Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Esther

Het gaat idd weer redelijk met mij na een week van pijn en koorts.

De heftige buikpijn is weg alleen heb ik nu zo'n drukkend gevoel in de onderbuik pffff word helemaal gek ook van die ongi krampen.Dus bij mij is het broekloeren begonnen hahaha ,hebben jullie dat ook?De eerste x was ik 8 dagen na tp al een beetje gaan vloeien en dag 9 was het over,dus vandaag en morgen is spannend voor mij gevoel.

Nog een week wachten kunnen jullie het nog vol houden hier????

Wanneer gaan jullie testen???

Liefs Anja

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Meiden,

Esther ik doe ook mee met je winterslaap. Maar dan een paar dagen langer. Wat eenheftig verhaal zeg. Je denkt altijd dat overkomt mijn omgeving niet. Je hoort het altijd van andere maar als het dan gebeurd wordt je gelijk met je neus op de feiten gedrukt. Hoe moeilijk dat ook is.....

Ilse, jij hebt ook al zo´n heftig verhaal. Oepssss... Ik wacht nooit op innestelbloed. Het is niet altijd vanzelf sprekend dat je dat krijgt. Stel je voor....je hebt geen innestelbloed gezien, ben je gelijk teleurgesteld maar misschien toch zwanger. Bij mijn zwangerschap heb ik geen innestelbloed gezien. Je weet het toch maar nooit.

Bitch, konden we inderdaad maar de tijd vooruit kijken. Wel lastig dat je misselijk bent maar misschien wel een goed teken. Ik heb bij mijn zwangerschap helemaal nergens last van gehad. Ook niet toen ik een positive test had. Ik voelde alleen soms wat steekjes in mijn borsten maar dat was het dan ook wel.

Ow ik hoop het zo voor je!

En voor alle andere meiden natuurlijk ook.

Want wat is er nou mooier dan een groen overheersend wachtbankje?

Janet, wat een kl*te bericht! Waarom nu al....

Wanneer mocht je eigenlijk testen? Veel sterkte!

Hier is alles rustig. Ben het weekend lekker doorgekomen en niet echt bezig geweest met de wachtweken die komen gaan.

Wel een beetje last van mijn borsten maar dat kan ook van de pregnyl komen....

We wachten af!

nou meiden tot laterzzzz

SIL

Geplaatst

Dag dames,

Hier al een beetje aan het idee gewend dat ik gewoon dingen kan doen zonder dat ik bang ben dat 'het' eruit valt, vanochtend lekker een beetje gepoetst, niet te veel, maar het is weer toonbaar.

Vanaf wanneer zou je zwangerschapsverschijnselen kunnen gaan voelen?

En wanneer is het eitje helemaal ingenesteld? Allemaal vragen maar het is dan ook mijn eerste keer!

Ik moet nog vandaag nog precies 2 weken wachten, dan zit er precies 18 dagen tussen de tp en de test. Ik had er eigenlijk op gehoopt dat ik 9 oktober mocht testen (precies 2 weken na de tp) want dat is de geboorte en sterfdag van mijn vader, had ik wel bijzonder gevonden.

Was ook een klein beetje teleurgesteld toen ik het afsprakenkaartje zag voor de test op 12 oktober...ach ja het is niet anders!

En Sil, ik heb ook enorme last van mijn borsten maar bij mij komt dat volgens mij van de Gonal-F, had het namelijk al voor de tp, ik kan er gewoon niet op liggen, zo'n last heb ik ervan!

Succes en voor de dames waarvan de test al dichterbij komt...houden jullie het allemaal nog een beetje uit !?

Liefs x

Geplaatst

Ik geloof dat het normaal altijd 2 weken na de tp is, althans dat hoorde ik hier van iedereen, misschien heeft 'mijn' ziekenhuis daar een andere regel voor. Misschien ga ik toch stiekem op 9 oktober testen!

x

Geplaatst

Hey dames, hoe gaat het hier???

Janet, wat balen meissie! Sterkte...

Krisje, wat laat dat jij kunt testen???!!

Ik kon een thuistest doen, 12 dagen na de TP....

Echt verschijnselen heb ik niet gehad, ik had meer de ongi verschijnselen, last van mijn onderrug & ongi krampen...

Groetjes van Daan

Geplaatst

Hi dames,

Ik hoop morgen weer bij jullie aan te sluiten. Ik word morgen rond 09.30 uur gebeld of mijn cryo's het ontdooien overleefd hebben. Spannend..!!

Geplaatst

Wat rot, Janet! Sterkte!

Ik wil ook wel meedoen met die winterslaap. Ik ben met geen meter vooruit te branden vandaag en heb zo géén zin in m'n werk... ik wilde dat ik al kon testen, dan wist ik tenminste waar ik aan toe was en kon ik daar weer verder mee. Maar ja, ik heb pas afgelopen donderdag m'n pregnyl gezet, dus een test zal niets zeggen (en het is ook wel erg vroeg nog). Ik mag 16 dagen na de TP testen, ik neem aan dat dit te maken heeft met de pregnyl... ik hoop dat ik het zo lang volhou... aan de andere kant: als ik het zo lang volhou zonder ongesteld te worden dan krijg ik ook goede hoop op de afloop, ik ben meestal tussen de 12 en 14 dagen na ovulatie ongesteld...

Ik voel me eigenlijk helemaal niet anders dan anders en ik weet niet of dit een goed of slecht teken is :shocking:. Ik haat wachten...

Geplaatst

hé janet...wat balen meid! Sterkte hoor!

Hier toch een belabberde nacht gehad joh! Overdag gaat het heel goed. Het vliegt wel regelmatig door mijn hoofd heen hoor en dan gieren de zenuwen door mijn lijf maar over het algemeen valt het me mee met de zenuwen. S'nachts daarentegen is een drama. Ik droom de hele nacht over zwangerschapstesten enzo! Vreselijk.

Ik ga vrijdag testen. Dan is het twee weken na de punctie en dan word ik normaal ongesteld.

oh bitch...ik hoop het zo voor jullie! Wat zou dan fijn zijn zeg! En voor de andere meiden natuurlijk ook, en voor mezelf ook wel een beetje veel!

Anja...begrijp ik goed dat je het gevoel hebt dat het mis is?

Ik ga zo naar de tandarts! Brrrrr.....

liefs esther

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben ook begonnen aan de voorbereidingen voor de TP van een cryo.

Die zal ongeveer 19 okt plaatsvinden.

Ik zag de vraag van krisje over wanneer de innesteling ongeveer is, ik heb er nog een site van gevonden mss wel leuk om te kijken.

Wanneer gaat het eitje innestelen? | Zwanger worden met de Diethild-Methode

Iedereen heel veel succes en hoop op veel zwangeren..

Groetjes suus

Geplaatst

Anja, fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Ik herken het broekloeren ook heel erg. Ik kreeg net van die rottige krampen en ik durfde haast niet naar het toilet... Gelukkig niets, maar je weet het niet. De ene keer ben ik heel positief, de andere keer dus helemaal niet.

Ik ben bang dat het nog een lange, lange rottige week gaat worden...

Geplaatst

Idd Esk je weet het soms niet ik ga ook steeds naar het toilet pfff en je wilt het niet maar toch ga je.Ik heb echt een druk in mijn onderbuik weet niet als dat wel een goed teken is...En ik weet wel zeker dat dit een heeeeeeeeeeeeeeeelllllllllleeeeeeeeeee lange week word.De vorige x begon ik vanaf dag 8 licht te vloeien maar die dag erna weer ff niets en toen was het los hoor....Dus ik vind het vanaf vandaag ook zo spannend maar dat zullen er meerdere van jullie hebben.Nou we moeten het beste er maar van hopen we zullen moeten wachten helaas.

Succes met het wachten.

Gr Anja

Geplaatst

Janet, volgens mij is de kans op een zwangerschap bij mij nu ook verkeken ;net wat ongesteld geworden. Jammer want er is een grote wens! Maar met 2 kinderen en nog 4 cryo's kan ik het wel hebben. (geloof ik...) Joy

Geplaatst

Hee meiden,

Ik heb sinds vanmiddag ook een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Voor mijn gevoel een slecht teken. VOlgens mij had ik dit de vorige twee keer ook. Ik ben niet eerder gaan vloeien ofzo maar ik ging wel een week na de tp van alles voelen en nu doe ik dat ook.

ik vind dit zo'n moeilijke tijd. Die onzekerheid! Tegelijkertijd wil ik geen zekerheid hebben want dan is het over en uit.

joy weet je zeker dat je ongesteld aan het worden bent? Zet het door?

liefs esther

Geplaatst

Hee,

Janet; Sterkte

Joy Dat meen je niet, zet het ook echt door.

Meiden erg he die onzekerheid, ik voel me goed niks bijzonders op te merken.

Sas

Geplaatst

Esther ik heb dat ook dat zware gevoel in de onderbuik sinds zaterdag al en nu vanaf vanmiddag 3 uur kreeg ik hoofdpijn .PFFFFF wat een onzekerheid ik denk ook dat het deze x weer niet goed is en dat het hierbij over is voor een kindje van ons samen.Hebben andere meiden ook last van deze kwaaltjes?en waren jullie wel/niet zwanger.De vorige x was ik op dag 8 gaan vloeien maar iedere x zal wel anders zijn.Nou toch heel veel sterkte en succes gewenst van deze kant.

Liefs Anja

Geplaatst
Hallo dames,

Ik ben ook begonnen aan de voorbereidingen voor de TP van een cryo.

Die zal ongeveer 19 okt plaatsvinden.

Ik zag de vraag van krisje over wanneer de innesteling ongeveer is, ik heb er nog een site van gevonden mss wel leuk om te kijken.

Wanneer gaat het eitje innestelen? | Zwanger worden met de Diethild-Methode

Iedereen heel veel succes en hoop op veel zwangeren..

Groetjes suus

Hee Suus,

Wat een leuke tip, als die berekening klopt zijn mijn emmies zich vanaf gisteren aan het innestelen !

Bedankt voor de verwijzing van de site, erg leuk om even te bereken.

@Janet, sorry dat ik niet in eerdere reacties iets heb gezegd, maar heb er eerlijk gezegd overheen gelezen, ik wil je heel veel sterkte toewensen!

@Joy, is het al doorgezet, heel veel sterkte iig !

@EDR, dat dromen herken ik, dan ben je s'nachts toch alles aan het verwerken waar je overdag onbewust mee bezig bent.

En ik hoop dat dat zware gevoel in je onderbuik niks ernstigs betekend.

@Anja, ik heb nog geen ervaring met evt. kwaaltjes, kan je dus ook niet helpen, ik wil je wel veel sterkte wensen.

Hier nog alles goed, nergens last van, maar zou ook wel erg vroeg zijn na 4 dagen!

Liefs x

Geplaatst

Ik heb net teruggelezen bij de vorige wachtbankjes waar ik op gezeten heb hoe ik me toen voeldw en wanneer de eerste "klachten" kwamen. Dit komt eigenlijk op 1 dag na overeen met hoe ik me nu voel. Ik zit nu op dag 8 na de tp en de vorige keer begon ik op dag 9 na de tp met datzelfde gevoel in mijn onderbuik. Ik moet zeggen dat ik de moed wel verloren heb. Ik herken dit gevoel zo van de vorige twee keer, het is precies hetzelde. Ik heb net een poos zitten huilen aan de telefoon met mijn mannetje. Hij komt vanavond laat pas thuis. Ik ben zo verdrietig. Misschien zullen jullie denken dat ik te vroeg 'schreeuw' maar ik herken het gevoel gewoon.

liefs esther

Geplaatst

EDR,

Jij kent je lijf natuurlijk het best, maar ik hoop dat blijkt dat je je lijf minder goed kent dan je dacht! Succes de komende dagen, jij trouwens ook Anja...

X Pienek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden