Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allemaal,

Geen bericht= goed bericht, toch?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel elke keer even kijk of er iemand gereageerd heeft.

@ Danielle: Wat fijn voor je dat je nu bijna de echo hebt. Wel fijn dat het bloeden niet meer terug is gekomen.

@ Noekie: Veel plezier in Valkenburg!!

@ Esly: Wat naar zeg die migraine! Hopelijk knap je weer wat op nu. Gelukkig is er weer een echo in zicht. Maar kan me voorstellen dat dit voor je gevoel nog lang duurt.

@Hildever: Slik je de pil nu al langer dan drie weken? Ik heb de pil deze periode ook doorgeslikt en bleef de hele periode bloeden. Maar dat bleek niks te zijn. Waarschijnlijk was de pil gewoon te licht. Maar ik lees nu trouwens dat ze bij jou wel wat gevonden hebben. Succes bij de echo. Hoop dat het meevalt.

Ik zit nog steeds te broeden. Heb wel het gevoel dat het ingenesteld is. Had ook heel iets 'oud' bloed op dag 4/5. Af en toe rare steekjes in mijn buik en mijn borsten zijn ook gevoeliger (alhoewel dit laatste ook van de bolletjes kan komen natuurlijk). Ik ben dus heel erg positief, maar ik realiseer me ook wel dat je lijf je soms bedriegt. Maar zo positief als ik me nu voel, heb ik me vorige pogingen niet gevoeld. Ik moet officieel nog tot volgende week donderdag wachten.....weet niet of ik dit volhoudt.....

Groet Madelief

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Madelief, dat klinkt hoopvol! Ik had deze keer ook amper symptomen in eerste instantie, maar wel een vreemde soort van rust over me.

Hier is MvM dinsdagavond geweest, en gelukkig was de test lekker positief. Ik maakte me veel zorgen, omdat sinds een dag of twee de bekende krampjes zo goed als verdwenen waren.

Waar ik nog wel last van heb, is dat ik elke nacht rond 2 of 3 uur wakker word, en dan niet meer kan slapen. Ik ga dan maar een uurtje uit bed, maar vervolgens verslaap ik me 's ochtends.

Of ik ben voor 5 uur wakker, dan ga ik er maar helemaal uit.

Geplaatst

Hoiiiii allemaal

Danielle morgen de echo, spannend meid!!! wel ee goed teken dat je je helemaal zwanger voelt hopelijk morgen een goede echo! vast veel succes

@esly wat vervelend zeg die hoofdpijn.. balen dat je nu niks anders kan nemen gelukkig knap je nu op lekker rustig aan doen.

@madelief spannend!!!! wel goed dat je ze positief bent, wanneer is je td ook alweer?

@noekie leuk naar valkenburg!! veel plezier

Hier alles goed, geen bruinbloed verlies meer gelukkig hopelijk zie ik het ook niet meer hihi

o ja en Kat dat wakker worden in de nacht heb ik ook.. ook heeel vroeg wakker en kan dan niet meer slapen, zou er wel bij horen :D

Geplaatst

@Katalaya: ja, het voelt gewoon goed. Ben s morgens ook wat misselijk en iets gespannen borsten. Fijn dat jouw test weer helemaal positief was bij mvm! Je zal overdag wel moe zijn, niet?

@Sas27: gelukkig heb je nu geen bloedverlies meer! Ik mag over precies een week testen, maar denk dat we het een dagje eerder doen, dat zou dan 13 dagen na de terugplaatsing zijn.

Geplaatst

Hey meiden!

Madelief, ik had cysten waardoor ik de pil moest slikken. En ik heb hem 'gewoon' geslikt zoals je dat normaal als voorbehoedsmiddel zou doen zeg maar, om er voor te zorgen dat de cysten weer weg zouden gaan. Vandaag controle gehad om te kijken of dat ook daadwerkelijk is gebeurd. En ja.... het is gebeurd! Yes!

Nu mag ik, bij mijn eerstvolgende menstruatie (in januari) de eerste menstruatiedag gelijk met de decapeptyl gaan spuiten. Vandaag gebeld met de apotheek in brabant om de medicatie weer te laten bezorgen.... Laatste keer....

En, madelief... het klinkt spannend en hoopgevend!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Na een lange tijd van onzekerheid zagen wij vandaag ons prachtige kindje op de echo.

Wat waren we zenuwachtig, we waren allebei de hele dag vrij en het ging goed tot dat we in de auto zaten.

Aangekomen in het ziekenhuis werd het alleen maar erger. Opeens was ik niet meer misselijk en deden mijn (.)(.) geen ''pijn'' meer. Zie je wel het zit niet goed.

Ik zei al tegen mijn man, bereid je maar alvast voor op het ergste..... De vorige keer was het ook zo'n klap voor hem.

Het liep een kwartier uit en ik was op van de zenuwen. We waren aan de beurt en het eerste wat ik zei was, laten we maar gelijk gaan kijken, we zijn op van de zenuwen. De arts lachte, ik wil wel eerst even weten hoe het met je gaat. Het bloedverlies uitgelegd, waarop zij zei, we gaan kijken :):)

Ik lag in de stoel en zowel mijn man als ik hielden ons adem in.. De arts keek en zei ja, het is goed!!!!!! Het is goed????? Waar is het hartje dan????? Hier..... Wauwwwwwww wat een prachtig gezicht. Het ging zo snel.. Zo mooi echt zo fantastisch.

Het bloedverlies kon ze ook uitleggen, dit was ook duidelijk te zien op de echo. Daar was nog een holte op te zien met een soort van placenta.

Er is die bewuste dinsdag waarschijnlijk een wat grote bloedvat geknapt in die holte wat het bloed en de stolsels veroorzaakte. Ze gaf ook aan dat ik misschien nog wel weer bloedverlies zou krijgen en dat het ook wel weer helderrood zou kunnen zijn. Ze wees het precies aan op de echo.

Ik mag hierdoor niet tillen en moet rustig aan doen. Ik heb een zittend beroep dus dat scheelt alweer.

We kunnen het nog steeds niet geloven, zo ver zijn we nog niet eerder gekomen.. Zo spannend allemaal.

21 December mag ik weer terug komen voor nog een echo.

Nu een klein feestje vieren samen..

@Hildever, wat een goed nieuws. Kunnen jullie eindelijk weer verder samen!

@ Sas, super dat je geen bruinverlies meer hebt!!!

Geplaatst

@hildever: fijn dat je weer mag starten!!!!

@danielle: super dat het hartje klopt!!!! Kan me voorstellen dat het erg spannend was. Ik hoop dat je nu ook kan gaan genieten ? Hoe hebben jullie het gevierd?

Geplaatst

whiehuw.... een kloppend hartje bij Daniëlle in de baarmoeder!!! En lekker die complete uitleg! En dat zal het nog steeds spannend maken, mocht je weer helderrood gaan vloeien, maar aan de andere kant kan het misschien ook ietsie meer rust geven....

Bij mij werd ook heel uitgebreid geechood vanmorgen: Ze liet duidelijk zien waar de verschrompelde cysten zaten. Verder voelde ik het hier en daar wat trekken in de buik, en ze liet ook zien dat er wat vocht in mijn buikholte zat. Dat was veroorzaakt door de cysten en kon nog wat pijn in mijn buik veroorzaken.... Nu effe hopen op een maandje zonder maandverband/tampons of inlegkruisje (kan het onderhand niet meer zien....) en dan hopelijk nog 1 keertje gewoon................

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hai Danielle; supermeid, gefeliciteerd met je mooie echo!!!

@Hilde; fijn meid, dat ook jij een goede echo had! Kan me voorstellen dat je geen tampons/maandverband/inlegkruisjes meer kan zien........ik hoop voor je dat je gauw weer mag starten en die mooie krullebol van jullie in 2012 een heel lief broertje of zusje gaat krijgen!

Hier weer een dag erbij...vandaag moest m'n riem zelfs een gaatje losser...of....komt dat door het (teveel) snoepen?!

Fijn weekend!

Liefs!

Geplaatst

Hey Esly....

Weet nog dat wij op vakantie gingen toen ik een week of 10 zwanger was. En toen zagen wij (vreemden niet hoor) toch al een licht buikje... Dus eh... de kleine laat zich gewoon zien!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Danielle gefeliciteerd meid!!! nu kan je er echt van gaan genieten!!!

Hilde ook gefeiciteerd, de goede berichten, weer van start kunnen in het nieuwe jaar!!!

Hier ook alles goed, net terug van een heerlijk weekendje valkenburg, maar was zo nieuwschierig naar danielle haar echo dus moest even kijken hahaha.

heb uiteraard weer alleen dingen voor de kleine gekocht hahaha, shirtje, romper met 50% mama 50%papa is 100% ikke :D vind ze zo leuk!! ennog eens extra leuk omdat het wel wat moeite heeft gekost om een kleine te krijgen van ons twee, dus extra speciaal :D en slabbetjes :D verboden te voeren hahaha

Nou ik ga mijn bedje zo opzoeken, morgen weer een dag :D

doei doei

Geplaatst

Hier is onze poging helaas voorbij. Het was onze laatste poging, dus dat betekent dat ons kindje geen broertje of zusje krijgt. We zijn erg verdrietig. .....

Geplaatst

Oh, Madelief, nee toch……. %&^#@! Dit bericht raakt me echt, ben er even helemaal stil van. Je had er zo’n goed gevoel over en dan dit! Dit is ieders grootste nachtmerrie…. Na vijf pogingen met lege handen achterblijven…

Laat het verdriet maar komen en neem de tijd met z’n drieën om hier een weg in te vinden. Heel veel sterkte!!!

Geplaatst

En zo dubbel is het hier op het forum….. verdriet en geluk liggen heel dicht bij elkaar….

Het voelt wel dubbel na het vorige bericht om Danielle te feliciteren met de goede echo, maar meid, echt super!

Hilde, ook jij positieve berichten, fijn! Moet je nagaan dat ze het een paar maanden geleden nog over een operatie hadden…. Waarschijnlijk gaan we straks in januari/februari aardig gelijk op.

Geplaatst

Dank voor de lieve woorden. Had echt een heel goed gevoel en ineens was dit gisteren weg. Was op dat moment alleen nog een gevoel. Een halve dag later kwam het bloed. Zijn nog erg verdrietig, maar beseffen ook dat ons eerste kindje een groot wonder is. En daar genieten we ook enorm van, maar het gemis van een tweede blijft......

Geplaatst

Madelief wat ontzettend verdrietig voor jullie.. Ben erg blij dat jullie een lief kindje hebben en snap dat het moeilijk is dat er geen broertje of zusje bij zal komen. Sterkte hoor!!

Ja die T-shirts van 50% papa 50% mama etc moeten eigenlijk zijn 40% papa 40%mama 20% Isala 100% ikke. Snapt toch niemand iets van tenzij ze hetzelfde hebben meegemaakt.

Hier 8 weken zwanger en gezellig de hele dag kotsmisselijk en moe. Het gekke is dat het bij het opstaan juist wel gaat eigenlijk en de misselijkheid eind van de ochtend begint en blijft tot ik weer plat lig om te gaan slapen. Hoort erbij snap ik dus ik knaag nog wat crackers weg ;)

Geplaatst

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties. Ondanks het feit dat we elkaar helemaal niet kennen voelt het toch heel anders.. Je leeft zo met iedereen mee, en dat allemaal via de computer. Geweldig!

Hildever, echt super dat de echo goed was! Nu kunnen jullie eindelijk weer verder en staat er weer iets moois in de planning. Ik ga nu al voor je duimen ;)

Noekie, klinkt goed dat weekendje. Wij gaan aankomend weekend naar Brussel. Ook erg veel zin in! En dat shoppen, daar kijk ik ook ergggg naar uit hahahaha. Ze hebben zulke leuke dingen he.

Madelief, wat ontzettend #$%^&.. Helemaal omdat jullie ook zo'n goed gevoel hadden. Ik wens jullie veel sterkte toe de aankomende tijd.

Mare, voor jou schiet het ook al mooi op.

Hier gaat alles goed. De kwaaltjes gaan nog lekker door :) Heerlijk! Het word voor ons ook steeds lastiger om verborgen te houden. Mijn darmen zijn echt volledig op hol geslagen en je ziet echt al een ''buikje''.. Wij gaan voor erg wijde kleren de aankomende tijd hahahaha

Geplaatst

Madelief, wat enorm verdrietig!!! Heel veel sterkte....

Ja, je hebt een mooi, lief kindje.... maar een tweede was ook zo gewenst! En dat dat niet door gaat, is erg verdrietig!

Sterkte met elkaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden