Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja dames mijn ongi is alweer weg haha sorry ben een beetje druk opp het moment om te reageren maar ik heb maandag 2de paasdag de echo en dan horen we wel hoe het zal gaan.

Sharon hoeveel echo´s heb jij gehad voor de tp?

Heel goed dat je afleiding zoekt het zijn ook van die k#%&$t weken. Het mooiste zou zijn tp en dan direct dezelfde dag weten of het gelukt is maar ja het is nou eenmaal niet zo.

Ik ben nu heel erg bang voor het niet goed ontdooien van beide haha en heb ik dat achter de rug krijg ik de ellendige ww, maar ja je weet maar al te goed hoe wij ons nu voelen.

Lisette het is inderdaad een erg mooi meisje.

Ben je eigenlijk al weer op zoek naar werk of hoeft dat nog niet?

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris, wat spannend weer!!! ik ga heel hard duimen dat je cryos er goed uitkomen!! ik heb zelf 3 metingen gehad voor de terugplaatsing. hopelijk is het bij jou ook vrij snel.... laat je even weten hoe het gegaan is?

hier gaat alles wel goed, heb wel erge onderrugpijn en ben misselijk en niet te genieten :). ik hooop echt NIET dat mijn menstruatie eraan komt :(, het zou natuurlijk ook door de pregnyl kunnen komen........ verder durf ik niks te hopen....geduldig afwachten..

Geplaatst

Ja Sharon dat is het ergste he dat afwachten vreselijk vind ik dat.

Maar ik denk aan je.

Ik hoop tussen 1 mei en 4 mei de tp te hebben dus ik denk zelf dat ik maandag, woensdag en vrijdag een echo krijg maar nu ga ik van mijn normale cyclus uit nu hopen dat die normaal blijft haha.

Geplaatst

Helaas is mijn ongi vanmorgen doorgebroken....

Gisteren had ik al zo'n vermoeden.... Echt weer

Balen maar we gaan snel verder met de cryo's....

Wel raar want ik voel me hartstikke zwanger door de

Pregnyl..

Geplaatst

He bah Sharon heel erg veel sterkte hier mee.

Wel een goed teken dat je zegt snel door te willen met de rest van de cryo´s

Wat een rot medicijnen ook allemaal he met die verschijnselen zo dubbel allemaal.

Nou meid ik hoop dat je toch nog een beetje kan genieten van het paas weekend en het mooie weer

Dikke knuffel van mij

Geplaatst

Sharon, wat ontzettend jammer voor jullie, sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling!

Heb je nu nog last van de pregnyl?

Maris, hoe gaat ie met jou, al echo's gehad?

Geplaatst

Bedankt liesjuh, we hebben volgende weer

de eerste meting dus gelukkig kunnen we gelijk door... Ik zou er graag 2 laten terug plaatsen maar ben bang dat het weer niet mag...

Geplaatst

Ik heb gisteren de echo gehad maar was nog niks te zien morgen heb ik weer een echo.

Hopen dat er dan wel al wat te zien is moet daarna even ovulatietesten op halen in het andere zh.

Sharon dat zou toch te gek zijn als je nu nog steeds geen 2 terug mag laten plaatsen.

Ik zal duimen dat het deze keer wel goed gaat.

Mooi dat je geen last meer hebt van de pregnyl.

Lisette hoe gaat het met jou en Isa?

Lafinah hoe is het met jou?

Eve ben je al weer verder?

Geplaatst

Maris, hoe was de echo vandaag?

Met Isa gaat het prima, die ligt zich nu heerlijk te vermaken onder de babygym, ze ontdekt steeds meer!

Morgen moeten we weer naar het CB, ben benieuwd wat ze nu weegt. Verder krijgt ze dan weer de prikjes, maar gelukkig had ze hier de vorige keren geen last van.

Geplaatst

Nou moet vrijdag weer komen alles was nog rustig maar dat was ook wel te verwachten aangezien ik zondag of maandag mijn eisprong verwacht.

Gelukkig dat het zo goed gaat met Isa aan de foto´s te zien lijkt ze mij een heel tevreden meisje.

Succes morgen bij het cb ze zal vast aardig gegroeid zijn.

Geplaatst

Hoi dames

Ik breng even een nieuwtje van Diaan over.

Ze is namelijk onverwachts spontaan zwanger ze is geloof ik nu iets meer als 7 weken.

Ze heeft meerdere echo´s gehad en alles is goed met het kleintje. Wel staat ze onder strenge controle ivm haar verleden dus het gaat vast helemaal goed komen met haar en haar wondertje.

Ik breng het even over omdat ze te moe is om zelf te reageren.

Geplaatst

nou hopen dat je eitje vrijdag flink gegroeid is, je hebt de controles gewoon in enschede toch? Wij hebben volgende week woensdag de eerste meting weer.... we gaan toch een beetje gelijk op he maris... jij zal een weekje voorlopen dan waarschijnlijk!

wat super nieuws voor diaan, toch hoor je dat toch ook wel vaak he, er gebeuren toch ook wel wondertjes gelukkig! Hoeveel pogingen heeft zij hier voor al gehad? ik weet het ff niet meer...

Liesjuh, hoe is het gegaan vandaag?

Geplaatst

Sharon dat is waar ook lopen we bijna gelijk en gaan we mooi gelijk naar het uitgerekend bankje.

Liggen we straks samen te bevallen in Enschede haha.

Ik weet niet meer hoeveel pogingen ze had gehad maar ze waren eigenlijk helemaal gestopt dus het is echt een mooi wondertje.

Je hoort het inderdaad vaker maar als we het daar op moeten gokken komt er nooit iets denk ik dan maar.

Lisette hoe is het gegaan?

Ik kreeg vanmiddag een voicemail berichtje van een arts die had hartritme stoornis gezien en wou diegene door sturen naar een cardioloog ik schrok me helemaal rot dus ik nog een keer luisteren is het gewoon voor iemand anders bedoeld bah was er gewoon naar van maar gelukkig was het niet voor mij bedoeld.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Gisteren naar mn afspraak met (voor mij mn nwe arts) Dr Hoosemans leuk en aardig. Hij wist niet zo goed waar ik voor kwam? en ik nam aan dat het nog voor de uitslagen van d combitest zou zijn.. die uitslagen waren allemaal goed, da;s fijn om te weten iig. Ook hebben we nog even gekeken..en toen de doc zei; kijk daar hebben we het hartje..zei ik nou uh ik ben mss een beetje kippig maar ik zie niks, behalve een ruggegraat, (hij/zij lag met de rug naar ons toe ;)) liet ie het horen, ik weer in tranen..

Maris en Sharon jullie gaan dus ongeveer gelijk op, leuk én spannend weer, zal voor jullie duimen!

Lisette hoe ging het bij het CB? flink gegroeid? vast wel ;)

Diaan wooow helemaal geweldig, en gefeliciteerd!! Ja je hoort ht wel eens vaker, zogauw het "klaar" is dat vrouwen opeens spontaan zwanger worden.. omdat men er dan niet meer mee 'bezig is.. Een wonder bestaat!

Eve hoe is het met jou?

Liefs

Geplaatst

Maris en Sharon, jullie gaan inderdaad gelijk op, spannend weer..... ik zal voor jullie duimen!!!

Lafinah, fijn te horen dat alles goed is! Dr. Hoozemans is inderdaad een fijne arts, heb hem ook gehad. Geniet lekker van je zwangerschap!

Diaan, Gefeliciteerd! Ik zag dat je ook online was, jammer dat je nooit meer reageerd op dit toppic, maar zie dat je wel meeleest... dus de felicitaties lees je in ieder geval wel, hahaha.... geniet ervan!

Mijn man is gister naar het CB geweest met Isa, omdat moeders een dagje uit was in Zutphen (wat erg gezellig was met m'n oude collega's). Isa is een kilo aangekomen en doet het goed, ze waren tevreden. Ze heeft zich weer kranig geweerd met de spuitjes en geen last van bijwerkingen gehad, dus dat is erg fijn!

Geplaatst

Mijn echo zit er weer op mijn bms is 8 en mijn bij mijn follikels was er geen een wat al echt aan het groeien was dus maandag weer komen maar omdat ik het niet zo vertrouw begin ik al wel met de ovulatietesten ik denk namelijk dat mijn eisprong zon dag of maandag moet zijn (tenzij mijn cyclus ineens anders is)

Lisette wat goed dat ze zo goed gegroeid is en dat ze geen last van de spuitjes heeft gehad.

Leuk dat jij ook zo´n leuke dag hebt gehad.

Lafinah fijn dat alles goed was en die nieuwe arts heb ik zien lopen inderdaad maar ken hem niet.

Allemaal een fijn weekend wij hebben straks bruiloft

Iemand nog koninginnedag plannen?

Geplaatst

En maris, al wat te zien op je ovulatietesten? ik heb nooit succes gehad met die dingen, heb nog nooit een streepje gezien, raar he? Succes morgen, wij moeten woensdag voor de eerste meting....

Liesjuh, Wat fijn dat Isa weer gegroeid is... hoe vaak moet je naar het CB?

Lafinah, ik kan me goed voorstellen dat je in tranen was, lijkt me ook erg bijzonder.. en dan ook alle zwangerschapshormonen erbij :)..

Geplaatst

Maris, hoe was de echo vanmorgen?

Sharon, succes voor woensdag alvast!

De eerste maanden moet je elke maand naar het CB en nu om de 2 maanden.

Isa is vandaag voor het eerst naar de kinderopvang, wel raar hoor, 't is zo stil in huis......

Ga haar zo om 17.00 uur maar gelijk ophalen (ophalen is tussen 17.00 en 19.00)!

Zal zo wel horen hoe het ging, neem aan goed, want anders zouden ze me bellen.

Geplaatst

Liesjuh wat spannend voor je, laat je even weten hoe het gegaan is? goed dat je zelf niet gebeld hebt ;)......

Maris, hoe is het gegaan??

Geplaatst

Er was eindelijk iets te zien op de echo had nu twee follikels van 12 en 9 dus eindelijk gebeurt er wat haha.

Sharon hoe laat moet jij woensdag ik om 11.20 uur haha misschien zien we elkaar nog wel.

Lisette wat zal dat kaal geweest zijn maar is alles goed gegaan?

Zal vast wel

Geplaatst

Wat goed maris, wanneer verwacht je dat de terugplaatsing zal zijn?? ik moet er om 10.30u zijn, dus dan zien we elkaar net niet.... haha... laat je even weten hoe het gegaan is?

Geplaatst

Ik weet het niet zo wanneer dat zal zijn ik hoop zaterdag of zondag dus ik ben benieuwd.

Wanneer verwacht jij hem?

Jammer dat je net iets eerder bent haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden