Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

Meiden allemaal bedankt, is altijd fijn om te weten dat er mensen

 

aan je denken en voor je duimen!

 

En Sandra geniet lekker van je vakantie, heb je wel verdient!

 

En natuurlijk ook met je zwangerschap, ben je trouwens al een

 

beetje beter te pas!

 

Miranda, jij nog even geduld en dan heb jij ook de 20 weken echo,

 

blijft toch altijd spannend!

 

Naomi, jij ook bedankt en je mag binnenkort ook weer beginnen!

 

Zat net je geschiedenis te bekijken en zie dat jij ook een kindje hebt

 

gekregen van een cryo uit je 1e behandeling.

 

Dat is wel grappig, wij ook namelijk!

 

En nu maar op naar de 2e, succes!

 

 

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi allemaal,

 

 

 

Wat een ontwikkelingen allemaal.

 

Hermien, wat spannend allemaal. Succes met de punctie. En hopelijk een goed resultaat in het lab. Gelukkig is het niet meer zo warm. Dat lijkt me geen pretje met al die hormonen in je lijf.

 

 

 

Sandra, wat leuk dat je een meisje krijgt en dat alles goed gaat.

 

 

 

Met mij gaat het goed. Ik ben wat minder actief (geweest) in mijn pauze. Maar de tijd vliegt. Aan het einde van de volgende maand worden de medicijnen bezorgd. En dan vermoed ik dat ik half september moet beginnen met de pil en lucrin.

 

 

 

Ik wens iedereen hier veel succes de komende tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hermien, Heel veel succesm morgen met de punctie! Ik las dat je het korte traject erg fijn vond.....ook ik heb een verkort traject gehad en had (ook) 10 eicellen....grappig!! Als je me verder in het traject ook blijft volgen dat wordt de uitslag super!! Ik blijf voor je duimen meid, zet em op!

 

 

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden allemaal bedankt!

 

De punctie is goed verlopen.

 

Ze hebben maar de helft van de morfine gebruikt, maar

 

daardoor was ik gelukkig niet zo ziek.

 

Het was wel iets pijnlijker, maar wel te doen!

 

Ze hebben er 17 uit kunnen halen en dan nu maar

 

wachten op maandag of er wat bevrucht zijn.

 

 

 

Chrish,

 

Wat fijn dat jij binnenkort ook weer mag beginnen, ik wens

 

je veel succes.

 

Maar ik spreek je vast nog wel voordat je gaat beginnen!

 

 

 

Esly,

 

Bedankt en ja het zou fijn zijn dat ik je in dit traject zal

 

gaan volgen, maarja nog even afwachten!

 

 

 

Elvira,

 

Jij ook bedankt, en hoe gaat het met jou?

 

Een zoon, super!!

 

 

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Hermien! 17 eitjes....dat is een superopbrengst......t komt vast goed! Ik hoop voor je dat je morgen goed bericht krijgt. Weet je ook al wanneer de terugplaatsing gepland staat? (ik ga er gewoon van uit dat dat gaat gebeuren hoor;))

 

 

 

Heel veel succes gewenst!

 

 

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hermien,

 

 

 

17 eitjes, goede oogst!!Heb je inmiddels al meer gehoord over bevruchting e.d.?

 

Ik moet nog 7 pillen slikken... 30 julie erste spuit decapeptyl erin en 10 aug uitgangsecho.

 

Hebben jullie een zoon of dochter gekregen in 2008?

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Vandaag bericht gehad en van de 17 waren er 16 goed voor icsi.

 

Daarvan zijn er 8 bevrucht en daarvan zijn er 4 van gaan delen.

 

Ik had helaas meer verwacht, maarja.....

 

Woensdag de tp en dan maar hopen dat er in ieder geval een

 

toppertje bij zit.

 

De afgelopen behandeling had ik er 16, daarvan waren er 8 van gaan

 

delen, alleen waren ze toen van matige kwaliteit.

 

Nu maar afwachten tot woensdag en hopen dat deze 4 goed zijn!

 

Ik heb zelf het gevoel dat m'n leeftijd mee gaat spelen, dat de

 

kwaliteit toch achteruit gaat.

 

De 1e behandeling in 2007 had ik zelfs 5 toppertjes, waarvan er toen

 

4 van zijn ingevroren en waar ik nu een dochtertje van heb!

 

Nou ja, ik houd gewoon hoop we zien het wel!

 

 

 

Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hermien,

 

 

 

Ik kan me voorstellen dat je op meer bruikbare embryo's had gehoopt, maar als het 4 toppertjes zijn dan is dat op zich geweldig. Nu hopen dat er 1 of 2 plakkertjes bijzitten..... (en weer volg je me hoor....ik had ook 4 eicellen die goed waren gaan delen hihi) Blijf me dan nu ook gewoon volgen dan zit t goed;-)

 

 

 

Zet em op meid!

 

 

 

Liefs Esly!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

 

 

Ben een beetje teleurgesteld, wel rustig hoor maar niet echt blij!

 

Vandaag een tp gehad van een matige embryo.

 

Deze zat op 6 a 7 delingen, dus helaas geen toppertje!

 

Moet nu maar afwachten, meer kunnen we toch niet.

 

 

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Diane180

Hoi Hermien,

 

 

 

Hier ook nog even een berichtje: Positief blijven hoor, ook van matige kan het lukken !!

 

 

 

sterkte met wachten

 

liefs Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Diane180

Hallo meiden,

 

 

 

De startecho hebben we al gehad en morgen weer een echo (fm)

 

Ben benieuwd wat het resultaat is met de hogere dosering puregon....

 

Ik verwacht maandag weer een echo en en dan later die week de punctie. We horen het vast morgen wel wanneer we weer naar Zwolle mogen.

 

 

 

groetjes Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lieve meiden,

 

 

 

Bedankt allemaal, doet me goed!

 

En nee, geen cryo's, het waren allemaal matige emmies!

 

Ik voel me verder goed hoor, we hebben vakantie en gaan

 

als het weer het toelaat natuurlijk, ha ha, er nog lekker van genieten!

 

Morgen gaan we lekker een dagje uit, dus weer een dag verder!

 

 

 

Liefs Hermien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hermien, je hebt je TP al gehad! Ik duim heel hard voor je deze weken!

 

Ik snap dat je teleurgesteld bent...hopelijk gaat deze emmy zich fijn bij je innestellen.

 

 

 

Diane180, flink aan het "broeden" hopelijk met de hogere dosering! Ik duim voor veel bruikbare eicellen.

 

 

 

Ik ga morgen beginnen met de Clomid en 7 augustus de eerste fm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden