Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fijn dat de hystroscopie je meegevallen is, weten we ook weer wat dat inhoudt. Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?

Hier gaat het vandaag gelukkig weer iets beter, Isa was gisteren ziek. Ze had 39,2 koorts, was erg hangerig/huilerig. Je bent zo machteloos, ik kan beter zelf ziek zijn. Maar vandaag is ze gelukkig al weer een stuk beter te pas!

• 2 weken later...
  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje mina wat is het hier rustig dames

Sharon hoe gaat het met je?

Hoe was de 20 weken echo?

Willen jullie trouwens weten wat het word?

Lisette hoe gaat het met de studie en met Isa?

Hier gaat het redelijk heb wel veel last van de rug maar ach het is niet anders

We hebben wel de knoop doorgehakt dat we weer gaan beginnen dus ik begin vanaf morgen met de pil en 4 januari gaat de eerste deca er weer in. We doen dit nog wel in Enschede met Zwolle omdat de wachtlijst in Utrecht 3 tot 4 maanden is en we krijgen nog €750 vergoed bij de 4de poging dus we wilden dat wel snel doen dan haha hoezo ongeduldig maar hopelijk komt het helemaal goed dit keer mag ook wel na bijna 5 jaar vind ik haha

Fijne avond nog ik ga met de beentjes hoog op de bank zo

Geplaatst

Wat super Maris dat je weer gaat beginnen! wel weer spannend he en het is jullie inderdaad zeker wel gegund.. wat een tijd 5 jaar alweer... nou hopen dat het een goed jaar voor jullie mag worden :). Hoe bevalt je nieuwe baan?

Hoe is het met jou Liesjuh?

Hier gaat alles goed, heb gelukkig weinig kwaaltjes... De 20 weken echo was zo ver ze konden zien allemaal wel goed en het is een jongetje. :).. Mijn gevoel klopte dus wel. We zijn er erg blij mee al waren we dat met een meisje natuuuurlijk ook!!

Geplaatst

Dank je ik hoop ook dta het ons jaar gaat worden ja 5 jaar gaat hard

Mijn nieuwe baan bevalt wel heel goed is alleen erg zwaar werk vandaar dat ik wel blijf solliciteren voor iets lichter werk ivm mijn rug enz

Wat leuk gefeliciteerd een jongetje heb je het kamertje al uitgezocht en de wagen enz?

Wel een geruststelling dat alles goed gaat.

Ik kijk elke keer nog wel of je een buikfoto op hyves hebt maar helaas hihi was wel benieuwd.

Stuur mij anders even je facebook naam dan voeg ik je toe.

Geplaatst

Hee dames,

Sharon, wat fijn dat de echo helemaal goed was! Denk dat het een hele geruststelling is of niet?

Leuk dat jullie een jongentje krijgen, hoe ver ben je met de voorbereidingen, kamertje al klaar?

Maris, fijn dat je in januari weer een poging gaat wagen en nog wel in Enschede!

Kan me voorstellen dat je niet zolang wilt wachten, gelukkig krijg je nog een deel vergoed, hoe komt dat eigenlijk als ik vragen mag?

Je hebt het na die 5 jaar zekers verdient om nu eindelijks beloond te worden na alle ellende, ik duim voor je dat het dit keer goed mag gaan!!!

Met Isa gaat alles prima, ze heeft vorige week haar eerste schilderwerkje gemaakt, hahaha.... zo leuk!

Schortje voor, handen in de verf en kladderen maar!!!

Klinkt oubollig, maar de tijd vliegt nu echt, ze wordt volgende maand alweer 1!

Met mijn studie gaat het ook z'n gangetje, 't is wel erg veel moet ik zeggen, maar elke dag aan de studie en we komen er wel.

Vandaar dat ik ook wat minder aanwezig ben, zit wel veel achter de pc, maar dan voor de studie!

Heb nu de stratenmakers aan het werk, we hebben de tuin volledig leeg gehaald en hij wordt nu kindvriendelijk gemaakt, zodat Isa er komend voorjaar in kan spelen!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi dames wat is het weer rustig hier

Ik wou even zeggen dat Diaan bevallen is van een gezonde zoon (zag ik op haar hyves en wou het toch even melden hier)

Diaan als je dit hier nog leest van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.

Hier gaat het verder z'n gangetje kan niet wachten tot we weer mogen starten hihi.

Lisette we krijgen dat vergoed omdat ik dit naar een andere verzekering was gestapt wie dat nog vergoedde, dat gaat er volgend wel af maar voor degene wie dit jaar daar speciaal voor overgestapt waren krijgen het volgend jaar nog wel dus daar hebben we geluk mee.

Sharon hoe gata het met jou en de kleine?

Geplaatst

Wat super dat diaan bevallen is, was zij ook niet spontaan zwanger geworden uiteindelijk?

Wanneer mag jij weer precies verder maris?

Hier gaat alles wel goed, vorige week is het kamertje bezorgd, nog moeilijk voor te stellen dat er straks echt iets in ligt. Nog 9 weken werken en dan heerlijk verlof, ik ben wel echt aan het aftellen hoor! Heb momenteel nog veel gezeur met de werkgever, nog steeds door de behandelingen in het begin van het jaar.. Ik zou als ik het weer mocht doen mijn werkgever zeker niet in vertrouwen nemen. Eerst leven ze mee en als het te lang duurt dan kun je niks meer goed doen. Ik heb nu dus een slechte beoordeling gehad omdat ik in het begin vsn het jaar psychische klachten had... Wat erg of niet?? Als ze het zelf zouden meemaken zouden ze denk ik wel anders piepen...

Zo dat moest ik ff kwijt! :).

Hoe gaat het met jou liesjuh? Weet jij al wanneer je verder gaat?

• 2 weken later...
Geplaatst

Lieve meiden,

Het is even geleden dat ik iets van me heb laten horen.

Hier gaat het naar omstandigheden wel goed, mijn man heeft een poos bij de deur gezeten met een burnout maar is gelukkig weer langzaam aan het werk.

Soms begint het al wel een beetje te kriebelen maar E is er nog niet aan toe. Volgend voorjaar hoop ik toch echt weer te kunnen beginnen

Ik hoorde dat zgt en smt gaan samenwerken en we dan naar Hengelo moeten?

De reden dat ik dit forum eventjes bezoek is omdat ik jullie een fijne kerst wil wensen en hoop dat al onze dromen volgend jaar uit mogen komen!!

Sharon, geniet straks van je verlof en de voorpret!

maris, ik lees dat je binnenkort weer gaat starten? Heeel veel succes!!!!

Lisette, succes met je studie

Lieve meiden ik wil jullie bedanken voor alle steun die ik het afgelopen jaar heb mogen ontvangen.

Een dikke kerstknuffel van Eve!!

Geplaatst

Lieve Eve jij ook hele fijne dagen en zeker bedankt voor jou steun.

Ik had het inderdaad gehoord dat ze een ivfkliniek in Hengelo krijgen maar ik mocht eigenlijk nog niks weten een van de assistentes had haar mond voorbij gepraat, maar dat is in mijn ogen wel een goed iets we moeten nog wel naar Zwolle voor de tp maar nu hoeven we niet meer tussen de zwangere vrouwen in het zh te zitten en is alles gewoon anoniem in 1 kliniek en krijg je geen vervelende vragen als je toevallig een bekende tegen komt.

Hoe is het met de andere dames?

Hier gaat het verder goed kan niet wachten tot 4 jan als de eerste spuit er weer in gaat.

Verder ben ik erg druk ben morgen jarig dus vanavond de eerste lading visite haha en morgen de rest maar komt helemaal goed

Dames fijne dagen en ik spreek jullie weer

Geplaatst

Hoi hoi,

Lang niet geschreven... maar ben jullie zekers niet vergeten!

Maris, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad?

Hoe is het verder met je, nog druk met je werk?

Eve, wat lief dat je het forum bezoekt om ons een fijne kerst te wensen!

Ik hoop dat jullie droom ook binnenkort vervuld zal worden, we horen het wel als jullie er weer aan toe zijn en dan zullen we jullie zekers weer steunen!

Sharon, hoe is het met jou, hoeveel weken ben je inmiddels?

Hebben jullie geen brief gekregen wat betreft de nieuwe kliniek?

Ik kreeg deze informatie per post binnen....

Isa wordt morgen alweer 1, dus zal zo de slingers eens op gaan hangen!

Allemaal fijne dagen!!!

Geplaatst

Nee wanneer heb jij die brief gekregen dan?

Ik vond het al zo belachelijk dat wij nog steeds het schema niet hebben terwijl we volgende week woensdag alweer beginnen. Ik zal daar dinsdag eens achteraan bellen straks gaat er weer wat mis.

Oh ja was ik helemaal vergeten dat Isa met kerst is geboren gefeliciteerd met haar verjaardag geniet er lekker van morgen. Ze zal vast goed verwend worden.

Geplaatst

Liesjuh, gefeliciteerd met je dochter, 1 jaar alweer pfff wat gaat het hard! heb je een leuke eerste verjaardag gehad?

Wat fijn dat er een ivf kliniek komt, ik vond het ook altijd verschrikkelijk om tussen de dikke buiken te zitten... per wanneer gaan ze over naar hengelo dan?het zou ook wel fijn zijn als ze de terugplaatsing hier konden doen.. wie weet in de toekomst ;).

Hier gaat alles goed, nog 11 weken te gaan.. het schiet nu wel echt op. nog 5 weekjes werken :). Verder voel ik me heel goed, weinig kwaaltjes gelukkig.

Ik wil jullie allemaal het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat jullie wensen/dromen mogen uitkomen! :) dikke kus!

Geplaatst

Lisette, nog gefeliciteerd met Isa's eerste verjaardag! Ik heb ook geen brief gekregen, Vreemd hoor....

Maris, je gaat vandaag weer van start! Spannend hoor, hoe kijk je er dit keer tegenaan? Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag :-)

Het is idd erg fijn dat er nu een kliniek in Hengelo is, voor mij lekker dichtbij. Zullen ze nu dan ook 7 dagen per week metingen verrichten zoals in Zwolle? Hoop het wel..

Geplaatst

Dank je Eve ja straks gaat de eerste spuit er weer in eindelijk hihi.

Ik had vorige week Enschede aan de tel en toen vroeg ze of ik nog geen brief had gehad en toen heeft ze er direct een opgestuurd is wel zo makkelijk als je het adres wil weten haha

Maar ach is wle makkelijk ligt achter van der Valk Hotel dus is voor ons ook veel makkelijker te komen via de snelweg dan Enschede.

Maar of ze nu elke dag metingen doen weet ik niet lijkt me wel maar dat kan ik de 16de wel even vragen dan kom ik er voor het eerst voor de uitgangsecho.

Weet jij al iets meer dan wanneer jullie weer verder gaan?

Geplaatst

Hoi hoi,

Maris, ik heb die brief een tijdje terug al ontvangen, maar lees dat jij hem nu ook opgestuurd krijgt....

Heb je de eerste deca al gespoten? Spannende tijden voor jullie nu, hoop dat 2012 een jaar wordt waarin jullie wens werkelijkheid wordt!!!

Sharon, 11 weken nog maar.... jee.. wat gaat dat snel!

Fijn dat je je zo goed voelt en weinig last hebt, nog even werken en dan echt genieten van je verlof!

Eve, ik weet niet wat ze in Hengelo wel en niet gaan doen.... heb me er eerlijk gezegd ook nog niet in verdiept..

Hier is een een ziekenboeg, niet leuk meer....

Mijn man heeft een longembolie gehad en lag met kerst met griep in bed.

Onze dochter is nu erg ziek, ze heeft het RS-virus. We zijn vanaf 30 december met haar elke dag bij de huisarts geweest en 2 januari in het ziekenhuis belandt. Ze is nu weer thuis en het gaat sinds vandaag iets beter.

Zelf heb ik met oud & nieuw ook met griep in bed gelegen, ben nog niet helemaal lekker in orde.

We beginnen 2012 dus niet echt lekker... maar hopelijk worden we snel beter met z'n allen!

Jullie allemaal de beste wensen en hopelijk komen alle dromen uit dit jaar!!!

Geplaatst

Ben ik weer!

Hebben jullie de krant vanmorgen gelezen???

Hier staat het nieuws in over de fertiliteitskliniek in Hengelo, hij is al geopend op 2 januari.

We moeten helaas nog wel naar Zwolle, maar zitten nu wel alleen met "lotgenoten".

Er is ook een website van www.fertiliteitskliniektwente.nl hier staat ook de nodige info op!!!

@Maris, hoe gaat het met je? Heb je al bijwerkingen van de deca of nog geen last???

Geplaatst

Ja de eerste bijwerkingen zijn er al haha gisteren de eerste opvliegers al gehad en de hoofdpijn zit er ook weer.

Moe was ik al dus dat zal er ook wle bij zitten hihi maar ach het is voor een goed doel denken we dan maar

Het si alleen lastig dat ik via de thuiszorg bij oude mensen werk en zij hebben het zo warm in huis dat de opvliegers er niet minder op worden hihi en vooral die vrouw waar ik vanmiddag weer heen moet die had het van de week 24 graden in huis nou halleluja ik ging zowat van me stokkie dus hopelijk is het vanmiddag iets minder warm.

Ja dat is wle ene nadeel dat we nog gewoon naar Zwolle moeten maar ach ik vind het al fijn dat het zo nu is en dat we niet meer tussen de dikke buiken hoeven te zitten.

Mijn vriend is trouwens nu naar de magnetiseur hij zla zo wel weer komen dus ben benieuwd of dat hij er wat mee kan.

Hoe gaat het verder met jullie allemaal?

Geplaatst

Hey Lisette,

Heb het even opgezocht via internet, maar staat eigenlijk weinig informatie in. Misschien dat de "echte" krant wat uitgebreider is ;)

Je man heeft longembolie gehad?1 Pfff heftig hoor! Gaat het nu weer helemaal goed met hem?

Het is idd een rotmanier om het jaar te beginnen met die ziekenboeg thuis. Je moet maar zo denken, het kan alleen maar beter worden...

Maris, je eerste bijwerkingen zijn er al dus weer....

die hoofdpijn vond ik het ergst, de hele dag aanwezig. Je kunt je gelukkig wel tegen de opvliegers kleden. Shirtje aan met een vest erover.

Hoe is je vriend de magnetiseur bevallen? En ga je er zelf ook heen? Heb wel een keertje accu gedaan maar wat kan ik me hierbij voorstellen?

Zelf wil ik HEEL graag weer beginnen. Helaas is E daar nog helemaal niet aan toe. Hij is nu herstellende van een burnout en eerst maar eens zorgen dat wij weer goed in ons vel zitten! Maar het kriebelt behoorlijk. We zijn wel aan het klussen om hij zeker wil zijn dat we er alles aan hebben gedaan. Vindt het heel moeilijk, mijn eileiders zitten potdicht maar stiekem hou je toch de hoop dat er ooit..... grrrr

Maar ik wil zeker dit jaar een poging wagen alleen al omdat de regering erover spreekt om de vergoede pogingen terug te brengen naar 1 in 2013.. eikels..

Geplaatst

Heej Eve,

Wat vervelend voor je dat jullie er beiden nog niet aan toe zijn.... maar kan het me goed voorstellen. Je moet wel eerst lekker in je vel zitten, voordat je deze emotionele achtbaan weer ingaat. Het is ook moeilijk om elke maand weer die tegenslag te krijgen en je "verplicht" moet klussen... wordt dan meer een moetje dan dat het leuk is!

Ik wist niet eens dat de vergoeding terug gaat naar 1 ipv 3, dat is wel helemaal shit zeg.... Hoop voor jullie dat jullie er beiden binnenkort weer aan toe zijn en dat het eens mag lukken, wens je alle liefde en geluk voor 2012!!!!!

Dikke knuffel voor jou!

• 2 weken later...
Geplaatst

Lisette, dank je wel!

Het is ook nog niet zeker dat de vergoeding daadwerkelijk teruggezet zal worden. Maar de plannen zijn er wel. Tenzij ze op een andere manier de ziektekosten kunnen terugdringen. Maar dat zie ik nog niet echt gebeuren..

Hoop dat het niet doorgaat maar mocht het zo zijn, wil ik niet te laat beginnen. Zou vreselijk jammer zijn om die derde poging niet te gebruiken en heb dan zelf te moeten betalen....Nu heb ik de rust, als het een derde keer ook niet lukt kunnen we altijd nog voor een vierde poging gaan.

Straks is kinderen "krijgen" alleen nog maar weggelegd voor de rijkeren onder ons....

Hoe gaat het met je opleiding?

Maris, hoe is het nu met je? Veel last van de bijwerkingen en heb je nog een beetje rust in je behandeling?

Heb je al een uitgangsecho gehad, hoever ben je nu?

En hoe is de nieuwe kliniek? Ben benieuwd of je nog gevraagd hebt of ze nu 7 dgn per week fm ed doen....

Wat een vragen haha!

Geplaatst

Haha geeft niet Eve sorry (schaam schaam) ben ik helemaal vergeten te vragen gisteren.

Maar de uitgangsecho was goed gelukkig en ik mag morgen beginnen met de puregon 225e volgende week vrijdag heb ik de eerste fm en dan zal ik als ik eraan denk even vragen haha deze arts vond mijn schema wel heel raar en vond het eigenlijk te laat om volgende week vrijdag pas te komen voor de eerste meting maar hij heeft het wle zo gelaten omdat ik het altijd zo heb gehad.

Verder vind ik het wel heel mooi hoor de kliniek het is even zoeken om er te komen want het staat slecht aangegeven waar je de parkeerplaats op moet rijden maar ach als je het eenmaal weet is het goed ja.

Ik heb wle ene beetje last van de hormonen heb last van opvliegers en heb stemmingswisselingen en heb veel hoofdpijn, maar dat kan ook komen omdat ik voorhoofdsholteontsteking heb en ik ben heel erg moe, maar gelukkig ben ik wel heel druk met werk op het moment en heb dus weinig tijd om stil te staan bij de behandeling en dat is ook maar goed ook ik ben er namelijk helemaal niet mee bezig op het moment.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ze praten er al jaren over om het terug te brengen naar 1 vergoedde poging en gelukkig is het nog steeds niet zover want dat kunnen er nog minder mensen kinderen krijgen.

Geplaatst

@Maris, wat fijn dat de uitgangsecho goed was en je inmiddels met de Puregon bent begonnen!

Spannende tijden weer voor jullie, hopelijk krijg je volgende week vrijdag een goede meting.

Had je in de nieuwe kliniek wel dezelfde arts als anders? Wij zitten ook te denken om weer een keer een afspraak te maken, ik zou het prettig vinden om dezelfde arts te hebben. Maar denk dat dat wel mogelijk is toch?

@Sharon, hoe is het bij jullie, je hebt al bijna verlof of niet?

@Eve, mijn studie verloopt prima, nog even en ik heb de examens al!

Geplaatst

Hoi hoi!!

ff tussendoor....

Maris, ik las je topic betreft bloeding na start puregon. Had ik de vorige keer ook de eerst paar dagen, volgens mij zelfs een kleine week. Kon geen kwaad en zagen ze wel vaker. Had een mooie score op de Fm stuk of 5 oplopend naar 8 dus ik zou me er nog niet druk over maken.

Mocht je echt hevig gaan bloeden net als een mens.. zou ik wel even bellen.

Geplaatst

Eve ja ze zeiden inderdaad dat het vaker voorkwam en dat ik mij geen zorgen moest maken en gelukkig is het bloeden vrijdag gestopt dus ik maak me er maar niet meer druk om.

Lisette ik voel me verder wel goed ben heel erg moe maar heb veel minder last van de hormonen dan eerder gelukkig maar haha.

Vrijdag heb ik de eerste fm dus ik ben benieuwd ik gok dat volgende week woensdag of vrijdag de punctie zal zijn maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet als ik moest kiezen heb ik liever volgende week vrijdag haha is minder geregel met vrij krijgen.

Hoe gata het met jullie allemaal?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden