Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miranda wat klote voor je! Maar inderdaad: je hebt nog cryo's dus ik zou er zeker nog een keer voor gaan! Hier nog iemand die pas bij de vijfde (verse) poging zwanger werd!

Sterkte...

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mirke rot om te horen dat de poging weer is mislukt, maar geef niet op.

Je hebt toch nog cryo's?

Ik had ook veel cryo's en pas de 6e tp is gelukt.

Ik heb nu nog 7 cryo's over, dus als het meezit vier pogingen...

Geplaatst

@ Mirke Rottig voor je meid, maar hou moed. Het lijkt me vreselijk om die teleurstelling te moeten meemaken , maar je gaat een keer geluk hebben. Ik ken je niet, maar ik duim voor jou en uiteraard ook voor de anderen die de moed hebben iedere keer weer te starten met nieuwe hoop.

Een " beginnertje in het proces"

Geplaatst

@Mirke, weer een teleurstelling. Maar geef de moed niet op. Jullie hebben nog cryo's!

Hier nog steeds geen ongi....ongelofelijk dat nu ik er op zit te wachten het uitblijft...zit inmiddels op 30ste dag na mijn vorige ongi. Meestal zo tussen 25 en 28dg. Wordt er bloednerveus van omdat ik nog steeds niets kan plannen..maar ja geduld hebben..

Geplaatst

He Mirke, wat rottig. Moeilijk om te geloven he dat het nog zal lukken. Zeker vlak na een mislukking. Misschien een overbodige opmerking , maar geef jezelf even de tijd.

Sas, het is toch niet te geloven hoe je geduld op de proef wordt gesteld. Ha,ha, als ik je bericht zo lees zou ik bijna adviseren er een testje tegenaan te gooien.

Geplaatst

@Mirke: wat verdrietig dat ook deze poging mislukt is. Hou je hoop gevestigd op je cryo's! Sterkte!

@Sas67: het zal toch niet spontaan..... toch nog.....maar alles kan, dus tja, misschien idd testen?

Dames, ondanks alle zorgen: probeer van het zonnetje te genieten!

Liefs,

Lot

Geplaatst

Geboren wonders

Sandra (Mamasan) (1966) - 46 jaar - 2x IVF, 1x escape IUI, op 10 november 2010 bevallen van C.aitlyn

Lot69 - 43 jaar - 3 x IVF, op 10 juni 2011 bevallen van een prachtige dochter K.arlijn

Mees - 46 jaar - 1e kindje - 2x IVF, 5x ICSI, november 2011 bevallen van een zoontje

Caroline - 43 jaar - 5x ICSI, op 14 februari 2012 bevallen van Kaat en Bram

Angela (Lala)- 41 jaar - 1ste kindje - 1x ivf - 2x icsi - Matt geboren uit cryo. Op 8 maart 2012

Chablis - 40 jaar (nu 41 jaar) - 1ste kindje - 2x icsi - Kenzy geboren op 27 jan 2011 uit cryo

Rachel-45 jaar Lars geboren 2007 Max geboren 17 juni 2011 uit 12e cryo

In happy verwachting

Eer- 42 jaar - 8 juli uitgerekend 1e kindje

Mineut - 45 jaar - 14 augustus uitgerekend 1e kindje

Mom's to be in de mmm

Babs (Sometimes)- 42 jaar - 2e kindje - start IVF ?

Nikkie - 42 jaar - 1e kindje - 2x IUI, 1x IVF, 2x ICSI, 1x cryo, 29 maart start ICSI 3

Saskia - 44 jaar - 3x ICSI, Nu ECD in Cyprus, april TP

Yanine(Nine) - 40 jaar - 2e kindje - 3x IUI, april start IVF 1

Ellie - 40 jaar - 1e kindje - 4x iui - 2x ivf - vervolg april

Hi meisjes,

Ik lees nog steeds mee hoor maar omdat ik op dit moment weinig te vertellen heb schrijf ik niet actief. Ik ben volgende week halve wege alweer 20 weken en ik voel mij super goed dus wacht rustig af tot ik iets van kwalen zal krijgen.

Nikki super zoals jij je er weer overheen zet, gek genoeg heb ik dat ook altijd gedaan omdat ik diep van binnen voelde dat het uiteindeiljk wel zou lukken ondanks de vele vele mislukte iui, ivf en ecd pogingen.

Lala wat ontzettend fijn om te lezen dat het goed gaat en dat het niertje zoals Peter schreef voor een gedeelte werkt, wat een opluchting!

Sas wat spannend op naar Cyprus en helemaal fijn dat jullie ook het beroep etc. kregen dat geeft toch weer een inzichtpuntje in jullie doneuse, hoe dan ook vind ik het engetjes die vrouwen die dit doen. Heel veel succes en dit rot decapetyl ik werd er niet goed van ik heb 1 x die in mijn bil gehad van 3.75 voor 3 maanden en ik had alleen maar opvliegers etc...om gek van te worden.

Mees zo fijn ook om te lezen hoe erg jij geniet van je mannetje en dat het zo natuurlijk is dat deze knul van jou is ondanks dat hij via ecd is verkregen dat geeft mij ook weer een ontzettend goed gevoel. Wij krijgen een meisje en zijn daar echt super blij mee.

Voor nu het kan echt werken meisjes dus geef de hoop niet op zelfs na vele mislukte pogingen zijn bij ons ook de cryo's aangeslagen.

Liefs,

Mineut

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou eindelijk dan gisteren ongi geworden( cyclus van 30dg had ik...gek dat je lijf zo raar kan doen). Cyprus gebeld, de donor gaat starten. Ik vanaf vandaag aan de Progynova tabletten en nu maar wachten tot dinsdag. Dan doen ze bij de donor een scan en weten ze hoe het stimuleren gaat en horen we wanneer we de tp hebben. We zullen 7 of 8 april daar moeten zijn. Vriendlief zou 10 april naar Rusland moeten vliegen maar heeft dat kunnen uitstellen tot de 11de. Hij kan dus mee naar Cyprus. Jammer voor de dames die zich al wilde opofferen om mee te gaan:-)). Het wordt wel heel erg krap qua tijd,maar ik duim en hoop maar dat de donor precies doet wat ze moet doen op tijd. Ik vind het wel heel spannend worden nu het zo dichtbij komt. Eigenlijk een beetje eng, maar goed we gaan ervoor. Zei gisteren tegen vriendlief nadat ik een pakej tampons had gekocht dat dat het laatste pakje was wat ik de komende 9 maanden ging kopen....

@Minuet, jij bent mijn voorbeeld!! Ik ga je heel snel volgen en meiden dan jullie ook!!

Geplaatst

Spannend Sas!!! Klinkt goed allemaal. Hoop dat vriendlief mee kan gaan.

Mineut, op de helft al!! Mooi zo! Kwaaltjes komen vanzelf wel :-)

Hier alles ok, mannetje gaat elke dag vooruit. Gaat lekker hier.

Xx

Geplaatst

@Sas. Yes, het gaat nu echt allemaal gebeuren nu je ongi is doorgebroken. Reuze spannend allemaal! Laat het allemaal maar op je af komen. En wat fijn dat je vriend mee kan naar de TP. Tip van mijn acupuncturiste: gebruik geen tampons maar maandverband zodat er geen bloedrestjes kunnen achterblijven. Ik gebruik ook 10x liever tampons maar als dit beter schijnt te zijn ... alles voor het goede doel denk ik dan maar ... wie weet heb je wat aan haar tip?

@Lala. Wat goed om wat van je te lezen. En dan ook nog zo'n goed bericht ... dat Matt elke dag een beetje vooruit gaat ... sterke knul zeg.

@Mineut. Al weer halverwege zeg. Wat fijn dat je je zo goed voelt. En wat leuk, een meisje.

@Mirke. Wat een teleurstelling weer. Wel hoop blijven houden hoor. Sterkte.

@Rachel. Hoe is het met jou en Max?

@Sometimes. Jij komende week je longembolie gesprek, toch weer spannend.

@IVFmoeder. Hoe gaat het met je Karin, het is een beetje stilletjes van jouw kant?

@Joske. Is je handtekening aangepast? Heftig hoor en emotioneel zwaar al jouw miskramen (ik zie ze zo confronterend op een rijtje staan) ... Wat wordt jullie volgende stap?

@Ellie71. Jullie binnenkort een gesprek, enig idee met welke behandeling jullie nu verder gaan?

@Nine71. Hoe gaat het met jou? Wanneer gaan jullie verder?

@Mees. Lekker met kleine Mees aan het stuiteren met dit mooie weer?

@Lot69. Goed gezegd: 'ondanks alle zorgen: probeer van het zonnetje te genieten!' ... dat ik zeker gedaan. Die eerste zonnestralen doen me echt heel goed, heeeerlijk! Jij ook genoten van de zon?

@Caroline. Alles goed met de twins? Gaan de nachten al iets beter?

@Essieislief. Hoe gaat het met jouw verwerkingsproces meis? Nog steeds de goede kant op aan het gaan, dus meer ups dan downs.

Volgens mij ben ik niemand vergeten, als dat wel het geval is is het niet bewust hoor ;-)

Hier alles goed. Geestelijk ben ik er weer helemaal klaar voor, zoals eerder gezegd geeft de nieuwe poging mij weer hoop en daardoor ook kracht. Lichamelijk bleek het - volgens de acupuncturiste niet helemaal toppie te gaan, meldde ze mij vorige week. Maar toen heeft ze her en der wat extra geprikt voor extra bloed en energie toevoer en dat heeft geholpen want afgelopen vrijdag bleek dat ik lichamelijk weer helemaal op het goede niveau zat. Dus ik ben helemaal klaar voor de volgende poging! Ik zit weer vol positiviteit! En vol vertrouwen! Zowel lichamelijk als geestelijk!

Geplaatst

mirke

Je hoeft je niet te verontschuldigen, Miranda. We begrijpen dat je je niet teveel ermee bezig wilt houden. En we begrijpen ook dat je erg teleurgesteld bent, en twijfelt. Die onzekerheid maakt het zo moeilijk allemaal. Heeft het allemaal zin? Kon je maar in je buik kijken. Hopelijk wordt het een van de 4 pogingen (het liefst meteen de volgende!).

sas67

Je lichaam zit met je te dollen. Spannend hoor.

Mineut

Wat fijn dat je je super goed voelt. Heerlijk toch?

Als je voorbij de 20 weken bent ga je aftellen :)

Nikkie

Een tijdje geleden vroeg je hoe het met ons huisje ging. Nou, we hadden lekkage in de keuken. Tijdens de verbouwing, maanden (!) geleden, hadden ze in de badkamer een plaat vastgeschroefd aan een waterleiding...

Gaan jullie ook nog een keuken uitzoeken?

Over 4 dagen prikken! Ik hoop zo erg dat het je deze keer gaat lukken. Fijn dat je acupuncturiste je in topvorm heeft gebracht. Lekker in je vel en van geest. Hoevaak zal je deze poging nog naar de acupuncturiste gaan?

De vorige keer was het in een natuurlijke cyclus. Het lijkt mij wel lekker dat je lichaam even geen hormonen heeft gehad.

lala

Goed om te horen dat het goed gaat met Jay!

Geplaatst

Dat wilde ik nou ook net typen: That's the spirit Nikkie!

Antwoord op je vraag: Hoe de behandeling verder gaat weet ik nog niet. De laatste keer is gesproken over iui i.p.v. ivf. Dat zou ik helemaal niet erg vinden.

Geplaatst
Nikkie

Een tijdje geleden vroeg je hoe het met ons huisje ging. Nou, we hadden lekkage in de keuken. Tijdens de verbouwing, maanden (!) geleden, hadden ze in de badkamer een plaat vastgeschroefd aan een waterleiding...

Gaan jullie ook nog een keuken uitzoeken?

Over 4 dagen prikken! Ik hoop zo erg dat het je deze keer gaat lukken. Fijn dat je acupuncturiste je in topvorm heeft gebracht. Lekker in je vel en van geest. Hoevaak zal je deze poging nog naar de acupuncturiste gaan?

De vorige keer was het in een natuurlijke cyclus. Het lijkt mij wel lekker dat je lichaam even geen hormonen heeft gehad.

Wat vervelend van die lekkage, die toestanden die je daar dan weer van hebt. Hebben jullie veel schade? Lekker slim ook van die werklui ... not. Als ik dat bij ons ook zie, soms denken ze echt niet na en lijkt het alsof het het eerste huis is dat ze bouwen ...

De keuken hebben we al uitgezocht, die komen ze begin mei opmeten.

Zoals het er nu uitziet is de oplevering van het huis eind april, dus dat gaat heel erg opschieten ;-)

Die acu-sessies zijn inderdaad erg prettig. Ik ga 1x per week totaan de punctie. Vlak voor de punctie misschien een extra keertje, heb ik de vorige keer ook gedaan, dat bleek toen bevorderlijk voor het aantal eicellen (hoewel dat natuurlijk niet bewezen is). Dan 1 uur voor de TP en direct na de TP en dan laat ze me met rust. Dan moet mijn lichaam het zelf doen, zij prikt mijn lichaam klaar en dan is het aan mij ...

Het is erg prettig om even geen hormonen gehad te hebben (op de Pregnyl na dan). Maar ja ... nu dus weer aan die hormonen ...

Geplaatst

Hey meiskes,

Dank je wel Joske en inderdaad ineens gaat het snel tot ong. 14 weken vond ik het langzaam en toen ging de versnelling erin :)

Nikki heel veel succes met de volgende start en die rot decapetyl, ik ga duimen dat dit keer alles super voor je loopt!

Sas pffff eindelijk dan de start van het nieuwe avontuur, heel spannend en inderdaad die tampons heb je dan niet meer nodig :), hopelijk hou je wat cryo's in de vriezer over dat gaf mij ook rust zeker toen poging 1 ook mis ging was het een heerlijk gevoel om te weten dat er nog eventueel 2 pogingen gedaan konden worden en voor ons was die 2e keer daar raak en hebben wij nog 2 embryo's in de vriezer.

Lala ol geloof je direct dat ik nog klachten kan gaan verwachten.....hoop op zo min mogelijk :) wat super fijn om te horen dat het goed gaat met jullie zoontje!!

Joske jeetje jij mag ook ondertussen wat geluk hebben zeg het zit niet mee bij jou!!

Caroline hoe gaat alles bij jou, zal zeker wel even aanpoten zijn met die 2 kleintjes van jou :)

Ik ben zeker een stoot meisjes vergeten sorry!!!

Hoop dat het goed gaat met jullie en dat er weer wat positieve testen mogen zijn voor pasen....gelukkig is het een goede tijd voor eieren zoeken!!

Liefs,

Mineut

Geplaatst

@ Nikki, mooi dat je kan starten met zo een positieve instelling voor de volgende ronde. Ik geloof ook echt in accupunctuur, dus super dat zij je energie heeft kunnen herstellen.

Ik ben net terug van de arts, geen enkele bezwaar om met de ivf te beginnen, als je ooit longembolie hebt gehad en geen negatieve werking samen met de hormonen. misschien medicijnen na of tijdens de zwangerschap. Nu maar gewoon geduld hebben tot eind april voor de final decision. :)

Ik begin volgende week met de accupunctuur ter voorbereding op de ivf, want ik kan alle hulp gebruiken denk ik.

Geplaatst

@Sometimes. Je longembolie verleden in combi met nu een IVF is dus een "go" ... dat is in ieder geval al goed nieuws! Succes met wachten tot eind april voor de eindbeslissing, spannend hoor!

Goed dat je ook met acu gaat beginnen. Ik geloof er in zoverre in dat het mij in ieder geval een hoop rust geeft. Ik zie dat je in Rotterdam woont, ga je ook in Rotterdam naar acupunctuur?

Geplaatst

Wat geeft ons lichaam toch allemaal voor verwarrende signalen af ... heb sinds een uurtje of twee bij regelmaat last van steekjes, rechts onderin. Dacht dat het mijn eisprong zou zijn maar toen ging ik eens tellen en nu blijkt dat ik die toch al enige dagen achter de rug moet hebben. Als ik op internet zoek en ik vul mijn laatste menstruatiedatum in en mijn cyclusduur, krijg ik de opmerking dat mijn lichaam zich vandaag klaar maakt voor een eventuele innesteling ... hoe bedoel je ik laat me gek maken ?!?! Ergens in een hoekje weggestopt zit dan toch die gedachte ... zou het op de natuurlijke manier gaan lukken ... het zou toch niet, nee dat kan niet, of toch wel ... er groeit dus een heel heel heel klein sprankje hoop hier ...

Geplaatst

Hai nikki,

Ik ben zo blij dat ik medisch gezien geen probleem heb. T hangt nu denk af van wat de artsen vinden of ik in aanmerking kom.

ik ga in rotterdam naar accupunctuur, in hillegersberg. Ga eerst ff kennismakingsgesprek om te zien als we op de dezelfde level zitten.ik begrijp dat je de doorbloeding kan stimuleren van je baarmoeder met accupunctuur. Samen met chinese kruiden die de innesteling zouden bevorderen stel je dan een behandelplan op. Ik ben benieuwd.

Ooh nikki hoop het zo voor je.. Zou toch helemaal geweldig zijn als het nu natuurlijk zou zijn gelukt. Ik duim voor je meid..

Woon jij ook in rdam? Welk ziekenhuis ben jij voor de behandeling?

Geplaatst

@Sometimes. Dan denk ik dat we naar dezelfde acupuncturiste gaan ... heet de jouwe toevallige ook Marianne? Ik voel me op mijn gemak bij haar. Die chinese kruiden werden mij afgeraden door mijn arts omdat niet helemaal duidelijk is wat daar precies in zit (mijn vriend vond het ook geen goed idee en toen hij hoorde dat de arts het niet adviseerde heeft hij het me 'verboden' (haha), hij gelooft helemaal niet in acu) maar wellicht denkt jouw arts of jijzelf daar anders over. Mijn arts gelooft sowieso niet dat acu iets kan doen, het enige wat volgens haar bewezen is, is dat het rust brengt. En dat brengt het mij absoluut. Ach als ik er maar in geloof, toch?

Ik woon niet in Rotterdam. De TP hebben wij altijd in het EMC maar dat is niet het ziekenhuis waar ik normaal onder behandeling ben.

Hopelijk zijn de artsen jou gunstig gestemd en kom je in aanmerking voor IVF ... ik duim met je mee!

Geplaatst

@ nikki, wij hebben het volgens mij over dezelfde persoon.

Ik heb goeie ervaringen met chinese kruiden, maar ik zou inderdaad eerst willen weten wat er in zit in dit geval.

Ik lees ook dat de TP wat meer ontspannen is met accu, is dat ook jouw ervaring? Ik ga dr gewoon stiekum vanuit intussen dat ik gewoon in het IVF programma mag meedoen. De spanning maakt me wel een beetje gek, maar goed :)

Blijkbaar is wachten en wachten een onderdeel van ivf, dus kan maar beter oefenen :)

Geplaatst

@Sometimes. Vlak voor de TP doet ze een acu-sessie voor extra bloedtoevoer naar je baarmoeder en direct na de TP doet ze ook een acu-sessie, dan sluit ze je baarmoeder een soort van af. Daarna laat ze je met rust, dan moet je lichaam het zelf doen. Bij mij schiet ze dan ook nog een naaldje in mijn oor, dat zit op een kalmeringspunt, dit blijft 2 weken zitten en verwijder je zelf. Dit zou je dan moeten helpen om wat minder gespannen de wachtweken door te komen. Bij de laatste ICSI poging heeft mij dat heel erg geholpen, bracht mij super veel rust en ik was erg ontspannen, bij de laatste cryo poging bracht het mij totaal geen rust. Dat de TP meer ontspannen zou zijn door acu merk ik niet zo maar dat komt omdat ik bij een TP al totaal ontspannen ben door mezelf, het doet geen pijn en is eigenlijk gewoon een leuk en speciaal moment. De uren voor de TP zijn erg spannend omdat je dan te horen krijgt of de bevruchting gelukt is maar dan heb je die acu-sessie nog niet gehad dus heb je er ook niets aan.

Bereid je inderdaad maar voor op heel veel wachten ... killing af en toe ... maar ach het hoort er allemaal bij ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden