Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Maris, wat jammer dat je weekendje niet zo leuk was! Hoe gaat het op je werk en met je pols?

Sharon, 9 van de 10! Wauw... Hoe is de TP gegaan vandaag? en heb je nog cryos? Heb begrepen dat ze daar wel heel streng in zijn...

Lafinah, kom je de ww nog een beetje door? Heb je nog getest vandaag?

Hier is alles oke! Overmorgen prikinstructie spannend!!

Nog een fijne zondag allemaal!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eve dank je het werken gaat wel goed als ik mijn brace om heb gaat het redelijk en heb ik er niet heel erg veel last van.

Het is alleen jammer dat ik helemaal alleen sta en dat is een beetje saai.

Maar het is wel leuk werk.

Heel erg veel succes dinsdag laat het over je heen komen want het stelt niet veel voor hoor.

Geplaatst

Goedemiddag allemaal,

Eve, nee ik heb nog niet getest.. Spannend ja de prikinstructie..maar dat gaat helemaal goed komen, geloof me!

Heb genoeg afleiding gehad dit weekend vrijdag naar een vriend van ons, zaterdag mn zus en zwager op visite en 's avonds naar het café in H'lo van mn andere zwager (twente kijken ;)) Nu hebben we ook visite van een kameraad van ons (maaar kon het niet laten om te kijken hoe het hier is :))

Afgelopen dinsdag had ik een beetje buikpijn, donderdag en vrijdag giga in de rug en al een paar dgn last van lucht in de darmen.. kan er zelf geen touw aan vastknopen eerlijk gezegd. Wel opgeztte boobs..van de progestoron denk ik.. Tav vorige x voel ik verder weinig en hoop ik dat dát nu juist goed is.... Mn vriend is van mening dat ik gwoon moet wachten tot woensdag maar ja (zucht) wil het eigenlijk ook zoo graag weten.. én dan ben ik alleen..vanwege zijn werk is ie vroeg (heelvroeg) weg en laat terug.. Dus twijfel, twijfel.. Enerzijds denk ik dat het niet gelukt is omdát ik zo weinig merk.. maar weet dat dat niets hoeft te zeggen...

Maris, jammer dat het weekend minder was dan jullie hadden gehoopt.. en ja er gaat toch niets boven je eigen bed ;) Vervelend die hoofdpijn, hoop dat het gauw minder wordt voor je..

Sharon je krijgt vdaag je topper terug, geweldig! Hoop dat je ook cryo's hebt.. ben benieuwd!

Veel liefs,

Geplaatst

Lafinah hou hoop want geen bloed geeft moed.

En dat je nog steeds opgezette (.)(.) hebt is een goed teken lijkt mij.

Bij mij gaan alle verschijnselen de tweede week weg en dan wist ik weer dat het niet gelukt was.

Geplaatst

Daar ben ik weer, terug uit zwolle....

Een terugplaatsing gehad van een topper... en nog cryos in de vriezer, dus wel spannend. Al zijn we wel voorzichtig met te blij zijn met de cryos aangezien ze het de vorige keer alle 7 niet hebben gered met ontdooien.. dat was wel een harde klap..we hebben er nu 6, hopelijk hebben we ze voorlopig de eerste jaren niet nodig!;).

Wat spannend lafinah dat je menstruatie nog steeds niet is doorgebroken, ik ga heeeeeeel hard voor je duimen de komende dagen...... knap dat je het nog tot woensdag volhoud, ergens begrijp ik het wel omdat je dan ook liever geen teleurstelling wilt mocht het niet gelukt zijn. nog ff volhouden!!

Wat jammer dat je weekendje weg een beetje tegenviel Maris...:mad: . wel balen! het weer zat ook niet echt mee of wel? moet je maar snel weer een weekendje weggaan in eigen land ;).

Eve, succes met je prikles, wanneer begin je dan?

Liesjuh ook alles oke?bevalt het een beetje om moeder te zijn? :).

Ik lig nu lekker even op bed, heb zo slecht geslapen vannacht...... weten jullie trouwens of een warme deken of kruik slecht is? nu ga je ook aan alles twijfelen wat je doet.

fijne dag nog allemaal

Geplaatst

Dank je Sharon we gaan inderdaad binnenkort weer een weekendje weg met mijn vriendinnen en aanhang en in eigen land dus dat komt vast goed haha. Ik maak me er ook al niet meer druk om hoor ik ben gewoon blij weer thuis te zijn.

Maar wat mooi dat je een topper aan boord hebt dit gaat vast jullie kanjer worden. Ik duim heel erg hard voor je.

Ik kan me indenken dat je een beetje huiverig bent voor cryo´s maar die heb je nog lang niet nodig.

Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Maris, dat is dan wel gezellig, mooi weer iets om naar uit te kijken. Wie weet zijn de cryos deze keer wel beter en overleven ze het wel, maar hopelijk hebben we ze idd niet nodig! :happy3:

Ik mag over 2 weken testen, dus dat duurt nog wel even. De vorige keer werd ik al op dag 10 ongesteld, dus hoefde ik toen niet te testen....... wel weer ergg spannend!

Geplaatst

sharon, dat is eigenlijk ook zo..heb ook nu nog het idee dat het pas over is als ik (hoop ik niet) ongi wordt.. en als ik nu (te vroeg) test dat het (áls de test negatief is) meteen over is.. Ookwel het advies van Lisette ter harte genomen..ondanks dat ik het graag (eerder) zou willen weten wanneer ik zwanger zou zijn.. Maar ik denk day we dat allemaal willen in dat geval toch, daar doen we het immers voor!

Je hebt je topper ook aan boord!! Ik hoop met heel mn hart dat hij óf zij nog lang bij je blijft 'plakken' !!

Eve morgen prikles, succes!

Hier nog geen tekenen of bloedverlies.. Bij de 1e ivfpoging had ik ook op zondag de punctie en de tp op de donderdag (4dgn later) en had ik "vandaag" de 1e drup rood..die tegen gehouden werd door de bolletjes..op de woensdag erna brak het door.. Bij de cryo's werd ik het bij de 1e tp op wd 11 als ik me niet vergis en de 2e cryo een week na me nod..

Mijn vriend is woensdag 'op de zaak' en dus wachten we 'geduldig' tot woensdag met testen mits in niet ongi wordt.....

Liefs,

Geplaatst

Lafinah, nog 2 daagjes volhouden dus.... spannend hoor.... en wat knap dat je je kunt inhouden om te testen, ik blijf voor je duimen dat de kleine uk blijft plakken!!!

Sharon, de zware wachtweken voor jou zijn ook aangebroken... wens je heel veel succes!!!

Maris, jammer dat het weekendje weg iets minder was... maar nog wel leuke foto's gemaakt zag ik op je hyves!

Hier gaat het prima, net Isa in bad gehad, is heerlijk om te doen, ze had buikkrampjes en als ze dan in bad gaat ontspant ze helemaal. Daarna een flesje melk en nu ligt ze heerlijk te slapen in haar wieg. Ze groeit als kool, iedereen die haar weerziet zegt dat ook, het valt schijnbaar echt op, wel leuk om te horen!

Geplaatst

Dank je wel, ik vind het gewoon erg leuk om te psp-en en Isa ligt vanmiddag zo lekker te slapen dat ik lekker aan de knutsel kan!

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Ooohw Lisette wat een mooi kindje is Isa! Ook heel mooi gemaakt weer ;)

M'n vriend is zoëven thuis gekomen van werk en zei..ik hoef morgen niet naar Eemshaven, kan je ook wel testen ofnieh?! Ik begon spontaan te stuiteren hihi.. duss;

Morgen gaan we testen, spannend! Die ene dag zal toch niet veel uitmaken hoop ik.....

Liefs,

Geplaatst

Lisette, Wat een leuke foto bewerking en wat fijn dat het goed gaat met Isa!

Lafinah, Zal voor een positieve test duimen!

Sharon, succes in de wachtweken, hoop dat deze lekker blijft plakken.

Geplaatst

wat spannend lafinah!! laat je het ons snel weten????? ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!!!!. ;)spannenddddddd.....

Bedankt Eve en succes morgen met je prikles!

Maris , lekker weer gewerkt vandaag?ik moet morgen weer aan het werk, gelukkig maar een half dagje.

Geplaatst

Lafinah wat spannend ik ben zo benieuwd!!!

Heel erg veel succes laat je het zo snel mogelijk weten morgen.

Sharon ja heb weer lekker gewerkt haha.

Doe je wel rustig aan met werken je hebt nu niet alleen aan jezelf te denken.

Lisette wat een mooie foto volgens mij lijkt ze heel erg op jou of zie ik dat verkeerd?

Eve heel veel succes morgen met de prikles.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hier weer een berichtje van mij. Ik blijf benieuwd naar jullie dus ik lees wel mee. Met mij gaat het de ene keer beter dan de andere keer. Ik merk dat het werk afleiding geeft, maar er zijn genoeg momenten dat ik niet lekker in mijn vel zit en de tranen erg hoog zitten. Als het moment het toe laat ga ik lekker even huilen en als het niet kan slik ik de tranen weg. Dan bedenk ik wat voor een goeds ik wel heb.

Sharon, ik hoop dat je topper lekker blijft plakken.

Lafinah, spannend morgen testen. Ik zal voor je duimen.

Eve, succes met je prikles.

Lisette, wat is Isa een mooie baby. Geniet er lekker van.

Maris, jammer dat je weekendje weg niet zo leuk was. Maar maak er het volgend weekendje weg een spetterend weekend weg van.

Groetjes,

Fluf

Geplaatst

Dank je wel Fluf.

Ik heb van de week nog aan je gedacht dat ik het zo erg vind voor jullie.

Ik snap dat je niet lekker in je vel zit nu en laat lekker de tranen vloeien als je kunt het zla er toch uit moeten en het heeft echt tijd nodig voordat je het een plaatsje kunt gaan geven.

Ik vind het wle heel erg knap dat je hier nog mee leest en ik hoop ook dat we nog wel eens wat van je horen hoe het met je gaat.

Geplaatst

GEFELICITEERD LAFINAH!!!!!!!!! :happydance::happydance:

Ik moest even inloggen vanmorgen voor ik naar het werk ga om te kijken of er al nieuws was........

Geplaatst

Lafinah, wat een geweldig nieuws zeg! :woohoo:

Gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund! :confettistars:

Ga er lekker van genieten, het is eerst zo onwerkelijk hè, tenminste dat had ik toen, dat je het haast niet kunt geloven dat je zwanger bent en je over 9 maanden zo'n kleine :15_5_18: hebt super!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden