Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oooo Anja en Esther, ik hoop zo dat het toch goed afloopt. Iedere keer is toch weer anders, probeer nog even de positieve gedachten vast te houden. Ik steek nog een extra kaarsje op, dat ga ik NU doen.... zo die brand!!!

Ik heb morgen de punctie dus dat wordt weer spannend, uiteindelijk zijn er 5 eitjes gevonden waar ze wat mee kunnen! Als alles goed verloopt heb ik vrijdag de tp.

Meiden kop op, laat het een groen bankje worden PLEASE!!!!!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marion,

Heel veel succes met de punctie morgen! Je verwacht een resultaat van ongeveer 5, is dat vergelijkbaar met je eerdere opbrengsten??

Pieneke

Geplaatst

Esther, wat verdrietig allemaal... Je zult het zelf het beste weten/voelen natuurlijk, maar ik blijf enorm voor je hopen dat je lichaam je dit keer in de maling neemt en dat het toch positief afloopt.

@Krisje: Ik mocht bij mijn verse IVF poging ook bloedprikken op dag 13 en 15. Weet jij al meer over waarom jij pas later mag?

@Marion: Heel veel succes bij de punctie!

Zaterdag plof ik weer zij jullie op de bank. Ik hoop van een of twee prachtige cryo's...

Lfs,

Nienke

Geplaatst

meiden wat een vervelende berichten alweer!!!

en het is zoooooooooooo vreselijk spannend voor ons allemaal!!!

Meiden, hang in there.............

ik denk aan jullie allen

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR, 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Geplaatst

Hee,

Edr ik voel me ongie meestal een paar dagen van tevoren aan komen dan zijn mijn (.)(.) behoorlijk gespannen. Ik hoop dat je voorgevoel niet klopt.

Sas

Geplaatst

ik zit ook al te stressen hiero en denk vanalles te voelen en heb ook hoofdpijn. Dat heb ik meestal als de menstruatie doorkomt maar kan ook door het rare drukkende weer komen. Ik hoop het laatste....

Geplaatst

Hoi Pieneke, 1e poging hadden we er 12, toen deden we helft IVF helft ICSI.

IVF had toen niets gedaan, van de ICSI hadden we er toen 4 bevrucht, 2 terug geplaatst en 2 cryo's die het allebei hadden overleefd. Helaas is deze poging geheel mislukt.

Poging 2 hadden we er 8, 4 bevrucht, 2 terug geplaatst en 1 cryo die niet goed ontdooide.

Nu dus poging 3, verwachten er 5....... Op hoop vn zegen!!!

Ahhh, ik loop ook al met hoofdpijn, mmm kan ook idd van het weer komen....

Geplaatst

Ff een vraagje. Heb bij mijn 3 ivf's tussentijds helemaal geen bloed oid gezien. Nu op dag 2 na de tp van een niet meer te tellen-cellig embryo (dag tp niet meegerekend) had ik bij het afvegen een ietsiepietsie bloedspattertje. Wat denken jullie, kan dit een voorteken zijn van de innesteling of heeft het nog te maken met de tp?

Good luck girls.

Liefs

Natas

Geplaatst

Hallo Marion,

Tjeetje zeg, jullie hebben ook veel tegenslag gekend. Hoe ga jij daar mee om? Ik merk zelf dat ik poging 1 t/m 3 redelijk eenvoudig doorstaan heb, maar nadat poging 4 en 5 misgingen, ik nu toch een soort van basis "zwaar"gevoel heb.

Marion, dat ze alle vijf maar heel geschikt mogen blijken en het geluk jullie kant op mag vallen! Succes morgen meid

X Pieneke

Geplaatst

Natas,

Bij mij tweede poging (cryo) had ik ook een blastocyst, net als jij nu! Een blastocyst nestelt zich 1 a 2 dagen na de TP in. Ik heb deze 2de poging toen ook wat bloed gehad op dag 2 en bleek toen zwanger! Je kunt trouwens met een blastocyst ook al eerder testen, ik testte 7 dagen na de TP al positief. Ik vind het heel positief klinken.

X Pieneke

Geplaatst

Janet, erg jammer voor je. Heel veel sterkte. Hou je taai.

Joy, jij ook heel veel sterkte.

Nou ik duim voor alle anderen die nog moeten testen, wat ongelooflijk spannend allemaal. :thumbup:

Ik had vandaag mijn 3e FM en alles zag er weer goed uit. Ik heb a.s. donderdag 08:30 de punctie.:nerves: Ik ben alleen bang voor pijn. Als alles goed verloopt heb ik waarschijnlijk zondag de tp.

Groetjes Cin.

Geplaatst

natas ik heb geen ervaring met bloed ofzo tijdens de wachtweken (ja, deze keer ook een dag ofzo na de tp maar dat wijt ik echt aan de tp). Pieneke's verhaal klinkt goed! Spannend zeg. ZOu wat zijn als het raak zou zijn!

sen...dus jij voelt ook van alles? Ben jij bang dat het niet goed is?

Geplaatst

ik heb hoofdpijn en beetje zwaar gevoel in mn onderrug maar dat laatste had ik de afgelopen tijd wel vaker. Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken, ik wil niet negatief zijn maar ik word er zo onzeker van :(

Geplaatst

Tsja, hoe ga je ermee om...als het duidelijk is, dus echt ongesteld dan flink samen uithuilen, fles wijn open trekken, 3 x met je kop schudden en weer door.

Nu moet ik wel zeggen dat het deze keer toch anders is, het is nu alles of niets dus ben wel al bloednerveus. Ik heb barstende hoofdpijn dus ga maar zo naar bed en dan morgen hopelijk fris weer op op weg naar de punctie.

Geplaatst

inderdaad Marion, dat is de beste manier om met tegenslag om te gaan. Dat probeer ik ook altijd in het leven, heb al aardig wat zware tegenslagen gehad in het leven en aan de ene kant bouw je wel een dikke huid op maar aan de andere kant denk je wanneer zit het mij nou eens een keer mee en dan heb je soms echt momenten dat je jezelf zielig vind. Nou das wel het laatste wat ik wil, zelfmedelijden.. daar heb je helemaal geen drol aan. Maar jij barst dus ook al van de koppijn, zou het toch het weer zijn? en de stress.. naja time will tell

Geplaatst

Veel sterkte aan de meiden waarbij het niet is gelukt.

Voor de meiden die nog zitten is de spanning niet meer te houden volgens mij. We moeten wel blijven volhouden hoor, ik zelf ben ook heel negatief gaan denken want ik heb al ongipijnen vanaf dag 2 na TP en zie het ook somber in. Ik had dat ook bij mijn cryopogingen en daar ging het ook mis. Bij mijn verse pogingen heb ik het nooit gehad dus ik blijf wel ergens een tikkie hoop houden.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

pffff......het is gewoon bij iedereen hetzelfde verhaal geloof ik hé! Behalve bij Bitch...bij haar lijkt het er goed uit te zien, verder alleen maar spanning, spanning, spanning en nog eens spanning.

Ik heb vanavond veel telefoon gehad van vrienden die vragen hoe het is. Veel gehuild vanavond. Straks komt mijn mannetje thuis. Heerlijk.

Er zijn mensen die zeggen dat ik veelste voorbarig ben met het gevoel dat het verkeerd is. Toch voelt het zo. Raar is dat hé dat het zo duidelijk is voor me! Nu durf ik ook echt niet meer te hopen.

Ik zie echt op tegen dit weekend. We zouden naar londen maar hebben dat gecanceld toen bleek dat we zouden moeten testen dit weekend. Mijn man is wel van donderdag t.m maandag vrij. Vrijdagmorgen gaan we testen. Testen we dan negatief dan gaan we er toch op uit. Ik ben al op zoek geweest naar een leuk hotelletje, ergens in limburg of belgië ofzo. Ik zie het dan echt niet zitten om het hele weekend samen thuis te zijn en telefoon te krijgen.

Zien jullie niet enorm op tegen de periode na de derde icsi? Het samen een plek gaan geven dat kinderen krijgen niet voor je weggelegd is? Wat lijkt me dat zwaar om daarmee klaar te moeten komen.

Wat gaat het druk worden met testen dit weekend hé! Meiden laten we elkaar nog even stevig vast houden! Ik hoop zo dat september een goeie maand gaat worden!

Geplaatst

Hallo allemaal! Ik ben net nieuw op dit forum. Ik kom net uit een ICSI-behandeling en mag op 1 oktober testen. Maar ik vermoed dat het niet raak is. Eerste dagen was ik misselijk, maar nu niet meer, zal wel geen goed teken zijn. Omdat ik al twee keer zwanger ben geweest, weet ik wel zo'n beetje hoe mijn lichaam reageert op een innestelend embryo. Manlief is een avondje weg en nu kom ik op dit forum. Fijn al die lotgenoten! Voor iedereen die op het wachtbankje zit: heel veel succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden