Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Bitch Als het goed is heb je nu beide emmy's in jouw buik!! Wat goed hoor. Heel veel succes de aankomende twee weken, nu keihard duimen dat het twee plakkertjes zijn.

Geplaatst

Bitch....je emmy's zitten nu al een uurtje in je buik. Lekker gevoel heh!!!!

Esther, wat een score zeg! Laat een ander maar kletsen als jij het rustig aan wilt doen dan moet je dat doen. Ik doe het ook altijd hoor. Alhoewel ik niet te maken heb met een terugplaatsing maar met IUI.

Ik kijk ook altijd uit en wilde sporten doe ik dan niet meer. Ook al weet ik niet eens of ik zwanger ben....de kattebak doet iemand anders. Want stel je voor.....

Hier gaat het langzaam. We hadden gehoopt dat gisteren de IUI was maar helaas. In 5 dagen tijd waren de eitjes niet veel gegroeid. We hopen dat we morgen avond de pregnyl kunnen zetten en dan vrijdag de IUI. Dat wordt een lange cyclus voor me. Maar ach dan zit ik weer voor het eerst op het wachtbankje na mijn miskraam en dat is positief!

Liefs SIL

Geplaatst

Dankjewel allemaal lieverds.

Ik heb dus 2 harstikke goeie emmy;s in me buikje, waren helemaal volgens het boekje.

Mag 3 oktober al testen

Ik schuif dus lekker aan bij jullie:)

Geplaatst

even mezelf erbij tussen gezet

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, TP 2 emmies, 3 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

EDR, 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Geplaatst

Bitch gefeliciteerd en kom maar gezellig op het wachtbankje,en nu maar hopen dat ze blijven zitten succes.

liefs Anja

Geplaatst

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Heb me erzelf maar weer tussen gezet,volgens mij mag ik niet op het wachtbankje plaats nemen ben er iedere keer vanaf.....hoop dat het geen voorbode is.

Geplaatst

Bitch...fijn dat je 2 eskimo's goed ontdooid zijn en dat ze nu lekker hun handjes warmen in je buik.

Wat mag jij al snel testen...waar ligt dat aan?

Heeft t aantal dagen nadat de emmy's de vriezer zijn in gegaan er ook wat mee te maken? Sterkte op t wachtbankje!

Groetjes Manon

Geplaatst

bitch wat super zeg! allebei helemaal oke. Geweldig toch? Wat een stress en spanning dan die paar uurtjes hé! Je bent dus weer helemaal in de race! En nu op naar positieve testen meiden!

Taurus...kan het er misschien aan liggen omdat het een cryo is dat ze zo vroeg mag testen? Je gebruikt dan volgens mij geen pregesteron die de menstruatie uit kan stellen.

Geplaatst

Bitch, wat fijn dat ze allebei goed ontdooit zijn! Pas er maar goed op :yeswink-1:.

Ik heb een vraagje aan de mensen die al eerder een IVF hebben gehad: ik voel me sinds de TP zo verschrikkelijk moe. Ik voel het echt in m'n botten, zeg maar. Ik heb sinds de punctie iedere 3 dagen 2500 IU pregnyl moeten zetten. Ik heb nog 1 dosis over voor donderdag. Zou het daaraan kunnen liggen? Of is het gewoon de vermoeidheid van de spanning die eruit komt?

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Geplaatst

Hoi Esk!

Ik was ook moe na de punctie en terugplaatsing. Het verschil is alleen dat ik maar 1x pregnyl heb moeten spuiten 10.000 IE voor de punctie, daarna alleen progesteron bolletjes in moeten brengen.

Nu heb ik een terugplaatsing gehad in m'n natuurlijke cyclus zonder medicatie en ben ik niet moe. Ws. ligt het dan toch aan de medicatie....

Sterkte en rustig aan!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

btw...ik had gisteravond een veegje roze afscheiding op het toiletpapier. Heb ik eigenlijk niet eerder gehad. Zou dat kunnen komen door de tp? Die ging heel soepel.

Geplaatst

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

Ik heb ons er ook ff bij gezet... was nog in de verkeerde maand bezig :-)

Geplaatst

Hee,

Hoe is het hier met iedereen; Wat is het toch vreselijk spannend allemaal!!!

Esk; Ik me me precies hetzelfde zo moe en ben gewoon mezelf niet. Ik heb alleen voor de punctie ovitrelle gespoten en nu gebruik ik bolletjes.

Edr; Ik sluit me bij Nathalie aan misschien hebben ze wat geraakt.

Sas

Geplaatst

he ladies.

hoe het gaat met mij. Geen enkel idee. donderdag ga ik de 3e ww in. De tijd vliegt toch wel. Weet niet goed of ik al een testje moet doen. Heb wel weer een aantal dezelfde verschijnselen maar ja, is dat omdat ik het zooooooo graag wil of is het echt!? Van ongi geen enkel spoor maar dat zegt niks natuurlijk.

wellicht ben ik weer een van de gelukkigen die niet ongesteld wordt door gebruik bolletjes. We moeten maar afwachten!

en hoe gaat het met de anderen?

Geplaatst

Esther, ik denk ook dat het wel met de tp te maken heeft. Ik had dat de eerste keer ook. Of in het gunstigste geval is er al iets aan het innestelen!

En ik heb er goede hoop in dat dit een groene maand wordt!

Als het goed is, kom ik ook nog in oktober op het bankje...

Verder iedereen ontzettend veel succes, ik leef en lees met jullie mee!

Geplaatst

he esther,

geen zorgen, kan nog wat bloedverlies zijn de punctie!!!

we bljven duimen

@ schapenwolkje

wat balen zeg! hoop dat je snel mag beginnen met jullie 2e isci en dan met een goed resultaat

Geplaatst

Sen1972, TP 2 emmies, 1 okt testen

heb hem ff aangepast, had me vergist.. mag 1 okt. al testen i.p.v. 3 okt.

't wordt nog gezellig druk op het bankje :thumbup:

Geplaatst

Sen1972, TP 2 emmies, 1 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

Ik heb vandaag een tp gehad van 2 mooie embryo's van 4 en 5 cellen. Ze hadden allebei kwaliteit 2 en dat is goed. De 4-cellige had kwaliteit 2 met een sterretje en dat betekent dat ie tegen kwaliteit 1 aan zat. Het wordt weer superspannend allemaal. Er wordt er misschien nog 1 ingevroren, maar dat horen we nog. We hebben ze allemaal gezien, wat een fascinerend moment is dat toch. De duimen gaan weer draaien en de kaarsjes worden weer gebrand voor mezelf en alle andere meiden op het wachtbankje.

Liefs,

Yvonne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden