Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik negeer trouwens dat ik in de ww zit, en ben er eigenlijk wel relaxed onder, ik zal af en toe wel wat neer zetten hoe ik me voel, maar verder negeer ik het totaal :-)

Alles wat ik tot nu toe voel, schuif ik nog af op de iui zelf ( door het slangetje in mn baarmoeder ) en de pregnyl dus doe net of het er niet is.

Ik voel af en toe wat zeurderig beursig onder in mn buik, af en toe wat steken links en recht en een licht gevoel mn liezen in.

Vanavond hele warme steken/stralen in mn borsten

Geplaatst

Ik vind het knap dat je dat kan hoor!

Ik zou bij elke dingetje denken....zal het.....is het.....enz....

Maar ik ga in stilte door met duimen voor je :whistling_girl:

Geplaatst

de andere keren deed ik dat ook, maar nu totaal niet, denk gewoon o ik voel dat ooo is nog de pregnyl en de aandacht daarop verdwijnt en het moet ook nog wel door de pregnyl en zo komen want ik zit pas op wd3 en dat is te kort om al te voelen of ik zwanger bent dus...

Gast estrhalita
Geplaatst

Verleden keer voel je het ook heel vroeg hoor. weet niet meer hoe vroeg, maar vroeg.

Ik ga slapen. Tot morgen.

Geplaatst

Goedemorgen!!!

Renaat, wat zei de huisarts? Ben erg benieuwd!

Es, vandaag leuke dingen op het programma staan?

Ik ga zo even naar de leenbakker, had leuke vitrage voor de nieuwe kamer van jamillah gezien, waren nu maar 5 euro!! Leuk prijsje toch?!

Onze nieuwe slaapkamer is nu helemaal klaar. Jamillah haar nieuwe kamer word zaterdag behangen en dan de week erna gaan de nieuwe meubels erin. ben erg benieuwd of ze er snel aan gaat wennen en of ze het leuk vind.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Ik heb met de gyn gebeld, en er is geen direct iets van uit de buurt blijven, maar moet goed letten op de hygiene tussen ilona en mij en gelijk bellen als ik koorts of vlekjes krijg.

Ja es, allebei de keren wist ik het ook heel vroeg ook rond wd3 maar probeer dat te negeren om coolbloedig te blijven, vandaar dat ik tegen mijzelf zeg Renaat wat je nu voelt kan alleen van de pregnyl komen dus is niets.

En tuurlijk denk ik wel af en toe van he... zou het maar probeer dat weer weg te stoppen.

En zo probeer ik om niet als een stress kip in de ww te zitten.

Ik ben nu namleijk heeel bang dat ik mijzelf anders gek maak en de terleustelling zo groot is als het negatief is....beetje zelf bescherming.

Diana, waar heb je nou de meubeltjes voor Jamillah gekocht????

lekker hoor dat bijna alles klaar is.

Gast estrhalita
Geplaatst

5 Euro dat is een leuk prijsje haha.

Leuk hoor die nieuwe kamers

Hier een drukke dag. net terug van de dierarts, nu snel poetsen en dan vanmiddag auto naar garage, boodschappen doen en de kids halen. Robbie zijn laatste dag op de creche. Raar idee hoor.

Geplaatst

Ik heb de meubels op MP gekocht.

Ik hoop dat ze er nog zijn, heb vanochtend een mail gestuurd dat we ze volgende week willen komen halen.

Es, toch niks aan de hand dat je naar de DA moest?

Gast estrhalita
Geplaatst

En waren de meubels er nog of heb je nog niks gehoord.

renaat ik denk dat je zwanger bent hoor. Een gevoel??

Jamie niks ernstig hoor, gewoon effe controle. Zo ga Robbie en Jens halen. Kijken hoe het voor Robbie was op zijn feestje. Volgende week is hij om 15.15 uur uit dus mag hij later die middag mee Jens halen van de creche. Raar idee hoor.

Geplaatst

ja, kan me voorstellen dat het heel raar wordt om jens daarop te halen met robbie, wordt het een groot feestje zn verjaardag????

Hoezo denk je dat ik zwanger ben??? bedoel je met je eigen gevoel???

eerlijk is eerlijk ik voel dingen die ik ook de andere keren voelde, maar misschien was dat wel geluk.... de andere keren was ik er snel van overtuigd dat ik zwanger ben en mn gevoel zegt nu nog steeds dat het niet gelukt is.

Geplaatst

Het kamertje is er nog hoor!!!:hello2:

We gaan deze waarschijnlijk volgend weekend halen, helemaal leuk.

Renaat, fijn dat je meissie weer thuis is? Ze zal wel weer even hebben moeten wennen denk ik?

Ik moet trouwens zeggen dat ik ook wel een goed gevoel heb renaat, dus wie weet krijgen Es en ik gelijk :-)

Fijne avond!

Geplaatst

Ja heeeeeerlijk dat ze er weer is, maar ze zit echt van top tot teen onder de vlekes ze ziet er niet uit hihihihi

Erg fijn voor jullie dat de meubeltjes er nog zijn, de baby kan komen hahahaha

Tja, ik he gewoon serieus het gevoel dat het niet goed is, maar weet niet of dat door de mk komt hoor, heb echt een gevoel van moet het eerst allemaal nog zien en dan nog eerst een echo voordat ik zo iets heb van oke misschien toch wel.

Geplaatst

De vorige 2 keren had ik ook een heel duidelijk bepaald gevoel en beide keren ook misselijk, en dat heb ik nu niet.

Wel af en toe steken in mn borsten licht gevoel mn liezen en zeurdig beurs gevoel in mn buik.

Maar ja dat hebben zo vaak meiden hier op het forum terwijl ze niet zwanger zijn, dus denk dat dit ook nog wel door de pregnyl kan komen.

Nog 10 dagen te gaan

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik denk eerder dat het bij die andere vrouwen komt van de bolletjes die we gebruiken en niet van de pregnyl hoor. De Pregnyl is al 7 dagen geleden toch?

Net terug van Plopsa Indoor in Hasselt. Robbie wilde nergens in en overal huilen. Tot na de bumbavoorstelling toen wilde hij overal in. Ik denk dat hij eerst nog even moest wennen.

Jens vond alles goed en leuk. Helaas op de terugweg in een hele lange file gestaan. Ipv 1,5 uur rijden ruim 3 uur overgedaan. Nu dus bek af en we gaan zo ook naar bed. XX

Geplaatst

Ja klopt de pregnyl is 7 dagen geleden, maar heb geen idee hoelang dat nog actief is in het lichaam daarna.

Ik heb natuurlijk geen idee wat die bollen doen en wat dat voor effect heb in je ww

jammer dat Robbie pas zo laat los kwam en heeel jammer van de file, daar wordt je zooo gaar van, maar opzich dus wel een leuke dag geweest???

Michel is net met lucky bij de dierenarts geweest en hij heeft of een abces of een tumor, er steekt een lap vlees uit zn bips, heeft antibiotica gekregen en we moeten pilletjes geven en zn kontje ontsmetten en maandag terug komen.

WD5 hoe voelen we ons vandaag... ik heb de hele dag al een ijzersmaak in mn mond waardoor ik mij lichtelijk niet lekker voel.

Heb een wat duidelijker gevoel wat dieper liggend in mn buik boven mn schaamstreek.

Heb ook heel iets last van mn schaambot

Verder gaat het goed

Geplaatst

hahahaha wat heerlijk dat jij er zo zeker van bent, wat ik gewoon compleet mis vergeleken bij de andere keren is dat gevoel diep binnen in je hart dat het gelukt is, dat is er totaaaal niet mijn gevoel zegt echt niet zwanger

Gast estrhalita
Geplaatst

Komt door de miskraam. Daar ben je denk ik onbewust bang voor.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja dat zul je denk ik nooit weten, maar ik denk dat je onbewust bang bent voor weer in miskraam en je daarom afsluit voor gevoel.

Geplaatst

vandaag nog steeds wd5 en de hele avond met een kussen tussen mn benen want mn schaambeen doet al wel zeer..... stel dat ik zwanger zou zijn dan betekend dat ik dus daar al last van heb vanaf wd5 pfff daar wil ik ff niet aan denken..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden