Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welke film? Knight and day cadeautje van de buuf. Met Tom Cruise en Cameron Diaz. Zo'n rare absurde en grappige film , dat'ie gewoon leuk was! ik wist totaal niet waar ik heen ging, wbt inhoud, dus....verrassend. Ja Es., Dat is wel een onderneming, wat lief dat je moeder zo bezorgd is, ligt er ook wel aan hoe ze dit uit.....Anders kun je je er nog aan ergeren ook!

Dochterlief gaat zienderogen vooruit. (Is trouwens ook met haar laatste kies bezig.) Tjonge, wat ben ik daar blij om, vannacht wel weer aan het spoken maar goed, pijn is voor een groot gedeelte weg. Ik denk dat het wat ongemak nog geeft.

Renaat wat fijn dat je buurvrouw je ermee helpt! Ik joekel hier overal een spuit in, vind het zelfs reuze interessant! Ik heb ruime ervaring, zelfs onze dieren moest/ en moet ik spuiten. Dus als je hoog zit...kom maar langs hoor!

Diana, een fijn weekend...haha. Weet ze in iedergeval dat we aan haar denken.

Ik heb de opruimwoede..heerlijk, wat een ruiimte krijg je dan ook in je hoofd he? Nou, fijne avond, groetjes Joy1

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Knight & Day heb ik ook laatst gezien. Vond het ook wel geinig eigenlijk. Maar meer een film om thuis te zien (heb ik dan ook haha). Wil heel graag Inception zien. maar wij kijken alles thuis.

Fijn dat het beter gaat met je dochter zeg. Ook snel he met haar laatste kiezen. In mijn vrienden kring is Jens de eerste met zijn laatste kiezen en hij is de jongste.

Joy wat ben je allemaal aan het opruimen?

Zo zo naar mijn exschoonzusje Effe stukkie rijden. Tot vanavond dan maar.

Geplaatst

ja, ik ben doodsbang voor naalden enzo als ik bloed moet prikken en dat soort dingen krijg er nare kriebels van.

Shutter island, is dat die film in de gevangenis waar rare dingen gebeuren?? nee niet gezien , wil ik nog wel zien.

gezellig weer naar je ex schoonzusje.

joy1 die film ken ik ook niet, ja van naam maar verder niet maar ik heb het totaaaal niet op Tom Cruise

Jeetje je kleine meid ook al met dr laatste kies bezig, wat zijn jullie kids vlot.

Maar ja Ilona kreeg ook pas met ruim 10 maanden dr eerste tandje was dus sowieso erg laat.

Nou ik ga ff boekje lezen op de bank, fijne zondagmiddag meiden

X

Gast estrhalita
Geplaatst

renaat ik hou ook totaal niet van Tom, maar deze film is echt wel leuk.

Heb een leuke dag gehad. Vanmorgen met mijn exschoonzus en haar 2 dochters (12-10) naar de speeltuin geweest, om 15 uur terug thuis en toen de stad in. Nieuwe crocs voor Jens gekocht, want die andere waren opeens te klein.

Geplaatst

beetje stomme vraag, maar kan je crocs ook in de winter kopen??? je ziet altijd alleen de zomerklompen maar waar koop je zulke schoenen in de winter??

Ik wil namelijk voor`3w ilona dat in de winter als pantoffel zeg maar, echte slofjes kan niet vanwege de honden haren en vorig jaar moest ze gewoon met binnen spelen in de winter dr schoenen aan en ja dat loopt niet zo lekker als je binnen bent dan sloffen of zo iets.

het is weer helemaal "aan" tussen jou en je ex schoonzus?? gezellig!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat je kunt ze bij een Crocs winkel in de buurt kopen of http://www.crocs.nl/home/homepage,nl_NL,pg.html?adid=google_ppc_0_NL_Brandandmisspellings&gclid=CKm-w9XlmKMCFUYqDgod0mjmrQ

Het was altijd al meer aan met mijn schoonzusje dan met mijn ex haha. Maar zij heeft mij gevonden op internet en eigenlijk is het wel heel gezellig. Ze heeft volgens mij niet veel mensen om haar heen. Altijd een cafe gehad dus heel druk geweest altijd met werken. En ja ze kenden iedereen, maar dat waren klanten.Nu is de boel failliet en ja ziet ze eigenlijk niemand meer.

Geplaatst

Oh, Ik heb ook wel eens crocs gezien met een vachtje aan de binnenkant. Bedoel zoiets Renaat? Onze kinderen hebben heel dunnen "pootjes" die vallen er gewoon uit! We zijn hier van de klittenband en veters...

Maar de hondenharen gaan toch ook aan de kleren zittten als ze spelen op de grond...Of heb je daar dan minder last van?

Nou niemand Es.....Jou heeft ze nog wel! (grapje....) Wat leuk met van die grotere meiden, die willen volgens mij ook lekker moederen? Dus misschien heb je ook nog lekker kunnen kletsen met je "ex".

Heb jij die film dan al thuis? Ik dacht dat hij net uit was? Of draaien ze hier...wat later? Haha zou mij ook niets verbazen....

Kleine meid gaat nog steeds vooruit!!! Zo blij mee. En wat ik aan het opruimen ben? Garage en tuin. Troep weg naar de stort en uitdunnen van de tuin. Ik heb er gewoon ook de energie voor. Jarenlang een tuinman laten komen en nu lukt het gewoon. Heel fijn. En nu....genieten van de vakantie. We zijn nog niet weg hoor. Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Die Crocs met bond verkopen ze ook op die website die ik gegeven heb.

Joy ik download films via een bepaalde website (kost 7.50 per maand) en dan kan je ook alle nieuwe films downloaden. Soms opgenomen in de bioscoop (cam versie noemen ze dat) of een promotie dvd. Dus vandaar dat ik het thuis kan kijken en dus ook nooit meer naar de bios ga.

Hier slecht nieuws. Robbie heeft weer blaasontsteking. Vanmiddag om 15.30 uur een gesprek met de huisarts want ik wil dat dit in het zkh nagekeken gaat worden.

Geplaatst

hahahaha een crocs winkel in de buurt, ik wist niet eens dat die winkels bestonden, daar moeten wij toch voor naar de grote stad.

Maar bedankt voor de site.

ja die haren zitten natuurlijk ook op de kleding met spelen, maar dat klop je zo af, je sokken blijfen er zoooo onder zitten.

Wat fijn dat je kleine meid zo goed vooruit gaat.

Vanavond weer met de slimbelly beginnen, heb er zowaar ook echt zin in, zal er vanavond wel weer anders over denken, 2 weken niet gedaan en dat merk je dan wel weer gelijk.

Mn vriendin had laatst gevraagd of ze een x een uurtje of zo op Ilona mag passen, ze heeft zelf geen kinderen.

Ilona is hartsikke gek op haar en andersom ook.

Had dus gevraagd of zij als ik vanavond ga sporten op wil passen, ben benieuwd, tuurlijk gaat dat goed ze gaat gewoon lekker een uurtje spelen.

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha hier in rotterdam zit een crocs winkel. Wist ik oo niet tot voorkort. Dus verleden keer de crocs via de website besteld. Wel zo makkelijk.

Lekker zeg je vriendin oppassen. Leuk toch. Ik ben vandaag begonnen met lijnen. Wil 3 kilo kwijt. Dus effe kijken of dat lukt voor de vakantie. Daarna misschien beginnen met sporten. kan me er niet toe zetten gewoon.

Geplaatst

O ja, hoe gaat dat met je Zumba???? dat schiet dus niet echt op begrijp ik hier uit???

Ik ben na mn vakantie ook weer gaan lijnen, en ben nu 2 kilo kwijt JEAHHH

Wil je na de vakantie echt ergens gaan sporten of thuis je Zumba doen??

de afgelopen 2 leveringen van hollands got talent zijn opgenomen vlakbij mij in de buurt zag ik ineens, had ik dat maar geweten was ik gaan kijken hahaha

tja schoenen online bestellen voor ilona, ik heb werkelijk geen idee voor dr maat dus durf dat niet zo goed

O ja, ik heb net een ladyshave besteld na een zoektocht( kan je mn hars poging nog herinneren hahaha ) van wat wil ik nou ben ik daar op uit gekomen, ben heeeeel benieuwd

Gast estrhalita
Geplaatst

Zumba werkt niet echt. Ik zweet er te veel bij en ik moet het tussen de middag doen als Jens slaapt en dan ben ik helemaal bezweet, moet ik weer douchen etc. Dus dat gaat neit echt.

net met Robbie naar de ha geweest. Vrijdag om 13 uur meot ik met hem in het ziekenhuis zijn.

Gast estrhalita
Geplaatst

haha daar heb je 4 berichten overheen gelezen zeker. Hij heeft weer blaasontsteking....................:shootme:

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik weet niet wat ze in het zkh gaan doen. Ik wilde naar de Uroloog, maar die is er alleen voor volwassenen. Dus moeten we naar onze eigen kinderarts. Ben benieuwd. Ik ga het ook gelijk van Jens zeggen. Misschien dat ze Jens ook gelijk mee kan nemen.

Morgen gaan we naar linnaeushof. Een speeltuin voor jong en oud. Ze voorspellen goed (lees droog) weer dus ben benieuwd.

Geplaatst

ben benieuwd wat de kinderarts kan doen.

mooit van lineaus gehoord

vanavond weer slimbelley gedaan, ging wel lekker, ze meten weer bij de 1e keer, en was 2 weken niet geweest ze waren met vakantie, was wel weer aan het lijnen en er was 1 cm van mn buik af!!! jeahhhh

er ff goed aan trekken voor een topresultaat over 4 weken

hoe was je weekend Diana??

Geplaatst

Hey meiden,

Wij zijn weer terug.

Was helaas niet zo'n geweldig weekend.

Park viel vies tegen, dus eens maar nooit meer naar heijderbos.

Verders heeft die vriendin waar ik het overhad, de zwangerschap zondag laten afbreken. Pffff, wat was wel zwaar nieuws allemaal toen we daar zaten hoor. Ik probeer haar te steunen, maar het is zo moeilijk. daar zit ik dan met een gezond kindje van binnen, en zij.....

Nja goed jullie snappen het wel, neem ik aan.

Vanmiddag weer thuis gekomen en helaas gaat het niet zo goed :-(

Mijn bekken zijn slechter dan ooit, vergelijkbaar met de laatste weken van Jamillah.....Zak echt continu door mijn been heen, en ik heb zo'n pijn!!!!

Vanmiddag ook nog een hoge koorts (39,8) en overgeven, niet zo fijn. Denk dat het stress is hoor weat er uitkomt. Maar vanavond met plassen ook pijn en branderig gevoel, dus ik bel morgen wel even de HA.

Ga nu even jullie verhalen bijlezen en dan slapen!

XXX

Geplaatst

Nou, lekker met het lijf bezig , hoor ik al! Ik ben benieuwd hoe het met Robbie gaat verlopen. Wij zijn dan al weg...dus alvast succes in het zkh. Wel zielig zeg, merk je iets aan hem? Of werken de medicijnen goed?

Nou, Ik ga weer verder sporten achter de strijkplank...

Veel plezier morgen in de speeltuin.

Morgen moet ik voor controle naar het zkh dus lekker spelen aldaar...Joy1

Geplaatst

Hoi Diana, Ik had mijn beeld openstaan. Wat naar dat het tegenviel.En dat je je zo beroerd voelt. Niet echt een fijne zwangerschap he? Sprak er gister ook iemand over, die heeft me toch een nare klachten allemaal. Het is natuurlijk geweldig dat je zwanger bent maar de omstandigheden....Sterkte hoor!! En dan je vriendin....Dat is dan toch snel gegaan. Ik wil niet verkeerd over komen maar is er officieel geen bedenktijd? Dat heb ik nl. wel eens gehoord. Triest hoor. Geen fijne thuiskomst dan he? Hoop voor je dat je het een beetje allemaal kan verwerken. Joy1

Geplaatst

Diana, wat naar voor jullie dat het weekend zo verlopen is, en natuurlijk je vriendin, dat moet echt verschrikkelijk zijn. Ik hoop dat je je hte jezelf niet teveel aantrekt, jou gezonde beeb kan niets veranderen aan haar situatie.

En ook erg vervelend met je bekken, goed rusten de komende dagen en inderdaad na laten kijken of je iets onder de leden heb.

Joy1, ik heb eigenlijk geen idee wanneer jullie weg gaan....???

Maar je bent nog druk bezig zie ik.

Moet je voor je kleine meid voor controlle???

Hoe was het???

Michel komt vanavond weer thuis en dan hebben we VAKANTIE!!!!!!!!!!!! JEAH

de bestrating voor de voortuin is vanmorgen bezorgd dus die gaan we van de week doen.

Geplaatst

Net terug, alles was goed, hechting zat er nog. (Lost van vanzelf op.) Koorts en complicatie konden wel degelijk van de ingreep komen! Huisarts dacht daar anders over....vond het al zo raar allemaal. Zat ik toch goed met mijn gevoel!

Vrijdag Renaat. het lijkt net of mijn huis hoe langer hoe rommeliger wordt met zo'n vakantie voor de deur. Dat zou toch anders moeten zijn....Pfff. Maar goed, ga maar weer wat doen. groet Joy1

Geplaatst

Fijn dat de nacontrolle goed was, dat lucht weer op.

oooo das al lekker snel vrijdag, en hoelang gaan jullie????

Joyce?????????

ja lekker dat hij thuis komt vanavond, is toch elke wel weer fijn hoor dat hij naar huis komt, tegen die tijd dat hij weer naar huis komt kriebelt het ook en vind ik het lang genoeg geweest dat hij weg was.

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana leuk dat je weer terug bent. Wat balen dat het weekend niet bevallen is. Wat was er niet leuk aan het park dan? Meeste CP parken zijn toch goed of heb ik het verkeerd.

Joy1 moeders hebben altijd gelijk qua gevoel als er iets mis is met hun kindje. Maar ja de nacontrole was dus goed. Voordat ik het vergeet een hele fijne vakantie alvast.

Renaat, Michel weer thuis en gelijk vakantie. lekker he.

Linneaushof is in Heemstede en is een speeltuin. Super groot met ook een watergedeelte. Entree 10.50 Euro. Onwijs leuk dreumes/peuter/kleutergedeelte en natuurlijk ook super veel voor de grote kinderen. We hebben een leuke dag gehad. De foto's zet ik vanavond nog op de site van de jongens in het mapje zomer 2010. Maar deze mogen jullie niet missen hoor

IMG_0013.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden