Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden!

Nou, Mariek, een hele fijne vakantie!!! Dat huisje klinkt helemaal goed. Misschien dat het zonnetje ook wel lekker is voor de plekken in de nek voor Yinthe.

Joh, je kan trouwens ook je keukenkastjes induiken om het spelmateriaal van Yinthe uit te breiden. Ik heb hier bv. gewoon een plastic beker in de box gelegd. En Thirse vindt het helemaal geweldig. Ze speelt er regelmatig mee!

Mooie foto trouwens, met jullie mooie meis met lange vinger!

Pien, ik vind er ook niets aan als ons meisje ergens anders slaapt. Het weekend van oktober op november gaan Eelco en ik 2 nachtjes naar Amsterdam. We gaan dan zondags naar Spandau Ballet, wat word ik toch een ouwe muts!!! Thirse gaat dan bij opa en oma logeren. Ze hebben het er al regelmatig over, dat ze er zo naar uit kijken.... En ik denk dan...ssssssssssssst, ik wil het nog niet horen..... vind het niet leuk dat ze dan niet bij ons is....En dan gaan wij nog voor ons zelf weg... Jij moet dan ook nog werken... Succes! En opa en oma redden zich vast wel met de boys!

Ow ja, wie het leuk vind: mijn zusje komt a.s. donderdag bij Ik vertrek. Het stamt nog uit de periode dat ik geen contact had met mijn ouders en haar. Hihihi, dat jullie niet verbaasd zijn dat ik niet in beeld kom. Behalve op een foto (het voorstukje kan je nl. al bekijken op de website). De opnames van het voorstukje zijn hoofdzakelijk bij mijn ouders thuis gemaakt (mijn mams achter de naaimachine).

Nou... meiden, fijne zondag verder!!!

Groetjessssssssss

• Reacties 735
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow, ik zit nog effies terug te kijken en zie dat ik helemaal niet op die schetige foto van jou heb gereageerd, Pien! Ze staan er wel mooi op hoor, die kanjers van jou!

En eh, nog effies.. weer ongesteld en deze keer gelukkig geen schimmelinfectie :notworthy:

Geplaatst

oh Hilde. leuk dat je het even laat weten! Ik kijk sowieso meestal wel, maar nu ga ik dan zeker kijken! Waar zijn ze naartoe gegaan?

Groetjessssssss (op z´n Hilde´s hihihi)

Geplaatst

Mariek, hele fijne vakantie. Succes met vliegen (maar dat gaat vast helemaal goed komen; het is maar een klein stukkie, met het vliegtuig dan!).

Hilde, ik ga proberen te kijken maar ik zit nog maar zelden voor de tv. het hangt altijd van Isis af......leuk concert trouwens. Jeugdsentiment!

Pien, werkse! De jongens vinden het vast heerlijk bij opa en oma maar ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik moet er nog niet aan denken (nou ja, aan een kant misschien wel, maar aan de andere...argh!.

Fijne avond nog.

Liefs, Nora.

Geplaatst

Hey Pien,

Ze zijn naar Zweden vertrokken. Ze wonen in het zuiden van Lapland... Ze organiseren off road vakanties voor motorrijders.

Het ziet er errug goed georganiseerd uit. En mijn zusje is een enorme perfectionist... dus ben errug benieuwd.

Hahhaha, dus wij zitten wel voor de buis donderdag. Mijn zusje mailde vanavond dat ze nu geen gasten hebben en dus ook lekker saampies kunnen gaan kijken.

En eh, Nora, volgens mij kan je ook op de site van de tros later nog kijken bij Ik vertrek.

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hilde, wat leuk van je zus. Jammer dat ik het ga missen.

Hier de laatste dingen in de koffer gooien en dan gaan we zo! Wat moet er veel mee voor een baby... haha. Wijzelf hebben geprobeerd zo licht mogelijk in te pakken zodat alles van het kleinste mensje onder ons zoveel mogelijk mee kan. Omgekeerde wereld ;-)

Heb er heel veel zin in! Hopelijk hebben we internet daar, dan kan ik af en toe even inloggen om jullie te volgen.

Meiden, tot later!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Mariek, nogmaals fijne vakantie! Succes met pakken. Echt de omgekeerde wereld, maar ja, met zulke temperaturen heb jij alleen maar een bikini nodig....

Geplaatst

Hey girls,

Hier ben ik weer... Geen idee hoe het komt, maar het lijkt of ik het drukker heb dan ooit. Haha, en ben niet eens druk met solliciteren. Marieke is lekker naar de zon, heerlijk hoor, ben benieuwd hoe het bevalt, vliegen met haar kleintje.

Wat spannend dat jullie kindjes al logeren gaan, ik geloof niet dat ik er al aan toe ben hoor. Tessa slaapt meestel wel door maar de laatste dagen weer niet. We zijn nogal veel op pad geweest en van vreemde mensen moet ze nog niet zoveel weten, vooral niet op drukke kinderverjaardagen... Denk dat het tijd wordt voor het kdv, kan ze mooi een beetje wennen. De oma's en opa's ziet ze nu ook minder, omdat die niet meer 1 vaste dag oppassen. Wel erg leuk, Spandau Ballet, was vroeger enorm fan! Je zult zien, Hilde, dat je straks tussen allemaal leeftijdgenoten staat mee te zingen, zo leuk! Ik heb dat gezien toen ik naar het concert van Doe Maar ging, een paar jaar geleden en ook vorig jaar in de Kuip, super, krijg nog kippevel als ik er aan denk hoe je zo makkelijk je jeugd weer terug haalt.

Nou, verder niet zoveel te melden, de eerste afwijzingen op sollicitaties binnen (geen P&O opleiding of te zwaar) maar komt wel goed.

Tessa gaat lekker, ze kan al prima zitten en sinds een paar dagen laten we haar ook een paar keer per dag even bij de box staan, handjes stevig vast aan de box en zo blijft ze gerust een paar minuten staan, erg leuk. De rest van de tandjes komen denk ik ook snel door, ze kauwt op alles wat in haar buurt komt, tot aan de stokjes waarmee we gisteren sushiu aten toe. De fruithap gaat ook prima, warm eten 's avonds minder, ze slaapt zo weinig overdag dat ze volgens mij te moe is om te eten. Zal ik die warme hap gewoon tussen de middag geven? Ben bang dat het slapen namelijk niet veel beter gaat worden. Maar ja, 's morgens slaapt ze rustig door tot 8:30u en ze gaat 's avonds meteen slapen om half acht.

Pien, veel succes deze week, wat heb jij het druk zeg, petje af! Enne... als je even uit wil puffen onderweg, mi casa es tu casa!

Liefs,

Leeuwtje.

Geplaatst

Hee meiden!

Na een drukke week eindelijk weer weekend! Heerlijk om weer bij de mannetjes te zijn, had ze echt gemist! verder alles prima gegaan gelukkig, dat scheelt weer!

Wel een langer reis gehad gisteren met dat noodweer.. was bekaf toen ik thuis kwam..

Ik kom snel uitgebreider! (moet nu eten..)

Liefs Pien!

Geplaatst

Dat was het zeker...

Hihihi, en dit is trouwens de zus waar ik het minst op lijk!

Je hebt vast mijn jongste zusje ook nog wel door beeld zien schuiven. Die lijkt veel meer op mij. Hahahah, die weet hoe ze er over 17 haar uit ziet, zeg maar... (wij schelen 17 jaar).

Groetjessssssss

Geplaatst

Hee meiden, rustig hier! Alles goed met iedereen? Nora? Leeuwtje? Hier alles goed, ben erg brak van drukke werkweek en doe dus rustig aan dit weekend!

Ga nu lekker met mijn manlief op de bank hangen met een dvdtje..

Tot snel!

Liefs Pien

Geplaatst

Mijn weekend begint pas maandag :drunken_smilie:.

Dus... nog effies doorbijten.. Ben wel errug moe, net terug van mijn werk, en morgen mag ik er om 7 uur weer zijn.

Maar, Pien, het is je gegund na zo'n zware week zonder je mannen!

Hier verder geen nieuws, behalve dat ons meisje steeds vlotter wordt in het tijgerkruipen!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

he girls!

Even snel een mailtje uit Frankrijk... tis hier geweldig. Super mooi weer, zon en 24 graden gemiddeld. We hebben echt een prachtig huisje met uitzicht over zee en een heerlijk prive zwembad waar ik elke dag baantjes in trek (elke dag 5 meer dan de dag ervoor, jaja, dat lichaam moet toch weer eens in shape). Verder al paar mooie dagtripjes gemaakt naar kunstenaarsdorpjes en st Tropez.

Vliegreis met de kleine meid ging helemaal goed. Geen greintje pijn, ze was heel zoet en lief bij mij op schoot.

En hier kijkt ze haar ogen uit, ze vindt het vooral leuk als we eropuit gaan. Zodra ze in de maxicosi wordt getild beginnen de beentjes van enthousiasme wild te trappelen en de oogjes te glinsteren.

Leeuwtje, heb de Petit Bateau winkel gevonden en ook voor jou een heerlijk winters rompertje met lange mouwen gekocht.

Arme meiden, zo hard werken... voel me bijna schuldig hier genietend van een zonnige warme vakantie (bijna... ;-) )

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hey harde werksters (en vakantie-gangster),

Ook ik voel me wel een beetje schuldig, maar ik ben druk aan het solliciteren hoor, althans, vooral m'n netwerk aan het opkrikken. Verder heb ik het best druk met Tessa hoor, het is echt een bezige dame die behoorlijk wat aandacht vraagt. Ze kan met wat hulp van ons, of als ze bij de box is, prima staan, en wil dus niet meer makkelijk gaan zitten... Tja, en liggen is er dus helemaal niet meer bij. De flesjes worden steeds kleiner, er gaat al een halve boterham en een flink stuk fruit in (nu die groente nog). Geven jullie ook al pap met iets meer granen? Verder komen de 3e (en 4e) tandjes nu door. Het sprongetje is nu wel achter de rug, merk ik, want sinds een paar dagen is ze superzoet en kan ze nog meer. Het kinderdagverblijf is nu ook toch maar geregeld (zucht), vanaf januari is het over met de 1-op-1 aandacht van mama ;-) En eind deze maand is de rondleiding en kennismaking. Moet wel even wennen aan het idee (maar ook goed dat ik dan gewoon weer aan het werk moet zijn, net als jullie).

Hil, geniet van je 'weekend' (of was dat alleen gisteren?)

Marieke, geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben, en nog 24 graden, wow! Genoeg voor een lekker kleurtje zo vlak voor de herfst/winter. Geniet nog van de laatste dagen en goede reis terug straks! Leuk dat je een warm rompertje voor Tessa hebt gevonden (ze draagt nog steeds niet meer dan dat, met een broekje en sokjes, haha).

Liefs, Leeuwtje.

Geplaatst

Hee meiden!

Mariek, welcome back, begreep dat je het heerlijk hebt gehad, super!

Leeuwtje, wat een bikkel is die Tessa toch! Gewoon al staan! Ongelooflijk! En al boterhammen eten.. dat heb ik ook nog niet geprobeerd.. Thijs ging altijd zo kokhalzen en dat vond ik eng dus die heeft het op het KDV geleerd hahaha..... Wat voor baan zoek je?

Nora, tijd niet gezien, alles goed?

Was gisteren bij mijn nichtje (die jij ook kent) en haar dochtertje van 6 wkn ouder kruipt al de hele kamer door.. Morris zat echt met grote ogen te kijken.. haha... Hier gaan dat soort dingen allemaal wat langzamer en dat vind ik heerlijk! Probeer van elke fase zo hard mogelijk te genieten en het gaat allemaal al zo snel!

Verder gaat alles hier oke, Morris is erg verkouden, heel zielig met zo´n rochelige ademhaling en heel harde hoestbuien.. hij lijkt wel een kettingroker! Hij zit ook steeds aan zijn oortjes dus ik hou het maar goed in de gaten want dat komt me iets te bekend voor..

Verder errug drukke werkweken achter de rug, ben echt bekaf, maar.... ik heb nu lekker een weekje vrij!

Maandag lekker thuis met de mannen (het is ook herfstvakantie) en ´s avonds met Thijs naar Pippi Langkous de musical, dinsdag gaan M en ik een dagje shoppen en de kinderen naar het KDV/BSO en vanaf woensdag lekker een paar dagen naar Friesland!

Helemaal leuk nog, morgen bij nichtje op verjaardag, kan ik meteen even de dubbelzwangere (tweeling) buik van mijn schoonzusje bewonderen en het eerste krat kleertjes afgeven..

Hoewel... Ik heb me toch weer een kriebels! Ik wil er nog een! Hebben jullie dat ook al? Kan me van bij Thijs ook herinneren dat ik dat in deze periode erg had... Ik twijfel dan ook.. Ik weet bijna zeker dat ik niet nog een keer de MMM in zal gaan, maar voor mijn endometriose zou het goed zijn om aan de pil te gaan en dat wil ik dan ook weer niet.. Ik denk dat ik het nog een tijdje aankijk en wie weet gebeurd er nog een keer een wondertje.. en zo niet.. ook goed want ik ben de koning te rijk met mijn twee mannen!

Nou meiden, allemaal een heerlijk weekend gewenst!

Veel liefs,

Pien

Geplaatst

Hoi!!!

Nou,vandaag heeft mijn mannetje weer het een en ander gescored op marktplaats voor weinig. Een mooie bebeconfort autostoel en een bobike fietsstoeltje voor aan het stuur. Die autostoel was wel errug vies en de bekleding moet nog even in de was, maar die fietsstoel was helemaal netjes.

Dus vandaag gelijk maar eventjes een paar kleine boodschapjes gedaan met Thirse op de fiets. Helemaal leuk!

Ja, Nora, er is toch niets ernstigs aan de hand???? Nora had nu wel ergens een keer vakantie geloof ik... Zou ze er daarom niet zijn?

En Pien, lekker een weekje vrij! Nou, geniet er van zou ik zeggen!

Leeuwtje, wat gaaf dan Tessa al staat! Thirse doet dat ook wel. Met name als ze op schoot zit. Maar ik zet haar nog nergens tegen aan. Hihihihi, moet ze zich zelf maar om hoog leren trekken. Zitten kan ze ook prima, maar ze trekt zich zelf ook nog niet in een zithouding. Hoewel dat geloof ik niet lang meer gaat duren.

En Pien, ja hoor, het kriebelt hier ook wel eens! Moest vorige week met een bewoner in het ziekenhuis zijn waar ons meisje is ontstaan.... dan krijg ik ook wel weer even een vlindertje....

En Mariek, weer helemaal strak terug van vakantie???? Ik ben benieuwd naar je vakantiefoto's!

Groetjesssssssss

Geplaatst

fr09_vliegtuig2_x.jpg

fr09_inbad1_x.jpg

fr09_9_x.jpg

He meiden!

Even een paar vakantiekliekjes, met name van ons kleine meisje. Het was een heerlijke vakantie. Enorme mazzel gehad met het weer en het huisje waar we in zaten was echt prachtig. Genoten!

De vliegreizen gingen ook heel goed, Yinthe heeft bij mij op schoot geslapen en bij het dalen heb ik de fles gegeven zodat ze haar oortjes kon klaren.

Ik houd het even kort, heb vanavond weer de eetclub en moet helpen met de voorbereiding. Kom morgen uitgebreid terug.

Oh, en heeeeeel herkenbaar, die kriebels!! Ik zou ook zo weer zwanger willen zijn. Ben nu ook volledig van de borstvoeding af, dus nog een paar maanden aansterken en dan gaan we er weer voor.

later!

Mariek

Geplaatst

Hee!

Geen paniek. Daar was ik weer (heel eventjes dan, want ik ben echt net terug van vakantie). Leuke tijd gehad, ook in het Noorden (Ameland) mooi weer. Misschien dat het woensdag uit de wind en in de zon ook wel richting de twintig ging. Eerste dagen van de vakantie waren een groot drama. Isis is voor het eerst echt ziek geweest. Heel zielig (ook voor ons, want ze was niet te genieten). Het begon op vrijdag met spugen. Zo'n bekende opvangvirus dus zaterdagavond waren wij ook superberoerd. Daarna had ze diaree. Vanaf woensdag was ze weer een en al vrolijkheid. Gelukkig maar want ik vond het echt vreselijk om te zien hoe ziek ze was. Nou ja, we hebben het weer achter de rug.

Mariek, leuke foto's! Ziet er heerlijk uit.

Hier verschilt het per dag met de kriebels, maar voorlopig moet ik er niet aan denken. Hoewel?! Ik heb van mijn moeder een dvd gekregen met beelden tijdens mijn zwangerschap en een piepkleine Isis. Die ga ik morgen eens bekijken. Dat worden tranen!

Hier nog geen tand te zien overigens.......

Kom binnenkort uitgebreider.

Groetjes!

Geplaatst

Hee meiden,

ook hier een zieke baby, koortsig en zoooo verkouden, en ik vrees ook oorontsteking dus morgen maar even langs de HA.. Nu gauw naar bed want vannacht zelfs er met hem uit geweest (voor het eerst!)

Tot snel!

Liefs Pien,

PS Mariek, te gekke foto´s , lieffff!

Geplaatst

oh nee, wat zielig, die zieke kindjes. Hoe gaat het met Morris vandaag, Pien? Hoop dat het meevalt en niet een fikse oorontsteking is.

Hier een kindje die jengelig is omdat de tandjes doorkomen, en dan ook meteen 4 tegelijk. Veel poepluiers, niet goed willen eten... het zat eraan te komen, ze zat overal al zo hard in te bijten. Gelukkig net op tijd van de borstvoeding af ;-)

Wauw, die Tessa! Ze draaide al vlot, en nu ook al willen staan. Snel hoor! Sprak vrijdagavond een vriendin die een zoontje heeft van bijna 1 jaar, en die doet nog geen enkele poging om zelfstandig te willen zitten, laat staan staan. Wat een verschillen he.

Yinthe is de laatste tijd druk aan het oefenen om vooruit te komen op haar buik. Om haar as draaien gaat al heel goed, en een halve meter vooruit komen ook, maar verder komt ze nog niet. Wel heel grappig om te zien hoe gefrustreerd ze dan raakt. Ze wil zo graag.

Morgen weer eens naar het CB. Ben benieuwd hoe lang ze nu is.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hee meiden,

Nou was inderdaad oorontsteking, had ik ook al verwacht, de tekenen waren erg herkenbaar. Antibiotica gekregen en nu, na 2 doses lijkt hij al weer een beetje op te knappen.. Hij wil in ieder geval nu weer eventjes in de box en dat was de laatste dagen niet zijn favoriete plek, en niet zo gek ook, want liggen is gewoon niet lekker met zere oren..

Wel jammer, morgen zouden M en ik een dagje shoppen in A´dam en de kindjes naar het KDV, moet nu nog maar zien of ik hem daar wel kan en wil brengen.. Ach.. het kan ook zo maar weer over zijn..

Verder gaat het ontwikkeling hier niet zo erg snel hoor, zelfs omdraaien doet hij weinig.. Hij kan het wel prima als hij het wil, maar heeft er niet zo erg interesse in.. we grappen al tegen elkaar dat hij vast wetenschapper wordt, hij kan er wel namelijk rustig een half uur voor uittrekken om een speeltje echt detail voor detail uitvoerig te bestuderen.. heel grappig om te zien..

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden