Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jonge idd. een aanslag op de porte-huppelepup. Hier was dus ook al wat kapot en ik ken al 4 mensen die de wasmachien kapot hebben! Apart zeg! Maar.....Spanje is vastgelegd, althans, dus......helemaal leuk. Nou succes met de auto's. Bij ons kan er maar 1 kapot gaan..dat scheelt alweer, haha. Joy1

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo wat een ellende met die auto's en wasmachine zeg. Ongeluk komt in drieen haha.

Jens gaat steeds meer praten en ook soms 2 woord zinnetjes. Mama helpen, mama pakken haha. Zo leuk. Ook zegt hij nu eetsmakelijk, maar hij noemt het "allasie". Ja lijkt ook echt op elkaar he. Wij denken in ieder geval dat hij eetsmakelijk bedoelt omdat hij dit elke keer zegt als wij gaan eten haha. En pantoffel is nu ook zijn nieuwe woord.

Voor de rest geen nieuwtjes. O ja mijn Iphone werkt nu helemaal dus kan me nu weer focussen op mijn gezin. Boven ligt Jan in bed met een dubbele ooronsteking. Dus sta er weer alleen voro vandaag.

Geplaatst

Ja ongeluk komt nooit alleen lijkt het wel he?!

Wat goed dat Jens zo goed begint te praten.

Hier trouwens ook veel gebrabbel hoor. Jamillah zegt tegenwoordig Appesoep, dat betekend, paddestoel (op een grote paddestoel) zingen.

Hahaha, het is maar goed dat wij het snappen.

Amirah heeft sinds vrijdag spruw, haar hele tong zit onder.

Ze heeft nu medicijnen hiervoor (ze had nog niet genoeg) Maar ja, het zal Amirah niet zijn, als ze er geen reactie op kreeg.

Ze word er heel misselijk van en rilt als ze het heeft gekregen. Bijwerking van het medicijn, maar we moeten doorgaan.

Arm kindje, ze heeft telkens wat.

Es, wat fijn dat je Iphone goed werkt! Ik ben jaloers, vind ze heel gaaf.

Beterschap voor Jan. Heeft ie antibiotica?

Medusa, hoe is het met jou??????

Liefs Diana

Geplaatst

Sorry meisjes heb al een paar dagen geen internet en weet niet hoelang ik nu verbinding hou, morgen komt monteur.

Inderdaad een ongeluk komt nooit alleen maar jeetje Diana, dit is wel erg veel.

( wij hebben trouwens vorige maand ook nieuwe wasmachine gekocht en droger )

Maar wel wat heerlijk die vakantie plannen, lekker dat jullie naar spanje gaan.

Onze "plannen" zijn naar een stacaravan in zuid frankrijk, als ik niet zwanger of al een paar maanden zwanger ben, want anders trek ik dat niet, wij gaan dus last minute boeken.

Ilona heeft al een week 4 poepluiers per dag ongeveer en de 1 nog zuurder dan de ander erg rode billetjes, heel zielig om te zien, maar heel vaak verschonen en goed smeren.

Mijn zusje is officieel uit huis, vannacht heeft ze voor het eerst in dr nieuwe huisje geslapen, vind het heeeeerlijk dat ze weg is, maar ik moet nog wel ff het gevoel weg krijgen dat ze hier is of zo thuis kan komen :-), ze komt wel 1 x per week eten.

Morgen heb ik de FM ben benieuwd.

Wij vieren vandaag Mies zn verjaardag, fijne zondag iedereen X

Gast estrhalita
Geplaatst

Fijne verjaardag vandaag en spannend morgen weer een fm. Wanneer is ongeveer de Iui?

Geplaatst

Hallo, hier is het rustig. Gefeliciteerd met de man!Spannend de komende dagen Medusa! Leef met je mee. Sterkte met Jan Es. Heeft hij wel vaker last van zijn oren gehad? Eeen dubbele oorontsteking is dan aan beide oren toch? Heb ik ook eens gehad na de geboorte van kindlief...Ik hoorde hem niet eens, zo doof als wat, ik voelde me behoorlijk onthand.(hoe je dat ook maar schrijft....) Dochter begint hier ook te praten met 2 woord zinnetjes en...vandaag een onderbroek aangehad! Ging keurig op het potje zitten met resultaat. Alleen aan het eind van de dag.......ach ja...boog kan niet de hele tijd gespannen staan he? Groetjes Joy1

ps. Ik heb de box verkocht! Yes!

Geplaatst

vette tegenvaller hier, 1 klein karig eitje van 12 mm zo'n slechte opbrengst heb ik nog nooit gehad, heb steeds 2 of 3 goeie eitjes, woensdag de 2e fm ik heb ook nooit een 2e fm nodig omdat we altijd gelijk de iui kunnen plannen nou ja hoop vrijdag of zaterdag de iui te hebben

Gast estrhalita
Geplaatst

Maar ja je moet maar zo denken. 1 eitje is net voldoende. Je hebt er tenslotte maar 1 nodig he. Meid het gaat goedkomen joh. Juist van de eitjes waarvan je het niet verwacht die doen het goed. XX

Gast estrhalita
Geplaatst

Ha ha. De laatstekeren waren hetsuper ij'tjes en geen zwangeschap dus daar hoef je je ook niet aan te houden x

Gast estrhalita
Geplaatst

Het gaat Om de innesteling en dan kan eitje nog zo goed zijn dat zegt niks. Jensen was een slechte embryo en toch was ik zwanger. Daarna 2 embryo's van goede kwaliteit en nooit meer zwanger.

Geplaatst

het gaat bij de iui ook eerst om de bevruchting en die heeft niet eens plaatsgevonden bij de vorige keer.

de zaadjes hebben gemist en dan heb je met 3 eitjes meer kans op bevruchting dan met 1tj, maar ja we wachten wel eerst de fm af en dan gewoon weer de ww in.

Ik ga deze keer totaal negeren dat ik in de ww zit, volgens mij dat ik mij steeds zo snel zwanger voel komt gewoon omdat ik zo op de pregnyl reageer dat kan niet anders.

Gast estrhalita
Geplaatst

Schat. Als je sex hebt wordt je ook niet elke maandzwanger. Wat dat betreft is zwanger worden iets moeilijks. Het kan ookzijn dat ze mekaar de vorige keer wel gevonden hebben, maar dat er geen innesteling is geweest.

Geplaatst

tja het is iets heel moeilijks en onbegrijpbaars.

Ik ben al vanaf voor de fm zenuwachtig en ik zie deze keer ook erg tegen de iui en ww op blegh

Hoe gaat het met Jan en ook met Robbie na de buisjes???

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja het is ook klote. Ik

Snapte dat ook niet Robbie in 1x in jens pas ,

Nou ja je kent het verhaal. Jan gaat niet goed. Vandaag weer bij ha geweest en als het woensdag niet beter is wordt zijn trommelvlies door gesneden. Robbie gaat gelukkig goed

Geplaatst

Jeetje wat klinkt dat eng zeg, wat moet ik me daarbij voorstellen??? trommelvliezen doorsnijden

ja het is iets heel moielijks om te begrijpen als we dat al kunnen

Gast estrhalita
Geplaatst

Gewoon een sneetje in de trommelvlies zodat de ontsteking en vuil eruit kan. Antibiotica werkt niet bij hem dit keer. Nu heeft hij neusspray omtrent kijken of dat werkt .

Geef de moet niet op.

Geplaatst

hoop dat het helpt om van de ooronsteking af te komen, heeft hij dit wel vaker??

nee ik geef de moed ook nog niet op, maar het is wel moeilijk om steeds positief te blijven.

Gast estrhalita
Geplaatst

Hij heeft nog nooit oorontsteking gehad . Gelukkig had ik daar geen last van toen ik bezig was voor jens. Ik denk wel dat het scheelde dat niemand het wist en dat ik ditfotum nog niet kende

Geplaatst

Medusa, wat een tegenvaller! Ik snap je gevoel over deze poging.

Maar weet je mijn laatste ICSI nog?

Maar 3 follikels, en ik wilde toen de poging afblazen omdat het zo'n slechte score was.

Nou ja de rest weet je wel.

Hier een hele vroege ochtend!

Allebei de meiden om half zes wakker, gaap!!!!!

Kleinste slaapt weer oudste is lekker aan het spelen, en mama aan het gapen.

Fijne dag!

Geplaatst

vandaag weer fm gehad en nog steeds 1 eitje van 15 a 16 mm nog steeds krapjes dus, zaterdag heb ik de IUI, maar de assistente vertelde dat er toevallig net iemand gebeld had die ook maar 1 eitje had en heeel erg slecht zaad en ze was zwanger, nou ja we moeten maar hoop houden.

ik ga proberen er helemaal niet mee bezig te houden of het wel of niet lukt in de ww, want ik heb gemekrt dat ik me elke keer hetzelfde voel ook als ik niet zwanger was dus het zal wel steeds de pregnyl zijn wat mij zo zwanger laat voelen.

Gisteravond naar de film Loft geweest, was een hele goeie film, aanrader en vanavond gaan we naar de musical we will rock you, ben erg benieuwd.

fijne avond dames

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat een leuke uitjes heb je zeg. Veel plezier.

En joh ik ben van Robbie ook zwanger geworden van 1 eitje. En ik heb bij al mijn IUI 1 eitje gehad. Zo raar is dat volgens mij niet hoor. ?????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden