Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi allemaal ben weer terug van de fm.viel wel wat tegen,de eitjes groeien niet goed ze zijn nu nog onder de 14 mm.dus krijg nu een hogere dosering om te spuiten en dan zondag weer terug komen voor een echo.was wel wat een domper omdat ze maandag zeiden in het weekend de punctie.maar kan nu nog wel even duren.hoop zondag op beter nieuws.

hermien,ja werk inderdaad in een bakkerij,jij doet nu wat anders?wat grappig dat jij ook in een bakkerij hebt gewerkt.ik werk er nu alweer 11 jaar.

maar zal nu weer aan het werk.

groetjes miranda

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Kyra,

Ik ben ontzettend blij voor je dat alles goed is, erg mooi

om te zien zoiets kleins in je buik he'?

Heb je ook een echoafdruk meegekregen?

Geniet ervan!!

@ Miranda,

Dat is zeker balen, vooral als je er vanuit gaat dat je aankomend

weekend de punctie zou hebben.

Nu maar hopen dat die hogere dosis zijn werk gaat doen.

Zo kun je maar zien, het is niet allemaal te plannen.

Ik hoop dat je zondag beter nieuws hebt.

Ja, ik werk niet meer bij de bakker, die zijn er mee gestopt en

nu werk ik in een kledingzaak, wat me trouwens super bevalt!

Leuke collega's, dat is voor mij toch het belangrijkste.

Ik ben nu toch ook wel weer nieuwsgierig naar zaterdag, nog

even geduld hebben.......ha, ha.

@Nath,

Sterkte met wachten he'!

Ja, ik denk dat het wel goed is om te werken, net wat je zegt

het is goed om afleiding te hebben.

@ Sandra,

Hoe is het gegaan?????

Ik ben nieuwsgierig..........

Geplaatst

Dat zijn weer een hoop ontwikkelingen.

@ Miranda, wat vervelend dat de eitjes nog niet zo heel hard willen groeien. Ik hoop dat de hogere dosering aanslaat.

@ Kyra, wat fijn dat het tot nu toe goed gaat met de zwangerschap. Houden zo!

@ Sandra, hoe is de tp gegaan?

@ Nath, succes met wachten. We zitten in hetzelfde schuitje. Bij mij gaat het nu goed. Ik heb er tot nu toe een redelijk goed gevoel over.

Geplaatst

hier alles goed heb onze 2-ling vanmiddag opgehaald tp gehad van 2 toppers

deling ontelbaar dus heel goed en lopen voor op schema

als dit geen innesteling word weet ik het ook niet meer

heb er wel een goed gevoel over

@nathalie had dr blankestijn met de tp heb nog ff gevraagd hoeveel gekke sokken ze had gezien

nou alleen jou dus

ze zij dat ik de enige was maar heb haar toen helemaal niet gehad had dr janssen

ze zei dat wij dan wel veel op elkaar lijken

Geplaatst

Tja, ik had al eerder toegegeven dat ik afgelopen maandag geen gekke sokken had aangetrokken...

Het heeft er ook mee te maken dat ik nog aan het werk was, voordat ik na het ziekenhuis ging.

Wel stoer dat jullie wel hebben doorgezet.:thumbup:

Geplaatst

Sandra,

Geweldig dat het zo goed is gegaan, en dat ze

zo geweldig aan het delen zijn gegaan, super!!

En nu de wachtweken nog, wanneer mag je testen?

Spannend he'!!

En ja sorry, ik heb vorige week ook geen gekke sokken

aangedaan, ik moest gelijk door naar m'n werk en ik

denk ook niet dat ik zoveel lef heb als jullie...sorry:nerves:

Geplaatst
hier alles goed heb onze 2-ling vanmiddag opgehaald tp gehad van 2 toppers

deling ontelbaar dus heel goed en lopen voor op schema

als dit geen innesteling word weet ik het ook niet meer

heb er wel een goed gevoel over

@nathalie had dr blankestijn met de tp heb nog ff gevraagd hoeveel gekke sokken ze had gezien

nou alleen jou dus

ze zij dat ik de enige was maar heb haar toen helemaal niet gehad had dr janssen

ze zei dat wij dan wel veel op elkaar lijken

Wat grappig zeg! We hebben natuurlijk allebei wat lang donker haar en ze ziet zoveel mensen! En onze sokken lijken ook nog eens op elkaar!! hih.

Wat super van je toppertjes!! Inderdaad, als hier geen plakkertje bij zit weet ik het ook niet meer. Had je nog cryo's??

Liefs Nath.

Geplaatst
zijn wij dan de enigsten met gekke sokken

@esther nathalie en ik???

Nou, ik hoop dat ik volgende maand ook de gekke sokken aan gaan doen. Ben net ongesteld geworden dus....het feest gaat weer beginnen! Joy1

Geplaatst

heey joy1,wat spannend dat je weer kan beginnen,heel veel succes.moet je ook eerst met de pil beginnen?

met mij alles goed hoor.word zondag weer spannend dan weer een fm.ben erg benieuwd.

liefs miranda

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus zal mij direct even voorstellen.

Ik ben Annemarie en heb 3 jaar geleden IVF gedaan in Meppel/Zwolle. De echo's en punctie was in Meppel en de terugplaatsing in Zwolle.

De 1e IVF hebben we moeten stoppen ivm overstimulatie.

De 2e keer ging het goed en hadden we 9 embrio's. 8 daarvan zijn de vriezer ingedoken (4 rietjes van 2) en 1 hebben we terug geplaatst.

Daar ben ik zwanger van geworden en hebben we een zoontje gekregen.

Yorick is nu alweer 2 jaar en willen nu wel graag een (CRYO) broertje/zusje voor Yorick.

Afgelopen maandag zijn we naar Meppel geweest voor een FM. Ik mocht direct nog in het ziekenhuis pregnyl prikken.

Morgen wordt er een rietje ontdooid en we kunnen tot aan het eind van de middag gebeld worden. Als het goed gaat, krijgen we zondag een terug plaatsing.

Ik vindt het echt mega spannend!!!

Groetjes Annemarie

ps: Ik lees al een poosje mee met jullie, en heb me echt bescheurd om de foto's van jullie met de mooie sokken bij de gyn in DE stoel!!!

Geplaatst

Hallo Annemarie, Nou, heel herkenbaar. Ook ik mocht bij een van mijn cryo pogingen direct pregnyl spuiten. En ik hoop ook voor je dat het tot een plaatsing komt. Zou gewelddig zijn! Alvast heel veel succes en ik vraag me af of je ook mee gaat doen met de sokkengekte?En uh...WELKOM hier. Joy1

ps. Ik heb je nog een privemailtje gestuurd.

Geplaatst

@joy1

Nou de gekke sokkengekte,... Pfff zal er even over nadenken hahaha

Vond het wel echt super lachen!

Waaaaaaaaahhhhhh morgen telefoontje!! Ben zooo benieuwd! Ach er zal toch wel 1 goed zijn?

Geplaatst

Ja, tuurlijk!!! Ik denk dat er minstens een heel graag bij je terug wil.......Joy1

ps. Ik heb namelijk even in mijn glazenbol gekeken.....

Geplaatst

mocht ik zwanger mogen zijn doe ik met de 1e echo wel weel gekke sokken aan heb dit afgesproken met de artsen haha

doe dan een roze en een blauwe aan

mocht het warm weer zijn doe ik een roze en een blauwe slipper aan heb ik namelijk ook

Geplaatst

Weten jullie ook op welk tijdstip Zwolle meestal belt? In Meppel zeiden ze: ga maar uit van einde van de middag.

Iemand nog tip of waar moet ik rekening mee houden met de TP?

Volle blaas?

*zenuwachtig*

Geplaatst

voor cryo's weet ik niet heb ik nog nooit gehad

voor emmies tussen 12 en 13 uur maar soms ook ietsje eerder

voor tp moet je een half volle tot volle blaas hebben

maar niet zo gek doen als ik moest zo nodig piesen dat het zweet me uitbrak en dan drukken ze ook nog met die echokop op je buik

dacht dat ik de arts er helemaal onder zou piesen

als de blaas goed gevuld is kunnen ze er makkelijker bij omdat je baarmoeder in een knik ligt doordat de blaas vol is word de baarmoeder omhoog gedrukt en ligt ie recht

mag ik vragen waarom je in meppel/ zwolle zit als je in de provincie groningen woont?

dan is het toch makkelijker om naar het umcg te gaan?

voor mij is het even ver weg allebij een dik uur rijden, maar in zwolle sta je minder vaak in de file dan in groningen, op het vreselijke juianaplein

Geplaatst

Hoi Annemarie,

Ik werd om een uur of drie in de middag gebeld vorige week zondag.

Bij mij is de ontdooiing goed gegaan. Vervolgens moet je je met een volle blaas melden voor de tp. Dan gaat het inbrengen gemakkelijker, heb ik begrepen van de gyn. Ik stond na de tp op knappen. Ik had ongeveer in een uur en een kwartier voor de tp 4 koppen thee gedronken.

Geplaatst

@ Sandra: Wij kregen van de gyn hier in het Delftzicht ziekenhuis de tip om naar Meppel/Zwolle te gaan, omdat ze daar betere resultaten hebben. Ook geen wachttijden in Meppel en ik ben vrij stevig en zouden ze in Groningen willen dat ik eerst nog zou gaan afvallen.

Daarom hebben we voor Meppel gekozen. Het is een ver rijden 1uur en 25 min, maar de moeite waard.

@ ChrisH: 3uur? Ik heb vanmiddag verjaardagsvisite. Ik ga met mijn mobieltje bij het raam zitten, zodat ik goed bereik heb :)

Koppen thee drinken is misschien een goed idee! Hoe laat had jij de TP? Of zijn daar geen vaste tijden voor?

De telefoon ging net,... Ik spring overeind en ren naar de telefoon,... Is het mijn schoonvader! Grrrrr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden