Ga naar inhoud

Meldkamertje uitgerekende oktober 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hey Daan,

Succes deze week. Ik hoop voor je dat hij zich snel meldt!

Liefs

Natas

Ha, en jij ook natuurlijk Chantal, wat een hel deze week voor jullie.

Succes.

Liefs

Natas

• Reacties 281
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh lieve meiden,

We gaan weer bijna de nacht in, dus ik ga gewoon voor jullie wensen, hopen, bidden en dromen dat de kleintjes zich vannacht alsnog uit zichzelf aanmelden!!!!! Ik leef wel echt met jullie mee, want wat moet dat zwaar zijn! Ik ben nu 33w1d en vind het al behoorlijk zwaar worden allemaal!

Meiden, hier wordt weer aan jullie gedacht en ga proberen die ooievaars vanaf hier na te schreeuwen dat ze ff door moeten vliegen ;-)

Dikke kusz,

Britt

Geplaatst

Zo, weer een nieuwe dag..

Heb eigenlijk prima geslapen... misschien door het idee dat er echt uit z'n eigen geen beebje zal gaan komen?

Ben benieuwd vanmiddag wat er allemaal gezegd zal gaan worden... in het ergste geval sturen ze me terug naar huis en mag ik nog een week bank hangen...

Mijn VK adviseerde ons wel om het net wat dikker te maken dan dat het al was, aangezien ze je anders echt nog gerust 2 weken door laten lopen...

Chantal, nog even over je sms van gisteren... hebben ze getoucheerd om te voelen of er ontsluiting was???

Wordt wel heel spannend nu allemaal... misschien hebben we beide snel onze kleintjes.....

xxx van Daan

Geplaatst

Jeetje meiden, had gisteren niet ingelogd.....dus had wel gehoopt om 2 nieuwe namen als topic te zien. Maar ze willen echt niet komen die 2 kleintjes van jullie.

Chantal: is het nog uit te houden voor je??? Je weet iig zeker dat je voor het weekend mama bent, heb je tenminste nog een beetje hoop.

Daan: succes vandaag in het zh. Hopelijk kunnen ze voor jou ook wat meer uitsluitsel geven over het vervolg. Want kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt met al dat extra gewicht.

Nou meiden heel veel sterkte voor vandaag!!! Hopelijk wordt het lange wachten snel beloont.

Geplaatst

Hier ben ik weer, hopelijk voor de enerlaatste dag.

Morgenochtend direct met het ziekenhuis bellen om te kijken hoe laat ik kan komen voor het inleiden.

@ Daan, Alles zat nog potdicht bij mij. Dus ook geen succes.

Jij heel veel succes vandaag in het ZK. Keep us informed!!

@ Tamara, Enige houvast is dat ik weet dat ik binnen een paar dagen mama ben. Verder doe ik helemaal niets meer en kom ook de deur niet meer uit......

Geplaatst

Nog steeds niets....... Heel veel succes morgen Chantal. Voor het weekend heb je inderdaad je kindje in je armen en dat is toch een fijne gedachte.

Daan, we wachten even af wat er vanmiddag gezegd wordt. Succes!

Liefs

Geplaatst

even snel, bevallen van een mooie zoon jonah op 1 november moeder en zoon maken het goed... later meer bevalling niet geweldig...

Geplaatst

Nou Chantal een Maatje

Ik hoop dat jullie kleintjes zich nu echt snel laten zien hoor....heel veel sterkte gewenst met de laatste loodjes en een hele voorspodige bevalling gewenst!!!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Popje, super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou, hierbij weer een verslag van onze kant hahaha

Om 13:15 hadden we de CTG en hier was alles goed mee, om 14:00 konden we door naar de poli.

We hadden al een heel verhaal in gedachten om te vertellen, aangezien de VK gisteren vertelde om het wat extra aan te dikken, omdat ze je anders gewoon weer naar huis zouden sturen.

We werden naar binnen geroepen en het 1e wat de vriendelijke dame (echt waar!) zei: Je hebt geluk, vanaf week 41 mag je zelf kiezen of je ingeleid wilt worden of niet...

Nou, dat wilde we graag horen!!!

Even een echo gemaakt om te kijken of er nog genoeg vruchtwater was, allemaal goed en toen nog even fijn toucheren.

Wat bleek, ontsluiting!

Gisteren alles nog potdicht, maar nu dus 1 vinger ruimte..

Gelukkig maar...

Na het onderzoek heeft ze de verloskamers gebeld wanneer er plek was en we kunnen als alles goed gaat morgen al ingeleid worden.

We moeten om 7 uur bellen en bij plek dus komen en pas weer naar huis als de kleine er is.

We hebben de keuze inleiden met gel (werkt 4 uurtjes, kan harde buiken opleveren en natuurlijk meer ontsluiting) of een Katheter die ingebracht wordt met een zoutoplossing (hier zoeken we nog info over, maar moet meer rust geven en ontsluiting).

Bij ongeveer 3 cm ontsluiting kunnen ze de vliezen doorprikken en de wee opwekkers aanzetten.

Afijn, allemaal heel erg spannend!

Vanavond is dus misschien wel de laatste avond samen!

Zodra we 1 voet in het ZH zetten gaan we er pas weer met een volle cosi uit.

Ga hier even eten, dan heerlijk een bad nemen, de tassen doorlopen en na een beker warme melk met anijs proberen of ik een beetje kan slapen.

Mocht ik wat weten morgen dan plaats ik hier nog een berichtje. Hopelijk hebben ze plek morgen.....

Chantal, misschien hebben we voor het weekend allebei onze kindjes! Ik hou je op de hoogte morgen. Heel veel succes en geniet ook nog even lekker samen met de mannetje. Ik denk aan je!

xxxxx

Geplaatst

allereerst,

popje gefelciteerd met jullie zoon! ben benieuwd naar jullie bevallingsverhaal.

@ daan en chantal.. morgen inleiden.. super super spannend!! hopen dat jullie je beebjes snel in jullie armen mogen sluiten.. en natuurlijk wel op dezelfde dag bevallen he.. dat zou het mooiste zijn. heeeeeel veel suc6 gewenst en een dikke knuff.

liefs

Desiree

Geplaatst

Popje gefeliciteerd, fijn dat alles goed is met jullie beidjes.

Meiden wat maken jullie het spannend! Heel veel succes!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Vanessa

Geplaatst

Popje, van harte gefeliciteerd met jullei zoon.

Hoop snel het (mooie) verhaald van je te horen. Geniet lekker van elkaar.

Spannend Daan, misschien beide morgen mama.......jij mag om 7 uur bellen wij om 8 uur.

Helemaal spannend......jij natuurlijk ook succes en we houden elkaar op de hoogte!!

Geplaatst

Hé meiden,

Heel veel succes morgen en ik hoop voor jullie beide op een voorspoedige bevalling.

Zet hem op hé.

Popje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan.

Geplaatst

Meiden, morgen is DE dag!!! Ben zo blij voor jullie dat er duidelijkheid is. Heeeeeel veel succes morgen en ben heel benieuwd naar jullie verhalen en natuurlijk naar de pics!!

Heel veel succes en geniet,

Dikke knuf, Michelle

Geplaatst

Nou Daan en Chantal,

ik hoop dat jullie het morgenochtend nog even snel laten weten als jullie terecht kunnen. OOh spannend, wellicht morgen alletwee mama. Ik wacht ik spanning af op jullie berichtje.

@michelle: nou dan ben jij de volgende in de lijst als de bovenstaande dames morgen bevallen, en ik nummer 2 en tammy nr.3, nu wordt het toch wel echt heel erg spannend voor ons.

Geplaatst

Jeetje wat een brakke nacht zeg...

Zijn om half 1 naar bed gegaan en heb volgens mij ieder uur nog daarna gezien.....

Ben er om half 6 maar uit gegaan.

Nog iets langer als een uurtje en dan mogen we bellen...........

Spannend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden