Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@gigi wat een verschrikkelijke domper voor je! En juist ook omdat je het nu definitief gaat afsluiten! Zo klote.

Moet je nog wel een bloedtest doen?

Lieverd ik weet zo hoe het voelt, maar toch heb ik er nu ff geen woorden voor.

Wens ze sterkte en kracht om dit te verwerken.

Dikke knuffel.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@vlok wat leuk dat je vandaag weer een echo hebt! Ti's al best goed te onderscheiden nu met 10 wkn.

Heel veel plezier!

Hoop dat de kleine fotogeniek is!

Geplaatst

Ik heb toch wel zin in ons topic uitje!

Ik zie dat alleen leeuwinnetje, mees en nal nog moeten invullen.

23-4 en 1-5 zijn populair!

Als het 1 van deze dgn wordt zal ik mijn weekendtripjes hierop aanpassen.

Wij zijn dan met mooi weer waarschijnlijk aan het touren met de camper! Maar dan maak ik gewoon ff een uitstapje naar onze high tea, ook wel een leuke invulling van de dag. Zorgen er gewoon voor dat we dan ergens in de buurt zijn, das wel handig met zo'n camper ;-)

Hoop alleen dat ik me dan wel wat beter voel, want alles gaat voor mij het hele gebeuren niet door.

De laatste 2 dgn merk ik een zeer lichte verbetering, dus ik heb hoop.

Net weer even naar ons kleintje geluisterd en dat maakt dan ook weer een deel vd misselijkheid goed! Zo bijzonder!!

Geplaatst

@ Gigi, ik wens je heel veel sterkte!

@ Vlok, meid op naar een mooie echo met een zwaaiende beeb. Ik heb zaterdag de tp gehad na een zenuwslopende punctie dag met heel veel stress( korte versie, geen bewegend zaadcel te vinden, naar huis en uiteindelijk telefoontje dat er 1 zaadcel gevonden was. Die heeft wel zijn werk gedaan). Nu broeden en heel veel positieve energie naar mijn ukkie in wording sturen.Ikmag 9 april testen.

@ Itsus, wel zo leuk als je er ook bij bent! En met camper ben je idd mobiel. Wij hebben vorige zomer met een gehuurde camper 3 weken door Zuid Spanje getufd. Heerlijk was dat.

Liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

Gigi, wat een rot nieuws, helaas weten wij allemaal hier hoe dit voelt. Heel veel sterkte!

Een hele dikke virtuele knuffel voor jou.

Wij hebben onze behandeling een maandje uitgesteld omdat we eerst nog het zaad van manlief verder laten onderzoeken. Volgens onze arts is het mislukken van de behandelingen meer een zaadfactor pfffff.

Geplaatst

Hi allemaal, ik hoop dat t za 23 april wordt want 1 mei kan ik echt niet! Zit dan t hele weekend in Zeeland oa om de verjaardag van m'n schoonmoeder te vieren. Of jullie moeten allemaal naar Zeeland komen, hahaha!

Geplaatst

Ik ben bang dat het niet lukt om echt allemaal te gaan, dat is altijd lastig met een grote groep... Ik hoop natuurlijk van wel, maar ja, ik heb liever niet de 23ste en juist wel 1 mei! Wil trouwens best naar Zeeland komen hoor, is voor mij niet ver ;-)

Geplaatst

Ja het blijft lastig om 1 dag te prikken die iedereen kan. Het is denk ik 1 dag prikken en dan hopen dat de meeste kunnen en bij groot succes snel herhalen waar degene die er niet bij waren dan wel bij kunnen zijn

Geplaatst

Ja... of... (komt ze weer) pas over een paar maanden afspreken. Nee hoor, ik zie het wel! Zonder mij is het ook gezellig! (maar wel ietsje minder natuurlijk ;-))

Geplaatst

Gigi, wat enorm beroerd. Je leeft er zo naartoe en dan gaat het mis.

Heel veel sterkte en 'n dikke knuffel...

Geplaatst

Gigi, meis, hele dikke knuffel! Dat helpt je nu niet, weet ik wel.. het is gemeen en oneerlijk en heel erg verdrietig. Meis, heel veel sterkte!

Geplaatst

Gigi,

echt heel veel sterkte. Wat een verdriet. Ik leef heel erg met je mee.

Sas: had de eerste dagen echt wel lage buikpijn etc, maar nu even niets, wordt daar altijd een beetje zenuwachtig van, heb jij dat niet?? Verder ben ik wel heel blij dat ik ze al 4 dagen bij me heb, dus zit ze van binnnen echt aan te moedigen!!!!

Linda, wanneerheb je de vruchtwaterpunktie?

Vwb de topicdag: ik hoor het wel, waar en wanneer, ik kom en pas mn schema wel even aan, lijkt me leuk jullie te ontmoeten!!!

Vlok: dank!! het helpt idd heel veel dat het voorjaar wordt, dat geeft gewoon al kriebles in je buik, en een goed gevoel! Dus, dat kan ze alleen maar helpen daar van binnen!

grtjs iedereen en tot de topicdag!

Geplaatst

Ik krijg net te horen dat m'n schoonvader zijn verjaardag viert op 1 mei, dus gaat mijn voorkeur ook uit naar 23-4!!!

Eerst was ik ook voorstander voor wat later te plannen maar ben bang dat er van uitstel afstel komt! En later kan altijd daarna nog ;-) maar dan kom je misschien weer in de knoop met vakanties etc.

Geplaatst

Ik kan helaas in het paasweekend niet omdat wij dan een weekendje weggaan. Mochten jullie voor deze datum kiezen, zou ik het jammer vinden maar ik begrijp wel dat het heel moeilijk is om met iedereen rekening te houden. En inderdaad van uitstel komt afstel. Ik ben benieuwd welke datum het wordt, stiekum hoop ik dat het niet 23-4 wordt hahaha.

Geplaatst

Gigi

Bleh, wat vind ik dit !@#$% nieuws. We weten hoe je je voelt, en het blijft altijd moeilijk.

Heb je al last van bloedingen? Ik hoop het niet, want dan is er nog hoop.

Bij mijn 1e zwangerschaps testte het zh positief met mijn bloed. Maar, toen ik het zelf probeerde, kreeg ik negatief met een urinetest. Pas na twee dagen testte ik postief met urine. Ik hoop dat bloedverlies wegblijft!

Geplaatst

Sas

Ook deze keer stuur ik weer positieve energie jouw kant op. Ik hoop dat je het lijstje voor de maand december gaat aanvullen!

:goodluck::positive energie::goodluck:

Jeanine

Het is echt aftellen voor jou he? Over 9 weken kan je zien wie de aanstichter hiervan is. Maar ja, dan zal je alle ellende weer snel vergeten zijn bij het zien van zijn snoetje! Nog even volhouden, meid! :ygg:

Linda

Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen, en is er geen sprake van een ernstige hartafwijking. Met de vruchtwaterpunctie krijgen jullie toch meer zekerheid dan met een combinatietest wat slechts een kansberekening is.

Een collegaatje van mij had zo'n belletje. Dit was vijftien jaar geleden. Helemaal hip, in die tijd. Haar kindje lag verkeerd, en ze is het belletje toen laag gaan dragen op aanraden van de VK. Haar kindje is uiteindelijk toch via keizersnede geboren. Dit is eigenlijk het enige geval dat ik ken.

Dus laag dragen, maar niet erover struikelen. :dry:

Mees

Het eerste speentje! Dat is een grote bijdrage aan de babyuitzet. :tongueP: En nu hopen dat de kleine het ook wat vindt!

Geplaatst
Haha, ja, mees, ik had ook net als Caro wel verwacht dat je iets meer had uitgepakt!  en met van alles en nog wat thuis was gekomen. Heel beheersd van je, hoor, hihi!

Ja he?! En als er iets is dat ik niet ben, is het beheerst! Ik ben heel impulsief en ook nog eens heel koperig. Dus als er echt leuke dingen zijn...ik ga los!!

Trish, dankjewel voor je tip! Ga ik zeker eens kijken!! Is dat zo'n lekker grote winkel? Heb er zo'n zin in! Bankcard maar mee ;-)

Jeanine, ik had ook bijna een wit mutsje gekocht! Stond er mee in mn handen.

Hey Sas, ik voelde eigenlijk ook niets hoor. Alleen dat ongi gevoel. Verder niets. Nog steeds niet. Dus...goede tekenen. En vandaag is het heerlijk broedweer! En...je bent een top leerlingstuiterbal...ook het stuiteren gaat prima! Gaat helemaal goed komen!!

Ook jij Trish!! Flink broeden!!

Vlok, ja gaaf he!!!! Omdat Gig zulk slecht nieuws had gehad, wilde ik niet meteen uitbundig schrijven. Vandaar. Maar ik ben zwanger en zo blij:happydance:!! Het is zo'n wonder! Dat zie je ook aan iedereen waarbij het niet (meteen) lukt. Ja, in de 7e hemel! Ik heb vlg week maandag de 1e echo. Spannend!

En jij hebt vandaag de echo he. Gaaf ! O, laat je snel weten hoe het gegaan is? Heel veel succes vandaag! En fijn dat je je niet beroerd voelt. Ik trouwens ook niet. Alles top!

Leeuwinnetje, balen dat jullie nu weer moeten wachten. Maar...wie weet...komen uit de test wel dingen die belangrijk zijn en kunnen jullie daarna op en top verder!

Jeanine, ja meid, hou vol he. Het gaat al opschieten!!

IVFmoeder, ja heb mn babyuitzet al bijna rond hahahaha:laugh:! Ik hoop dat hij/zij het n super speentje vindt, hihi.

Dankje voor het verhaal vh belletje. Ja, ik ga dat dan maar niet doen. Want zometeen gaat hij/zij/ze verkeerd liggen.

Mijn ukkie(s) is/zijn vandaag 5 weken en ong. 5 mm. Wauw!!!

xxxx, mees

Extra liefde voor Gigi!!:blowkisses:

Geplaatst

Vandaag is er iemand geweestvan de kraamzorg. Een intakegeprek, ik had mij een tijdje geleden al aangemeld. Kreeg nu wat meer info en een boekwerkje. Heb ik weer wat te lezen ! Echt overal krijg je leesvoer mee hoor ! Ziekenhuis, verloskundige, kraamburo. Vaak ook dubbel. Ben een stuk wijzer en kreeg geen gemekker te horen dat ik GEEN borstvoeding ga geven. Daar gaat iedereen altijd prat op. Ze zei ik jou geval zou ik het ook niet doen. Mijn beweegredenen zijn ik slik zoveel medicijnen en ik wil niet dat dat via de moedermelk bij de baby terecht komt daar bij kna ik nu amper wat eten en na de bevalling wil ik weer normaal kunnen eten na 9 maanden en niet weer op moeten letten ivm maagkrampjes. Borstvoeding is minder relaxted dan flesvoeding in mijn geval omdat ik al zoveel mee heb gemaakt. Met de fles zie ik precies wat de kleine man heeft gedronken. En manlief kan het nog eens overnemen. Daarnaast moest ze m'n medische achtergrond weten. Heb je even ? Ha ha. Ze zei nog wat heb jij veel meegemaakt en dan nog zo positief en vrolijk erbij zitten ? Ik zei, ikke wel hoor ! Ik heb geen byzonderheden aangegeven alleen dat ik geen rokende kraamhulp wil, ook al zou ze buiten roken je kleren en haren ruiken er toch naar en dat vind ik persoonlijk vies. En graag iemand die niet bang is voor onze hond ! Ha ha !

Net even boodschappen gedaan en bij thuiskomst dorst en trek dus een glaasje sap en een broodje. En toen weer rennen naar het toilet ik moest kokken als een gek. Maar ook piesen. Dus eerst piesen en toen gauw kotsen ik word er zo moe van ! Maar goed idd nog 9 weken en dan is het over. Dat moet ik gewoon gaan redden ik heb voor hetere gestaan.

Ik geniet wel lekker van het zonnetje moet eigenlijk nodig strijken maar dat kan vanavond nog. Vandaag allemaal blauwe rompertje, truitjes etc gewassen. Van de week al het witte spul. Echt leuk om alles weer door je handen te laten glijden. Wat heb ik eigenlijk veel ahum. Ja gekocht maar ook veel gekregen nieuw en 2e hands. M'n vriendin heeft een dochtertje en had ook veel lichtblauw vaak nog ongebruikt dus ik bof ! Wie weet kan ik tzt nog iemand hier een plezier doen want het is allemaal mooi spul en ze zijn er zo uit.

Fijne avond allemaal !

Geplaatst

Lieve Gigi, wat %^#@# nieuws.

Ik weet niet wat ik moet schrijven.

Mijn hart gaat heel erg uit naar jou.

Sterkte meid, voor jullie allebei!

Geplaatst

Dames, ik worstel de afgelopen dagen enorm met mijn gevoelens.

Wij zijn al 7 jr bezig om een kindje te krijgen. Weliswaar maar 3 IVF’jes gehad, maar wel 12x een tp. Ik weet dat dit weinig IVF behandelingen zijn, vergeleken met wat vele dames hier al achter de rug hebben. Mijn petje af voor jullie meiden. Maar na 7 jaar, trok ik het niet meer om weer een hele behandeling te ondergaan, wetende dat de artsen mij niet meer kans geven dan voorheen. Na alle behandelingen en teleurstellingen, heb ik een soort faalangst. Je weet wel: ‘wie zegt dat het mij wel gaat lukken’. Ik sta nu op het punt om met ECD te beginnen. En hoewel ik er enorm enthousiast voor ben, heb ik zo’n 2de engeltje/duiveltje op mijn schouder die mij allerlei doom-scenario’s influistert. Ik heb in afgelopen tijden best wel depressieve periodes gehad, waar ik dan absoluut niet voor rede vatbaar ben, zelfs niet bij mij lieve man. Hij doet erg zijn best om mij te begrijpen, maar dat wil ik weer niet begrijpen. Hij heeft nml een kind uit een eerdere relatie, dus”hij begrijpt mijn frustraties, angsten en pijnen niet”. Ik weet dat velen het niet eens zijn met mij, maar dat is wat ik in mijn hoofd heb, en dat krijg je er niet uit.

Ik ben gewoon bang dat … Herkennen jullie dit? En hoe ga je hiermee om?

Wilde dit eerst niet schrijven, maar kreeg zojuist zo’n enorm lief pb’tje van Itsus dat ik vol schoot. En bedacht, laat ik het toch maar. Dit is ook een van de redenen dat ik op deze topic zit, om met lotgenoten te kunnen praten, lachen en af en toe frustraties te kunnen delen, toch?

Geplaatst

Hahaha, je kunt mij n plezier ermee doen want ik heb alleen n speen!!!! :-)))))

En ik lijd nu echt aan zwangerschapsdementie. Ik stop de pil die ik moest slikken in m'n vagina. Nou ja, net voordat ik um door duw denk ik: wat is ie klein en waaaaah...de verkeerde kant!! Hallo, die bollen en die pillen, van onderen en van boven, in weet het niet meer!!! Hellup!

Xxx, mees

Geplaatst
Dames, ik worstel de afgelopen dagen enorm met mijn gevoelens.

Wij zijn al 7 jr bezig om een kindje te krijgen. Weliswaar maar 3 IVF’jes gehad, maar wel 12x een tp. Ik weet dat dit weinig IVF behandelingen zijn, vergeleken met wat vele dames hier al achter de rug hebben. Mijn petje af voor jullie meiden. Maar na 7 jaar, trok ik het niet meer om weer een hele behandeling te ondergaan, wetende dat de artsen mij niet meer kans geven dan voorheen. Na alle behandelingen en teleurstellingen, heb ik een soort faalangst. Je weet wel: ‘wie zegt dat het mij wel gaat lukken’. Ik sta nu op het punt om met ECD te beginnen. En hoewel ik er enorm enthousiast voor ben, heb ik zo’n 2de engeltje/duiveltje op mijn schouder die mij allerlei doom-scenario’s influistert. Ik heb in afgelopen tijden best wel depressieve periodes gehad, waar ik dan absoluut niet voor rede vatbaar ben, zelfs niet bij mij lieve man. Hij doet erg zijn best om mij te begrijpen, maar dat wil ik weer niet begrijpen. Hij heeft nml een kind uit een eerdere relatie, dus”hij begrijpt mijn frustraties, angsten en pijnen niet”. Ik weet dat velen het niet eens zijn met mij, maar dat is wat ik in mijn hoofd heb, en dat krijg je er niet uit.

Ik ben gewoon bang dat … Herkennen jullie dit? En hoe ga je hiermee om?

Wilde dit eerst niet schrijven, maar kreeg zojuist zo’n enorm lief pb’tje van Itsus dat ik vol schoot. En bedacht, laat ik het toch maar. Dit is ook een van de redenen dat ik op deze topic zit, om met lotgenoten te kunnen praten, lachen en af en toe frustraties te kunnen delen, toch?

Lieve Nal, je schrijft dat je maar weinig IVF behandelingen hebt gehad,maar wel 12 TP. Daar neem ik mijn petje voor af hoor!! Ik ben pas bezig met de 2de ICSI en 2de TP dus ben een beginner. Ik herken wel je gevoelens hoor. Ook ik ben van nature optimistisch en ga ervoor maar ook ik hoor zo nu en dan een stemmetje die zegt dat het nooit meer wat wordt, dat ik ook al 43 ben en dat het mij niet gegund is. Volgens mij hebben we daar allemaal last van. Hoe ik ermee omga? Veel praten met mijn beste vriendin die mij aanhoort, steunt, troost maar ook zo nu en dan een schop onder mijn kont geeft om door te gaan en de moed niet te verliezen. Het is moeilijk om altijd maar positief te zijn en blijven.

Maar zoals je al zegt, hier op het forum kun je je verhaal kwijt en snapt iedereen wat je bedoelt. Dus heel goed dat je je gevoelens deelt!

Dikke knuffel voor jou

Geplaatst
Hahaha, je kunt mij n plezier ermee doen want ik heb alleen n speen!!!! :-)))))

En ik lijd nu echt aan zwangerschapsdementie. Ik stop de pil die ik moest slikken in m'n vagina. Nou ja, net voordat ik um door duw denk ik: wat is ie klein en waaaaah...de verkeerde kant!! Hallo, die bollen en die pillen, van onderen en van boven, in weet het niet meer!!! Hellup!

Xxx, mees

Wat ben je ook een idiote stuiterbal!!

Geplaatst

Jeanine, oh wat wordt het nu allemaal echt he? Bezoek van de kraamzorg. Heerlijk lijkt mij dat.

Gelijk heb je dat je flesvoeding gaat geven. Als dat voor jou en de kleine beter is dan is er nemand die er iets over kan zeggen. Al die goed bedoelde adviezen van iedereen kun je soms helemaal gek van worden!

Geniet jij maar van je babykleertjes. Jammer dat het kotsen er nog steeds is.

Liefs

Geplaatst
Hallo meiden,

Gigi, wat een rot nieuws, helaas weten wij allemaal hier hoe dit voelt. Heel veel sterkte!

Een hele dikke virtuele knuffel voor jou.

Wij hebben onze behandeling een maandje uitgesteld omdat we eerst nog het zaad van manlief verder laten onderzoeken. Volgens onze arts is het mislukken van de behandelingen meer een zaadfactor pfffff.

Leeuwinnetje, balen dat jullie een maand moeten wachten maar wel fijn om meer te weten of en wat er aan de hand is en wat er aan te doen is.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden