Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik zeg toch ZWANGER. Maar ja die pijn vanaf wd5 is niet niks natuurlijk.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is gelukkig nog niet echt pijn maar meer irritant, en om een poosje zo te zitten is gewoon niet prettig vandaar kussentje tussen mn benen dan sluiten ze niet.

Es, wat ben jij toch positief.

maar aan de andere kant, het helpt mij nu wel relaxed te zijn in de ww nu ik dat gevoel niet heb.

maar aan de andere kant kan ik beter als een stresskip zitten en zwanger zijn dan relaxed en niet zwanger

Es, hoe was Robbie zn laatste dag eigenlijk??? en hoe was het voor jou??? alles ook al geregeld voor zn verjaardag????

Geplaatst

nou oke, wat ik nu voel in mn buik en dat ik met vlagen lichtelijk misselijk ben en al last van mn schaambeen moet ik eerlijk bekkenen dat ik ook zou denken dat ik inderdaad zwanger ben, zeker het gevoel wat ik nu in mn buik heb.

Maar mn gevoel in mn hart zeg maar bijft heel duidelijk....niet zwanger...zucht nog een week en dan testen

Geplaatst

Klinkt erg zwanger allemaal renaat!!!

Ik denk dat je gevoel een vorm van zelfbescherming is, wat Es ook al zei.

We blijven nog een weekje duimen voor je!!!!!!!!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo goedemorgen dames, hoe is alles ermee?

Hier alles goed. Gisterenavond het huis versierd. Robbie weet dan dat er visite komt als er slingers hangen. Vanmorgen mocht hij al 1 kadootje uitpakken, douchegel van Kabouter Plop. Dadelijk de voorbereidingen maken van de hapjes en dan wachten tot 13 uur. Helaas zit het weer niet mee, gggggrrrrrrrrrrr dus wordt het een binnenverjaardag. Zo'n hekel aan. Maar hopelijk blijft het droog want ik wil het springkussen voor de kids opzetten. En Robbie krijgt een nieuwe glijbaan. Zou wel leuk zijn als hij die kon uitproberen. Duimen maar dus.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ben nu 7 dagen aan het lijnen en 1,4 kilo afgevallen. Goed he

Geplaatst

Zo Es, dat is ff goed bezig, nog een week en je heb je 3 kilo er af.

Hoop dat het weer nog wat beter wordt en dat jullie toch nog naar buiten kunnen.

Ben benieuwd hoe hij de glijbaan vindt

Fijne verjaardag

Geplaatst

Vandaag Robbie voor het eerst naar school, ben benieuwd hoe jullie het vinden.

Diana, laat jij een buikschildering maken voor je geboortekaartje???

Nou vandaag gaat ww 2 in, ben eigenlijk nog wel relaxed maar langzaam aan begint er toch een gevoel te kruipen vanmisschien ben ik wel zwanger, dat gevoel wordt gelijk weer weg geslagen met nee hoor heus niet.

Dat gevoel in mn buik wordt wel erger laat ik het anders zeggen... duidelijker, maar mn schaambot wordt wel erger al met de dag, mocht ik een pos.test hebben ga ik gelijk de fysio en en de ergo bellen en we gaan het bed aanpassen.

Geplaatst

Es, hoe is het gegaan vandaag? Toch wel een bijzondere dag!

Hoe was de verjaardag gisteren.

Renaat, wat vervelend dat je zoveel last hebt, jeetje!

Succes met WW 2!!!!! Wanneer ga je testen?

Ik laat niet persee de buikschildering voor een kaartje doen. Misschien wel als het heel mooi is, maar anders willen we er gewoon graag een foto van hebben voor op te hangen. Dus het is nog even vol twijfel.

Ik ga nu naar het ziekenhuis voor de laatste behandeling bij de KNO-Arts en meteen mijn anti D prik halen.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik kom vanavond even met een uitgebreid verslag. Maar Robbie moest huilen toen ik hem wegbracht vanmorgen en ja hij huilt eigenlijk nooit. Dus dat vond ik wel super erg. De verjaardag was gezellig. Hij zag de glijbaan en werd helemaal wilt, maar hij heeft 2 linkerleuningen dus konden we hem niet opzetten. vandaag gelijk gebeld en als het goed is wordt het deze week in orde gemaakt.

Nou renaat ik denk ook dat je zwanger bent hoor. Dat met dat schaambot kan nu niet meer door de pregnyl komen hoor. Dan moet het nu zeker afnemen namelijk en niet erger worden.

Diana sterkte bij de kno vandaag

XX

Geplaatst

Ooo wat erg dat hij moest huilen, dat is ook moeilijk voor jou.

Hoop dat als je hem ophaalt dat het toch leuk was voor hem.

Jammer van de leuningen maar wel snel dat ze reageren.

Diana, hoe was het bij de kno arts????

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, wanneer ik het niet meer kan houden hihihihi

vandaag is het 10 dagen geleden dat ik pregnyl gespoten heb, weet niet hoelang dat in een lichaam blijft?? weten jullie dat???

Geplaatst

Es, ik ben benieuwd naar het hele verhaal!

Renaat, volgens mij blijft pregnyl 10 dagen in je lichaam zitten.

Dus dan zou je nu niet meer vals positief kunnen testen.

Kno-art was prima, ben genezen verklaard, hihihi!

Was wel een lange ochtend, ben net terug. In het lab was het extreem druk (uur gewacht) en toen nog op de verpleegster wachten voor de anti-d prik, maar ook die hebben we weer erin zitten.

Ik ga lekkerm ijn bedje in.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb even mijn oude IVF pogingen nagekeken.

WD 7 negatieve test

WD 9 licht positief.

Dus het is nu volledig uit je lichaam

Diana wat fijn dat je genezen bent verklaard

Geplaatst

ik had de vorige keer volgens mij ook op wd9 getest en was positief maar wil nu wel langer wachten, en zoals ik het nu voel gaat dat ook wel lukken.

Fijn dat je genezen verklaard ben Diana.

Komt deze week Joy1 ook niet terug van vakantie??? ben benieuwd hoe ze het heeft.

Niki had een poos terug geschreven dat ze snel weer ff kwam up daten maar dat is ook niet gebeurd of heb ik daar over heen gelezen????

Gast estrhalita
Geplaatst

Wanneer wil je gaan testen?

Hier Robbie naar school toe lopen.

14597-6409106.jpg

Mooie foto he.

14597-6409085.jpg

En dit was zijn taart.

14597-6409083.jpg

Niki is nooit meer langs geweest daarna. En Joy komt volgens mij eind deze week weer thuis. VOor ons nog 2,5 week en dan gaan wij de zon opzoeken. Joepie

Geplaatst

Wat een heerlijk ventje is het toch ook, mooie foto hoor es.

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ik wil het zo lang mogelijk volhouden om niet te testen ( niet later dan maandag dan he !!! ) en elke dag die ik niet test is weer een stapje verder...

Maar moet ook zeggen sinds vanavond beginnen de zenuwen te komen, heb ook een gevoel in mn buik alsof er een zware menstruatie aankomt...

Oke, jammer dat we niets meer gehoord hebben.

lekker zeg jullie vakantie komt ook inzicht

Geplaatst

Wat een onwijs leuke foto's Es!!!

Dat koppie word je toch meteen verliefd op, wat een droppie!!!

Lekker hoor dat jullie straks ook de zon tegemoed gaan! Wij gaan 20 sept weer, kijk ik ook alweer naar uit.

Renaat, ik ben super benieuwd hoelang je het vol gaat houden om niet te testen. Ik vind het wel heel knap van je!

Inderdaad van NIki niks meer gehoord, maar helaas, zo is het eerder ook gegaan.

Hier vandaag een rot dag voor mijn bekken, de pijn word echt met de dag erger, met vanmiddag toch wel een hoogtepunt hoor. Ik hoop echt dat het weer afzakt!!!

Kon vannacht ook al bijna niet meer slapen van de pijn.

Als het morgen nog zo is dan de HA maar eens bellen.

Geplaatst

Gefelicteerd met Robbie Es, 4 jaar !!!!!!

Hoe ging het de 2e dag naar school????

Hier beginnen de zenuwen echt te komen, moet me nu al wel gaan bedwingen om een test te gaan kopen

Gast estrhalita
Geplaatst

Bedankt renaat.

Vanmorgen ging het goed hoor. Hij wilde wel weer mee naar huis. Maar samen met de Juf mij uitzwaaien was ook goed.

Voel je je nog steeds zwanger? En nog steeds pijn achter je schaambod?

Geplaatst

Eind van de week vind hij het leuk om naar school te gaan :-)

ja ik voel die dingen nog steeds, maar ook af en toe heeel erg alsof ik zwaar ongesteld moet worden en dan denk ik zie je wel ik ga ongesteld worden het is mislukt.

ik wordt wel steeds minder coolbloedig zeg maar ... :-)

vandaag WD8

Gast estrhalita
Geplaatst

Bij Jens wist ik ook 100% zeker dat ik ongesteld ging worden dus het zegt helaas niks. Morgen kan je testen hoor. haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden