Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ach jens doet dat ook niet hoor. Hij zegt zo goed als elk woord, maar gebruikt alleen de woorden en zijn eigen naam en de naam van Robbie heb ik hem nog nooit horen zeggen. Ik moet in mei weer dus ben benieuwd. Wat gaan ze dan eigenlijk doen, naar de logo of zo. Maar ja als hij het nog niet wil dan willen ze het niet hoor, dat merk ik wel aan Robbie.

Diana wat zei de huisarts of heb je hem nog niet gesproken?

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee hoor, niet naar de logo, de arts zei dat ze merkte dat Ilona alles heel goed begrijpt en dat ze merkt dat ze best brabbelt, het komt vanzelf wel, alleen in juli terug komen omdat ze als ze 3 was te lang vond duren.

Ilona zegt woordjes als doef=duchen vla opa oma papa mama aka=auto neus huis uit ijs meme=myrthe mn nichtje och=jochem mn neefje maar ze gebruikt de woordjes niet wanneer nodig gewoon alleen met af en toe nazeggen. als ze kletst brabbelt ze nog echt.

Diana, ik snap niet dat jullie geen verwijsbrief hebben, mag ze niet eens weigeren, ik zou dan gewoon zonder gaan en het uitleggen dat de ha weigert.

Niki, je berichtje is luid en duidelijk overgekomen

Geplaatst

We hebben de brief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmiddag opgehaald, en morgenochtend gaan we dus heen.

Ik hoop op meer duidelijkheid van de KA.

Laat het jullie zsm weten

Gast estrhalita
Geplaatst

wouw eindelijk succes morgen en ik hoop dat het eindelijk goed komt

Geplaatst

Super Diana, ben heel benieuwd hoe het gaat morgen

Nou heb me een drama gehad vanavond met ilona, wat een kind zeg, mevrouw heeft ontdekt dat ze met trappelzak en al uit bed kan we ( mn zusje en ik ) wel meer dan 10 x weer terug op bed gelegd en ze gaat dan ook dr kamer uit ze was al naar zolder gegaan dat kan gewoon niet echt gevaarlijk, nou uiteindelijk matrasje op de grond gelegd dan daar maar op slapen aar dan nog dr kamertje uit, mn vader net geweest en heeft provisorisch de klink omhoog gezet en komt morgen haar bedje ombouwen tot juniorbedje, ze heeft net de boel helemaal op zn kop gezet, ze slaapt nu ben nieuwsgierig hoe of waar ze ligt maar durf niet te kijken dat ze wakker wordt

Geplaatst

Wat een enorme boef!!!

Hoe krijgt ze het voor elkaar om zo haar bed uit te komen????

jamillah kan onmogelijk over de rand van het ledikant komen, maar nu moet ik zeggen dat de rand van haar bed ook wel heel hoog is.

jeetje wat een vervelende situatie voor je!!!

Geplaatst

Mon dieu!!! Nou wat een ellende zeg. Ik hoor wel vaker van de klink omhoog... Eng hè, maar soms misschien de enige oplossing? Charlotte is wat dat betreft een achterlopertje hoor, heeft net ontdekt dat haar slaapzak open kan. Vinden we dus inderdaad vaker uitgekleed, maar wel in bed. Hihi. En aangezien wat dit betreft Ilona voorloopt, staat ons dus ook nog wat te wachten denk ik. Hihi.

Heel benieuwd naar de KA. Hoop dat er eindelijk wat goeds gaat gebeuren. En zou toch echt een andere HA nemen hoor als het kan.

Jammer dat je dat daar niet hebt Joy, want ze zijn inderdaad wat rustiger, zorgvuldiger en nemen het hele kind in ogenschouw. Tenminste ook hierbij geldt als je een goede hebt.

Doedoe allemaal! O ja, ze zijn nog steeds ziek hier, papa en Charlotte. Waaaaaaaaah, ik ben zo moe!!! Doedoe. Groetjes, niki

Geplaatst

Uiteindelijk werd ze dus weer tegen half 4 wakker en weer de boel op zn kop zetten, bonken tegen dr deur aan, heb dr uiteindelijk bij mij in bed genomen, mn zusje dr wekker gaat om 5 uur dus dacht dat kan niet.

Ja eigenlijk druist dat tegen mn gevoel in de klink omhoog, stel dat er brand is... maar de kans op brand is minder groot dan dat ze van de trap afvalt want ze gaat gewoon klimmen.

Ik heb gister gezien hoe ze het doet, ze tilt zich tegen de achterrand een beetje op en dan leunt ze met haar bovenlichaam over de rand en dan zwiept ze dr benen erover en klaar en dat doet ze erg snel.

Maar zij draait verschrikkelijk veel in bed ze heeft ook geen dekentje heeft geen nut en ik hoor meerdere keren per nacht bonk dat ze tegen de zijkanten aankomt dus ja dan gaat ze absoluut uit bed vallen want dat betreft is ze echt nog niet toe aan gewoon bedje ben nu al benieuwd hoe het vanavond gaat zucht....

hihihihi Niki geniet er nog maar van dat ze alleen nog maar dr trappelzak uit trekt, beterschap voor je mannetje en charlotte

Wat is eigenlijk die soort ha waar jullie het over hebben???

Succes vandaag diana

X

Geplaatst

Ik heb net op de ikea site gekeken, valt ze inderdaad regelmatig uit bed dan koop ik daar een kinderbedje waar nog een rek omheen zit van ongveer 30 cm dan kan ze er wel in en uit maar niet uit vallen, en zodra ze door heeft dat ze niet uit dr kamertje mag komen en dat dan ooke cht naar luisterd en zo dan gaat de klink ook gewoon weer omhoog, het traphekje ( en oprolbaar flexibel hekje ) wat we aan de beneden trap hebben gebruiken we eigenlijk niet meer, die moet Michel maar onderaan de zoldertrap vast maken ook voor de zekerheid zodra mn zusje uit huis is dan kan die savonds dicht.

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier staan alle klinken al jaren omhoog, maar wat bedoel je dan met als er brand is dat dat gevaarlijk is?? Je kunt zelf toch de deuren open maken, alleen de kids kunnen er (een tijdje) niet bij. Robbie kan er nu wel bij en kan ze soms openkrijgen. En wij hebben overal traphekjes. Dus klink en een traphekje, maar beide heren blijven netjes in hun bed hoor.

Diana sterkte zo hoor.

NIki beterschap daar.

Geplaatst

Ja dat bedoelde ik wel Es, maar als ik er nu over nadenk kinderen in een ledikantje kunnen sowieso ( normaal ) gesproken hun bedje niet uit dus ook de deur niet openmaken met brand, wij hebben de zoldertrap zo dat er geen normaal trap hekje voor kan, net zoals de trap beneden wij hebben de trap in de woonkamer en aan beide zijde geen muur of zo dus geen bevestigingspunten, maar beneden met balkjes een kiddyguard dat is een traphekje dat oprolt als die niet in gebruik is, handig voor ruimte besparing.

Maar ligt Jens ook al in gewoon bedje Es???

Gast estrhalita
Geplaatst

nee jens slaapt nog in zijnledikantje en robbie slaapt in een groot bed, maar wel zoals de ledikant. Via de verzekering geleent. Zodat hij er ook niet uit kan.

Geplaatst

Ze heeft het vanavond na 10 minuten rellen opgegeven, zal mij benieuwen of ze de hele nacht slaapt.

Diana hoe was het vandaag bij de KA??

Geplaatst

Tjonge, ondernemende tante! Dat is wel wat zeg! Nou, succes met deze ondernemende geest.....Hoe is het afgelopen bij de kinderarts?Wat fijn dat ze zo gereageert hebben op het cb. Je kunt ook niet alles in een keer. Ik hoop dat onze dochter de komende maandden de taal zo ontwikkelt dat ze haar begrijpen op de peuterspeelzaal. In april/mei mag ze komen. (2 1/2 jaar) Joy1

Geplaatst

Sorry meiden,

Druk druk druk, geen tijd voor reactie gehad (en nog steeds niet eigenlijk)

Ka ging goed. Doorgaan met de meds, en even maandje afwachten.

Als het fout gaat bellen, maar hij ziet verbetering (wij ook hoor!)

Reflux is niks aan te doen, behalve als het nog erger word en ze bloed erbij krijgt, dan is er een operatie mogelijk.

Ze heeft een beginnende ontsteking gehad van haar slokdarm en daarom zoveel pijn

Ze loopt achter in gewicht, dus we moeten goed proberen alle flessen er in te krijgen en anders na 3 uur echt wakker maken (behalve 's nachts)

Volgende maand weer heen, en dan afspraak maken voor 2 keer een dagopname om de voeding te testen.

Ze krijgt de ene keer dan een fles van alleen haar eigen voeding en de andere keer haar eigen voeding met extra eiwitten (eiwitverijkt) poeder erbij.

Dan kijken wat de reactie daarop is. Het is een blinde test, dus niemand weet wanneer ze wat krijgt.

Na beide testen word de verzegelde envelop open gemaakt waarin staat wanneer ze wat heeft gekregen.

Ik ga verder met eten!

Probeer vanavond even socialer te schrijven!!!!!!!!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Oh wat fijn om dit te lezen Diana. Echt super gewoon. Die testen voor koemelkallergie ken ik inderdaad. Super meid dat je nu zo serieus wordt genomen. En nu hopen op snel beterheid.

Geplaatst

Nog een vraagje, heeft het zin om haar vaker te dragen in een doek? Heb ik weleens gehoord, dat de kinderen dan wat omhoog liggen. joy1

Geplaatst

Joy, opzich is dat omhoog zitten/liggen perfect, ze kan het eerste uur na de veoding ook niet anders.

Maar het probleem is dat als ze beweegt het ook omhoog komt. Ze moet dus echt helemaal stil blijven liggen, dus dan werkt het dus niet, helaas!

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja heel rustig he. Jens vandaag voor de 2de keer naar de PSZ en het ging weer super. Hij heeft leif gespeelt. Af en toe als kindjes tegen hem aan botste moest hij een beetje piepen, maar niet gehuild ofzo. Komt misschien omdat hij niet helemaal lekker is. het hele weekend had hij koorts en nu hoest hij nog, maar hij wil geen hoestdrank, stom he.

Moet nu Robbie weer halen.

Geplaatst

Fijn dat Jens het leuk vind op psz

Diana hoe gaat het bij jullie???

Ilona is gisteravond weer flink aan het rellen geweest om dr kamertje uit te komen, ze moet maar ff leren dat ze wel uit bed kan maar niet uit dr kamertje.

Ik heb net de musical we will rock you geboekt, 26 januari gaan we daar heen.

Geplaatst

Leuk naar die musical!!!!!!! Ik zou er ook wel naar toe willen. Laat maar weten hoe het was!

Es, wat leuk dat Jens het zo naar zijn zin heeft. Morgen komen ze hier voor een intake voor de PSZ. Zal mij benieuwen hoe ze het gaat vinden.

Ow jamillah heeft een nieuw spelletje en dat is met Jari (de hond) wandelen (in huis). Kijk maar:

[video=youtube;zNO-p7-GOOE]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden