Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen!!

Lisette nogmaals heel veel succes!! Laat je weten hoe het is gegaan?

Sharon, leuk dat je het toch verteld hebt! Nog een weekje en dan ben je de grens voorbij!!

Hier is alles prima, leuk weekend gehad heb alles gedaan wat ik wilde doen. Behalve..... mn auto gewassen hahaha Zo gaat het al maanden.

Ik wil er een keer mee door de wasstraat maar ik durf niet hihi

Oh ja ben mn schema ook binnen!!!! E krijgt een leuk verjaardagscadeau, een hormonale vrouw ;-) Mag namelijk op zijn verjaardag de eerste deca weer zetten! 5 okt.

Nou dames ga zo naar mn werk, fijne dag allemaal!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier goed nieuws, ze hebben 10 eitjes gevonden! Morgen worden we gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden en zo ja, dan krijgen we w.s. donderdag de tp. Reageer later weer, ga nu effe op bed liggen.

Geplaatst

Wat goed liesjuh!!:clap2: nu hopen op veel goede embryos/cryos... hoe voel je je verder? viel het mee?

Eve, Wat fijn dat je je schema binnen hebt.. voor je het weet zit je er ook weer middenin...Wat een spannende tijden weer voor iedereen.

Hoe beviel je eerste dagje weer werken maris?

Geplaatst

Hier gaat het goed ga zo de jongste uit bed halen

Lisette wat goed ik zal duimen op veel bevruchtingen

Eve fijn dat je weer een datum hebt

Sharon hoe voel je je

Geplaatst

Ik voel me vandaag wel weer goed, gisteren wel de hele avond in bed gelegen.. het wisselt echt per dag. Maar ik moet zeggen dat je er ook wel een beetje aan went... bijna 12 weken! jippie! ik heb nog geen datum voor de echo, het zal denk ik volgende week ergens zijn, dat hoor ik donderdag.

werkse nog!

Geplaatst

Lisette, wat een mooi aantal!!!!!

Rust lekker uit en doe kalm aan, morgen het verlossende telefoontje van Zwolle? Vond ik altijd zooo spannend.

Hoe voel je je verder en was de punctie "goed" te doen?

Geplaatst

Heej meiden,

Eve, wat fijn dat je je schema hebt, nu kun je er tenminste rekening mee houden. Nog een maandje wachten... spannend weer!

Fijn dat je de dingen hebt kunnen doen die je wilde doen (auto wassen wou je toch niet persé... hahaha)

Sharon, denk dat je je binnenkort een stuk lekkerder voelt als je meer zekerheid hebt en de 16 weken over bent!

Maris, fijn dat je werk je goed bevalt! Succes morgen met de uitslag van de mri!

Tja... hoe is de punctie gegaan? Ze vroegen mij hoe de vorige keer bevallen was, heb gezegd dat ik toen veel pijn had tijdens de behandeling. Vandaar dat ik nu de dubbele dosering morfine kreeg en nu was het goed te doen, gevoelig blijft het toch! De rechter eierstok ging pijnloos, dacht dat is fijn, maar de linker was een stuk pijnlijker. Het schijnt dat iedereen een gevoelige kant heeft die pijnlijker is, dus tja.... Maar achteraf is het me meegevallen!

Ik heb gezellig gebabbeld met de vpk, omdat ik daar op mijn man wachtte.... er waren 3 andere dames, maar die waren om half 11 weg, terwijl ik er tot half 1 gelegen heb. Morgen komt het spannende telefoontje, ben zo benieuwd..... De "regels" in Zwolle zijn veranderd, eerder werd je 2 dagen na punctie gebeld, dit is nu veranderd in één dag na de punctie. De tp zal dan ook een dag eerder zijn, afwachten maar!

Geplaatst

Fijn Lisette dat het zo goed is gegaan en ook nog eens niet zo heel erg pijnlijk als de vorige keer dat is altijd fijn.

Ja daar werken leuke dames op de vpk 2 ervan komen hier ook uit het dorp dus dat was in het begin wel even vreemd maar ach zij doen ook gewoon hun werk en ze hebben geheimhoudingsplicht dus daar maak ik me niet druk om.

Welke gyn deed de punctie dan?

Dat is in elk geval een pluspunt dat ze dat veranderd hebben in Zwolle daar zou ik een beter gevoel bij hebben dat wat ze eerst deden ik vond dat altijd zo laat om een tp te doen ons gevoel was daar al niet goed bij maar goed zij zullen het wel weten hihi ik ben geen dokter.

Ja morgen de uitslag van de mri ben wel heel erg benieuwd want zo kan dat ook niet langer door gaan hoor heb er echt heel veel pijn van.

Mara we wachten af en ik hoop dat het simpel op te lossen is en dat het niet de reumatoloog word want dan ben ik nog veel verder van huis.

Sharon nog een week en je hebt de 12 weken gehaald het komt helemaal goed daar ben ik van overtuigd.

Geplaatst

Extra verdoving! Dat is zekers wel fijn haha

Ga ik de volgende keer ook vragen, ze moeten elke keer door mijn baarmoeder heen, echt killing!!! (Welke gyn had je?)

Zal voor je duimen voor mooie bevruchtingen!

Maris, succes morgen met de uitslag!

Geplaatst

Ik had Hazelbag als gyn, heb haar de vorige keer ook gehad. Ze toonde direct begrip en gaf me meer morfine, wel fijn dat ze zo op mijn gevoel inging.

Eve, als jij ook zoveel pijn had zou ik direct om een hogere dosering vragen hoor, je hoeft niet onnodig pijn te lijden werd mij verteld!

Maris, ik wist niet eens dat je de tp ook eerder kon doen, schijnt een nieuw protocol te zijn in Zwolle. Scheelt weer een dagje!

Geplaatst

Heel goed Lisette je hebt gewoon zeker een tp.

krijg je er 1 of 2 terug?

Ik ben vanmorgen op het zh geweest en ik krijg nu speciale hand therapie en een revalidatiearts gaat er nog naar kijken.

Ook moet ik naar de reumatoloog er was niks te zien op de mri dus er moet een andere oorzaak zijn dus het zal ook eens makkelijk gaan hier met iets.

Geplaatst

Liesjuh, wat goed gefeliciteerd!! wat fijn dat je het zo snel hoort en dat je een dag eerder de terugplaatsing hebt, hebben wij toen ook wel gevraagd maar toen was het nog niet mogelijk...... heel veel succes vrijdag!

Maris, Wat vervelend dat er niks is uitgekomen, wist je maar waar het aan lag.Hopelijk helpt de therapie een beetje.

Hier gaat het de laatste 2 dagen wel de goede kant op, vandaag ook op het werk verteld. wel eng hoor, maar ik moet maar wat meer vertrouwen gaan krijgen dat het goed zit.:) Overmorgen voor het eerst naar de verloskundige.

Geplaatst

Lisette, wat fijn dat er bevruchtingen zijn! en Vrijdag de TP, weer een spannend moment. Zal het de volgende keer aangeven, de eerste keer viel het reuze mee maar de vorige was veel pijnlijker. Het is natuurlijk ook elke keer weer anders! Hoe voel je je nu? Nog veel last ervan?

Maris, pffff en zo blijft het doorgaan..... kan me voorstellen dat je er een beetje moe van wordt! Hoop dat de therapie gaat helpen!

Sharon, fijn dat het de goede kant op gaat! heb je leuke reacties gekregen op je werk? het is toch ook wel weer een bijzonder moment :-)

Geplaatst

Heej meiden,

We krijgen er 1 teruggeplaatst, tenzij de kwaliteit slecht is en ze besluiten om er 2 terug te plaatsen, maar we gaan uit van 1.

Vindt het zelf wel een beetje eng dat er nu maar 3 bevrucht zijn, want de vorige keer waren het er 7 en hier was maar 1 goede bij, dus de kans is nu een stuk kleiner. Ze kunnen nog bellen dat het niet doorgaat, omdat ze niet genoeg gedeeld zijn.... duimen dus!

Maris, wat balen dat er niets uitkomt! Is zo vervelend, als je nou een oorzaak of reden had dan kon je daar wat mee, maar dit is echt frustrerend..... succes bij de reumatoloog!

Sharon, konden ze het al zien op je werk aan je buikje? Of loop je misselijk rond en "moest" je het wel vertellen? Anders kan ik me voorstellen dat je het je werk na de 12-weken echo verteld. Hoe reageerden ze?

Eve, ik heb geen last van de punctie, maar wel van de utrogestan. Ik heb nu dezelfde symptomen als dat ik ongesteld moet worden, zere rug, zere zware benen en erg moe. Leve de vieze bolletjes! Hahahaha.....

Geplaatst

Liesjuh, ik wilde je nog even veel succes wensen voor morgen! laat je even weten hoe het gegaan is...... Ik zal aan je denken hoor.

Maris, ik zal je bericht nog beantwoorden op de hyves, ik wacht nog even de 12 weken echo af oke?

Geplaatst

Heej dames,

Helaas was de kwaliteit dit keer minder, vandaar dat we er 2 teruggeplaatst gekregen hebben.... nu maar weer de slopende wachtweken in.... spannend... spannend....

Fijn weekend allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden