Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja klopt, alleen wij zijn er regelmatig, ik heb gister wel ff met Diana gesmst, om te vragen hoe het ging, Hubbie is wel thuis en dat hij weer helemaal betr zou zijn duurt wel een half jaar,voor haar is het nu dat ze 3 kinderen heeft, heel zwaar dus, ik weet niet of ze hulp heeft. erg heftig hoor, ze is nog niet eens opgeknapt van de zwangerschap en depressie die daarna kwam. hoop snel op betere tijden daar.

Jan gaat ook weer de goeie kant op dus, das fijn.

En zwemmen ja erg leuk, toevallig met mn vriendin afgesproken om binnen kort met de meisjes te gaan zwemmen.

Ik heb weer zin in het voorjaar zeg, weer lekker buiten zitten :-)

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha ik heb ook al het voorjaar in mijn hoofd. Vandaag al het buitenspeelgoed in de vaatwasser gedaan en in een kist gedaan voor het voorjaar. Het liefst zou ik alles al met de hoge druk reiniger schoonmaken, maar ja dat is echt nog te vroeg. OOk al het speelgoed uit de woonkamer gehaald en alles op de speelkamer in Ikea kisten gedaan. Nu gaat er elke dag 1 of 2 ksiten mee naar beneden. Ze speelde gewoon bijna niet meer en nu weer wel. Zo wisselt het een beetje af.

Geplaatst

ja ik heb van de week de ramen gewassen en de tuin wat aan kant gemaakt maar inderdaad schoonspuiten en zo heeft nog geen zin.

ik heb laast een ikea kastje gekocht met bakken als lades en nu is het wat geordend en nu speelt ze er weer mee en wat speelgoed op zolder gelegd voor over een paar maandjes.

Gast estrhalita
Geplaatst

Die kasten ken ik ja als de commodes hier weg zijn wil ik die ook hebben. Nu heb ik die tuppeware dozen op wieltjesvan de Ikea die zijner in blauw. Roze, groen en wit. Zo blijft het ook stofvrij ook wel fijn en ik heb ook nog speelgoed in de kast in de doos. Een werkbank met gereedschap. Ik vind deze leeftijd herl moeilijk qua speelgoed.

Wij hebben een heel groot balkon nog bij ons huis en wil daar nog een kamer van maken heb je geen bouwvergunning voor nodig. Nu Jan nog zover krijgen. We hebben ook een ander huis op hetoog, vrijstaand aan het water met zwembad. Echt ons droomhuis alleen sinds 4 maanden enorm in prijs geraakt ( daarvoor het dubbele van wat ze nu vragen en dat was echt veel te veel voor ons) alleen nu is het al 4maanden ondervoorbehoud verkocht. De makelaar zegt dat did mensen de financiering wel rond krijgen. Maar 4 maanden is wel lang. Zou jammer voor ons zijn echt zo'n gaaf huis

Geplaatst

Ja zijn erg leuke kasten van de ikea, je kan ze ook groter maken door delen bij kopen, wat dat betreft ben ik wel fan van ikea :-)

ooo spannend met dat huis, als die mensen ervan af zien willen jullie het dan ook echt gaan kopen??? en staat het in Rotterdam of ergens anders???

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik zou dat huis graag willen hebben, maar ja jan beslist he. Ik vind het ook prima om te blijven zitten waar we zitten. Dit huis is stukke goedkoper en heel veel scholen, psz, speeltuinen etc in de buurt. Dat andere huis is een nieuwbouwwijk en ja dat vind ik vaak toch wat minder. Maar dat huis is echt onwijs. Niet veel groter dan waar we nu zitten hoor, maar gewoon een enorme tuin aan het water. Er is nu een zwembad in de tuin, maar die moet er uit. Enorme achterstallig onderhoud aan het zwembad. We willen dan op den duur een ander zwembad of jacuzzi in de tuin plaatsen. Maar ja we blijven gewoon dromen haha. Mochten we hier lekker blijven zitten dan wil ik die extra kamer erbij. Gewoon net wat extra ruimte.

Geplaatst

ooo oke, jullie hebben nog niet samen besloten van als dat huis toch nog vrij komt dan kopen wij het....

Ja blijven dromen he, ik kijk vaak op funda en zie dan ook mooie huizen en ja blijven dromen....

Ik hik tegen onze keuken en badkamer, die is nog origineel uit '74 en we hebben geen geld om een hele badkamer om te bouwen of keuken. dat is onze droom want een ander huis kunnen we sowieso niet betalen.

Gast estrhalita
Geplaatst

O ja wel hoor dat huis is echt wat we beide willen, maar ja de financieen he. We kunnen het wel betalen, maar qua woonoppervlakte scheelt het niet veel en ja het is wel een stuk duurder, dus ik ga dan altijd twijfelen. Maar ja volgens de makelijk gaat de koop echt door dus moeten we gewoon lekker genieten van dit paleisje haha.

Ja en dromen is zo lekker he.

Keuken hebben wij pas gedaan. geraamte laten staan en via de Ikea kastjes etc laten maken. scheelt heel veel geld en nu ziet hij er weer uit als nieuw haha.

Geplaatst

Ja als wij de keuken gaan doen zal het ook zo bij de ikea doen, scheelt een hoop geld, maar wij willen dan ook muur uitbreken en gasstel en aanrecht op een andere plek, dus ja das ff wat meer werk

En bij de badkamer gaan we een heel stuk van onze slaapkmer erbij trekken, want nu is de badkamer super klein, hebben we wat meer ruimte.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja oke dat is wat omslachtiger haha. Maar je hoeft toch niet alles in 1x te doen. Eerst de keuken en dan 1 of 2 jaar later de badkamer. Zo kan je sparen

Gast estrhalita
Geplaatst

Even iets heel anders. De dolfijntherapie is gereserveerd. 13-24 mei 2013 haha. Ja het duurt nog even he.

Geplaatst

ja we gaan het ook op die manier doen, kan zeker niet tegelijk.

ja duurt nog ff maar wel lekker dat het vast staat. mei is de juiste maand, maar goed niet later doet.

maar super...

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja dat dacht ik ook al dat mei de beste maand was. Alleen nu nog de tickets en hotel. Daar zal ik nog even mee moeten wachten denk ik. Ik hoop via Arkefly te kunnen vliegen en dan business. Dus wil kijken wanneer ik alvast een voorreservering kan maken.

Geplaatst

Wij merkte dat de temperatuur behoorlijk aan het oplopen was tegen het einde van onze vakantie toen vanaf juni loopt het daar erg hoog op tegen de 50 graden, niet te houden :-)

Je heb nog ff de tijd omdat uit te zoeken.

Gast estrhalita
Geplaatst

Net gekeken maar je kunt nu nog maar boeken t/m oktober 2011 dus dat duurt nog wel even. Anders bellen met het reisburo en de situatie uitleggen dat we 100000% zeker moeten zijn van een vlucht ivm de therapie

Gast estrhalita
Geplaatst

Lions resort is wel duur hoor. Je hebt ook Dolphin resort en dat scheelt toch wel 2500 Euro. Vind ik toch wel een hoop. Dus dat ga ik nog eens verder uitzoeken.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er weer even.

Jeetje een hoop te lezen hier!

Weinig tijd voor het forum, het is druk in huis.

Begin nu wel een beetje een ritme te vinden, dus het gaat beter.

Vanmiddag komen ze van de gemeente om te kijken of ik hulp kan krijgen, ik hoop het zo!

Medusa, wat balen dat het niet is gelukt!!!!!

XXX

Geplaatst

Net de uitslag gehad van de 1e scan bij mn vader, en tevens de belangrijkste, de botten zijn schoon, geen uitzaaiingen daar, als er uit de andere scans nog uit mocht komen of tijdens de operatie dat hij op andere plekken wel uitzaaiingen heeft is dat wel te behandelen.

Gast estrhalita
Geplaatst

NOu dit is dus super bericht toch. gelukkig zeg. een pak van je hart denk ik he.

Geplaatst

ja een verschrikkelijk pak van mn hart,deze uitslag was echt bepalend over zn overlevingskans nu nog een scan en de operatie maar wat daar ook uitkomt is te behandelen en dat was bij zn botten niet.

Geplaatst

Hey meiden, de Hub van Diana, ligt weer in het ziekenhuis, ik weet verder niet wat, ze zou zo snel als ze tijd had meer vertellen op het forum

x

Gast estrhalita
Geplaatst

Hè bah dat klinkt niet goed zeg. Wat een ellende hebben zij toch steeds zeg. Diana dikke knuf meid

Geplaatst

Hier ben ik dan weer eindelijk...Ben nog steeds zo moe en mijn kop doet zo zeer en heb ik denk een voorhoofdontsteking. Leef wat op paracetamol. Slaap veel en heb weinig puf met deze toestand. Maar goed, Diana, Succes met hub. wat een nare dingen maak je toch mee! Alles zo achter elkaar. Pfff. niet makkelijk he? Heel veel sterkte!!!! Medusa en Es., jullie druk met poesten en voorjaarszon....nou, mijn tijd komt nog wel...haha, mijn hoofd staat nu naar andere dingen!

Nou, ik ga weer naar bed. Trusten joy1

Geplaatst

Zondag weer de iui met 1 follikel, wel een mooie van dan ongveer 18 mm, de laatste poging gaan we meer puregon spuiten om te kijken of er toch weer wat meer follikels komen.

6 maart dan testen.

Joy1 beterschap nog

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden