Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Succes met de lui, blijft spannend he? Kana alle kanten op gaan lees ik al dus...positief eigenlijk? Hier weer ziekte...overgeven en hoge koorts. 1 kind...(voorlopig??????) Ik dacht dat we het wel gehad na de kerst maar goed....nog geen overgeven toen dus...w.s. weer een ander virus haha....

Succes met Jan, zal wel opluchting geven als het doorgesneden word. En dan kun je ook weer beter horen...Bij mij knapte/scheurde/sprong het trommelvlies toen los nou...dat was pijnlijk hoor! Ik ben benieuwd! Groeten Joy1

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Joy1 jullie zitten wel steeds in de prijzen met de zieken de laatste stijd, hoop dat het wat sneller overgaat.

Es, hoe gaat het met Jan??

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest vanwege de pijn van de fibromyalgie en mn slaapprobleem ( slaap probleem is iets wat eigenlijk altijd samen gaat met de fibromyalgie )

Ik ga vanavond weer beginnen met antideprisiva, dat wordt vaak gegeven hierbij en dan hopelijk dat het meerdere kanten op werkt. beter slapen is beter in je vel en dat kan helpen voor minder pijn aan de oorzaak en pijn is zelf niets te doen helaas, maar heb morgen wel een afspraak bij de reumatoloog.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Hè meiden ben wat minder online. Door de iPhone krijg ik de hele dag mijn mail gewoon binnen en lees ik alles en zit ik minder achter de computer

Met Jan gaat het nog steeds niet goed. Zijn ooronsteking is bijna weg, maar hij heeft nu veel pijn in kaken, achter zijn oren. Dus vandaag gaat hij weer naar de arts. Klote voor hem.

Robbie is vandaag vrij dus we gaan zo naar playcity met nog 2 kindjes van school. Zo leuk.

Zal vanavond verder mailen over mijn uitje van gisterenavond.

Joy sterkte thuis. Wel veel ziekte hè bij jullie. Zielig hoor

Medusa sterkte alvast morgen en wat balen dat je zoveel

Pijn weer hebt.

Diana alles goed?

Xx

Geplaatst

Hey meiden,

Hier alles oke.

Spruw van Amirah is helaas nog niet over, dus vanmiddag weer even HA bellen en dan maar hopen dat kuurtje 2 gaat helpen.

Jamillah gaat ook super. KDV vind ze niet leuk meer, maar PSZ is helemaal geweldig.

Volgens KDV en PSZ komt dat omdat ze erg ver op voor loopt, en op het KDV in haar groep kindjes van 1,5 t/m 2,5 zitten, en dat is ze beetje ongroeid, maar PSZ is t/m 4 en daardoor gaat dat beter volgens hun.

Wij denken dat ze de juffies op PSZ gewoon leuker vind :-)

Vanmiddag ga ik naar de kapper en ga ik mijn haar afknippen, brrrrrrr.......Vind het eng, want ik heb altijd lang haar gehad, nog nooit anders geweest.

Maar goed, ik ben het zo zat!!! Veel haarpijn en hoofdpijn, dus het moet eraf....(iek!)

Medusa, ik ga weer duimen voor je hoor!!!! En succes met de medicatie, ik hoop dat het snel verbetering geeft.

Es, ben erg benieuwd hoe het uitje was.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ben heel benieuwd naar de foto Diana. En wat jij zegt over de PSZ en KDV dat idee hebben wij hier ook met Jens. Dat hij het op het PSZ veel leuker vindt. En ik denk ook dat het door de juffen en de aandacht komt. Leuk toch he.

Geplaatst

Diana, plaats maar een foto ben erg benieuwd je korte koppie

Sneu weer voor Amirah dat ze meerder kuurtjes nodig heeft en dat het weer niet wilt met de spruw.

Hoe was je uitje es??

De musical we will rock you was leuk, het begin niet dacht echt neeeee hoop dat het veranderd maar dat deed het snel, was leuk ook dat we samen weg waren.

Vandaag bij een andere reumatoloog geweest, en zij heeft ook bevestigd dat ik niet de reuma soort van mn vader heb ( wat niet gezegd is dat ik het niet krijgt maar die kans is niet zo groot volgens mij ).

Zij was het wel met mijn reumatoloog eens dat ik wel fibromyalgie mijn verhaal past echt heel goed in dat plaatje eveneens mn pijnpunten, had toch stiekeme hoop dat ik het misschien niet heb.

Ze gaat daar met de revalidatiearts overleggen en belt me over 2 weken op of ik aan een soort therapie mee kan doen waar je met 12 mensen met fibromyalgie aan mee doet om er mee om te gaan.

Morgen de IUI en dan gaan we weer de ww in.

fijne avond ik ga X-Factor kijken

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Jou ik heb het niet gezien, maar zeker over de serie downistie. Hoor je veel over de laatste tijd. Medusa hoe is het gegaan. Nu broeden meid.

Geplaatst

Jep het broeden is weer begonnen, ik zit weer in die rot WW, maar ik laat het van me afglijden en ga heel relaxed deze 2 weken doorkomen.

En ga niet meer zeggen van ik denk dit of denk dat, je wordt toch alleen maar bedonderd, en maak je zelf gek daarmee en ik ga ook NIET eerder testen, daar wordt ik helemaal gek van.

Geplaatst

Zo meiden, Hierbij de foto's :laugh:

Ik ben er erg blij mee. lekker kort vanachteren en lang aan de voorkant. '

Weer eens wat anders.

Ow jamillah is wakker is schrijf vanavond meer!

Gast estrhalita
Geplaatst

Wow wat kort leuk zeg staat je goed en medusa goed idee wij gaan het er ook niet over hebben. Wanneer mag je testen? X

Geplaatst

Dank je wel Es!

En inderdaad wel kort, maar voorkant is lang dus valt voor mij niet op :-)

Medusa, ik brand een kaarsje voor je, en dan wachten we de testdag af, en verders hebben we het er niet over!

XXX

Ow, even vraagje Jamillah heeft al een paar dagen dat ze 's avonds geel ziet. Iemand een idee???

Geplaatst

Mijn broer zag er ook geel uit en bleek dat hij te veel stofjes van de wortelprut binnen kreeg....Daar was hij dol op....Nu lijkt het mij niet dat jij haar dat geeft maar...misschien is het een bestanddeel in een van de produkten die je gebruikt? Voor de rest weet ik het niet en als ik het niet vertrouw hang ik aan de telefoon bij de huisarts.

Medusa, succes!!!! Ik spreek je over 2 weken:laugh:!

Es., hoe gaat het met de man? Hier is het wat meer herstellende......nog wel koorts.....

Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Met geel zijn heb ik geen ervaring hoor. Zou anders even de dokter bellen voor de zekerheid als je het niet vertrouwd. Vertoont ze ook ander gedrag dan, bijvoorbeeld moe, hangerig etc.

Met man lief gaat het nog niet echt. Hij werkt wel al weer elke dag en nacht, maar hij heeft nog veel pijn en is stok doof. Vrijdag hebben ze zijn oren nog doorgeprikt dus nu heeft hij looporen. Maar dat doof zijn vind ik toch wel het ergst. Vanmorgen kwam hij om 6.30 uur thuis. Dus ik vroeg aan hem of hij niet naar boven wilde gaan omdat de jongens nog sliepen. Nou hij verstond me niet dus moest ik het echt gillen. Ik denk dat hij er te lang mee door is blijven lopen voordat het doorgeprikt is en dat het daarom nu gewoon heel lang duurt.

Wat is het koud weer he buiten. Wel lekker hoor dit weer. Beter dan die regen.

Nou ga even ontbijten en beneden even poetsen. Vanmiddag denk ik nog even lekker naar buiten.

Geplaatst

Diana, wat leuk je haar en inderdaad kort maar erg leuk geknipt.

Es, hoe gaat het met het spiraaltje, ik hoor je niet meer over buikpijn??? gaat het goed

Geplaatst

Erg rustig hier......

Ik zelf heb ook niet veel te melden eigenlijk, Mies is vandaag weer gaan werken maar ik lees op de website van de vluchten dat er niet gevlogen wordt dus slaapt hij weer in een hotel.

Gast estrhalita
Geplaatst

Waarom vliegen ze niet?. Zonde had hij beter thuis kunnen blijven.

Wij zijn aan het kijken naar nieuwe bedden voor de jongens. Boomhutbedden met kastruimte er onder waar ze hun kleren in kunnen krijgen. We gaan het zelf maken. Wil Jan hoor, ik zou zeggen laat het maken door iemand anders of zo. Zo lleuk om te kijken

Geplaatst

slecht weer dikke mist daar., tja ze moeten paraat zitten om direct weg te kunnen mocht er een vlieggaatje komen.

klinkt erg leuk die bedden, wel een klus eg zelf maken, wij zitten ook een beetje rond te kijken voor een bedje heb nog geen idee verder.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik snap ook niet dat Jan hetzelf wil doen gezien het feit dat hij het zo druk heeft en bijna nooit thuis is. Je kunt ze ook opmaat laten maken. Maar ja we zien wel. We willen het doen rond het 3de jaar van Jens.

Geplaatst

Dat is een mooi mooi moment voor.

maar inderdaad waar wil hij aan beginenn met de tijd die hij niet heeft. maar ja misschien komt hij nog tot inkeer.

Nou na heel veel gekloot doet de webcam het weer nou ja nieuwe gekocht kunnen mies en ik weer skypen als hij weg is, en mn schoonouders Ilona zien.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje jij en joy spannen wel

De kroon qua ziektes hè met de kids

Beterschap

Geplaatst

Ja thanx, het zat er gister al aan te komen spierwit gezicht met voorrode wangetjes niet willen eten en iets verhoging.

Nou inderdaad spannen Joy1 en ik de kroon.

toch ff ene kleine up date en dan negeren we het weer :-) alle steekjes en krampjes zijn bijna verdwenen en dit is echt de 1e keer dat ik me totaaaaaaaal anders voel eigenijk gewoon niets voel, mn vetrouwen is ook bijna 0 in deze poging.

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden