoop op de IVF site? Meen je verhaal daarvan te herkennen.

Zo'n val van het wachtbankje blijft altijd gigantisch pijn doen.

Sterkte!

Liefs Mirthe

Geplaatst

Meiden wat een negatieve berichten weer vandaag. sterkte!!!

Lisette, gefeliciteerd, geniet ervan.

Hanneke...wat een teleurstelling zeg. Het kan ook bijna niet anders dat de moed je nu even helemaal in de schoenen is gezakt. Bah...had zo gehoopt voor je dat het deze keer goed af zou lopen. Een hele dikke knuffel meis...

:hugg:

Liefs esther

Geplaatst

He bah, Juli is echt een zwarte maand met een enkel lichtpuntje.

Meiden heel veel sterkte en voor de positief geteste heel veel geluk.

Geplaatst

Hallo dames,

ook ik ben nieuw hier, en zit op dag 4 na tp/ icsi.

Wat is dit zenuw slopend zeg.

Vanmorgen vroeg begonnen bij mij lichte krampen, maar of dit nou innestelling/ongi of gewoon darmkrampen zijn?

:icon_shaking: WORD ER GEK VAN.

Ik moet ontzettend vaak naar de wc, is dat normaal na al dat gepluk aan mijn baarmoeder en dergelijke?

liefs Marosa

Geplaatst

Marosa, alles wat je voelt kan erbij horen. Maar ik moest na de punctie en/of tp ook altijd ontzettend vaak naar de wc.

Het is een onzekere tijd het wachtbankje en de dagen kruipen voorbij. Succes!!!

Geplaatst

Hee Sandra,

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest, en lees nu net jullie verschrikkelijke nieuws. Had het eigenlijk gewoon verwacht deze keer dat het goed zou gaan! maar wat betreft je relatie heb je groot gelijk! En lekker ook even je lichaam tot rust laten komen kan ook geen kwaad!

Heel veel sterkte en liefde met elkaar...

Geplaatst

thanks Wendy, we zijn nu ruim een week verder en het is in huis weer gezellig en we kunnen weer lachen. Dat is het allerbelangrijkste. We genieten nu gewoon weer een poos van elkaar en zien wel hoe het verder gaat lopen na september.

Geplaatst

Lieve Sandra,

Ik kom net terug van een weekje vakantie en lees je slechte nieuws. Ik had zulke goede hoop voor jullie, zo vreselijk oneerlijk. Meid ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Ik vind je echt een KANJER, omdat je zo snel al weer vrolijk en positief in het leven staat. Echt heel knap hoor.

Petje af.

• 10 maanden later...
Geplaatst

hoi allemaal,

ook even aangemeld. zondag tp gehad van 2 embryo's; eentje 5 cellig, kwaliteit 1-2, eentje 4 cellig, kwaliteit 2. Eerste drie ivf pogingen helaas mislukt, wel tp maar geen zwangerschap (bronovo den haag), deze poging in voorburg gedaan. Mag zondag 4 juli testen, ben dan op vakantie in frankrijk, erg spannend. Tot nu toe heb ik nooit de testdatum gehaald, altijd al eerder ongi.

iedereen veel succes toegewenst in deze slopende weken! ik probeer er maar niet teveel aan te denken en het een beetje rustig aan te doen!

groet

Alfie

Geplaatst

Alfie, je hebt het oude juli wachtbankje naar boven gehaald. Is van vorig jaar.

Er bestaat ook al een voor juli 2010!

Heel veel succes in ieder geval!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden