Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ivf moeder,

meen je niet wat een ellende allemaal bij jullie zeg.

En is je mannetje al een beetje opgeknapt?

Als alles zo klaar is kan je lekker genieten met de kleine ik hoop dat je nog even van je laatste weekjes zwangerschap kan genieten hoor

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi lieve allemaal,

Ik ben weer terug van even weggeweest. Mijn god, wat een vreselijk verdrietige 2 weken heb ik gehad na die mislukte poging. Ik had echt niet gedacht dat het er zo in zou hakken zeg. Ik heb jaren geleden een depressie gehad en ik was/ben daar weer even terug. Niet echt een goed uitgangspunt voor de komende poging he. Gelukkig was ik 2 weken vrij en mijn vriend ook. We hebben alleen maar leuke dingen gedaan en dat heeft me wel geholpen, maar met vlagen komt dat verdriet en paniek weer terug.. Op advies van de psych neem ik nog een week vrij om wat steviger in mijn schoenen te gaan staan. Ik ga komende maand weer beginnen. Ik zou 7 okt ongesteld moeten gaan worden, maar vraag me af of dat zo is. Ik meet mijn temp iedere dag en heb nog geen eisprong gezien. Herkennen jullie dit? Zoveel hoop als ik in het begin had, zo weinig heb ik nu. Een soort zelfbescherming denk ik.. Ik merk dat ik in mijn hoofd meer bezig ben met ECD dan met IVF, omdat ik zo weinig vertrouwen heb en een plan B moet hebben voor mijn eigen rust.

Ik heb na deze poging (in Blaricum) een intake in Isala Zwolle voor deelname aan de pilot Assisted Hatching. Ik overweeg dat voor mijn laatste, alles-of-niets poging. Hebben jullie daar een mening over?

xjam

Geplaatst

@ Moto, meid wat een verhaal! Maar met een happy end. Nu heerlijk genieten van je kleine man. Ben je zelf al weer een beetje opgeknapt?

@ Jamilla, helaas weet ik ( en vele anderen( precies hoe je je voelt. Verdriet en boosheid gaan samen dan. Ik herken het hoor, zit ook nog in die fase na onze 3de mislukte poging. Voor ons is het nu stoppen of ECD.

Qua ongesteld worden, ik werd dat eigenlijk vlak na het testen, en de daarop volgende maand weer keurig op tijd. En tempen deed ik niet.

Ik heb alledrie de keren AH gedaan in Dusseldorf. Zou het zeker doen als extra optie.

Heel veel succes met het maken van een keuze!

Geplaatst

Itsus

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Marianne69

Ik zag dat er een aantal al bevallen zijn, terwijl ze pas in oktober uitgerekend zijn. Dat maakt het wel erg spannend. Je weet niet wanneer het gaat gebeuren.

Essieislief

Het gaat beter met mijn mannetje. Gelukkig. Vandaag lekker op een kleedje aan de Kralingse Plas gelegen. Bijzonder, omdat we nu een jaar in Rotterdam wonen, en voorheen in Amsterdam. Dit was de eerste keer.

Elliebellie

Bah, wat zal je geschrokken zijn van de uitslag. Niet leuk ( zwak uitgedrukt ). In een van de blogs las ik een verhaal over tegenvallende resultaten, maar toch zwanger. Het is zo moeilijk om te voorspellen wat de uitkomst zal zijn. Afwachten dus maar. Succes.

Jamilla

Wat naar dat de uitslag een dubbele impact op je hebben gezien jouw medische historie. Gelukkig word je begeleid door je psych. Heel belangrijk dat je hulp hebt. Geestelijk ook best wel zwaar als je kansen, hoop ziet verkleinen door het aantal mislukte pogingen. Ik herken het gevoel. Sterkte.

Moto

Wat heftig navelstreng drie keer om de nek maar gelukkig goed gekomen.

Ik ga drie kwartier proberen te slapen.

Geplaatst

Hoi ivfmoeder,

Zie dat je in rdam woont, wat n verschil mrt A'dam hè?

Ik woon sinds 5 jaar net onder Rotterdam maar heb nog niet veel met rdam. We houden van A'dam zijn er zelfs getrouwd! Hiervoor 20 jaar in den haag gewoond maar A'dam staat op 1, kort gevolgd door breda!

En waar ga jij bevallen? Wij hebben voor ikazia gekozen, poliklinisch.

Geplaatst

@Marianne

Wij zijn ook in Amsterdam getrouwd.

Wij hebben in het centrum van Amsterdam (zijstraatje van de Prinsengracht) gewoond. Ik mis het geluid van de grachten en de bootjes.

Kom jij oorspronkelijk uit Amsterdam? 20 jaar Den Haag, 5 jaar in de buurt van R'dam, en dus 15 jaar in A'dam???

Ik ga bevallen in het Sophia Geboortecentrum. Hiervoor in het OLVG in Amsterdam.

Ik kan niet wennen aan het accent van de R'dammers. Ik ben wel hier zwanger geworden van onze 4e IVF poging. De eerdere pogingen in A'dam leidden tot niks. Waren we niet verhuist, dan hadden we misschien geen 4e poging gedaan...

Geplaatst

hai meiden,

ben even poosje niet online geweest hier door vakantie en ervoor afgebroken eerste ivf-behandeling dus wilde eea even loslaten en dat is in de vakantie zeker gelukt. Ben begin september teruggeweest naar het ziekenhuis voor afspraak met arts en hij raadde me af om er nog mee verder te gaan, dus ja ... dat was het dan geloof ik. Ik heb er op zich vrede mee (tja, wat moet je .. ). Nu is gisteren mijn vriendin bevallen van een dochtertje, ben helemaal blij voor haar en ga het meisje gauw bewonderen, maar nu gaat het weer kriebelen. Dat zullen meer vrouwen hebben maar ja, ben 43 en volgens de arts is mijn eicelvoorraad zo goed als op of bijna op, whatever ... dus dat is balen.

Essie, hoe is het met jou afgelopen?

En de andere meiden, Nikki?

Geplaatst

Denise

Na 2 jaar begon het weer te kriebelen, toen een nichtje van mijn man een kinderwens had, en zwanger raakte. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je het eea hebt losgelaten, maar dat het zo nu en dan weer naar boven komt. Het loslaten zal een proces zijn, en nog wel even duren. Denk je niet?

Ik had nog even op de website van Freya gekeken, en zag dat de leeftijdsgrens van Maasstad Ziekenhuis bij 45 jaar ligt, en die van het EMC bij 43 jaar. Jij liep toch bij Maasstad? Bij jullie IVF poging had je drie eitjes, maar ze hadden niet de goede grootte voor IVF (te groot of te klein?). Zit je eraan te denken om het nog een keer te proberen? Of is het boek echt dicht?

Geplaatst

Hoi Meiden,

Gisteren was ik jarig, ben nu echt 44 en dat is wel ff slikken in het kader van zwanger willen worden. Maar goed, ben lekker verwend , manlief had een prachtig boeket laten brengen. Allemaal geregeld via via. Zo lief. En met mijn beste vriendin en haar 2 kleine meisjes naar het Dolfinarium geweest. Was echt heel leuk. savond nog wat visite, dus een prima dag.

@Denise, dat was geen leuk nieuws van de arts. Maar wel herkenbaar met ene lage eicel opbrengst. Dat is voor mij de reden om seriues na te denken over ECD. Is voor jou het boek echt dicht? of is ECD ook in he gedachten?

@IVF moeder ik ben een echte geboren Amsterdamse maar de liefde bracht mij naar Nijkerk. Moet zeggen dat ik amsterdam nbog steeds helemaal leuk vindt en er nog veel kom vboor werk maar ook mijn ouders en vrienden wonen er nog. Maar ben ook altijd weer heel blij als ik het "platteland" in rij naar huis.

Liefs

Geplaatst

Hoi Sas, feli met je verjaardag! Of is dat niet gepast? Fijne dag gehad en door manlief verrast, heerlijk! Ik vind je nog steeds n kanjer hoe je met alles omgaat en heb heel veel bewondering voor je! Op je verjaardag met kids weg, dat had ik niet gekund...

Hoi IVF moeder

Nee wij hebben nog nooit in A'dam gewoond, zijn er wel verliefd op.. Hebben ooit wel gekeken naar n woning maar met onze kinderwens vonden we dat toch niet zo handig om op 60 m² te gaan zitten (in t centrum). Ik kom er wel regelmatig voor m'n werk en we liepen er bij t AMC.

Dat gevoel wat sas heeft - dat je na n bezoek aan de stad - t weer heerlijk is om t platteland in te rijden, dat herken ik wel.

Wat bijzonder dat je in rdam toch nog zwanger bent geworden? Was t dezelfde behandeling als in A'dam?

Hoi Denise,

Wat n rot bericht! Lijkt me moeilijk voor je en wens je veel sterkte toe bij het nemen van de volgende stap, wat die ook moge zijn.

Liefs

Marianne

Ps als iemand t lijstje aanpast, wil diegene mijn leeftijd dan aanpassen naar 42? (in juni was ik jarig) thanks!

Geplaatst

Marianne, op jouw vezoek bijgewerkt.

Passen de anderen het ook aan? En wat doen we met degene die erop staan maar nooit meer op het forum zijn?

JEANNET 42, 3 x Nderland, 1 x UZ Gent: 27 weken zwanger (4e ICSI), uitgerekend 4 mei (meisje) Bevallen ..... !

JEANINE 41, Utrecht: zwanger (2e IVF poging), uitgerekend 29 mei (jongen) Bevallen ..... !

RACHEL 44: zwanger (6e IVF poging) 20wk echo 5 februari, uitgerekend 17 juni (jongen)

LOT 42, Amphia icm EMC: zwanger (3e IVF poging), 20wk echo oké, uitgerekend 18 juni (meisje)

MOTO 44: Maasstad icm EMC: zwanger (3e IVF poging) 20 weken echo 11 april, uitgerekend 26 Augustus (jongen)

YOLA 41, dusseldorf: zwanger (3e icsi voor brusje), nekplooimeting 28-2, uitgerekend 5 september, 14 september bevallen van dochter Lotus

LINDA 42, 3x Geertgen, daarna 2x Cyprus: zwanger (5e IVF poging), 20 weken echo 10-5, uitgerekend 30 september

ITSUS 43: VU (4x) daarna Belgie-UZ Leuven. ZWANGER(8e icsi) uitgerekend 30/9 (jongen) 10-8 weer echo.

MARIANNE 42, AMC: zwanger (2x ivf, 1e icsi) bloedtest 11/2 (3 emmies), positief!, 18-3 3e echo, uitgerekend 18 okt.

VLOK 43: zwanger (4e icsi) eerst 3x NL nu DD tp 2/2 2 toppertjes testen op 16/2 positief! 1e echo 3/3 kloppend hartje, uitgerekend 24 oktober 2011

KARIN (IVFMOEDER) 41, EMC: zwanger (4e IVF poging), uitgerekend 31 oktober

MEES 45, KW L'dorp, AMC, DD, BB: Zwanger! (8/3 punctie, 12/3 tp, bloedtest 21/3, uitslag 22/3:Positief!!, 20 w. echo: Top! uitgerekend 29 nov.

CAROLINE 42: Maasstad icm EMC: (5e ICSI) Zwanger van een TWEELING! uitgerekend 6 maart (mijn verjaardag)

SASKIA 44, via zh Meander A'foort naar UMC en nu in DD. 8 aug intake voor Tese en uitgangsecho voor 3de ICSI> negatief. Geen 4de meer voor ons. Wel ECD???

NADINE 41: (5e ivf) tp 2/2

LEEUWINNETJE 37: DD, cryo terugplaatsing mislukt. Starten nieuwe poging in april/mei?

JOSKE 42: 4e IVF, start deca, 2 oktober.

TRISH 42, OLVG/AMC: 3x Ivf, tp 12 gehad; 3 embryos in buik en in ww

ELIES nét 42: gesprek (3e ivf) 9/2

INGE 42: (1e icsi) punctie 15/2

CLAUS 42, EMC: (2e poging IVF)curettage 16/3 > in mei gaan we voor de 3e poging! Helaas niet gelukt; besloten te stoppen.

VIOLA 41, 1e IVF Maasstad R'dam, 2e IVF poging DD, start 3e IVF, datum nog niet bekend..

NAL 4o:

ESSIEISLIEF 41. AMC: 1e icsi in mei mislukt 2tp's volgende poging punctie begin aug 1eFM 27-7 2eFM 30-07 3e FM 01-08 4eFM 03-08 5e Fm 05-08 punctie maandag 08-08 TP 11-08 bellen om 9 uur aug hopen op 3 Emmy's tp. laatste poging 3 november start deca 14 november 1e echo 28 november punctie......

NIKKIE 42: Albert Schweitzer ism Erasmus 2x IUI - 1x IVF - 1x ICSI - 21 september start ICSI poging 2

CHABLIS 40: 2e icsi (via 3e cryo tp zwanger geworden), 27 jan bevallen van dochter (6 wkn te vroeg geboren)

Geplaatst

Hey sas, bedankt voor t aanpassen. Ik vind t lastig om te bepalen of je iemand van t lijstje moet halen...

Ja het gaat nu opschieten, ben heel benieuwd hoe t met Linda is!

Hier alles nog steady, geen harde buiken, kan nog wel even zo door wat mij betreft. Gister m'n eigen ontworpen geboortekaartje ingeleverd bij de drukker, volgende week drukproef, dus ze moet ook nog ff blijven zitten. ;-)

Zo weer n mooie dag vandaag! Eindelijk beetje zomer, hè?

Geniet van je dag! Xxx

Geplaatst

Sas, Marianne,

Daar hebben jullie wel gelijk in: het groen en de rust buiten de stad, platteland is verademend. We wonen nu in "een dorp in een stad", dicht bij de plas en aan het park. Een beetje een combi van baksteen en groen ;) Ik voel me nog niet helemaal thuis, maar dat komt nog wel, denk ik.

Gefeliciteerd Sas. Lief dat je mannetje aan je denkt en je verrast met bloemen. Gewoon de gedachte dat hij er moeite voor doet.

Marianne, spannend he? Wat doe jij als voorbereiding op de bevalling? Wel of niet erover lezen?

Ik had bij mijn 1e zwangerschap zwangerschapsgym gevolgd, maar bij deze helemaal niet. Ik heb een boekje van deze cursus, dat ik nu aan het doornemen ben, en wat truukjes voor het opvangen van de weeen. Toch wel handig om te weten, ook al vergeet je heel veel als je bezig bent, er blijft toch wel wat hangen.

Kaartjes moet ik nog! Ik ben nu eindelijk bezig met vluchtkoffer en babyspullen wassen. Heb jij geen harde buiken? Ik wel af en toe. Ook tijdens mijn laatste controle. Het was wel gevoelig toen de vk eraan zat.

Geplaatst

De IVF-behandelingen waren niet hetzelfde: korte protocol (geen pil vooraf), andere (en minder verschillende) hormonen, en andere verdoving tijdens punctie (in gasvorm ipv pil en prik). Ik heb niet gevraagd watvoor kwaliteit embryo's er zijn teruggeplaatst; het aantal cellen weet ik dus ook niet.

Geplaatst

Ik heb me daar wel even zorgen over gemaakt, dat ze niet top waren, nu is het afwachten. Ik zit nu op wd 8 spannend!

En ik voel nog helemaal niets en Pfff wat wordt je daar onzeker van ...

Ik kom er trouwens zo bij binnen vallen 

Geplaatst

Hallo lieve meiden!!

Ik ben weer terug van vakantie en het was heerllijk. De deca zit er al weer in en we gaan er weer voor. Ik wens iedereen veel succes op dit moment met alles waar je mee bezig bent. Ik heb er zin in en ook weer niet, ik merk dat ik er anders in sta als vorige keer, zal wel komen doordat de tijd verder tikt en ikzelf het gevoel heb stil te staan…herkenbaar?? xxx

Geplaatst

@denise,

Hoe is wat afgelopen?

Ik ben nu aan het aftellen voor onze vakantie samen naar kos.

Nog 10 nachtjes.

En dinsdag heb ik een 2e gesprek op een baan die ik heel graag wil hebben.

Als het klikt met die teamleider dan mag ik er werken en zijn we samen verantwoordelijk voor 30 mensen.

Ik ga dus retegoed mijn best doen.

En ze weten dat wij in november voor de 3e icsi gaan e toch ben ik door ben zo trots en blij.

Dus aftellen voor een hoop dingen nu 3 nov weer eerste deca erin.

Geplaatst

@ Linda, pff spannend hoor.

@ Viola, welkom terug!! Nu weer met frisse moed beginnen. Heel herkenbaar hoor wat je voelt.

Liefs

Geplaatst

@Linda. Spannend hoor dat je nu elk moment kan gaan bevallen. Leuk om die kleine eindelijk in het echie te zien na 9 maanden wachten.

@IVFmoeder. Ook voor jou gaat het opschieten, succes met de laatste loodjes.

@Sas. Beter laat dan nooit ... nog van harte met je verjaardag.

@Marianne. Leuk dat jullie zelf het geboortekaartje ontwerpen. Inderdaad eerst kaartje af en laat haar dan maar komen.

@Denise. Sterkte meid met dat harde bericht van de arts.

@Sweetformmysweet. Sterkte met die tergend langzaam lopende wachtdagen, even lekker doorbroeden.

@Caroline. Hoe gaat het jou? Merk je al dat je "dikker" wordt omdat er twee in zitten?

@Essie. Succes dinsdag met je gesprek!

@Vio-La. Jij dus ook weer begonnen met de deca, wanneer staat jouw uitgangsecho gepland? Ik moet dinsdag 11 oktober. Er is mij een bepaalde rust overvallen. Zo van deze keer komt het goed, geen idee waar ik het op baseer hoor. Wellicht door de acupunctuur? Ik ben heel relaxed, tot nu toe dan ... haha. Het is een prettig gevoel dus ik probeer het vast te houden.

Geplaatst

Sweetformysweet Is jouw nickname niet van een liedje? Ik zit nu met een deuntje in mijn hoofd... Sterkte, deze laatste dagen op het wachtbankje, en lekker broeden.LindaWat spannend. Ja, op tijd is drie weken eerder en twee weken later. Ik heb hetzelfde: slecht slapen, harde buiken, strakke boeken en ik moet nog 4 weken. De kleine voel ik minder vaak, maar wel heftiger schoppen draaien.CarolineHoe gaat het met jou?EssieisliefJij komt je tijd tot november wel goed door met deze twee vooruitzichten. Ik duim voor je dat het gesprek goed zal verlopen, en dat de klik er is.Nikkie en ViolaSucces.

Geplaatst

Ja dat liedje heb ik ook steeds in mijn hoofd als ik die nickname zie.

Het gaat goed met mij hoor. Heb wel al vroege kwalen, vocht vasthouden met name en helaas medicijnen voor hoge bloeddruk maar verder voel ik me goed. De gyn zei wel dat mijn lichaam er kennelijk nu meer moeite mee heeft om zwanger te zijn dan 8 jaar geleden. Tja. 42 en een tweeling... ik had gehoopt er weer fluitend doorheen te gaan maar dat is niet erg realistisch natuurlijk. Ik heb een behoorlijke buik, probeer me nog in gewone broeken te proppen met de knoop open maar eigenlijk gaat dat niet meer. Helaas zijn de positiebroeken die ik nog bewaard had allemaal winterbroeken dus het is nu even behelpen... Dan maar weer rokje aan, eigenlijk het enige dat lekker zit...

Volgende week dinsdag controle en 20 weken echo, met 19 weken. Voel al wekenlang af en toe plopjes, maar niet genoeg naar mijn zin... Gyn zei vorige week dat de placenta's (gelukkig hebben ze allebei een eigen placenta) weer, net als bij mijn dochter, aan de voorkant liggen dus dan voel je minder. Nou ja, zal vanzelf wel meer worden met 2 in mijn buik. Probeer ook elke middag een tukje te doen, dat heb ik wel nodig, maar verder mag ik niet klagen denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden