Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja klopt Marianne. Je moet hem echt laag dragen want anders schijnt het te kunnen dat hij/zij bij het belletje wil liggen met zn oortjes en niet in stuit komt. Ja, wat is waar?! Ik vind het ook wel grappig, maar dan als ketting. Maar dat kan dus niet, want dat is zeker te hoog. Ik heb van meiden gehoord dat het lastig is met zo'n dikke buik dat balletje erop te houden. Maar dus wel errug leuk!!

Ik heb vrijdag niet zo veel gekocht want het was best lastig iets leuks onzijdigs te kopen. Maar...wel een snoezig speentje! Staat nu in zn doorzichtige doosje te pronken op de kast.

Leukkkkk!!

xxxx, mees

Mees!!! Ik ben zwaar teleurgesteld in je aankoopbeleid! Ik dacht dat je de halve prenatal zou hebben leeg gekocht.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel.

Testen hoeft niet meer met ochtendurine hoor, kan de hele dag door. Ik ben nu thuis na school, straks naar koor en mijn vriend is vanavond pas weer thuis, dus wel zo aardig als hij erbij is. De test ligt al klaar, Clear Blue, dus straks hopelijk de tekst 'zwanger'....zucht....

Eigenlijk wil ik niet testen want dan kan ik nog in de hoop fase blijven hangen........

Gigi

Geplaatst
Dank jullie wel.

Testen hoeft niet meer met ochtendurine hoor, kan de hele dag door. Ik ben nu thuis na school, straks naar koor en mijn vriend is vanavond pas weer thuis, dus wel zo aardig als hij erbij is. De test ligt al klaar, Clear Blue, dus straks hopelijk de tekst 'zwanger'....zucht....

Eigenlijk wil ik niet testen want dan kan ik nog in de hoop fase blijven hangen........

Gigi

Gigi, heel veel succes vanavond!! Ik duim voor je

Geplaatst
Hoi lieve meiden :positive energie: Dank voor jullie begrip!

Vanaf nu kunnen jullie de datumprikker weer invullen:happydance::goodluck: ik heb zojuist weer een mail gestuurd.

Viola,wanneer heb je de mail gestuurd? Ik heb niets binnen

Geplaatst
Ik heb ook geen nieuwe mail gehad, kan het ook met de oude mail?

Als het goed is moeten jullie de nieuwe mail nu binnen hebben! Zo niet, laat het me dan weten. Thanks :happydance:

Geplaatst

Ingevuld maar helaas:kan maar 1 datum. Ik heb ook commentaar toegevoegd dat het beetje onhandige data zijn (niet vervelend bedoeld hoor, echt niet!): aanstaand weekend, Paaszaterdag, meivakantie... gaat mij tenminste bijna allemaal niet lukken...

Wat mij betreft doen we het pas over een paar maanden, zoals ik geloof ik al eerder schreef heb ik het bij de pauze meisjes in november voorgesteld en gaan we 16 april! Dan heeft iedereen tijd genoeg om het in haar agenda te blokken.

Maar... als de meesten kunnen, prima, gewoon doen hoor!

Geplaatst

:lachu:Hahahaha meiden,

Ja, ik dacht: ik ga eens los!! :-))))) :cheesy: :cheesy: :cheesy:

Het is dan ook n súper speen, hihi!

Nou, ik ben natuurlijk al heeeel blij dat ik iets mag kopen maar ik ging naar n Bebel zaak en vond het eigenlijk niet veel. Ik zoek n schattig petit pakje van dat zachte spul (november beeb) en iets schattigs kleins erop. t Liefst wit. Maar echt, die ienemienie aan elkaar pakjes hadden ze al niet en zeker niet van dat zachte spul. Eigenlijk niets zachts. Daar was alleen n Hema in de buurt en werd daar ook niet echt 'heet' van. Dus t wordt toch n prenatalzaak oid. En dan: alle remmen los!!!!:36_1_13:

Xxx, mees

Geplaatst

O ja, net als caro ben ik ook voor nog ff wachten. Dan zijn er meer wat verder in het traject en zijn we misschien wel allemaal zwanger. Maar...ik moet zowiezo nog ff kijken naar de data, maar dat is ff 'algemene' opmerking.

Viola, weer knap gedaan!

Xxx

Geplaatst

he meiden!

hier alles goed hoor Itsus en Mees: wij broeden heel gezellig door toch Sas?! Voel niet veel, gisteren wel soort "ongipijn" dacht echt nou misschien is het wel heel snel over in zon natuurlijke cyclus (dit is de eerste x in natuurlijke c vr mij) maar heb even gezellig met klein voetbalteam gepraat en zihier: ze blijven gezellig hahaaa

Verder heel positief (waar hall ik t vandaan woehaa, zal t mooie weer en Mees wel zijn)

Linda; ik hoop dat alles snel duidelijk wordt na de vruchtwaterpunctie. Ik ga zo vreselijk voor je duimen!

Itsus voel je je nou al wat beter?

Jeanine jij ook?

Mees kadsfactory was een hele leuke winkel, bij amsterdam, zit nu een helel leuke nieuwe winkel in hetzelfde pand, weet de naam niet moet je missch even gogolen op kidsfactory! Megaleuk en ga je echt wel slagen!

Meiden ik heb zin in de topicdag, ik hoor t allemaal wel wanneer t wordt! Viola, bedankt voor het regelen allemaal misgegaan omdat je mij nog moest toevoegen, en bedankt Trish :)

Sas wat voel jij nou precies? Niets of soms toch wel wat? en doe jij in natuurlijke cyclus of met medicijnen?

grtjsss

Geplaatst

Gaat redelijk met mij hoor meiden , dank jullie wel ! Ik ben alleen zooooo moe. Moet zo vaak plassen ś nachts en dan nog dat gekots ik snap er niets van waarom dat nu ook ś nachts moet ?! Ik kom niet echt in een diepe slaap. Verder ben ik weer afgevallen nu nog maar 1 kilo aangekomen totaal ! En nog steeds niet op mń startgewicht maar mń buik is wel aardig in vorm ha ha ! Vandaag alweer 31 weken !

Mees, leuk hoor zo'ń eerste speentje voor je baby ! Ik had als eerste een wit mutsje gekocht ! en ik koop nog steeds dingetjes/ spulletjes soort van verslaving , ahum !

Caroline, zou wel leuk zijn als er een datum is dat jij ook kan je hoort er ook bij !

Gigi, toi toi toi ! Hoop zo voor je op een positieve test !

Vio-la, bedankt voor al het werk dat je hebt, hebt gehad rond de datumprikker ! Ik heb hem weer ingevuld hoor !

Geplaatst
he meiden!

Sas wat voel jij nou precies? Niets of soms toch wel wat? en doe jij in natuurlijke cyclus of met medicijnen?

grtjsss

Hoi Trish,

Ook lekker aan het broeden? Ik voel eigenlijk niets bijzonders. Ik weet ook niet of dat normaal is of niet. Ik heb menopur en cetrotide en pregnyl gebruikt,dus dat is dan toch niet in eigen cyclus?

Wij gaan ons straks bij het lijstje zwangeren voegen!!

Liefs

Geplaatst

Linda, gelukkig is het niet de ernstige hartafwijking die ze dachten maar neemt niet weg dat er toch een afwijking is. Hoop op een goed vruchtwaterpuctie volgende week dat geeft tenminste wel uitsluitsel. Ik ga heel hard duimen dat alles goed is ! Heel veel sterkte ! Ik kan je zorgen niet wegnemen maar je wel een dikke knuffel geven en positieve energie ! :positive energie:

Geplaatst

Niet zwanger......voor mij/ons eindigt hier het IVF verhaal.......ik wens jullie allen succes en een 'zwanger' op je teststrook!

Gigi

P.s. Sorry, maar laat topic dag schieten.......

Geplaatst

Hallo allemaal,

Tjeemie wat is hier veel geschreven, volgens mij loop ik 50 pagina's achter, dat lukt me dus niet om het allemaal in te halen.....

maar maak ik uit de berichten op dat Mees zwanger is? Zo ja van harte gefeliciteerd, is de reis naar Spanje niet voor niets geweest!

Trish en Sas een terugplaatsing, nu zorgen dat het goed blijft plakken! Het zonnetje schijnt en het is voorjaar, dus al het nieuwe leven begint!

Ik kan het lijstje niet zo gauw terug vinden, maar ben wel benieuwd wie er allemaal zwanger is en wie in de wachtweken zitten.

Morgen hebben wij weer een echo ons kleintje is dan officieel 10 weken en 1 dag, maar dit is dus 8 weken en een dag na de punctie, ik ben reuze nieuwsgierig hoe het gegroeid is.... Ik groei in iedergeval wel, heb weinig last meer van vermoeidheid, heb trouwens verder helemaal geen zwangerschapskwaaltjes tot nog toe gehad, als ik maar wel op tijd eet, want trek heb ik elk uur en als ik dan niets eet wordt ik een beetje misselijk, maar niet ernstig en het is over als ik wat eet. Dus als het zo mag blijven, geweldig dat gun ik echt iedereen hier, per slot van rekening hebben we er veel voor moeten doen, voordat we in dit stadium terecht zijn gekomen.

Allemaal heel veel succes en sterkte waar je je ook in dit traject bevindt.

Groeten en welterusten,

Vlok

Geplaatst

Gigi, sterkte wat verschrikkelijk jammer, maar heb je niet te vroeg getest en ik heb wel eens gehoord dat die clear bleu vroegtesters helemaal niet zo vroeg aangeven en je beter de goedkope Kruitvat test van 2 voor 5 euro kunt hebben.

Maar tja ik wil je geen valse hoop geven, maar zou toch de bloedtest in het ziekenhuis afwachten.

Nogmaals sterkte.

groet Vlok

Geplaatst
Niet zwanger......voor mij/ons eindigt hier het IVF verhaal.......ik wens jullie allen succes en een 'zwanger' op je teststrook!

Gigi

P.s. Sorry, maar laat topic dag schieten.......

Lieve lieve Gigi,

Ik heb ook al op het andere topic geschreven en kan je helaas niet bellen omdat t-mobile plat ligt in het hele land. (Je hebt vast gesms-ed maar dat is dus ook niet aangekomen.)

Meid, wat erg!! Ik had zo gehoopt dat je droom uit mocht komen. Wat een ellende. O, wat kan het toch ook moeilijk zijn. Ik weet niet hoe ik je kan troosten. Ik hoop je snel te spreken zodat ik echt mijn armen om je heen kan slaan. Ik hoop dat ik je snel kan bellen. Kijk maar even. Als je wilt kan ik zaterdag ff komen, als je ff alle verdriet kwijt wil. Meid meid, ik had het je zo gegund.

Hele hele dikke knuffel :knuf::knuf:,

Mees

Geplaatst

Gatsie Gigi wat een domper ! Ik vind het echt rot voor je. Heel veel sterkte met deze tegenslag. Dikke knuffel voor jou ! Ik zou willen dat ik wat meer voor je kon betekenen.

Liefs,

Jeanine

Geplaatst

Lieve Gigi, ik wens je heel veel sterkte!! Ik stuur je wat :icon_sunny: straaltjes...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden