Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb het niet gered om te wachten tot zondag..

We hebben vanmorgen getest en...

Ik kan het gewoon niet gelove.. WE ZIJN ZWANGER!!!!!! Ik kan niet geloven dat ik het schrijf, een duidelijke streep op de kruidvat test en daarna de clear blue digital gedaan en daar ook ZWANGER!! 1-2!!

My god, we geloven het gewoon niet.. WE ZIJN ZWANGER!!!

Hoelang ben ik nu dan eigenlijk?? 3 weken en 4 dagen?? Zondag is het 14 dagen geleden dat we de terugplaatsing hebben gehad!!

Ik reageer later op de berichten hoor, ben nu te hyper!!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Danielle,

Meid, wat een super goed nieuws zeg!

En het mocht nu toch ook wel een keer, je hebt het verdient!!

En geniet van het hyper wezen.......hahahahhah

Hermien

Geplaatst

Jaaaa Daniëlle van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws, mocht ook wel een keer weer hier op het topic Zwolle, toch!

Noekie nu jij nog! hopelijk hetzelfde resultaat!

Esly wat fijn dat jullie nog een verse-poging-kans hebben na de cryo`s (hoeveel hebben jullie er nog?) Kun je een schriftelijke bevestiging krijgen van het telefonisch toezeggen van die verse poging? je weet maar nooit hoe het loopt...

Vanmorgen heb ik de medicatie gekregen, pfff wat weer een boel spullen zeg. Nu eerst wachten op mijn ongesteldheid en dan aan de pil en bellen voor verdere instructies.

Liefs Disi

Geplaatst

@Danielle het begint nu wel erg te kriebelen...

Moet wel zeggen dat ik deze hele week al vet moe ben, zit vanaf een uur of 7 al op de klok te kijken of ik al bijna op bed kan :S maarja dat kan ook van de utrogestan op progynova komen, grrr, je voelt zoveel aan je lichaam en je weet niks...

Maar ik ga het volhouden! morgenochtend moet ik werken, 'smiddags nog met de computer bezig op t werk en savonds de deur uit :D mijn vrijdag zit goed volgepland, des te eerder is het zaterdag hahaha

@Disi, ik zou graag in danielle haar voetstappen treden op dit moment en zaterdag met goed nieuws komen!! Maar ik kan er echt nog niks over zeggen, het voelt totaal anders als de vorige keer, ik voel van alles maar dat kan overal weg komen :S

Het is afwachten geblazen....

Geplaatst

Hey Danielle!

SUPER meid! wat een mooi nieuws...van harte gefeliciteerd! Eindelijk weer een groene vanuit Zwolle! TOP meid!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hoi Disi,

We hebben nog 2 cryo's (als het goed is apart ingevroren) en dus hopenlijk nog 2 kansen. Wanneer een van de cryo's (of allebei!) aanslaan dan gaan we geen ivf traject meer opstarten, maar mocht het nodig zijn dan heb ik wel vertrouwen in het zwolse team dat ze doen wat ze zeggen. Is tot nu toe altijd nog goedgegaan. Hoe gaat t met jou? Fijn dat je koelkast weer vol ligt, bijna weer starten! Spannend!

Liefs Esly!

Geplaatst

@danielle: joehoe zwanger!!!!!!!!, gefeliciteerd meid! eindelijk weer een zwangere erbij.... Begon me al aardig "schuldig" te voelen....

Hopelijk volgt iedereen je gauw!!

@ noekie: jij succes met testen zaterdag! (de vlagen hangen dan al uit....)

@disi: t begin vd volgende stap komt nu weer dicht bij!

@esly: hoe gaat t nu met jou meid? Moet veel aan je denken...

@hermien, ook bij jou zijn me gedachten veel...

@hildever: hoe gaat t nu met jou?

@chrish: wanneer mag jij nu weer starten?

Liefs naomi

Geplaatst

Hai Naomi,

Op zich gaat het wel aardig, we zijn nog wel steeds erg teleurgesteld, maar proberen de draad weer op te pakken. Ik voel me nog niet zoals voor de poging en willen zo goed mogelijk herstellen voordat we het cryo traject instappen. Van het ziekenhuis mag dat de volgende menstruatie, wij kijken het nog even aan en wanneer we zover zijn stappen we weer in.

Hoe gaat het met jou? Hoever ben je nou precies? En kan je al een beetje genieten? We hopen je gauw allemaal te mogen volgen meid...reserveer maar vast een paar plaatsen op het wachtbankje;)

Liefs Esly!

Geplaatst

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!

We geloven het gewoon nog steeds niet althans voornamelijk ik..

Je voelt van alles, vanmorgen bij het inbrengen van de bolletjes had ik ook allemaal slijm.. Schijnt normaal te zijn??

Nog een test gedaan vanmorgen en de streep word steeds duidelijker!

Het is ze ongelofelijk.. We zijn echt zwanger!!

Ik gun het iedereen hier die op dit moment bezig is voor een kindje, het is zo'n fantastisch gevoel ik zou het van de daken af willen schreeuwen!

Noekie, veel succes morgen!! Ik duim me suf!!

Geplaatst

ben zo lang mogelijk in bed blijven liggen, durfde niet te testen ondanks ik er wel een goed gevoel over had :S

heb helaas negatief getest, moet nu nog wel 2 dagen de bollen en pillen gebruiken en dan maandag weer testen

maar zie het nu wel zomber in :S Mijn vriend blijft wel hoop houden en wil dus dat ik nog wel maandag weer test

aangezien een vriendin van ons ook negatief getest had en de maand er op wel al 8 weken zwanger bleek te zijn :S

De vorige keer was ik er nog zo nuchter onder maar nu toch echt wel ff wat tranen laten vallen.

Maandag nog even afwachten en anders maar weer bellen en hopen dat we snel weer van start mogen :S

Ik laat het maandag nog wel even weten..

Geplaatst

Aahhh Noekie!!! Wat verschrikkelijk @#$%$%$$#$#@ had het jullie zo gegunt.

Ik hoop ook echt dat er wellicht maandag meer te zien is op de test, de emmy's liepen wel iets achter he..

Ik blijf voor je duimen!!!

Veel sterkte!!

Geplaatst

ff reageren op danielle

dat slijm heb ik ook gehad tijdens de zwangerschap, vooral de eerste weken

maar heb de hele zwangerschap een inleg kruisje moeten gebruiken tegen de afscheiding

Geplaatst

LIeve Noekie, ik heb ook al het topic wachtbankje naar je gereageerd, maar wil je ook hier laten weten dat ik met je meeleef! Wat een teleurstelling moet dat vanmorgen zijn geweest meid....ik hoop voor je dat je maandag wél een positieve test in je handen hebt meid! De moed nog niet opgeven meid!

Liefs Esly!

Geplaatst

Ik ben het helemaal met Esly eens... al snap ik wel dat je je tegen een teleurstelling indekt! Ik hoop dat er maandag een tweede streepje te zien is!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Dames wat fijn dat jullie zo meeleven!! Doet me goed!!! Vanmiddag even lekker de deur uitgeweest en er niet teveel mee bezig geweest!

De emmy's liepen inderdaad wat achter, dus ja als ik er zo over nadenk is er misschien nog een sprankeltje hoop.

Ik hoop het zo, (net als iedereen) maar des te meer omdat ik me die laatste punctie nog iets te goed herinner :S

Maarja, het weer houd me niet het weer te doen :S

Toen ik het er met mijn vriend over had dat ik gewoon het meeste tegen die punctie op zie zij hij al van nou dan

houden we er mee op en gaan we voor kid, maar k zei al, ook al doet t zoveel pijn, ik zou het morgen zo weer doen.

De wens zorgt er voor dat je er alles wel voor over hebt!!! (maar liever niet weer :D)

Geplaatst

Noekie,

Wat een tegenslag....maar natuurlijk is er altijd nog hoop en daar moet jij je

nog maar even aan vast houden, hoe moeilijk dat ook is.

Ik hoop het natuurlijk van harte voor je, maar mocht het helaas niet zo zijn dan wens

ik je heel veel sterkte toe en geef toe aan je gevoelens.

Denk goed aan jezelf!!

Naomi,

Schuldig voelen???? echt niet doen he'!

Het is geweldig voor jullie en natuurlijk ook zo gegund!

Hoe gaat het verder met je? Geniet je er een beetje van?

Danielle,

Tja, beseffen......dat is natuurlijk moeilijk maar zodra je de 1e echo hebt gehad

dan komt de tijd van genieten!

Meid vanaf hier een vette felicitatie!!

Disi en Chrish,

Gaan jullie nu al gauw van start? wachten op de menstruatie?

Esly,

Het is goed van jullie om te kijken of jullie er de komende maand weer klaar

voor zijn.

Het vergt toch heel veel energie, en dat hakt er bij jullie nogal in de laatste tijd.

Een maandje langer wachten doet het hem ook niet meer......

Ik denk aan je!

Hildever,

Ook nog eventjes wachten en dan kan jij dus ook alweer van start!

Liefs Hermien

Geplaatst

Noekie, En en en en??? Mijn duimen draaien overuren!!!

Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, maandag 23 mei hebben we de eerste echo.. Volgens mijn berekening ben ik dan 7.5 weken..

Ik hoop zo dat alles goed gaat.. We moeten het afwachten..

Ik voel wel van alles, maar dat zegt niks natuurlijk!

Nu de bolletjes afbouwen, hoe doen jullie dat. Gewoon zoals aangegeven op het formulier van het ziekenhuis??

Geplaatst

Helaas vanochtend weer negatief. Nu afwachten hoe nu verder, of we nog een x ivm mogen of nu weer icsi... Bij icsi word t juli, hoop dan wel dat het begin juli kan anders moeten we door schuiven naar september ivm vakantie en concert. Maar dat hoop ik niet want dat duurt me veel ste lang! aangezien ik nu na de punctie geen pijn of wat dan ook heb gehad vind ik het jammer dat er alsnog zoveel tijd tussen moet.

Geplaatst

Aahh Noekie, wat verschrikkelijk balen!

Je denkt wel gelijk verder en ik vind dat erg knap! Mijn reactie na de negatieve test was 3 maanden in bed blijven en er niet meer uitkomen.. Maar heeft dat zin??

Ik hoop dat je snel weer door mag (als dat de pijn lichtelijk verzacht) en dat je snel een positieve test in handen mag hebben!!

Liefss

Geplaatst

Ik denk inderdaad snel verder, zaterdag heb ik zeker wel een baaldag gehad maarja, we zijn niet zwanger en zolang we geen behandeling hebben is er ook geen kans om zwanger te worden....

Dus vandaar dat ik ook het liefst zo snel mogelijk weer van start ga, dan is er tenminste weer een kans...

Maar omdat het een ivm behandeling is willen ze eerst een evaluatiegesprek en dan gaan ze kijken wat we nu gaan doen, icsi of ivm.

Nou is dat niet zo erg maar dat gesprek kan pas op z'n vroegst 9 juni..... vind ik wel erg lang duren....

Dus jah hopen dat we voor de vakantie nog een keer kunnen en anders wordt het pas september :(

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden