Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahaha, dank je wel...

Wat sneu voor jens, hoop dat hij goed slaapt vannacht.

Ilona lag ook al voor het einde van de straat te slapen tot aan huis.

het was ook gezellig ja, en wel leuk hoe die kids rondscharrelen.

En Robbie en Ilona zochten elkaar wel steeds op.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Was pure liefde joh tussen die 2 haha. Vooral op het einde in het steegje even zoenen. Blijkbaar was ze niet onder de indruk van zijn bijtgedrag hahahaha

Geplaatst

Hey meiden,

Nou Jamillah ligt nu ook weer op bed, al is ze nog steeds aan het zingen.

Ze werd net nadat jullie weggingen al wakker.

Stom dat we die foto's zijn vergeten!!! Ik had zelfs mijn camera al klaar liggen.

Maar ik had er gewoon niet meer aan gedacht.

Vond het echt een super gezellige middag, maar ik ben wel kapot :-) Meer gedaan dan dat ik eigenlijk aan kon, maar ach.....geeft niks.

Vind Jensje wel enorm zielig hoor, ik hoop dat hij snel opknapt.

Geplaatst

Ze voelde aan dat die bijt een bijt van liefde was....... ja die kus was erg schattig :hug: en zeker als je nagaat dat Ilona altijd ieder kindje weg duwt die een kusje wilt geven

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana ik zag je ook steeds slechter gaan lopen.

Jens ligt nu inmiddels al 2 uur rustig en stil te slapen. Maar ben bang als de zetpil is uitgewerkt dat hij dan weer begint te huilen. Nou dan krijgt hij gewoon weer een pil en zien we morgen wel weer verder. We kunnen het hele weekend thuis blijven. Jan moet 2 nachten werken dus hoeven we nergens naar toe. Ook wel eens lekker toch.

Ik had ook mijn fototoestel vanmorgen nog gepakt. Wij zijn niet zo snugger he haha.

Geplaatst

Weekendje niks doen is altijd lekker!!! Wij hebben ook helemaal geen plannen.

Hubbie werkt het hele weekend, dus ik ga rustig aan doen.

Maandag mijn glucosetest en daar zie ik wel tegenop, bleh.....2 urr in zo'n wachtkamer zitten kan geen lolletje zijn. Morgen maar even een boek halen.

He, getver Jamillah huilt weer.........Ze was net stil, maar ja toen moesten de buurmeiden en hond weer gillen, arghhhhhh

Gast estrhalita
Geplaatst

Ben zo wel even offline. Onze masseuse aan huis is hier. Jan is nu bij haar en daarna mag ik, joepie

Geplaatst

Es, lekker trouwens zo'n masseuse!!!!

Oef dat zou ik ook wel eens willen (nooit gehad)

Mja ligt nu wat lastig op zo'n tafel :-)

Geplaatst

Nou, jullie hebben dus een top dag gehad! Met een wat onrustig eindje.....Succes met de koorts en de onrust. groetjes, Joy1

Geplaatst

jammer dat je er niet was, voor de volgende keer....

Dan is het waarschijnlijk bij mij, ivm ik slechter ter been door hopelijk een zwangerschap.....wat een belachelijke zin eigenlijk maar klopt wel.

Is voor jou in ieder geval makkelijker.

Ik had voorzichtig al wat geschreven bij wachtbankje augustus, maar ik denk echt dat wij door onze ervaring met een klein compact clubje in 2008 niet geschikt zijn voor een massa topic.... ik stop daar maar alweer en mocht ik zwanger worden ga ik denk ik niet schrijven in die zwangere topic, ja waarschijnlijk weer ff in het begin dan valt het weer tegenh en dan stop ik daar weer hihihihihi

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja het forum is wat drukker geworden en minder betrokken dan toen wij in 2008 zwanger waren. iedereen schrijft, maar (op sommige na) heb ik niet het gevoel dat er meegeleefd wordt.

ja die masseuse is zalig. Voordat ik zwanger was van jens kwam ze ongeveer 2x per maand. Zij werd ook zwanger en had het toen zo druk dat ze nooit meer kon. Vanavond kon ze toevallig.Echt even genoten.

Ga ook nu lekker mijn bedje in.

Kijk trouwens niet naar Popstarts (ben niet zo'n fan van sbs6, raar he) maar kijk naar Hollands got tallent.

Geplaatst

ik kijk op zondagavond de herhaling van hollans got talent en dan gewoon op de vrijdag popstars, ken ik beide zien :toothy2:

Ik ben ook geen fan van sbs6 maar ik vind popstars wel veel leuker dan die andere 2

ik vraag me af, maar waarschijnlijk weten jullie dat ook niet.

Als ik eerder ongesteld moest worden dan voelde ik +/- een week van te voren lichtjes wat in mn buik en wat gevoelige borsten, maar nu heb ik natuurlijk de pil geslikt en zou theoretisch gezien morgen of zondag ongesteld moeten worden maar voel ik nu nog steeds helemaal niets dat er een menstruatie aankomt, komt dat door de pil of komt mijn menstruatie nu gewoon niet???

zucht ja ja ik weet het, moet gewoon afwachten wat de komende dagen doet

Maar die irritante ja ja, je kan niet anders dan afwachten zenuwen beginnen vanaf nu wel op te komen.

Voelde me de laatste tijd er gewoon relaxed bij en dacht ook van nou ja zodra ik weer ga beginnen blijf ik deze keer gewoon cool!!! dat voel ik.

Maar ik merk dat die knop in een keer weer om is, gevoelsmatig begint poging 2 nu wel weer.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

hahahaha lach me nu al rot om je. Sorry hoor. Volgens mij voelde ik met de pil echt maar 1 dag van te vorenen nu pas op het moment van de 1ste druppel.

Is de mistery guest al bekend?

Geplaatst

hahahaha, wat is dat nou voor leed vermaak :thebirdman: hahahaha sorry hoor kon dit ff niet laten.

ja ik weet het echt niet meer, ik zie het wel in dezer dagen.

Ja de mysterie popstar is Jeroen Post de VJ van TMF

He, het is trouwens veel makkelijker als jij ook popstars kijkt....dat kletst veel makkelijker :glasses9:

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat ik moet gewoon lachen om het feit dat ik ook elke keer zei, deze keer laat ik het gewoon op mij afkomen, maar ik was nog niet begonnen of ik maakte me alweer druk. Het is dus zo herkenbaar hahaha. :lac:

We hebben trouwens een goede nacht gehad. De jongens lagen er om half 7 in. Robbie was rond 7 uur wakker vanmorgen en Jens om half 9. Echter had hij om half 9 wel weer 39.5 graden koort en zijn urine stinkt ook enorm. Dus ben nu een plasje aan het opvangen om te kijken of hij geen blaasontsteking of zo heeft. Nu hij een half uurtje beneden is voelt hij niet meer warm aan gelukkig (zonder zetpil) dus............? Maar ik laat voor de zekerheid even zijn urine nakijken. Robbie heeft laatst ook 2 maanden met een hele zware blaasonteking gelopen wil niet dat me dat nu weer overkomt.

Jan had gisteren die tas met kleding maat 74 meegenomen naar kantoor. Een medewerkster is over 1 maandje uitgerekend en krijgt een jongen. Zij kan de tas mee naar huis nemen en uitzoeken wat ze wilt hebben. Toen hij thuis kwam had hij wel 2 paar schoentjes uit de tas gehaald. Hij kon het niet over zijn hart verkrijgen om die weg te doen. De schat haha. Dus ook mannen hebben er last van hoor.

Gast estrhalita
Geplaatst

Kom net bij de hap vandaan en jens heeft een hele zware blaasontsteking. Het mag eigenlijk niet voor jongentjes van deze leeftijd om al blaasonsteking te hebben. Zijn urine is nu op kweek gezet en over een week is daar de uitslag van. Voor nu heeft hij antibiotica. Hij is zo zielig haha.

Geplaatst

Arme Jensje!!! Ik hoop dat hij snel opknapt met de antibiotica!!

Renaat, dat ik net voor deze laatste ICSI de pil slikte voelde ik van te voren ook helemaal niks aankomen. Zelfs dat het doorbrak had ik het niet 1, 2, 3 door, met alle gevolgen van dien :waiting:

Geplaatst

Ja Renaat, de emoties gaan we gezellig met je op de loop als je een traject in stapt...Had ik ook hoor, het hakt er toch wel in.

Die Jens toch, klinkt wel heftig zeg! Succes hoor. Hoop dat hij zich snel beter mag voelen. Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Bah wat een nacht gehad zeg. Jens elk uur tot 3 uur wakker geweest. Daarna is hij als een blok in slaap gevallen. Altijd als hij ziek is bijt hij heel zijn binnenkant van zijn wang kapot. Elke morgen is zijn hele bed vol met bloed. Ben echt brak, dus denk dat het weinig wordt vandaag.

Renaat ben je al ongesteld?

Gast estrhalita
Geplaatst

Net voor het eerst een sumba dvd opgezet. Wilde het programma van 20 min gaan doen. Man na 10 min. moest ik echt stoppen. Wat is dat zwaar zeg. Maar ga proberen het vanaf nu 4x per week te doen. Goede voornemens he haha. Zweet me rot pfffff

Geplaatst

Hey Es, wat zielig dat Jens blaasontsteking heeft hoop dat de medicijnen snel helpen.

hahahaha je bent toch aan zumba begonnen, ik zie het al voor me dat je zo staat te zweten voor de tv, goed van je hoor ben benieuwd.

Nee ben nog niet ongesteld.....baal als een stekker

Michel belde gisteravond dat hij een dag later thuis komt, ze gaan veranderen van vlucht tijden voortaan op dinsdag

Gisteravond was er een vriendin die is ook blijven slapen, was erg gezellig

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden