Ga naar inhoud

Starten met decapeptyl rond 24 oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haai meiden,

Vanmorgen de punctie gehad, en ik vond t ondanks het infuus echt wel pijnlijk. Ookal is het maar van korte duur de pijn. Ik kon me echt moeilijk ontspannen, ik had ook niet volledige pijnmedicatie gekregen omdat ik ook maar klein ben. Gelukkig wel goed resultaat met 6 eicellen!! :)

Zaadjes van vriend-lief waren ook goed, dus we hopen op mooie terug plaatsing zaterdag! Het blijft steeds weer spannend hoor!

Heel erg bedankt voor alle berichtjes gister, fijn dat iedereen zo mee kan leven met elkaar met dit forum!

Voor de meisjes met de punctie morgen, gewoon proberen rustig te blijven, het is echt heel snel voorbij! en dan lekker met een kruikje op de bank bijkomen ervan.

Ik was de pijn alweer vergeten toen we hoorde dat alles goed was bij beiden! :)

Nog even en dan plaatsnemen op het bankje!

Voor de meiden al op het bankje succes, en hou vol!

groetjes Saab

• Reacties 949
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Spaatje

Ik had je al een berichtje gestuurd. Maar idd ik ben online.

Tja beetjesdubbel gevoel, of eigenlijk 3 verschillende gevoelens: aan de ene kant het kan innestelingbloed zijn, of 1 emmie die afgestoten is of dat het helemaal niet gelukt is......

Geen idee welke van de 3.....

Groetjes Diane

Geplaatst

Diane wat een onzekerheid ! Echt heel erg balen...had je nu maar een klepje dat je even in je buik kan kijken!! Heel erg veel sterkte. Ik denk aan je!

Diana heel veel sterkte! Logisch dat het je zwaar valt...de afgelopen weken draaide alles om zwanger worden en wat val je dan in een gat....

Mar heb je geen routebeschrijving gekregen bij je fm?

De weg die ook naar de parkeergarage gaat rij je in en dan heb je voor de parkeergarage aan de linkerkant een parkeerplaats speciaal voor de fertiliteitskliniek.

De slagboom door en dan het gebouw aan je rechterkant, de 2 de verdieping.

Weet je al wie bij jouw de punctie doet?

Ik had beide keren Laurens van Boven, ik vind hem heel erg aardig en meelevend.

Ook het verplegend personeel op de pok is heel erg lief en je wordt echt wel vertroeteld!

Ik weet niet of ze het je verteld hebben dat je na 2 uur weg mag.

Bij de eerste keer waren ze bij mij dat vergeten te vertellen en heb ik heel lang moeten wachten totdat mn vriend weer terug in Enschede was

Heel erg veel sterkte en suc6 morgen! Probeer het gewoon over je heen te laten komen en dan komt het echt allemaal goed ( weet ik dat het makkelijker gezegd is dan gedaan!)

Alle andere meiden die een punctie hebben sterkte en suc6!!!

Linda suc6 morgen met je terugplaatsing!

Bij mij verliep de terugplaatsing vlot.

Helaas maar 1 embryo, en van matige kwaliteit, 5 cellig en asymmetrisch.

Maar volgens de analist was, toen ze de embryo ophaalde , meer cellen te zien dus....Nu maar hopen dat het het bij mij het goed naar de zin heeft!

liefs Jackie

Geplaatst

@ Jackie, we duimen voor je 5-cellige...dat kan zomaar een mooi mensje worden!

@ Saaab, wat fijn dat het voorbij is... bij mij knijpt m'n keel al een beetje dicht, morgenochtend ben ik de pineut.

6 eitjes, heel mooi!

@ Diane, we hopen op het beste...

Sandra, Mar, zijn jullie er klaar voor?:3some:

Spaatje, vanavond pregnyl?

Liefs, Nine

Geplaatst

Hoi Nine...nee te moelijk met dat mengen en zo :drunken_smilie: ovitrelle, is al klaar! was voor de prijs van pregnyl omdat ik gonal gebruik!? Het blijft gewoon handel.....

Geplaatst

@Nine,

Nee niet de keel dichtgeknepen, wel overgegeven vanochtend. Maar da's van de hormonen.. was ff vergeten dat koffie op de nuchtere maag niet zo'n goed idee is :doh:.

Verder heb ik ontzettend beurse plekken (ook nog eens in de bil) van de Pregnyl zetten. Niet blauw, maar echt beurs. Heb jij dat ook?

Ik heb mezelf wel beloofd dat ik de hand van de verpleegkundige helemaal blauw ga knijpen als het niet uit te houden is (heb ik ook gedaan destijds toen de arts het verband uit de wond in mijn borst moest halen na een operatie..:icon_biggrin:).

Ben wel heel zenuwachtig of ze wel eicellen vinden..:fear:

@Mar, en ben jij er klaar voor? Hoop op een goed resultaat voor je.

Liefs,

Sandra

Geplaatst

San, ik heb een beetje angst dat mijn hubbie niet zijn ding kan doen... hij voelt zich niet zo lekker op dit moment.

Maargoed, de vorige keren is het ook goed gegaan.

En ik heb nu minder follikels dan de vorige keren...hoop ook dat er genoeg eitjes zijn.

Nee, ik heb bij deze 3e ICSI geen blauwe of beurse plekken! Vorige keren wel, hoor. Ook de pregnyl was geen probleem.

Misselijk ben ik ook...

Pff, over 12 uur is het zover...

Geplaatst

Hey Nine,

Ik heb begrepen dat Menopur wellicht iets minder follikels oplevert, maar wel van betere kwaliteit. Ik had vorige week vrijdag bij mijn 1e FM ook zoiets: 7 maar????

Maar nu zat ik afgelopen maandag op 8 of 9 en allemaal heel mooi gegroeid.. meid... we hebben er in pricipe maar 1 nodig, maar ja..ik wil er 2 terugplaatsen en jij 3 toch? Dus, fingers crossed hoor... want het zou ook mooi zijn als er nog cryo's 'te halen' zijn, voor het geval dat...

Tsja..ik zit die man van mij ook met argusogen te volgen dat ie wel z'n jas aantrekt als ie naar buiten gaat enzo..gisteren klonk hij heel nasaal..ik meteen in de stress !!!! Maar vandaag was dat gelukkig weer over..

Hoop dat het morgen allemaal meevalt..ook voor jou meissie...

En dan wordt het w8pffffffffffffffffff...

X San

Geplaatst

Ik heb het gezien Pien (je werd een soort van aangewezen door de andere meiden :toothy9:)...kan niet wachten...om te gaan zitten wachten...hahaha

Liefs,

San

Geplaatst

Goedzo Spaatje! Ja, wel handig die ovitrelle, had ik ook de vorige keren, maar nu dus pregnyl, omdat ik menopur spoot.

Jippie, Pieneke en San, het wordt een knusse decemberbank!

Liefs, Nine

Geplaatst
Ik heb het gezien Pien (je werd een soort van aangewezen door de andere meiden :toothy9:)...kan niet wachten...om te gaan zitten wachten...hahaha

Liefs,

San

Hahaha..jij bent een frele! Mijn mondhoeken blijven omhoog staan...

En idd.. een soort van ;-), die impulscontrole he

De Pien

Geplaatst

Hier gieren de zenuwen door het lichaam....ben bang dat er van slapen weinig komt....ik vind het echt spannend allemaal en morgen om deze tijd is het allang weer voorbij....

Nou Nine en Sandra ik denk aan jullie morgen!!! Samen staan we sterk hihi....

Geplaatst

Nou dames.. daar ben ik weer.. ik heb even niet kunnen meelezen.. computer deed het even niet meer dus dat maakte het niet handig! Is wel even afkicken en juist nu het zo spannend is...!

Ik wil de Nine en Mar heel veel succes wensen met de punctie vandaag! Ik hoop zo voor een topresulaat!

Enne Linda en Kimmie veel succes met de TP vandaag.

De rest moet ik nog teruglezen maar iedereen vandaag met belangrijke afspraken HEEL VEEL SUCCES Vandaag!

Ik ben even super opgelucht.. ER HEEFT TOCH NOG BEVRUCHTING PLAATSGEVONDEN!! Ook ik heb toch nog een TP .... jeetje wat ben ik blij!

Ik ga nu even teruglezen

Veel liefs

Geplaatst

He meiden, daar ben ik weer. Superstoned lig ik op bed met de laptop...het ging geweldig, pijn was te verdragen en er zijn 11 eitjes gevonden.

Ik ben blij!

San en Mar, meiden, hoe is het jullie gegaan??

Keesje, hoera, bevruchtingen!

Ben te wauzz om nog verder te typen.

Liefs, Nine

Geplaatst

hoi nine gelukkig maar dat het mee viel ;) en wat goed 11 bevrucht !!!

iig heel veel succes met de tp die is dan vrijdag denk ik ?

ik heb net de tp gehad en kan nou op het wachtbankje aanschuiven haha

Geplaatst

Hallo meiden

Helaas zet het ongi door...

Heb al met het ziekenhuis gebeld, maandag moet we testen maar mogen het ook zondag doen. Denk dat het ongi is die vroeg kwam, misschien is het afstoten van 1 vruchtje (hebben we ook gezien) en dat er nog 1 zit, maar we gaan er niet vanuit.......

Jammer genoeg hebben we geen cryo's..

liefs Diane

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden