Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier zijn ze eindelijk weg.

Kreeg brief met de mededeling dat mijn contract dus niet word verlengd (goh wat verassend!!) En nog een iris cheque van 25 euro.

Had van mij allemaal niet gehoeven maar goed.....koop er wel wat leuks van...

Joy, fijn om wat te horen, en fijn dat het voorspoedig is verlopen!!

XXX

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Een vraag aan jullie.

Ik ben niet ongesteld geworden, wel licht rose afscheiding en wat bruinig....sorry meiden.

Ik denk niet dat ik nog ongesteld ga worden.

De vorige keer had ik dit ook en op de echo kon je zien dat ik weer aan het begin van de cyclus zit alszijnde dat ik wel ongesteld geweest zou zijn.

- Vinden jullie dat ik morgenochtend voor de echo moet vertellen dat

ik eigenlijk niet ongesteld ben geweest.

- Vinden jullie dat ik de echo moet afwachten en dan pas vertellen dat

ik eigenlijk niet ongesteld ben geweest.

- Helemaal niets zeggen en doen alsof mn neus bloed....

Wat vinden jullie????

Gast estrhalita
Geplaatst

Effe snel een berichtje van mij. Ik zit bij mijn ouders. Jan moest plotseling naar Amsterdam dus zou niet thuis zijn met eten. Wij liepen bij mijn ouders in de buurt voor een nieuwe bril voor Robbie dus dacht ik maar gelijk ik blijf hier eten. Scheelt weer.

Joy wat fijn dat het goed is gegaan. Nu lekker vertroetelen En ja balen dat ze er zo laat zijn achter gekomen, maar ja daar kun je je nu wel druk om maken maar het zij zo. Gelukkig is het nu gedaan en kan het nu alleen maar beter gaan toch.

Renaat ik zou morgen niks zeggen tot na de echo.Misschien ben je na de miskraam wel zo op deze manier ongesteld (ik zou het ook wel willen hoor, na die miskraam is het bij ook veranderd).

Diana fijn dat het achter de rug is. En inderdaad lekker wat mooi's kopen voor die bon.

Ik heb echt een @@@ dag achter de rug. Vanmorgen oogarts. Kreeg hij druppels om zijn pupil te vergroten. dan moet je nog een half uur wachten voordat ze kunnen meten. Het liep een half uur uit dus Robbie helemaal over zijn toeren. Meten lukte dus bijna niet. Thuis beide lekker geslapen en toen een bril passen. Nou daar had hij helemaal geen zin in. Beide hebben veel gehuild vandaag bah bah bah. Heb er gewoon hoofdpijn van. Nou we gaan nu eten. Tot vanavond.

Geplaatst

Renaat, ik zou niks zeggen.

Als hun iets raars zien, zou ik zeggen goh ja, ik had inderdaad een minimale bloeding. Anders geen slapende honden wakker maken. Maar dat is mijn mening. Als je aan het begin van je cyclus zit dan zien ze dat en maakt het uiteindelijk niks uit hoeveel je gevloeid hebt.

Es vervelend zo'n dagje!! Ik kan mij voorstellen dat je het helemaal gehad hebt!

Ik heb net mijn eten op en ga zo Jamillah weer ophalen van het KDV.

Ben eigenlijk te moe om mijn ene been voor de andere te zetten, mja ze moet toch gehaald worden! Merk wel dat er een stuk stress van mij is afgevallen. Heb ineens erg veel zin in slapen :-)

:cya:

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo thuis, alles ligt op bed en de honden zijn ook buiten geweet. Ben gesloopt. Tegen de oogarts gezegd dat ik dat zo ook niet meer zo doe. Voortaan druppel ik thuis wel dan kan ze meteen meten en hoef ik niet 45 min. in de hal van het ziekenhuis met 2 kids te wachten. Nu had ik de mazzel dat mijn moeder erbij was, maar het was echt slopend.

Ben nog even de stad in geweest. Wil weer hakken gaan dragen dus 2 paar pumps gekocht. Vind het zo vrouwelijk staan. Helemaal happy.

Diana lekker vroeg naar bed he.

Geplaatst

Zo, wat een dagje Es, kan me voorstellen dat je op bent.

Ik wil ook zo graag op hakken lopen vind het ook heel mooi, maar ik kan er niet op lopen.

Ik zit binnen op de bank met de tv aan en ik hoor de buurvrouw er boven uit snurken, ze is in de tuin inslaap gevallen.

Michel kan s, nachts soms niet slapen omdat de buurvrouw ligt te snurken, erg he. hahahahaha

Gast estrhalita
Geplaatst

Is jullie huis zo gehoorig dan dat je de buurvrouw 's nachts hoort snurken.

Ik ben zo blij dat het huis naast ons al 5 jaar leeg staat haha.

Geplaatst

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA nee het huis is niet zo gehorig, mn buurvrouw snurk ZO hard, en zomers staan de slaapkamerramen open en dan hoor je haar echt heel goed snurken

Gast estrhalita
Geplaatst

Oh Oke haha ja wij slapen met de ramen dicht dus wij kennen die herrie van buiten niet zo haha. Stad he dan is het altijd al veel herrie.

Geplaatst

ach ja, een klein dorpje hier, hier heb je "last " van de vogels sochtends

ik ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen.....

Geplaatst

Jeetje een snurkende buuf, hahahaha, nou ik ruil graag met de mijne, dan is snurken een engelengeluid :-)

Hoelaat moet je morgen eigenlijk heen???

Es wat leuk weer hakken! Ik droeg ze vroeger ook vaak, maar kom er nu echt niet meer op vooruit denk ik......

Nou jamillah ligt nu net pas te slapen, word er zo moedeloss van dat het elke avond weer een strijd is. Ik krijg haar gewoon niet voor 21.00 slapend. Al leg ik haar om half 8 neer dan huilt ze gewoon tot 9 door. Wat zal dat toch zijn?

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

O maar die vogels hebben wij ook hier hoor. Hele zwermen. Elke dag zit onze auto's onder.

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Maar joh dat gaat goedkomen hoor. Ik denk dat je gewoon ongesteld geweest bent haha. Lekker hoor een klein beetje.

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana hoe lang en hoe laat gaat ze 's middags naar bed.

Ik merkte bij Jens dat als ik hem om 13 uur op bed legte, dan sliep hij vaak tot 15/15.30 uur en dan wilde hij ook echt niet om 19uur naar bed. Niet dat hij ging huilen of zo, maar gewoon veel kletsen en af en toe mij roepen. Nu doe ik hem om 12 uur naar bed en dan is hij vaak veel eerder weer wakker zo rond 13.30/14 uur en ja dan is hij moe 's avonds haha.

Geplaatst

Ik moet om10.45, ja maar zometeen vind ze het niet goed genoeg, of is er iets aan de hand dat ik praktisch niet ongesteld ben.

Ilona ligt ook nog steeds te jammeren en dan te kletsen en dan mama te roepen maar ik laar haar liggen zolang ze niet door zet.

Gast estrhalita
Geplaatst

Maak je nou maar niet zo druk. Als het niet goed is kan je er toch niks aan doen. (Ik weet makkelijk gezegd vanaf de zijlijn)

Renaat gaat Ilona ook naar een dagverblijf of is ze altijd bij jou? Misschien al een keer gevraagd, maar vergeten. De ouderdom he.

Die van mij zijn al stil sinds half 8 haha.

Geplaatst

Ja ik weet het als er iets is waardoor ik niet ongesteld ben ken ik er toch niets aan doen, maar ik heb gewoon geen zin meer in dat gezeik.

Ilona gaat 1 dag in de week van 9 tot 15.30 naar een kdv maar ze heeft nu 8 weken vakantie en tzt gaat ze naar een psz maar daar kan ze pas heen vanaf 2,5 jaar

Gast estrhalita
Geplaatst

Is het KDV dicht in de zomer joh. Raar. Bij ons is het KDV nooit dicht. Jens gaat per 1 dec 2 ochtend naar de PSZ. Hier is het vanaf 2 jaar. Ben benieuwd hoe dat zal bevallen 2 ochtenden zonder kind. FREEDOM HAHA

Geplaatst

nee, ze zijn maar 2 weken dicht in de periode dat het meeste uitkomt voor de ouders die kinderen daar hebben, maar wij hebben zelf aansluitend 6 weken vakantie vandaar dat zij 8 weken niet gaat.

bij ons pas vanaf 2,5 jaar een wachtlijst van een jaar

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik ga slapen, heb toch wel hoofdpijn. Morgenochtend naar een vriendin van het baby/peuterzwemmen en dan gaan we zeer waarschijnlijk naar de kinderboerderij. 'smiddsag even wat boodschappen doen. Dus tussen de middag ben ik wel even online.

Renaat succes morgen he en laat het even weten hoe het is gegaan.

XX

Geplaatst

Thuis heb ik het slapen van Jamillah ook verzet naar 12 uur en dan maak ik haar 3 uur wakker als ze nog slaapt.

Op het KDV weet ik niet hoelaat ze gaan, ze heeft wel maar 1 uurtje geslapen zeiden ze.

Zal eens vragen hoelaat ze gaan. Misschien is dat gewoon het probleem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden