Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik voel wel iets maar echt heeeel lichtjes maar, maar ja ach aan alles kan een positieve en negatieve draai gegeven worden :-)

over een paar dagen weer een kleine up date

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Robbie moet vrijdag terug om zijn buisjes na te laten kijken, maar volgens mij zit dat allemaal wel goed.

Jan moet volgende week terug want die hoort helemaal niks meer. En die krijgt zeer waarschijnlijk ook buisjes. Hij vindt zichzelf zo zielig en is er totaal niet blij mee. Ik zei gelijk, nou dat weet je dus wat Robbie heeft haha. Mannen kunnen altijd zo zielig doen als ze wat hebben.

Geplaatst

Kids ziek geweest en herstellende, zelf ook 'doodziek', bah! Nu iets beter maar daar is dan ook alles meegezegt! Tot later. Joy1

Geplaatst

Wat een ziekenboegen hier zeg!!!

Beterschap allemaal.

Hier simpelweg druk druk druk.

Vakantie regelen, en veel afspraken en sociale contacten updaten, dat kost ook veel tijd!

Wel leuk nieuwtje is dat mijn beste vriendin meegaat naar spanje met ons.

Apartement is toch 6 persoons, dus helemaal leuk.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat een zieke. Hier alleen Jan maar met zijn oren. Voor de rest ook weinignieuws hoor. Druk met van alles en niks eigenlijk. Zaterdag gaan we met allemaal kindjes met down zwemmen. Jens gaat ook mee. Jan moet werken dus mijn moeder gaat mee

Gast estrhalita
Geplaatst

O diana wat erg. Ik hoop echt dat hij er niks aan overhoudt. Meid heel veel

Sterkte dikke kus en knuffel

Geplaatst

Hey Diana, ik zit veel aan je te denken hoe het met je hub en dan naturlijk ook met jou gaat, hoop dat met hub redelijk goed gaat liefs Medusa

Geplaatst

Hey meiden,

Er is nog niks bekend. Half 2 MRI gehad, en ik ga zo heen en dan hopen we de uitslag te krijgen.

jullie horen zodra ik meer weet.

Gast estrhalita
Geplaatst

Spannend. Ik zal heel hard voor jullie duimen xxxxxxx

Geplaatst

Hey meiden,

Helaas geen uitslag gekregen, we moeten tot maandag wachten......

Maandag ook echo van de halsslagaders, en dan weten we dus een hoop meer.

Lichamelijk begint hij op te knappen.

Geestelijk nog niet, hij is nu geen leuke man, maar dat komt wel goed.

XXX

p.s. bij de KA was alles goed, maandag afspraak maken voor de provocatietest.

Ze woog trouwens 5500 gram!!!! Eindelijk een normaal oplopend gewicht.

Geplaatst

Hey Diana, balen dat je tot maandag moet wachten op de uitslagen, duurt lang dan he.

Maar begrijp ik het goed dat het erop lijkt dat hij er "niets "aan overgehouden heb zo op het eerste gezicht?? ik hoop hard voor jullie mee op positieve uitslagen.

Wel erg fijn dat het zo goed gaat met Amirah, dat scheelt dan weer iets.

sterkte en ik denk aan jullie XXX

Geplaatst

Uitslag MRI gekregen, niks te zien, kan goed nieuws zijn hoeft niet.....

Een beroerte in de hersenstam is namelijk pas na een paar dagen te zien.

Maandag een echo, en dan ook vervolgafspraak voor de 2de MRI.

Als het allemaal goed gaat en de uitslagen oke zijn, mag hij maandag na de echo naar huis.

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana ik heb er het volste vertrouwen in dat het goed komt. In mijn kennissen kring de afgelopen 3 maanden 4 man die een beroerte hebben gehad en allemaal zijn ze er weer goed uitgekomen. Neemt niet weg dat ze nu wel medicijnen moeten blijven slikken en er een enorme schrik in zit, maar ze kunnen nog alles dus dat gaat ook goed komen bij jullie. En dan maar eens hopen dat de ellende bij jullie thuis afgelopen is he. Het is genoeg geweest denk ik de afgelopen tijd. Meid heel veel sterkte en in gedachten ben ik bij je hoor.

Gast estrhalita
Geplaatst

he meiden effe heel wat anders. is het niet weer eens leuk om een datum te gaan prikken om mekaar weer eens te zien?? Niet meteen morgen maar misschien ergens in mei/juni of juli of zo? Kijk maar of jullie het leuk lijken.

Geplaatst

Hey Diana, dat klinkt in ieder geval goed, het is niet meteen slecht niets en nu maar hopen dat de echo en de 2e mri goed zijn, ben steeds hard aan het duimen.

En wat Es zegt, laat et eens afgelopen zijn bij jullie, wat hebben jullie veel op julli dak gehad het afgelopen jaar niet normaal meer.

Ja Es, lijkt me leuk om weer wat af te spreken, daar komen we op terug :-)

kleine up date van mij kant weer, ik voel me nog steeds heel anders dan alle andere keren, ik heb wel iets meer gevoel in mn buik maar ja kan natuurlijk ook van de ongi zijn die er misschien aankomt en soms ook wat pijnlijk borsten. kan er echt niets van zeggen, ga er nog steeds vanuit dat het mislukt is, ben ook nog wel steeds relaxed onder.

Donderdag zou mn nod zijn eerst die maar eens halen

X

Geplaatst

Mn vriendin heeft een dochtertje die 7 weken ouder is dan Ilona, heel erg leuk de meisjes samen spelen ze weet van ons traject en we hadden het er vanmiddag over en ze is weer gestopt met de pil ( de vorige keer was ze heel snel zwanger ) en dat ze er een beetje tegenop ziet mocht ze zwanger worden en eerder dan mij om het aan mij te vertellen, tegen haar gezegd dat ze dat echt niet moet doen alhoewel het wel zal steken zal ik er niet minder blij om zijn voor hun, we gaan er gewoon weer voor om samen zwanger te zijn :-) maar vind het wel lief van haar dat ze er zo aan denkt.

Geplaatst

mEDUSA, dAT IS ZEKER AARDIG VAN JE VRIENDIN~ OEPS, eerst de caps lock maar even uit...... Samen zwanger....oh.....dat zou maar wat fijn zijn! (jij een beetje eerder dan haar.....)

Het lijkt mij ook leuk om elkaar te ontmoeten! Es., wat ben jij een planner zeg, wat leuk! Juni vind ik prima, op een zaterdag? Joy1

Geplaatst

Jaaaa, afspreken, leuk!!!

Ik ben van de partij hoor :-)

Niks gepland in de zomermaanden, want dan hebben we de vakantie al gehad, tenminste als die nog doorgaat.

Nou hubbie heeft om 10.40 de echo gehad.

Ik heb nog niks van hem gehoord dus ik weet niet hoe het gegaan is.

Heel erg spannend en loop de hele tijd met de telefoon in mijn handen het huis rond.

Kan mijn rust helemaal niet vinden nu........Arghhhhh.

Amirah mag volgende week vrijdag en 2 weken later naar het ziekenhuis voor de provocatietest.

Die afspraken zijn net gemaakt.

We krijgen dan 11 maart de uitslagen, dus dan weten we voordat we op vakantie zijn waar we aan toe zijn.

Ow, hubbie belt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

En en en ?

Jaaaa, afspreken, leuk!!!

Ik ben van de partij hoor :-)

Niks gepland in de zomermaanden, want dan hebben we de vakantie al gehad, tenminste als die nog doorgaat.

Nou hubbie heeft om 10.40 de echo gehad.

Ik heb nog niks van hem gehoord dus ik weet niet hoe het gegaan is.

Heel erg spannend en loop de hele tijd met de telefoon in mijn handen het huis rond.

Kan mijn rust helemaal niet vinden nu........Arghhhhh.

Amirah mag volgende week vrijdag en 2 weken later naar het ziekenhuis voor de provocatietest.

Die afspraken zijn net gemaakt.

We krijgen dan 11 maart de uitslagen, dus dan weten we voordat we op vakantie zijn waar we aan toe zijn.

Ow, hubbie belt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden