Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mare, wij staan nog maar aan het begin met onze eerste poging maar snap wel wat je zegt hoor.

Er bevliegt me ook wel eens het gevoel dat het keer op keer niet lukt en waar stop je dan?

Zo moeilijk..

Tot die tijd, koppie omhoog en goede hoop dat het gewoon wél gaat lukken nu!!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@mare vanavond lekker vroeg gaan slapen, en hopelijk sta je morgen weer met goede moed op en zie je het weer postief in.... begrijp je gevoel erg goed denk dat meer mensen dit wel herkennen.

doe je rustig aan !!

Geplaatst

Mare, super dat de punctie toch door heeft kunnen gaan!! Probeer inderdaad rustig aan te doen!! Begrijp je gevoelens helemaal, ik denk wij allemaal hier.. Probeer positief te blijven denken, hoe moeilijk dit ook is!!

ChrisH, wauw gefeliciteerd, een jongen en een meisje. Wat wil je nog meer. Hopen dat de niertjes bijtrekken!! Houden ze je nu dan strenger in de gaten? Extra echo's etc.

Noekie, bij jou gaat het ook lekker snel!! De 20 echo schiet al mooi op.

Bunbums, succes met de punctie donderdag!!

Sas, ik moet vrijdag pas weer heen ;) Schiet ook mooi op jou cryo tp, als alles goed gaat lopen we ongeveer tegelijk op :)

Vrijdag dus weer terug komen, ik ben erg benieuwd of mijn slijmvlies dan wel dik genoeg is... Zal toch wel..???

Succes iedereen!!!

Geplaatst

Bedankt voor alle lieve woorden, super lief, had ik ff nodig!!! Heb vannacht goed geslapen en voel me weer een stuk beter dan gisteren. Straks weer bloedprikken en extra controle of ik toch geen overstimulatie ontwikkel. Ik heb zelf niet het gevoel. Nog wel veel last van mijn buik maar verder geen klachten die duiden op overstimulatie gelukkig. Dames, fijne dag, ik duim voor jullie!

Geplaatst

@danielle, ik denk dat we idd gelijk gaan lopen met de cryo kunnen we mooi samen op het bankje :) spannend vrijdag hopelijk is alles goed en kan jij ook voor de tp

ik ben vandaag geweest ei zat op 15mm morgen weer terug komen, hopelijk kan dan de pregnyl gespoten worden.

@mare fijn dat je je vandaag beter voelt, wat een nachte slapen niet met je doet he :)

hoe was het vandaag in het ziekenhuis?

Geplaatst

We houden de spanning er nog ff in. Bloedwaardes zijn net binnen de marges, maar er zit erg veel vocht in mijn buik en eierstokken. Vrijdag weer terug voor bloedprikken en echo. Dan bepalen ze of er smiddags een terugplaatsing plaats gaat vinden of niet. Terugplaatsing kan namelijk zorgen voor verergering en uiteindelijk forse overstimulatie. Mocht terugplaatsing niet door gaan dan wordt de embryo ingevroren. Moet erg rustig aan doen en heel veel water blijven drinken. Ben mijn bed maar weer in gedoken met een fles water.

@bunbums succes morgen met de punctie!

Sas en danielle, hopelijk krijgen jullie de cryo snel teruggeplaatst!

Esly, hoe gaat het met je?

Geplaatst

Hallo dames! Ben even een paar dagen niet op t forum geweest, beetje erg druk gehad! Hier gaat het goed, de ww zijn weer begonnen! toen we maandag in het zkh kwamen hadden ze weer goed nieuws voor ons, van de 8 bevruchte eicellen waren er 7 goed gaan doordelen! 1 zit er nu in m'n buik, de andere 6 in de diepvries!! Gistermiddag kreeg ik na het inbrengen van de bollen verschrikkelijke buikpijn, heb een paracetamol genomen en ben op de bank gaan liggen. Gisteravond zakte het wel iets af, maar was t nog wel gevoelig en nu is het zo goed als weg. Dus wat dat geweest is.....geen idee! Voor nu valt er nog niet zoveel van te zeggen, volgende week zal de spanning denk ik wel wat meer gaan oplopen.

@Mare; jeetje meid, wat een topscore! Hoop dat je bloed en echo vrijdag goed zijn zodat de tp door kan gaan. Heb een plekje voor je vrij op t bankje!

@Sas; succes morgen meid! Hoop dat de pregnyl je buik in kan.

@Danielle; las ik nou dat jij ook alweer zover bent?

Laten we hopen dat we met z'n allen bij Chris kunnen neerploffen dames!

Liefs!

Geplaatst

@esley jeetje wat een goede score zeg!!! zeker goed nieuws 6 in de diepvries dat moet wel een goed gevoel geven :) hopelijk blijft deze die nu in je buik zit lekker zitten

vreemd van die buikpijn gelukkig dat het nu weg is nou succes met de wachtweken....

Geplaatst

Nou de pregnyl zit er in, vind het een rot spuitje die vloeistof brand zo maar goed...

dinsdag gaan ze de cryo ontdooien en als alles goed gaat woensdag de tp spannend!!!

hoe is het met de rest hier? esley geen last meer van de buik gehad?

danielle succes morgen met de echo ben wel heel benieuwd.

Geplaatst

Hallo dames,

Hier geen buikklachten meer gelukkig! Wel andere klachten: ben zo verschrikkelijk chagerijnig, echt níet normaal!! Pfff....kan niks verdragen...overdag op m'n werk kan ik me nog wel inhouden en de "schijn ophouden", maar 3 x raden wie de volle laag krijgt....juist ja...manlief! Zo zielig...maar kan t echt ff niet helpen! Score was goed he?! En dat op m'n 42e;-)

Noekie, wat mij betreft maak je vast ruimte voor ons allemaal....positief denken schijnt te helpen toch? ;-)

Danielle; morgen echo? Succes meid!

Sas; ik duim voor een goede ontdooiing!

Hilde; hoe is het met jou? t Is zo stil rondom je.....

Liefs!

Geplaatst

Ff snel een berichtje. Ben net opgenomen in het ziekenhuis met overstimulatie. Moet ws aantal dagen blijven. Morgen geen terugplaatsing.

Veel succes allemaal!

Geplaatst

Mare wat balen!! heel veel sterkte!! Misschien is het niet leuk te horen dat de terugplaatsing niet door gaat maar ik denk dat het maar beter is. Je lichaam heeft het nu veel te druk met herstellen dus ik vraag mij af of er dan nog wel een kans van slagen is...

Hopenlijk knap je snel weer op!! En mag je snel weer naar huis!!

Groetjes Anouk

Geplaatst

Wat een teleurstelling voor je Mare! Maar beter nu, dan dat je erachter komt dat je lichaam er niet klaar voor is....heel veel sterkte en ik hoop gauw weer van je te horen meid!

Liefs!

Geplaatst

Bedankt voor de lieve reacties, voel me gelukkig al wat beter dan gisteravond en vannacht. Moet nog wel ff in het ziekenhuis blijven. Net overleg gehad met de fert afdeling. Terugplaatsing is onverantwoord. Er was maar 1 matige embryo ontstaan, deze kan helaas niet ingevroren worden. Deze vijfde poging is dus voorbij.... maar gelukkig hebben we de toestemming dat we nogmaals een poging mogen doen met assisted hatching! Dus de kansen zijn nog niet voorbij gelukkig. Maar eerst maar eens herstellen. We gaan ws in jan of febr weer verder.

Maar natuurlijk blijf ik jullie volgen en duim ik voor een groen zwols wachtbankje!

Geplaatst

ow mare dat is shit, wat een domper dat de tp niet door kan gaan!Maar je gezondheid staat natuurlijk op 1 wel fijn dat je je al weer wat beter voelt. knap maar snel op en dan lekker naar huis toe!

fijn dat je weer een nieuwe poging mag doen!! idd jullie kansen zijn nog niet voorbij er gewoon weer voor gaan!

rustig aan doen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden