Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He bah, wat vervelend, Pien. Hoop dat Thijs zich snel beter voelt. Gaat je echt aan he, als je kleintje ziek is. Laat je hem niet behandelen met Tamiflu? Verkort de duur van de griep en kan erger doen voorkomen...

Vond de sauna ook heerlijk, maar ook veel te kort eigenlijk. Hele verkeerde planning van mijn kant, dat doen we niet nogmaals op deze manier. M'n lesje wel geleerd. Voortaan als ik afspreek zorg ik dat er iemand thuis is voor Yinthe. Ik heb er uiteindelijk ruim 2,5 uur over gedaan om thuis te komen en was dus veel te laat voor de opvang. Heel stressvol, en dát was juist niet de bedoeling van de middag! :helluup:

Fijn weekend meiden!

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mariek, wat balen. Zal je net zien, extreme drukte (tweemaal zo erg als normaal hoorde ik). Wat zeiden ze op de opvang?

Sinds Isis uit zichzelf kan staan, doet ze niets anders meer. Ochtendtuk slaat ze over en 's middags moet je haar 'dwingen' om te gaan slapen. Gelukkig is ze 's avonds zo moe dat ze meteen in slaap valt. Vannacht heeft ze voor het eerst in haar nieuwe bed geslapen. Geen moment te vroeg, want gisteren stond ze ook al in haar wieg.

Pien, hoe is nu met Thijs? Gaat het al wat beter?

Fijne zondag allemaal!

Geplaatst

Hahaha gisteren trok Morris zich op schoot in ene op tot staan! Voetjes onder zich en afzetten maar, hele grappig! Voor hij uit zichzelf gaat staan zal nog wel even duren..

Thijs is vandaag weer een stukje beter, koorts iets lager en iets meer praatjes.. En tamiflu krijgen ze echt niet meer op deze leeftijd hoor.. Alleen kleintjes en risicogroepen.. Voor Morris hebben ze nog even getwijfeld maar omdat hij schone longetjes had vonden ze het ook bij hem niet nodig.. Nu Thijs het ook heeft ga ik er wel vanuit dat Morris het ook gehad heeft.. Maar vlgnde week voor de zekerheid toch maar de vaccinatie halen.. Mijn nichtje van 3 heeft het nu ook, en haar moeder staat op het punt te bevallen van de tweeling, dus hoop dat die ook snel weer opknapt!

Ik heb zelf nu erg last van mijn buik.. zo begon het bij Thijs ook dus hou mijn hart vast.. kan het nu echt niet gebruiken..

Fijne zondag allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

he girls!

Morgen de prik halen... Er wordt heel wat geprikt in onze kleintjes... Benieuwd hoe het gaat.

Pien, hoe is het nu met Thijs? En met jezelf?? Vervelend, al die lange nachten zonder slaap en dan zelf ook niet lekker zijn. Hoop dat jullie allemaal snel opknappen. M is de dans ontsprongen?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Mogge,

Over een paar uurtjes naar de sporthal.....ben benieuwd. Ik ben zelf gisteravond en vannacht ook erg ziek geweest. Spugen, spugen, nog eens spugen. Nu alleen last van mijn maag. Hopen dat hier bij blijft.

Groetjes.

Geplaatst

he bah, Nora, wat vervelend. Hoop dat ook jij je snel beter voelt. Het lijkt wel een ziekenboeg hier ;-)

Yinthe is vandaag een beetje uit haar doen. Een niet al te beste start en dat zal er zo niet veel beter op worden als ook wij ons moeten melden in de sportschool straks.

Succes, Nora, met je kleine meisje. Straks verslag.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hey meiden,

Tjonge, het is wat met die mexicaanse griep.. Pien, ik hoop dat het je voorbij gaat.

Nou, hier weer een paar drukke daagjes thuis achter de rug, en ben nu eigenlijk een beetje aan het bijkomen. Maar ook wel weer hele leuke dagen.

Nu al jullie meiden al zo ongeveer gaan staan en zitten is Thirse ook maar eens in actie gekomen:

Thirse stond zaterdag in haar ledikantje, en zondagmorgen ging ze als kadootje voor mijn man zitten. Dus eh, we kunnen nu onze borst nat gaan maken! Ze heeft gelijk de smaak te pakken, en liet gisteren in een overvolle huiskamer nog een keer zien dat ze zelf kan gaan zitten. Wow, wat ben ik dan trots.

Nora, lekker dat je net het ledikantje in elkaar had zeg! Je moet er toch niet aan denken dat ze je uit de wieg kukelt!

Hoe is het met de eerst griep-prik halers gegaan?

Ik ben woensdag aan de beurt, en Thirse vrijdag. Hoorde vanmorgen een interview uit amersfoort. Ze gingen een vader interviewen, nadat het kind een prik had gekregen. Kind brulde het uit en pa maar braaf de vragen beantwoorden. In plaats van dat ze die man nu gewoon zijn kind lieten troosten!!!!

Nou, dat was ie effe van hier...

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

Hey meiden,

Goed om te lezen dat jullie kindjes lekker in actie komen, en dat op het hoogtepunten van de (mexicaanse) griep en andere narigheid, leuk hoor!

Wij gaan morgen naar de RAI, m'n beste vriendin komt ons halen, haar zoontje mag ook, dus dat wordt hopelijk 'gedeelde smart is halve smart'. Zie wel op tegen die enorme rijen mensen en hoop dat het een beetje vlot gaat, maar volgens mij is de organisatie top geregeld. Nu maar hopen dat de kindjes er weinig last van hebben. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Vandaag een druk kindje hier, ze wil alleen maar overal gaan staan en vooral niet alleen gelaten worden. Tikkie vermoeiend, maar een dagje hangen bij elkaar vind ik ook wel weer ok. Gelukkig sliep ze vanochtend heel goed en ligt ze nu ook te tukken, straks tussen de buien door maar even wandelen.

Succes met de prikken, ook alle andere mama's die meelezen...

Liefs, Leeuwtje

PS Ja, het lijkt erop dat ik de griep en andere winterse ziektes onze deur voorbij blijft gaan (maar fingers crossed)...

Geplaatst

Tot nu toe gaat hier alles goed. Isis lijkt nergens last van te hebben. Ze staat nog steeds constant en eet goed. We stonden overigens binnen een paar minuten weer buiten. Geen rijen of wachttijden. Waren meteen aan de beurt (wel zo prettig). Even brullen na de prik en toen weer zoet.

Leeuwtje, ik ken het. Isis blijft maar opstaan, ook als ze erg moe is. Van het weekend heb ik haar bij me genomen (in de 'houtgreep') en dan valt ze op mijn borst in slaap.

Hilde, wat goed dat Thirse nu ook staat! Ze wil zich vast niet laten kennen...hahaha.

Mijn maag is helaas nog erg van slag. Echt een rotgevoel. Hoop dat het morgen over is of in ieder geval woensdag; dan heb ik een interview met de burgemeester. Wel zo fijn om daar te zitten zonder het idee dat je naar het toilet wil sprinten...pffft. Vanavond maar weer vroeg naar bed. Hopelijk blijft Isis zich zo lekker voelen.

Groetjes.

Geplaatst

Hier ging het ook goed. Petje af voor de organisatie. Ook wij konden gewoon doorlopen en waren meteen aan de beurt. Even een traantje of twee en dat was het. Daarna was ze weer afgeleid en druk met om zich heen kijken. Daar doe je Yinthe echt een plezier mee, haar naar iets toe brengen wat ze nog niet kent, ze kijkt haar ogen uit.

Verder geen bijwerkingen kunnen ontdekken.

Herken helemaal wat jullie schrijven over dat het vermoeiend is... ook hier een meisje die ineens constant vermaakt wil worden en heel snel uitgekeken is op álles thuis en het op een jammeren zet als ik weg loop. Pff... en slapen overdag?? Ho maar. Hooguit 2 keer een half uurtje vandaag. Maar... merk wel dat ze ineens veel meer kan. Ze heeft vast net een sprongetje gemaakt. Ze verplaatst zich echt stukken verder ineens en begint ook echt kruipbewegingen te maken, dus op knietjes en handjes. En het duurt vast niet lang meer voordat ze zichzelf tot zit opdrukt. Staan wil ze nog niet, ook niet als ik haar op schoot heb. Voorlopig is ze te druk met draaien en kruipen en achter de kat aan zitten ;-)

Oh, gotta go, Grey's is weer op!

later!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Haha, de katten zijn hier ook het populairst. Helaas, voor Isis, delen zij haar enthousiasme niet. Fijn dat de prik bij jou ook goed is gegaan. Hopelijk bij de andere dames ook?!

Hier ook een Grey fan. Errug leuk. Ga nu de kleine in bad doen.

Groetjes.

Geplaatst

Hee meiden,

Morris heeft nu echt de mexicaanse griep. Vanmiddag in ene hoge koorts en heel zielig op het KDV. Huisarts gebeld en meteen Tamiflu gekregen. Nu slaapt hij lekker dus ik hoop dat het aanslaat!

Ik hou jullie op de hoogte, hier geen vaccinatie vrijdag in ieder geval. Hij moet eerst helemaal beter zijn..

Fijne avond!

XX

Geplaatst

Hey meiden,

Ook hier geen last van de prik, de organisatie was ook in A'dam echt supergoed geregeld! Op zo'n moment kan ik erg trots zijn dat ik in NL woon en leef...

Ik ben heerlijk de hele dag bij m'n vriendinnetje gebleven en Tessa heeft daar 's middags zelf 2,5 uur liggen pitten (in het bedje van haar vriendje). Jammer genoeg had ik geen voedingen bij me, alleen brood en een fruithap, dus eind van de middag toch maar naar huis gegaan, want voelde me een ontaarde moeder ;-)

Net lekker met'z'n 3-en in bad geweest en nu slaapt ons prinsesje heerlijk. Ben benieuwd of de koorts morgen ook wegblijft. He, voel me echt opgelucht, en ben blij dat ik toch heb gekozen te laten vaccineren, want ik twijfelde echt tot ik gisteravond ging slapen, maar een bevriende longarts drong echt aan te laten inenten.

He Pien, niet zo mooi dat Thijs nu zo ziek is, beterschap! En jij sterkte, trek je het nog een beetje?

Liefs, M.

Geplaatst

Ik heb ook nog tot op het laatste moment getwijfeld, Leeuwtje. En toen opnieuw toen ik hoorde dat de dosering voor babies van 8 maanden hetzelfde is als voor een kind van 9 jaar...dat voelde zo verkeerd op de een of andere manier. Maar goed, ook hier blij dat het achter de rug is (de eerste prik dan).

Pien, hoop dat Morris zich snel wat beter voelt, maar ga er maar vanuit dat het minstens een week duurt.... Arme jij, eerst Thijs en nu ook Morris, wat een zorgen en wat een zorg. Ook goed voor jezelf zorgen he. Als materfamilias moet jij overeind blijven staan anders stort de boel in ;-)

H was vanochtend weer thuis dus die gaat dan met Y naar beneden zodra die wakker is zodat ik nog even kan slapen. Schrik ik vanochtend om kwart voor 9 wakker en ren naar beneden 'Yinthe moet naar de opvang!'.... is ze allang gebracht. Heel goed van H natuurlijk, maar ik heb mijn meisje vanochtend helemaal niet gezien.... :-(

Pien, sterkte! Nora, beterschap!

tot gauw weer

liefs,

Mariek

Geplaatst

Pien, hoe is het met Morris? Is Thijs al opgeknapt? Ben jij de dans ontsprongen? Pffft, wat een toestanden.

Hier weinig nieuws. Ben aardig opgeknapt en Isis nog steeds lekker vrolijk. Genieten!

groetjes.

Geplaatst

Hey girls,

Even wat facts & figures van ons bezoekje vandaag aan het CB. Tessa vond er niets aan en wilde alleen maar bij mama, de verpleegkundige met hoofddoek vond ze eng...

Zij daarentegen was onder de indruk van de kunstjes die Tessa al kan, maar niet ter plekke liet zien. Nou ja, volgende keer beter. Heb ook info meegekregen van de Kruipclub, zit in hetzelfde gebouw en een plek voor mama's en jonge kids die (nog) niet naar het KDV gaan maar wel met andere kindjes willen spelen. Natuurlijk ook leuk voor de mama's, haha. Oh ja, Tessa weegt nu 8750, is 68,5 cm en het hoofdje 43,5 cm.

Ook even een vraag voor jullie: hebben jullie al aan een opvolgstoeltje gedacht voor in de auto en zo ja, wat kies je/heb je gekozen en waarom? We hebben de tests goed bekeken maar weten niet wat te kiezen. Ervaringen zijn dus welkom!

Liefs! M.

Geplaatst

Ooh, ik ben ook erg benieuwd naar jullie ideeen over een opvolgstoeltje. Ik heb me er nog niet echt in verdiept.....

Zooo, Tessa is al een hele meid! Ga je naar de kruipclub? Klinkt wel leuk! Ik moet volgende week weer naar het cb.

Groetjes!

Geplaatst

Hee meiden,

Nou, Morris is weer opgeknapt hoor! Vanmiddag dus toch maar de vaccinatie halen voor de zekerheid!

Verder een spannende dag, mijn schoonzusje is vanmorgen ingeleid dus als het goed is krijg ik er vandaag 2 neefjes of 2 nichtjes bij! Ik hou jullie op de hoogte!

Wat betreft stoeltjes, daar zit Morris al weer een maand in.. Hij had het niet meer naar zijn zin in de maxi cosi en het opvolgstoeltje hadden we uiteraard al.. Wij hebben ze van Maxi cosi (Ja, 2! want met 2 auto's en 1 stoeltje is met brengen en halen naar de opvang echt niet te doen! bovendien is het installeren wel even een werkje..)

Ik zou nu in ieder geval isofix kopen omdat dat in mij auto zit, en waarschijnlijk een stoeltje van Romer omdat die altijd als beste uit de tests komen..

Ik ben trouwens heel tevreden over de site kinderstoeltje.nl. Ze hebben ook een winkel in Naarden en ik ben er heel goed geholpen en ze zijn vaak net wat goedkoper dan andere winkels. Snelle levering ook..

Fijn weekend allemaal!

XX

PS Mega Morris is nog steeds 1.5 tot 2 kg zwaarder dan de meiden.. hahaha....

Geplaatst

Gefeliciteerd! Wat leuk. Mooie namen ook!

Wat super om op kraambezoek te gaan. Daar zullen de eierstokken van gaan rammelen.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

Wauw, Pien, Morris weer beter, tante geworden.... Jouw weekend kan niet meer stuk!

Nou, Thirse heeft vandaag ook de mexicaanse griepprik gehad. Ze had heel eventjes gehuild, maar was zo weer stil. En nu maar kijken hoe ze er verder onder blijft.

Een collega van mij heeft ook afgelopen woensdag (net als ik) de spuit gehad en is nu ziek. Tja.... Op een beetje een beurzig gevoel in mijn arm na, heb ik nergens last van. Was alleen de volgende dag erg moe.

Thirse was de laatste keer 71 cm en 8350 gram.... Ik weet de hoofdomvang niet zo heel erg meer... maar ons dikkoppie had volgens mij een hoofdomvang van 46 cm.

En eh, opvolgstoeltje hebben wij in de bus een maxi cosi (een ouder model, van mijn schoonzusje...) En in mijn auto heb ik een bèbè confort. Ook een oudje... 20 euro op marktplaats. Tja, t zijn niet de nieuwste... maar ze zit er stevig in, ze heeft stevige gordeltjes en de stoel hangt stevig in de gordels... Wat mij betreft zijn ze prima.

Nou, dat was ie effe... nog 3 dagen werken (heb er ook al weer 3 opzitten), en dan wel 1 dag weekend... en dan weer 3 dagen... Tja, had ik maar een vak moeten leren he?

Goed weekend dames! Geniet er lekker van tante Pien!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Pien, gefeliciteerd! Is alles goed gegaan? Twee dametjes, leuk hoor.

Fijn dat Morris zich weer beter voelt. Maar kijk er maar niet verbaasd van op als hij morgen weer wat minder is. Yinthe schommelde ook op en neer.

Leeuwtje, wat een leuk idee, die kruipclub. Toch een beetje onder de kids, kan ze mooi alvast een beetje wennen.

Wij hebben ook een Maxi Cosi kinderstoeltje. Uit de inboedel van die collega's van H waar we zo ontzettend veel van hebben gekregen. Tot nu toe zit Yinthe nog in de eerste Maxi Cosi, maar nu met die winterkleding begint het toch wel iets krap te worden. Denk dat we de kinderstoel ook maar eens uit de kast gaan halen.

Beetje laat bericht, maar H en ik zijn net terug van onze date. Mijn moeder is weer een paar dagen te logeren en past dan altijd de vrijdagavond op Yinthe. H en ik zijn uit eten geweest in Amsterdam en hebben een film van IDFA gezien. Daarna nog een drankje gedaan in een leuke bar, maar het licht ging bij mij al vrij snel uit... :-( Word nog steeds elke nacht een paar keer wakker... maar goed, was wel heel erg gezellig om weer even met mijn vriend op stap te zijn. Als vanouds.

Tot gauw weer!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee Mariek, dat klinkt goed! Ik ga vrijdag met een vriendin even lekker de stad in. En zaterdagavond met mijn vader uiteten voor zijn verjaardag. Heerlijk! Even mijn armen vrij. Vinden jullie het af en toe ook niet erg vermoeiend? Helemaal sinds Isis kan staan. Dat gaat gepaard met een hoop vallen. Ze brult wat af en zit onder de blauwe plekken. Ook is ze wat humeurig. Zouden er eindelijk tandjes komen?

Fijne zondag.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hee meiden!

Nou ben gisteren wezen kijken en wat een droppies zeg! Heeeeel klein allemaal weer, ook al waren ze 5 en 6 pond, wat voor een tweeling geboren met 37 weken niet slecht is! Noor, de oudste, moest met een pomp gehaald worden omdat ze een sterrenkijkertje was, en die is aardig gehavend met een mega blauwe plek op haar voorhoofd. Die kwam ook wat langzamer op gang maar gaat nu prima. Emma werd er zo´n beetje achteraan gelanceerd en die deed het in het begin super en had later wat last van haar longetjes, waarschijnlijk vanwege de snelle bevalling.. Maar ook die gaat nu super..

Ik zal wel even een fotootje plaatsen zodra ik wat krijg, zo vertederend!

Hier gaat verder alles prima, mannen weer kiplekker en ik ben me door bergen strijkgoed aan het heenwerken.. straks nog naar 2 verjaardagen dus ga maar weer eens verder!

Mariek, een romantisch avondje met manlief en dan eindigen achter de computer? ;-)

Oh ja, je moeder was bij jullie aan het logeren hahaha...

Wij moeten ook nodig weer eens zoiets doen maar eerst de komende weken steeds afwisselend op reis helaas... was het maar vast kerstvakantie!

Nora, kan me voorstellen dat het best vermoeiend is, kan ik van Thijs ook nog wel herinneren.. Hier rolt Morris door de kamer of de box, maar maakt nog geen enkele aanstalten voor verdere avonturen, hahaha..

Succes met werken Hilde!

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden