Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober


Schapenwolkje

Aanbevolen Berichten

Update:

 

De situatie is nog steeds onveranderd! Ik blijf last houden van bruinige afscheiding: soms is het een paar uurtjes weg en dan komt het weer, het is niet veel, en varieert van lichtbruin (wd 3 en 4), naar donkerbruin (wd 5 en wd 6) en nu op wd 7 weer licht van kleur. Dit is geen menstruatie dat weet ik zeker, heb ook nog geen last van mijn darmen. Ik heb absoluut nog hoop zolang mijn darmen niet opspelen. Ik ben er redelijk rustig onder, ook al weet ik vanuit mijn vorige TP's dat dit patroon niet gunstig heeft uitgepakt.

 

 

 

Succes iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Irrie,

 

 

 

Goed van je dat het lukt om te stoppen met roken! Zelf ben ik 3,5 jaar terug gestopt met roken omdat ik een trombosebeen kreeg.

 

Soms is het even moeilijk maar ik ben zo blij dat ik van die stinkstokken af ben! En ik rookte veel!

 

 

 

Dus even een compliment voor je want ik weet hoe moeilijk het is.

 

 

 

Liefs,

 

Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jat en meiske 74,

 

 

 

Die hoofdpijn komt me bekend voor ja, heb dat ook al 2 dagen.

 

Die verrekte buikpijn blijft nu aanhouden, net als dat ik ongesteld moet worden!

 

 

 

Dat rustig je wachtweken doorkomen lijkt me al meerwaarde genoeg hebben meiske 74! Ik ga er toch ook maar eens over nadenken!!

 

 

 

Meiden zet hem op!

 

 

 

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vanessa,

 

 

 

Ja ik vind het behoorlijk zwaar, vooral als ik het ff moeilijk heb. Maar het is voor een goed doel!!

 

 

 

Verder lees ik net hoofdpijn, daar heb ik zelf ook altijd veel last van, denken/piekeren en slecht slapen en heel erg moe zijn is bij mij ook aan de orde. Erg vermoeiend en enorm wisselende stemmingen...

 

 

 

Het is behoorlijk heftig gewoon, en je moet er heel wat voor overhebben.,.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jat,

 

 

 

Je zit nu op wachtdag 10 toch? Ik test zelf altijd heel vroeg, maar als je dat niet wil, dan kun je echt wel op wd 14 testen meid! Jij hebt geen pregnyl gehad, dus vals positief kun je niet testen... Succes met de laatste paar spannende dagen

 

 

 

Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nathalie => jij ook dus last van hoofdpijn? en dus meer meiden?

 

 

 

pieneke => houd moed meid! Gelukkig heb je nog geen last van je darmen. We duimen samen verder... zet hem op!

 

 

 

ik heb net dus effe terug gekeken naar het wachtlijstje en ik dacht dat ik aan de hand van wat hier iedereen aan houdt, komende woensdag al mag testen. maar als ik nog eens goed kijk, is het toch wat dagen later.... Waarom zit er een verschil tussen cryo en verse tp? In het ziekenhuis zeiden ze nog dat ik dezelfde 'behandeling' krijg als voor een cryo tp, dit komt omdat wij eiceldonatie hebben gedaan. Wanneer zal ik testen. Ik durf niet goed. Ik denk dat ik toch woensdag ga testen.....

 

 

 

Moet trouwens nog effe vertellen dat ze in het ziekenhuis in Tilburg echt super lief zijn. Ik had een recept met de post gekregen. Staat er op de flap van de envelop, "succes, wij duimen mee..'. Toch lief, niet dan? Moest het ff zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jat,

 

 

 

Als je niet goed durft gewoon 14 dagen aanhouden bij een vers embryo! Bij een cryo kun je vaak eerder testen, omdat deze over het algemeen 2 tot 3 dagen ouder is en zich dus ook eerder zal innestelen. Snap je? Superlief van het ZH!

 

 

 

Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

He dames,

 

 

 

Je lichaam kan je nu behoorlijk in de maling nemen hoor.

 

Ik heb al x eerder IVF gehad, waarvan de 2de IFV positief was.

 

 

 

Na de 1ste IVF had ik veel buikpijn, pijnlijke borsten, hoofdpijn noem maar op. Ik dacht dat ik ongesteld moest worden en het andere moment dacht ik dat ik zwanger was. uiteindelijk werd ik dus ongesteld

 

Na de 2de IVF voelde ik mij echt exact hetzelfde als de 1ste IVF. Ik wist dus zeker dat ik weer ongesteld zou worden. TOen ik op de testdag dus niet ongesteld was heb ik een test gedaan en die was posietief. Ik was dus totaal verrast. Je kan nu dus echt niet op je lichaam vertrouwen. Lees alleen al de bijsluiter van de bolletjes. Allemaal dingen die je ook kan krijgen als je zwanger bent. Dus gewoon gedult hebben. Moeilijk I know maar dat is echt het beste voor jou en je embryo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

 

bij de vorige keer tp (een verse) voelde ik van alles en begon ook na een paar dagen al te bloeden.

 

maar nu voel ik nog helemaal niks heb ook helemaal geen hormonen gekregen.

 

ben wel blij dat ik optijd mag testen. ik voel me nu veel beter als toen en ben ook erg positief. ik ga alleen een dag eerder testen want dan is me man ook nog thuis. dat eene dagje kan ook wel . het lijkt een eeuwigheid probeer me niet te gek te maken.

 

ik blijf duimen voor mezelf maar ook voor de rest.

 

groetjes silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje oktober 2009

 

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

 

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

 

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

 

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt teste

 

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

 

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

 

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

 

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

 

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

 

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

 

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

 

Suze1975, 5 okt testen

 

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

 

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

 

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

 

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

 

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

 

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

 

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

 

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

 

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

 

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

 

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

 

Talya, 1e ICSI, 30 sept TP 1 emmie, 12 okt testen

 

Joyvana, 3e IVF 27 sept TP, 12 okt testen

 

Joycex (Joyce), tp 28 sept, 13 okt testen

 

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

 

Hermien, tp cryo 2 okt, 14 okt testen

 

Nienke79, 3 okt tp van 2 cryo's, 15 okt testen

 

Kiet, tp......, 16 okt testen

 

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

 

Marli01, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

 

IVFSH, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

 

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

 

MissC (Cindy), 1e IVF, 4okt TP 1 emmie, 17okt testen

 

Leejoo, TP 1 cryo, 18 okt testen

 

Ralletje (Marielle), 5 okt TP 1 cryo, 19 okt testen

 

Kaatje, 1 cryo tp op 8 oktober, 20 okt testen

 

Taurus71 (manon), 9okt TP 1 cryo, 21 okt testen

 

Carolina78 2 cryo's tp op 9 okt ,21 okt.testen

 

Jat, tp op 9 okt, 26 okt testen

 

Pieneke, 2 x cryo op 12 okt, 24 okt thuistest, 28 okt bloedtest

 

Nathalie28, tp 1 cryo op 14 okt, 26 okt testen

 

Meiske74, tp 14-10 2 emmies 28 okt. testen

 

Annemarieke, tp op 15 okt, ........ testen

 

Mirjan, 1e ISCI, 15okt TP - 30okt testen

 

Sandra, tp 16 okt 2 emmies, 30 okt testen

 

Estrhalita, tp 18 okt, 1 emmy, 30 okt. testen

 

Irrie,tp 17 okt, 1 cryo, 31 okt testen

 

Peggy, tp 17 okt. 1 emmy, 01-nov. testen

 

 

 

Wat jammer om te lezen dat er weer een paar negatief getest hebben; heel veel sterkte en succes voor de volgende keer.

 

Cindy, ik heb veel aan je gedacht en hoopte ook voor jou op een groene regel... Heel veel succes; ik ben wel blij om te lezen dat je je beter voelt ; )

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jat,

 

 

 

Ik zit ook in Tilburg en het zijn echt schatten!!!

 

Dat soort kleine dingetjes zoals schrijven op een enveloppe, echt super lief..

 

Ze leven daar echt enorm met je mee, en zeker in jouw geval extra duimen, lees dat je eiceldonatie hebt gehad? Lijkt me echt dubbel heftig. Heb je een bekende als eiceldonor? Of een onbekende als ik vragen mag?

 

 

 

Liefs Irrie en morgen testen!!!!!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier echt een rot nacht gehad. Voel me helemaal niet lekker. Vannacht 3x wakker geworden van de buikpijn. Echt hevige krampen. Meer wakker gelegen dan geslapen. Voelt helemaal niet goed die buikpijn......... Nu nog niet fit. Wilde vandaag de woonkamer gaan doen, maar ik denk dat ik helemaal niks doe.

 

 

 

Irrie => ja, het zijn echt lieverds in Tilburg. Ik heb eiceldonatie gehad. Mijn allerbeste vriendin is onze donor! Toen we 2 jaar geleden erachter kwamen dat mijn zoontje een ernstige erfelijke progressieve ziekte heeft, schreef mij vriendin iets daarna een brief. Daarin schreef ze dat als ze ooit iets kan betekenen voor ons wat betreft een kinderwens, dat ze er is voor ons. Was super lief. Zo hebben we er 2 jaar lang over gepraat en nu is het dan zover! Ik was bij de punctie aanwezig en dit was erg heftig. Heb gelijk gezegd, dit wil ik jou nooit meer aandoen! Voor haar voelt het niet zo, ze zei de dag erna alweer tegen ons dat ze er de volgende keer ook weer is voor ons. Ikzelf weet het niet goed. Heb er zelf alles voor over om nog een kindje te krijgen. Maar mijn allerbeste vriendin pijn zien hebben voor ons, dat wil ik niet. Nou maar goed, we duimen gewoon heel hard dat het dit keer lukt. (hoewel ik door de buikpijn mijn twijfels heb...)

 

 

 

Ben super zenuwachtig.... morgen ga ik voor de 1e keer testen.... voel me helemaal niet lekker. Is helemaal niet erg, maar ik hoop dat het door een zwangerschap komt en niet door die balletjes..... (zoals estrahalitta schrijft)......

 

 

 

hoe is het met jullie dames?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Irrie

 

 

 

wat erg goed van je dat je gestopt bent met roken!! knap, ik zelf rook niet en heb nooit gerookt maar mijn man wel.

 

Toen hij erachter kwam dat ons probleem bij zijn zeer slechte zaad ligt is hij direct van de ene op de andere dag gestopt, ik was (en ben nog steeds!) zo trots op hem!!

 

Hou vol meid, ik vind het erg knap!

 

succes

 

 

 

groetjes

 

meiske74

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve meiden;

 

 

 

@Jat; Wat een geweldige vriendin, wees er maar trots op en vooral zuinig! Enb, tja de punctie is pijnlijk maar voor zo'n goed doel!! Ze houdt gewoon super veel van jou/jullie om zoiets te doen, wat een mooi mens!!!

 

 

 

@ Meiske74: ja ik ben ook trots op mezelf maar probeer ook zeker realistisch te zijn, en aangezien ik had gelezen dat de kans op een zwangerschap veeeel kleiner is wanneer je rookt was het voor mij ook meteen heel erg duidelijk!

 

Tijdens de zwangerschap bij mijn zoontje wilde ik hem ook niet blootstellen aan die rommel, dat is mijn plicht als moeder/ouder!

 

 

 

We moeten ongeveer tegelijkertijd testen he Meiske74, spannend hoor! sterkte ook he...Liefs Irrie! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Irri,

 

 

 

Ik denk dat ik je laatst een paar keer tegen ben gekomen bij fertiliteit in Tilburg. Was je afgelopen zaterdag ook daar toch? En daarvoor een keertje met je moeder en je zoontje...

 

 

 

Ik vind deze dagen VRESELIJK. Dat wachten, die onzekerheid.

 

Grappig dat je ook paardrijd.

 

 

 

Hoop dat zaterdag een supergeluksdag was voor wat betreft de terugplaatsingen!!!!!

 

 

 

Groetjes Anneke.

 

 

 

Trouwens iedereen héél veel geluk gewenst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet trouwens nog effe vertellen dat ze in het ziekenhuis in Tilburg echt super lief zijn. Ik had een recept met de post gekregen. Staat er op de flap van de envelop, "succes, wij duimen mee..'. Toch lief, niet dan? Moest het ff zeggen

 

 

 

Ik moet voor de TP's ook naar Tilburg en iedereen is daar inderdaad erg aardig. Maar in Den Bosch ook hoor, bij mij hadden ze namelijk ook zoiets op de envelop gezet. Krijg je echt het gevoel dat ze met je meeleven.

 

 

 

Groetjes Marjon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jat wat rot dat je zo vreselijk geslapen hebt!!! Is de buikpijn al weg?

 

Ik heb goed geslapen alleen ook blijvende buikpijn en ik heb vandaag wat bloed verloren en het leek verdomde veel op die rode duivel!! Ben bang dat het voor mij voorbij is.

 

Hopelijk ga jij en de andere meiden natuurlijk wel zorgen voor die groene regels.

 

 

 

Gelukkig heb ik wat afleiding aangezien m'n stiefkinders er zijn en m'n man moest werken!

 

 

 

Meiske74 en Pieneke hoe gaat het met jullie???

 

 

 

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai Anneke! Wat leuk joh dat ik je hier weer tegenkom!!

 

Grappig...Maar ja klein wereldje he ivf etc..

 

 

 

Ik rijd inderdaad ook paard, heb er nu nog 2 (voorheen 4...iets teveel van het goede ;)) Deze 2 zijn veulens van 1 en 2 jaar oud...Dus vanaf volgend jaar hoop ik weer te gaan rijden zo af en toe..Rijd al vanaf mijn 5de jaar paard. En jij?

 

 

 

Ik vind deze dagen normaal ook killing, vreselijk vooral op het einde als je bijna ongesteld moet worden, bah!

 

OP dit moment gaat het wel, ik heb het eigenlijk helemaal niet zo in de gaten gek genoeg, misschien omdat ik er toch niet veel van verwacht (matige kwaliteit en cryo..) Ik heb meer goede hoop op mijn laatste ivf poging en hopelijke terugplaatsing van 2 verse emmie's, maar ja je weet nooit hoe het loopt natuurlijk...

 

 

 

Waar ik op dit moment eigenlijk het meeste van baal is dat ik erg aan het aankomen ben (stoppen met roken natuurlijk) en wellicht dat de stress en de hormonen (pregnyl) ook een rol spelen, ik weet het niet, maar ik voel me zoooo onaantrekkelijk op het moment, pas niets van mijn kleding, heb een opgezwollen buik en zit gewoon niet lekker in mijn vel, herkenbaar voor enkele dames hier???!!

 

 

 

Daarnaast heb ik erg veel last van stemmingswisselingen, depri, moe, kortom behoorlijk balen allemaal...Zoek maar ff veel afleiding op het moment, vandaag lekker gaan winkelen ;)

 

 

 

Sterkte allemaal meiden, en Anneke leuk dat we zo toch een beetje op de hoogte blijven, succes!! Liefs Irrie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar irri, zit hier zelf ook met een plofbuik en een trainingsbroek achter de pc!

 

Ik ben zo'n 7 maanden geleden voordat we begonnen met het icsi traject, gestopt met roken. De eerste 2 dagen at ik alles wat maar bij me in de buurt kwam en vanaf dat moment kocht ik elke dag wortels en komkommer en begon dat te eten. Tevens ben ik extra gaan sporten en zodoende ben ik niets aangekomen.

 

 

 

Probleem is dat ik in de wachtweken minder sport dus dat ik nu wel wat aan kom en dan voel je jezelf zeker onaantrekkelijk ja en daar word je dan weer chagerijnig van!!

 

 

 

Heel veel sterkte gewenst irri!!!

 

 

 

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heb vanochtend getest!!!!!!!!! en er stond gewoon een licht positief streepje!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAHHHHHHHH!!!

 

 

 

Ben helemaal in shock!!! Reageer later meer. Eerst mijn vriendin (donor) op de hoogte brengen! Wil nog geen groen lijntje, wil wachten tot ik maandag de bloedtest heb gehad!

 

 

 

 

 

wwwwwwwwwwwwaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh (dit had ik niet eens durven te dromen!)

 

 

 

En Pieneke, hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden