Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR, 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wolkje super 3 emmy's! SPannende dag morgen voor jullie!

Natasje...wat fijn dat het goed is ontdooit! Ook voor jullie een spannende tijd.

We hebben t.n.t. een druk wachtbankje september geloof ik, of niet?

Hier gaat alles oke! Gisteren verder een leuke dag gehad. Vandaag lekker samen weekend gevierd. Ik moet wel zeggen dat ik mijn wijntje een beetje mis hoor! Ik laat het met liefde staan maar ik ben echt wel een genieter van een goed glas wijn!

Morgen ook een drukke dag en dan zullen de zenuwen wel een beetje beginnen. Ik merk dat ik steeds minder last heb van de punctie en op het moment dat dat minder word ga ik meer luisteren naar de dingen die ik voel. Stom, had ik me niet voorgenomen!

Veel mensen leven met ons mee. Ergens natuurlijk hardstikke fijn maar ik merk juist dat ik het hele gebeuren in een kamertje heb geparkeerd en de deur op slot heb gedaan. Ik wil nu even niks voelen of stress hebben of in de zenuwen zitten. Ik heb zo geen zin om continu die zenuwen door mijn lijf heen te voelen gieren. Ik probeer zo min mogelijk aan vrijdag te denken. Ik durf het gewoon niet! Het komt wel dicht bij hoor!

Hoe is het met de rest van de dames op het wachtbankje? Alles nog rustig? En de zenuwen?

Toi toi toi meiden! we gaan er een supermaand van maken!

liefs esther

Geplaatst

hoi allermaal

ik ben net lid geworden graag tips over de site

vrijdag 11 september was er de puntie en dinsdag 15 september de terugplaatsing van 2.

1-10-09 mag ik testen en kan haast niet wachten pfpfpfpfp

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Goedemorgen Allemaal,

Heb mezelf ook even op het wachtbankje gezet.

Mijn eerste week is al bijna om.

De tweede week vind ik persoonlijk het zwaarst.

Allemaal succes met wachten en hoop op heel veel postieve tests.

Groetjes Agnes

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet je staat er tussen hoor, heel veel succes.

Agnes ik heb jou tussen de andere dames met als testdag 5 okt. gezet.

Geplaatst

Hoi Dani,

Ik zou me graag ook op het wachtbankje erbij zetten. Ik ben nog niet zo heel actief op deze site, maar lees met regelmaat alle verhalen.

Ik heb 26 sept. TP gehad van 1 emmie testdag 10 oktober. 2e ICSI

Zou je mij er tussen willen zetten, weet niet hoe het moet namelijk.

Groetjes Martje25

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Martje25, 2de icsi, 26 sept TP, 10 okt testen

Hoi Martje,

Ik heb je erbij gezet!

x

Geplaatst

We hebben al een paar dagen niks van Hellen gehoord! Ik ben benieuwd hoe het met haar is!

Agnes, martje en janet...welkom op het wachtbankje!

Geplaatst

he ladies,

vanuit ierland even een bericht!!

ik leef nog, hahaha.

geen nieuws, geen ongi, geen klachten. Verwacht er donderdag nog steeds niks van.

nog even en dan weten we het. ben zooooooooo relax.

gaan nu naar huis van een geweldige ierse bruiloft.

meiden, ik denk aan jullie en hang in there!!!

Geplaatst

Hoi meiden hoe gaat het hier?

Iedereen hopelijk nog lekker rustig?

Ik ben sinds een paar dagen flink misselijk en sochtends overgeven, goed teken dus hoop ik maar, nog maar een paar daagjes en dan mogen we testen.

Geplaatst

Jeetje wat een druk bankje deze maand! Het begint voor een aantal meiden al flink spannend te worden. Ik duim voor jullie, heeeeeel veel succes, laat je niet gek maken.

Liefs,

Henne

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Martje25, 2de icsi, 26 sept TP, 10 okt testen

mama27 (Marjon), 2e IVF, 27 sept punctie, 30 sept TP, 13 okt testen

Heb mezelf er alvast bij gezet ook al moet ik de TP nog krijgen ;-)

Geplaatst

Zo we zijn op de helft en ik zit op een innestelingsbloeding te wachten...aangezien ik die ook heb gehad bij mijn 1e zwangerschap en de eerdere 3 cryo pogingen geen, heb ik het idee dat het er toch bij moet horen (stom he).

Voel me verder erg leeg...maar dat heeft eerder met het bericht te maken van een vriendin van me. Zij heeft na 19 weken zwangerschap haar kindje verloren. Ik heb haar via internet ontmoet zo'n 5 jaar geleden. Zij had al 1 dochter en heeft in die tijd dat ik haar ken nog 2 meiden gekregen en was zwanger van de 4e meid.

Op zo'n moment word je met beide benen weer op de grond gezet, want zodra je zwanger bent weet je dat je nog een miskraam kan krijgen, maar na die 12 weken verwacht je het eigenlijk niet meer. Ben diep geraakt en het blijft door mijn hoofd spoken. Sorry maar moest het even kwijt.

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een spanning allemaal! En wat lijkt het een drukke wachtmaand! Tot nu toe lijkt het nog allemaal goed te gaan, toch? Wat zou het fantastisch zijn als deze maand nou eens extreem groen zou uitpakken :-)

Ik moet over een uurtje ofzo mijn prik pregnyl zetten en heb de cryo tp op zaterdag 3 oktober (mits de ontdooiing goed uitpakt). Dan kom ik jullie ook weer vergezellen!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hellen wat spannend gaat het worden voor je zeg! Als ik het al met al goed begrijp dan ben je toch al flink over tijd?

Ennuhh.....bruiloft in Ierland...mwah, kan slechter! Geniet ervan.

Bitch...ben je echt belabberd? Is het alleen s'ochtends of ook de rest van de dag? Wanneer moet je ongesteld worden? Je hebt geen buikgriep ofzo??? Wat spannend........Ik hoop het zo voor je!

Voel je verder ook iets?

Geplaatst

Nienke...Spannend, nog een paar dagen! Het is idd een grote wachtbank deze maand. Gezellig hoor! Voor jou nog een paar daagjes, dan kun je erbij ploffen!

Ilse...op welke dag is die innestelingsbloeding geweest de vorige keer? Je mag tegelijk met mij testen hé! Ik ga eerder testen hoor! Ik denk vrijdag of zaterdag. Wacht jij tot de 5e? Wat heftig van die vriendin van je! Ik heb het vorig jaar heel dichtbij meegemaakt met mijn zusje. Zij is haar derde kindje met 20 weken verloren. Ze was al heel beroerd vanaf het begin van haar zwangerschap en uiteindelijk is het dus misgegaan.Achteraf bleek dat ze de staphylococcen bacterie bij zich draagt. De ene keer is deze rustig, de andere keer actief. Bij haar 1e 2 kinderen was deze blijkbaar rustig. Ze heeft daarna een zoontje gekregen en is goed onder controle gebleven of de bacterie actief zou worden. Maar in elk geval...het is hell zo'n periode! Ik ben erbij geweest toen het misging. Zoiets hopen we nooit meer mee te maken. Het bepaalt je enorm bij het feit dat het allemaal anders kan gaan. Hiervoor zijn er bij mijn broers en zussen 17 gezonde kinderen geboren. Sterkte meis!

Ik ga helemaal twijfelen zeg...opzich hoef je toch niet perse nu al iets tevoelen of misselijk te zijn ofzo? Mijn zussen geven aan dat ze voordat ze ongesteld moeten worden nog niks voelen. Ik voelde de vorige twee keer van alles en liet me daar enorm door misleiden. Ik dacht dat ik de innesteling voelde, had vreemde steekjes in mijn buik, maar na de 2e icsi ben ik daar eens op gaan letten en in een normale cyclus voel ik dat ook! Ik had gerommel in mijn buik.

Nu voel ik niks, ,helemaal niks. Is dat nou een goed of een slecht teken? Bah...wat kunnen we onszelf toch gek maken op deze manier. Hebben jullie daar ook last van? Ik moet wel zeggen dat ik minder gespannen ben t.n.t. dan de vorige keren. Mijn mannetje daarintegen is zoooo zenuwachtig en gespannen. Sneu! Uiteindelijk kunnen we met z'n allen niks anders doen dan wachten, wachten, wachten en nog eens wachten. Maar wat zou het idd gaaf zijn als deze maand eens zo enorm groen zou worden! Ik wilde dat ik gewoon kon slapen tot zaterdag...soort winterslaap ofzo!:36_2_63:

groetjes esther

Geplaatst

Hey Esther, jee heftig zeg. Je denkt altijd dat het een ander overkomt, maar als je het zo dichtbij meemaakt...

Ik voelde tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal niets, alleen die bruine afscheiding 1 keer, heel klein beetje en dat was precies 1 week later op zondag. Ik heb toen ook op zondag de tp gehad en dus een week later die innesteling. Toen was het een verse tp (IVF) en nu dus cryo's van die poging toendertijd.

En nu voel ik steeds steken in mijn liezen, alsof de boel al aan het oprekken is, dus ik vrees ervoor.

Heb 2 testen thuis liggen en de maandag gaan we naar de Efteling, dus ik denk dat ik toch zondag ga testen.

Geplaatst

Helaas vanacht/ vanmorgen ongesteld geworden:crybaby2::crybaby2:straks naar het z-h bellen hoe en wat pfpfpfp wat balen wij ervan

Geplaatst

Oh Esther ik doe mee met je winterslaap, ik wil dan tot vrijdag haha.

Ja echt misselijk hier bhlee, kom net weer van de pot af.

Gisteren even bij mijn ouders geweest die waren spruiten aan het maken en hop weer naar de wc. Het is echt in de ochtend dat ik echt misselijk op sta, na de wc moet rennen en nog net op tijd ben, na wat eten gaat het dan wel weer. Ik herken dit wel van mijn vorige zwangerschappen. ook bij de eerste icsi had ik dit, volgde helaas in een miskraam. Ik heb dus hele goede hoop dat het raak is. Bijna testen.... kon je de dagen maar vooruit kijken he.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden