Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he Raba, succes!

Wij moeten zondag voor de eerste FM. Ben heel benieuwd, heb al een paar dagen last van steken in mn eierstokken en mn broeken zitten strak, dus er groeit vanalles...

Ben benieuwd wanneer we de punctie hebben, ik dnek zelf dinsdag FM2 en dan donderdag punctie, maar dat is nergens op gebaseerd, meer een gokje. Afwachten dus!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whaaa ik wordt gek hier!!

Wij testen vannochtend met géén enkele verwachting, en echt wat denken jullie?? een kruis dus zwanger!!!

dit kan toch niet? we hebben nu 3 testen gedaan en alledrie geven ze aan dat ik zwanger ben, en ik heb zoveel bloedverlies gehad hoe kan dat nou?

Ze(verpleegkundige) die ik daarnet gebeld heb zei toch echt van nou meid je bent echt zwanger ik kan het niet geloven!! nou moet ik zo ook nog naar de tandarts help wat gebeurt er allemaal!!

Sorry voor dit licht hysterische(of hoe schrijf je dat) berichtje maar ik weet nou echt ff niet wat ik nou moet denken moet ik nou blij zijn of voorzichtig.....

Raba hoe was het de eerste spuit?? bijzonder zeker?

Fren wat wil je met 20 eitjes haha succes he!! spannend zondag!

Margot nog 1 daagje wachten maar het zit wel goed met jou he als ik het zo lees, ik denk veel aan je en hoop het allerbeste voor je!

Liefs van een doorgedraaide Loes Xx

Geplaatst

Loezie: gefeliciteerd meid! Klinkt goed! Je hoort wel vaker dat mensen toch flinke bloedingen gehad hebben. Maar een + is echt zwanger hoor!

Geplaatst

Loezie: Wat een heerlijk nieuws. Wanneer mag je komen voor de echo? Spannend!

Raba; En hoe ging de eerste spuit. Hoe voelt het om weer te beginnen naar een rustperiode? Meid ik hoop toch zo dat het gaat lukken dit keer. Heel veel succes.

Fren; Hopelijk snel een punctie en dan hopelijk de spannende wachtweken in. Succes zondag.

Heb net tarwekiemolie gehaald. Las op het forum dat dit goed is voor de innestelling. Maar goed eerst maar hopen dat er dit keer embryootjes ontstaan.

Fijn weekend allemaal. Het beloofd goed weer te worden, dus dat wordt weer genieten.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Oh loezie wat een mooi nieuws.. Kan me voorstellen dat je nu helemaal graag een echo wil, zodat je het ook echt kan zien..

@raba altijd weer fijn die eerste spuit.. Het gaat weer beginnen!

@appel Ik ben ook al aan de tarwekiemoliecapsules.. Ik heb nu de neiging om alles te proberen.. Baat het niet dan schaadt het niet! Toch? Nog even wachten en dan kun jij ook beginnen.. spannend hoor!

@fren ben heel benieuwd wat er zondag allemaal te zien is.. Ik hoop op een mooi aantal!

Hier weer terug van kamp, het was echt heel erg leuk en gezellig met maar 6 kinderen.. Vader en moedertje spelen samen met mijn collega.. Dit is het laatste kleine groepje voor de komende tijd, want nu komen er alleen maar grote groepen aan.. Het heeft wel wat hoor die kleine groepjes op kamp..

Vanavond bij de tennisles kreeg ik nog een vraag van een jongeman in mijn groepje.. Als je al 37 bent, wordt het dan niet tijd om zelf moeder te worden... Ja, zei ik, dat wordt hoog tijd!

Nou ik heb mijn neefjes weer op bezoek, die perse x-factor willen zien, dus Menno en ik zijn veroordeeld tot een avond RTL4..

Geplaatst

Meiden gisteren was niet de eerste spuit maar vandaag. yes om half 11 de eerste deca spuit gezet voor icsi poging 3.

We zijn weer bezig. Heerlijk. We hebben een mobilehome geboekt van 11 juni t/m 20 juni. In Breumen. 15 min van nijmegen vandaan.

Hoeven we niet elke keer een eind te rijden. Hopelijk is het mooi weer.

yoehoe loezie dit is top nieuws een voorzichtige felicitatie.

Margot succes morgen.

Geplaatst

jippie!!!!Loezie!!!!!!!!!wat een geweldig nieuws. super.

Margot: toch wel spannend nu je morgen kan testen. Ik ben heel nieuwschierig.

Geplaatst

Vanmorgen getest en ... zwanger! (clearblue digitaal)

Ben heel opgelucht, want het is toch spannend ook al voel je je er goed bij..

Nu komen natuurlijk de spannende volgende weken.. Aan welke leefregels moet ik me nu gaan houden? Ik ga maar weer eens op zoek op het forum.

Goh, wat onwerkelijk is het allemaal..

Geplaatst

Margot, alvast een felicitatie voor jou. Echt super fijn, al realiseer ik me dat de spannendste tijd voor jullie nu pas aanbreekt! Doe vooral lekker rustig aan en luister naar je lichaam. Lekker op tijd naar bed, gezond eten. Meer kun je haast niet doen! Go for it girl!

Geplaatst

joepie: Margot wat fijn dat je positieve gevoel ook echt waarheid is geworden. Super een positieve test. Nu de extra wachtweken in. Op naar één of twee kloppende hartjes.

Over leefregels. Ik denk dat je de meeste al wel kent: niet drinken, niet roken en geen drugs, geen rood vlees, geen verpakte vis, de kattebak niet schoonmaken kijk nog maar even hier rond.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Margot gefeliciteerd. Wat leuk zeg. Dat is weer eens goed nieuws.

Ik dacht dat de ww tot de test erg waren, maar ik vond de weken erna veel erger. En nog steeds.

De spanning iedere keer van zou het wel goed zitten?

Ik kan daar af een toe echt paniekaanvallen van krijgen. Ook al heb ik 2 goede echo's gehad er kan nog steeds zoveel gebeuren.

Ik hoop dat jij wel kan gaan genieten nu.

Geplaatst

Wat een geweldig nieuws lees ik nu weer!!:clap2:

Margot en Loezie: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:icon_flower::icon_flower:

Raba en Fren, succes met de vervolgspuiten en de metingen en punctie + TP!!!

De rest, ik denk aan jullie allemaal!

Goed weekend.

Geplaatst

@jessie ik ben het volkomen met je eens, maar als je mijn handtekening ziet, snap je dat ook wel..

@all dank voor alle felicitaties

Geplaatst

margot super zeg proficiat!!!!

ja idd nu de spannende weken, ik hoop voor je dat ze snel voorbij gaan maar probeer positief te blijven he meid! en dan nog de vraag zijn het er 1 of 2 he?

Geplaatst

Ik heb vanmorgen nog een andere test gedaan, namelijk die met zwangerschapsindicator.. Zwanger 3+

Dus tot nu toe gaat het allemaal prima.. Ik ben maandag 5 weken dus de uitslag is wel iets op mij voor.. Het blijft wel heel erg leuk om het woord zwanger te zien staan op de test..

@fren hoe is de fm gegaan vandaag? Zit je vol met follikels?

@goofy Je afspraak is aanstaande donderdag he? Wat verwacht je ervan? En hoe gaat het verder met je?

@roseflower.. Ik weet niet meer waar jij in het traject zit.. kan niet spieken bij je handtekening..

@raba heb je de eerste blauwe plek al te pakken?

@doortje ben je dat zelf op de foto?

Nou ik hoop dat de regen voor vandaag weer gevallen is.. Kunnen we gaan genieten van lekker weer.

Geplaatst
Vanmorgen getest en ... zwanger! (clearblue digitaal)

Ben heel opgelucht, want het is toch spannend ook al voel je je er goed bij..

Nu komen natuurlijk de spannende volgende weken.. Aan welke leefregels moet ik me nu gaan houden? Ik ga maar weer eens op zoek op het forum.

Goh, wat onwerkelijk is het allemaal..

Margot,super!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Geplaatst

Margot wat een super goed nieuws!! gefeliciteerd! ook fijn dat je je er zo goed bij voelt!! ben helemaal blij voor je!!

(wat bedoel je eigenlijk met kijken of het er 1 of 2 zijn of 3 of 4) sorry voor mijn nieuwschierigheid.....

Ik moet 6 juni voor de zwangerschapsecho, oh wat klinkt dat geweldig he! ik denk dat ik dan pas gerust kan zijn(als alles goed is dan natuurlijk) ik kan het nu echt gewoon niet geloven het is zo onwerkelijk na alles wat ik vorige week gevoeld heb in mijn lichaam. maar ja 4 testen zullen toch niet liegen lijkt me, ik heb vrijdagmiddag nog zo'n digitale test gedaan en idd wat mooi om dat ene woordje te lezen "zwanger" moest er gewoon van huilen! (hormonen) hihi!

Fren jij moest vandaag voor je 1 fm toch? heel veel succes en ben benieuwd hoe je eitjes ervoor staan!!

Iedereen weer heel veel succes met alles!!

en iedereen nog bedankt voor de felicitaties!!

Dikke kus Loes Xx

Geplaatst

Ja, moest om 9 uur in het zh zijn, dus we zaten om 7.15 uur in de auto...

Maar, goed resultaat: rechts 13, links stuk of 10 en nog wat kleintjes. Er zijn een stuk of 7 rond de 13 mm nu. Wordt straks gebeld of we dins of woe terug moeten komen voor een fm2. Maar ziet er goed uit dus.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden