Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ow en Renaat, dank je wel voor de link!! Leuke en mooie kamers, maar nog steeds wel prijzig (ben het type wat voor een dubbeltje eerste rang wil zitten)

Probleem is ook dat ik eigenlijk alleen een kast en commode nodig heb, want het is voor jamillah. Weet gewoon niet zo goed wat ik nou moet en wil.... (hormomen:whistling_girl:)

En het geld houdt niet over nu ik in de ZW zit :-(

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb geen pbtje gehad, waaah joy1 hoor ik er niet meer bij ;)

Diana gewoon blijven zoeken op mp, je komt hem echt vanzelf wel tegen hoor. Je moet gedult hebben met dat soort dingen.

En Renaat kom op meid het is allemaal voor een goed doel en ik weet zeker dat als je eenmaal weer bezig bent dan gaat het weer vanzelf joh.

Nou meiden een topdag gehad in de Beekse Bergen. Eerst de wandelroute gedaan. was super leuk, alleen jammer dat de beesten het ook allemaal warm hadden en dus ver weg lagen zeg maar.

Daarna naar Beekse Bergen Speelland. Lekker gezwommen met Robbie terwijl Jens even lag te slapen. Daarna hebben beide enorm lang geschommelt. Toen nog met de auto door het Safira Park en werd er een Giraf verliefd op mijn auto. Mijn hele auto werd afgelikt door die giraf en Jens schaterde het uit, maar Robbie vond het doodeng haha.

Morgen even een rustig dagje. Robbie moet alleen van 14-15 uur naar de revalidatiearts, dus Jens moet een vroeg middagslaapje doen.

Ga even de foto's op de site zetten van de jongens.

Geplaatst

HAha Je hebt een week geleden het zelfde bericht gehad! Jij staat dus eigenlijk op1. Er is toen denk ik wat mis gegaan met verzenden naar Renaat en Diana....

Gast estrhalita
Geplaatst

O ja vergeet achtig he komt met de jaren dat we oude worden

Geplaatst

Ooooooo dus eigenlijk was je ons vergeten!!!!! :-P

Es, wat fijn dat jullie dag zo geslaagd is.

Ik zie niet zozeer tegen het spuiten op wel tegen de ww maar dat is ook iets wat je voor lief neemt

Ik kan niet zo goed uitleggen wat het wel is..... ik ben heeeel erg bang dat het mislukt, ik heb heel sterk het gevoel dat het zo is omdat we een mk hebben gehad zoals je zelf weet hakt dat er toch wel in en merk dat ik daar best wel weer bang voor ben en ook omdat het me duidelijk genoeg verteld is dat ik er van uit moet gaan dat deze poging of wel meer pogingen mislukken want 3 x yatzhee gooien dat gebeurd eigenlijk nooit ( zeggen ze dan he )

Tja en dan spookt het ook toch weer door mn hoofd stel dat ik zwanger word, ik ben eigenlijk toch wel weer heeeel erg bang voor een zwangerschap.

Al dit zorgt er voor dat ik echt een blok in mn buik heb.

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat als ik mij goed herinner had je dat bij de vorige poging ook. Dat je twijfelde of je een zwangerschap nog wel aan kon. Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik had dat ook na de 1ste IUI waar Robbie uitkwam. Ik dacht dan wordt ik de volgende x weer snel zwanger. Nou 8x IUI en 2x IVF later En dan altijd die angst of het wel goed blijft gaan. En ja dan heb jij nog de BI erbij. Als ik zo lees hoe Diana zich voelt moet dat zeker heel zwaar zijn.

Diana succes bij de Gyn vandaag.

Geplaatst

Hey hallo allemaal!!!!!!!!!!!!:icon_salut:

Ik ben net terug van de gyno, alles was prima!!!!

Hij vroeg of ik al over de bevalling had nagedacht en ik heb gezegd dat ik heel graag een KS wil, en dat was geen enkel probleem!!!!:good1:

De kans dat het uiteindelijk een KS word, is door de vorige bevalling en mijn BMI meer dan 50 %, dus behoorlijk groot.

Over 3 weken weer controle, en dan is als het goed is de OK schema van oktober er, en gaan we plannen!!! :woohoo::silly-woohoo:

XXXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Leuk he echt plannen nu haha. En wat zij hij over de harde buiken?

Geplaatst

Diana wat heerlijk je kan al "bezig" zijn met de bevalling gevoelsmatig komt dan toch al een beetje het einde inzicht..

en erg prettig gewoon een geplande ks.

Geplaatst

Neeeheeee, ik ben heelemaal niemand vergeten!!!!!! Gut te gut.....

Renata, Maar goed, volgens mij blijven die twijfels hoor. Soms moet je ook tegen jezelf zeggen, nu ophouden met al dat gedenk. We zien wel hoe het loopt en je focussen op de leuke dingen van een zwangerschap?????? Pfff. zo doe ik dat dan he. (Haha, herken me wel in je verhaal hoor...)

Diana, wat fijn dat alles zo lekker loopt vanmorgen, goede berichten zeg. Ja, dat is wel lekker dat je dan toch maar kan plannen. Hoeveel oktober zou je graag willen? Misschien wel op de verjaardag van onze dochter?????

Nou, ik heb vanmorgen de klok niet in de gaten gehouden. Ik dacht goh ik zit om half 10 al aan de koffie....bleek het al 12.145 te zijn.........Horloge stond stil.....En we hadden uitgeslapen en heel sloom gedaan....... Alleen dochterlief bleef vragen om koekjes....Ik dacht ze vind ze wel erg lekker.....bleek ze gewoon' honger' te hebben!!!! Haha, wat een rare morgen zeg! Ik had eigen merk ranja gehaald,voor de visite, ik geef het zo weg want door de troep die er allemaal in zit zitten ze hier te stuiteren. Ik heb meestal natuurlijke dingen....groetjes Joy1

Geplaatst

Es, van de harde buiken zei hij dat ik nog meer moest rusten, maar dat het ook komt omdat dit kindje extreem druk is. Ik moet goed in de gaten houden of mijn afacheiding niet veranderd. Als dat niet zo is, dan is het helaas niet anders.

Joy, ik zou graag de KS op vrijdag 22 oktober willen hebben :-)

Onze beste vrienden trouwen de 20e en daar zou ik nog wel graag bij willen zijn.

Ik wacht even af wanneer hij het wil, want vanochtend had hij het over 37 a 38 weken. Even afwachten nog........

Ow en joy, eerst Es een PB sturen en Renaat en mij pas later, hmmmmmm, klinkt toch wel als vergeten hoor!!! :P Hahahaha.....

Renaat, ik snap die zenuwen met de behandeling ook wel heel goed hoor!!

Zeker omdat ik nu ook weer vooor de tweede keer een zware zwangerschap heb, maar echt waar, het is beter te handelen dan de eerste keer!!!

En trouwens waarom zou je geen 3 keer yatzhee kunnen gooien????

Hoe dan ook, het is een blijft een slopende tijd, en zeker niet makkelijk na een miskraam lijkt mij, maar je kan het!!!!!

Geplaatst

We zullen zien hoe het gaat, ik kan er toch niets aan veranderen....ja stoppen met de behandeling maar dat is geen optie.

en dat is waar theoretisch gezien waarom geen 3 keer yatzee..... zucht we zien het allemaal wel.

Ik vind het ook niet echt hoopvol dat het bij jou zo moeizaam gaat, sorry is niet lullig bedoeld.

Ik heb stiekum al ziten kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn als het lukt, zo rond 26 April.....ik heb zo af en toe ook wel weer de kriebel hoor.

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha jullie zitten lekker te kletsen.

Ik denk ook nog vaan zo hoor renaat alleen dan met die miskraam. Ik zou over 3 weken bevallen. Zal zwaar geweest zijn met die hitte. Vanmiddag weer 1 hele doos uitgezocht. Een aantal dingen wilde ik echt bewaren, maar de rest toch in een grote zak gedaan voor de ontwikkelingslanden. Het is allemaal maatje 68/74 dus niet echt meer klein dat maakt het wel iets makkelijker. Ik heb ook een tas voor jou Diana. Kan je gewoon kijken of er iets voor je bijzet. Vind je het niks dan is het ook goed he.

Vandaag naar de fysio van de revalidatiearts geweest.Wat een onzin zeg. gewoon eigenlijk passen op wel fietsje Robbie past en dan dat fietsje gaan aanvragen via WMO bij de gemeente. De andere afspraken heb ikd us ook gelijk afgezegd. Echt zonde van mijn tijd.

Geplaatst

Nee echt niet, alle drie apart verzonden en die van Es is als enige goed gegaan de andere twee dus niet. Ik kwam daar van de week dus achter en gelukkig had ik de originele bewaard dus opnieuw verzonden/doorgestuurd. Moest toevallig die dag ook naar...Daar hoorde ik dat alles door kon gaan en dacht ...nu zijn ze alle drie op de hoogte!

Ik ga nu naar bed. Es., ik heb je een pb gterug estuurd, je mag hem wel doorsturen? Bedankt voor de uitnodiging. Ik krijg vrijdag visite zal aan jullie denken!!! Joy1

Geplaatst

Nou meid, dan gaat de trein weer rijden...om maar even in de stemming te blijven! (Wel iets langer dan 3 uur......) Joy1

Geplaatst

hihihihi ja iets langer dan 3 uur, uuhhh ik zit ff na te denken voor een passend antwoord..... ik hoop dat er 1 passagier instapt..??? zo iets hahahaha

Gast estrhalita
Geplaatst

Ach Renaat 2 passagiers is toch ook leuk hahahahaha.

Ik heb vandaag het hele huis gedaan, verder bezig geweest met opruimen van de babyspullen. Vanaf volgende week klaar met de babyspullen en dan is onze kasten opruimen haha. Moet ook eens gebeuren.

Zo de jongens halen, maar eerst even de voorbereidingen maken voor het eten.

Geplaatst

oeeeeei nou Es, ik denk dat ik ff moet slikken het verwerken als het 2 passagiers zouden zijn

Jij heb er goed de vaart erin zeg, kan het maar gebeurd zijn...

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja het wegdoen van al de babyspullen maakt het voor mij definitief. Voor mij makkelijker om het (proberen) los te laten. Nu wel iets moelijker, want over 1 maand zou ik zijn bevallen van mijn miskraam zeg maar.

Net op marktplaatst een vuilniszak met kleren maatje 74 gezet. Degene die dat koopt heeft er een mooie kledingkast vol voor haha.

Geplaatst

beter, kan het maar weg zijn.

ja dat is nog wel ff een teer punt over een maand....hoop dat na die datum je het wel echt kan loslaten.

Geplaatst

@Es, ik zat straks te denken....jij heb misschien een bepaald beeld van gothic hoe ze eruit zien, maar in de gothic heb je meerder stylen en ik zit een beetje tussen witch-gothic en victorian-gothic in dat is voornamelijk zwart en van die wijde met puntuitlopende kleding

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha nou ik heb niet echt een beeld hoor. Ik vond het bij jou echt meevallen en vind het gewoon super hoe je eruit ziet. Echt gaaf. En dat meen ik enorm.

Jens en Robbie hebben heerlijk tv gekeken onderweg terug naar huis. Toen ik Jens uit de haalde auto, kookte hij gewoon. 40,5 graden koorts. Gelijk een zetpil gegeven. Hij heeft een beetje gegeten en om 18.30 uur lagen ze beide al op bed. Nog geen 2 minuten later was het al stil boven. Hopelijk gaat het goed vannacht en zijn ze niet al te vroeg wakker morgenochtend ;)

Ik vond het echt super gezellig vandaag. Zeker voor herhaling, maar dan wel met foto. Stom van ons toch he.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden