Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb helaas geen zin meer in de wave ff nu. Vandaag heerlijk geshopt en aan het einde van de dag ff naar toilet en zucht, wat iedereen vreest is vandaag bij mij gebeurt........ Ik ben helderrood gaan vloeien op dag 10 na te tp. Dus waarschijnlijk is ook tp nr 5 uitgelopen op een mislukking.......

Ik ben zo teleurgesteld in mijn lijf, waarom nou????? Wat doen we verkeerd?????

Maandag nog wel een bloedtest doen, maar voor ons is het antwoord al duidelijk, teveel bloedverlies voor een hoopvol weekend.

Sandra

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nee Sandra,

Denk voor het slapengaan nog even op het forum en dan jouw bericht... Wat rot voor je, bah! Sterkte dit weekend en laat ons weten hoe het verder met je gaat, oke?

Caroline

Geplaatst

Oh Sandra, bah wat een naar bericht! Heel veel sterkte voor nu maar ook om weer de volgende stappen voor een cyrotp te ondernemen.

Geplaatst

Sandra,

Meis, ik schrik me rot van jouw berichtje.. je was zo positief, ik had er ook alle vertrouwen in bij jou! Heel erg veel sterkte gewenst.. Het is ook zo oneerlijk!

Ik kon t vanmorgen, ook 10 dagen na de tp, niet laten om te testen. Voel nl. ook helemaal niks meer, behalve een naderende menstruatie. Negatief, en heb eigenlijk de hoop ook opgegeven voor deze poging..

liefs,

Knorrie

Geplaatst

Oh nee Sandra, wat erg. Wat is het toch oneerlijk.

Heel veel sterkte meisje.

Dikke knuffel

Geplaatst

Laat je nog niet van de wijs brengen knorrie. Ik weet nog goed bij Vanessa, die had ook al een aantal testen gedaan voor de testdatum en die waren ook steeds negatief en uiteindelijk had ze op de testdag zelf een positieve test.

Hou de moed er nog in meid, geen bloed is goed toch?

Geplaatst

Knorrie nog niet de hoop opgeven hoor, dag 10 testen is nog veeel te vroeg. Probeer je eigen "niet aanwezige kwaaltjes" niet te spiegelen aan mijn leegloop tussen mijn benen.

Dani, de volgende cryo tp zal dan over een dag of17 zijn, het is zo onwerkelijk dat ik daar nu al aan denk. Aan de ene kant wil ik niet meer. Dat verdriet, die teleurstelling het doet zo'n pijn, terwijl ik toch ook zo gelukkig ben met mijn mannetje. Maar ja als ik nu stop dan zal ik de rest van mijn leven niet bllijven denken, zou die andere keer niet gelukt zijn. Nu kan het nog over 10 jaar niet meer.

Sandra

Geplaatst

Kan me voorstellen dat je er heel dubbel in staat, elke keer weer die teleurstelling breekt je tenslotte ook op maar stoppen en straks steeds terug denken aan wat als... is ook geen goede optie. Vreselijk is deze periode, elke keer zo dicht bij het uitkomen van dat ene ultieme verlangen, meis ik hoop voor je dat jullie samen de moed weer bij elkaar kunnen rapen om er straks toch weer vol goede moed tegen aan te kunnen.

Liefs Dani.

Geplaatst
Laat je nog niet van de wijs brengen knorrie. Ik weet nog goed bij Vanessa, die had ook al een aantal testen gedaan voor de testdatum en die waren ook steeds negatief en uiteindelijk had ze op de testdag zelf een positieve test.

Hou de moed er nog in meid, geen bloed is goed toch?

Knorrie, dat klopt helemaal. Ik dacht echt dat ik ongesteld ging worden.

Dus nog even afwachten!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Oh verdikkeme zeg, nee die wave hoeft op dit moment even niet meer. Sandra ik kan me zo goed voorstellen dat je het even helemaal niet meer ziet zitten allemaal. Telkens weer die teleurstelling. Hoeveel kan een mens hebben uiteindelijk? Probeer eerst maar even bij te komen van deze teleurstelling. Je hóeft niet gelijk door he meisie, je mag ook echt even de tijd voor je (jullie!) zelf nemen. Al is het maar een maandje. Doe vooral wat goed voelt voor jezelf. Ook hier nog maar even een dikke knuffel.

Knoer, het is aan de vroege kant dat je hebt getest hoor. In het EMC mag je zo ongeveer het 'vroegste' testen en dat is 15 dagen na de punctie, dus 12 dagen na de tp. Het zegt dus nog niks, maar ik snap je gevoel wel. Je bent jezelf op deze manier ook langzaam op een teleurstelling aan het voorbereiden. Het kan nu alleen nog maar meevallen bij wijze van spreken. En een menstruatie zal je niet zo overvallen als nu bij Sandra.

Wat dat betreft ben ik wel blij met dat vroege testen in het EMC. Ik ben daardoor gelukkig nog nooit voor de testdatum ongi geworden. Dat lijkt me zo afschuwelijk. Met testen word je tenminste teleurgesteld op een zelf gekozen moment.

Lieve meiden, allemaal weer veel sterkte,

Henne

Geplaatst

Ik heb het lijstje er nog even bijgepakt, was erg ver weggezakt. Sandra ik heb er bij jou helaas ongi geworden achter gezet, anders staat het nu nog zo hoopvol en dat wil ik je ook niet aandoen. Vind het zo k*t voor jullie meid....

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni bloedtest helaas ongi geworden 25 juni

Rose, 30 juni testen

Henne, 30 juni testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

Chantal, 3 juli testen

Mandy, 3 juli testen

Faye, 3 juli testen

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen

Kammie, 10 juli testen

Geplaatst

Dat is goed hoor Henne, maandag tocht bloedtest en als die zoals verwacht negatief is dan verwijder ik mezelf van het lijstje. Ik heb ondanks de zware menstruatie toch daadwerkelijk bevestiging nodig.

Ik kom halverwege deze maand toch weer terug op de wachtbank hoor!!! We hebben nog 1 cryo poging in de vrieskist liggen. We hebben besloten deze nog te doen. Bij mislukken van dit wil ik eerst verder vragen voor nader onderzoek bij mij en zit er nu al aan te denken dan pas weer te starten in Januari. FF het leven niet in teken van de kinderwens maar lekker van elkaar. Ik hoop natuurlijk dat dat allemaal niet nodig is.....

Bedankt voor al jullie lieve woorden, doet ons goed...

Digitale knuffel terug van mij voor jullie allemaal en heel veel succes jullie!!!!!!

Sandra

Geplaatst

hoi sandra,

ik wil ook nog even zeggen dat ik het heel erg voor je vind...

ik leef met je of eigenlijk jullie mee

heel veel sterkte met het verwerken hiervan

denk aan jullie!

groetjes faye

Geplaatst

He verdorrie Sandra, wat is dit balen zeg! (druk mij nu voorzichtig uit)... Ik vond al jouw berichtjes zo positief en ik liep qua gevoel in gelijke tred met jou. Was jij al gestopt met de bolletjes of ben je desondanks daar doorheen ongi geworden?

Mijn donor is gisteren mega ongesteld geworden en normaliter is mijn cyclus ook zo tussen de 24-28 dagen. De punctie was op dag 18, tp op dag 21 en nu zit ik dus op CD 28. Vlak voor mijn NOD kan ik altijd goed naar de wc en de laatste 2 dagen is dat het geval. Dus..... ik ben ook niet zo héél positief meer. Sorry voor het rare praatje, maar kunnen jullie wel of moeilijk naar de wc?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Elena dat komt vast van de progesteron! Die kan verstoppend werken. Enne...het is ook een mogelijk zwangerschapskwaaltje... Hoeft dus helemaal nog geen slecht teken te zijn.

Door ivf verschuift je cyclus trouwens. Je punctiedag is je ovulatiedag, daar moet je 14 dagen bij optellen voor je NOD. Alleen door hormonen enzo is dat allemaal puur theoretisch natuurlijk. Ik heb normaal juist een langere cyclus dan met ivf. Is nu wel handig want stel dát het misgaat, dan ben ik in ieder geval niet meer in de vakantie ongesteld omdat de ivf mijn cyclus naar voren heeft gehaald. Kijk, zo zien we altijd nog een lichtpuntje ;-)

Ik voel steeds minder. Heel af en toe een krampje en wat misselijk en volgens mij zijn mijn borsten ook minder groot en gevoelig (kwam echt van de pregnyl dus). Heb eigenlijk vooral sochtends als ik net uit bed naar de wc ben geweest menstruatiekramp, wat me helaas wel erg bekend voorkomt zo'n dag of vijf voor mijn NOD.....

Geplaatst

Sandra Ik wist gisteren ff niet wat ik moest zeggen tegen je. Dan allen je vast houden. Kon het gewoon niet geloven. Sterkte weer met het verwerken. Je weet me te vinden meid. Je mag de moed even verliezen maar de hoop niet.

Alle andere succes.

Gr Mariëlle

Geplaatst

Henne,

Die mens.pijn heb ik nog altijd in de ochtend en in de avond rond 17-18 uur. Die pijn na plassen in ochtend komt me echt bekend voor. Het is heel raar maar die pijn was in het begin best heftig. Zo erg dat ik tegen man zei dat dit nooit goed kon zijn. Nu zijn de pijnen niet meer zo heftig, maar nog wel zeker 2 x per dag aanwezig. Ik denk zelf dat het mijn baarmoeder is.....? Kortom: Ik wil tegen je zeggen dat je de moed nog niet mag verliezen. Sterkte en ontzettend veel succes!

Geplaatst

Ik heb nog nooit zo sterk het idee gehad dat ik ongesteld zou worden als met deze icsi behandeling. OOk mijn borsten werden een paar dagen voor de testdatum minder gevoelig en ik had last van ongi krampen. En zie het resultaat! Het valt me op dat veel vrouwen het idee hebben dat ze ongesteld moeten worden terwijl ze zwanger blijken te zijn. Een verpleegkundige in het ziekenhuis wist mij te vertellen dat buikpijn een typisch zwangerschapskwaaltje is bij een vroege zwangerschap. Dus, blijf moed houden, ik duim voor je!

Snoeske

Geplaatst

Wilde me gisteren toch nog aanmelden voor het wachtbankje, moest vandaag testen...maar het hoefde niet meer :cry2:. Megakrampen en bloedverlies.

De uitslag van de bloedtest was dan ook negatief. Weer mislukt....Pffff.

Alle verhalen, spanningen, ieder krampje/steek in borst of baarmoeder, zo herkenbaar, en het kan allebeide kanten uit!

Dames, blijf moed houden!

Doe ik ook! (dit is even het verstand dat spreekt, tranen zijn opperdepop)

9 juli vervolggesprek en planning 7e IVFpoging...

Sandra, jij ook sterkte!

Groetjes, Erika

Geplaatst

Oh mijn hemeltje Erika, wat rot nou weer. Ja, dat de tranen op zijn geloof ik. Maar zoals iemand hier zegt, je mag best even de moed verliezen maar nooit de hoop opgeven.

Snoeske en Renee, jullie geven me weer hoop. Maar ik merk dat ik het veel minder eng vind om te geloven dat ik ongesteld word haha. We zullen het zien.

Geplaatst

Hey meiden,

Sandra, we hebben de tp op dezelfde dag gedaan en volg je dus een beetje. Ik vind het heel lullig voor je. Begrijp de frustratie ook goed.

Neem de tijd, indien nodig. Ik hoop uiteindelijk het beste voor je.

Erika; heel veel sterkte. Gewoon lekker flink uithuilen en dan een diepe zucht....

Henne en Caroline heel erg bedankt voor jullie lieve berichten. Gelukkig voel ik me stukken beter vandaag! Pfoehhh, daar moest ik even

doorheen. Vandaag weer blij en happy! Ik voel sinds gisteravond laat iets wat ik niet helemaal thuis kan brengen. Ik ben er nog niet achter

wat het precies is, maar het zal wel.

Henne, wij moeten op dezelfde dag testen. Dit weekend wordt het wel heel erg spannend en ik denk voor jou ook. Ik verwacht mijn

menstruatie zaterdagavond/zondag. Ik kan me voorstellen dat je de test liever uitstelt hahahahaha. Dat is ook zo tegenstrijdig aan dit hele

verhaal. Enerzijds

willen we weten waar we aan toe zijn, anderzijds geen zin in die teleurstelling. Hoe voel jij je en hoe ga je het weekend in?

Ik vind het zooooooooooooo SPANNEND! Maar ik ga nu lekker in de tuin zitten lekker in de zon genieten.

Rose

Geplaatst

hoi erika,

jeetje wat erg voor je ook ik kan geloven dat de tranen op zijn

ik wil je heel veel sterkte wensen.

hoi allemaal,

hier mijn update van vandaag

ik zit vandaag een beetje in een dipje ik voel me niet zo ik ben heel emo en kan zo ineens in janken uitbarsten

verder heb ik nog steeds ongi krampen athans zo voelt het ook 2x per dag zeker soms wel meer

ik heb denk ik gewoon vandaag een off day dat hebben we allemaal weleens toch? ik heb altijd 2 weken voor mijn menstruatie pijn in mijn borsten en daarna voel ik helemaal niks meer voel het niet eens als ik ongi word pas als ik het ben krijg ik krampen dus eigenlijk zijn deze krampen vreemd voor me

ach ja nog 7 daagjes dan weten we het of eerder

verder iedereen nog een fijne avond!

(sorry al ik als een zeurkous overkom)

hoi sandra,

voor het geval je het toch leest

gaat het een beetje met je ondanks alles??

groetjes faye

Geplaatst

Hey Faye,

Zo voelde ik me gisteren ook. Echt, geloof me, dat gevoel gaat over, wisselt zich af, komt full on terug en is dan ineens weer weg en wie weet over 7 dagen spring je een gat in de lucht!

Je bent zeker geen zeurkous.

Rose

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden