Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hey Sanne hoe is het er mee?

Hier gaat het wel goed hoor, voel natuurlijk constant vanalles, HOEZO NEUROTISCH??? Hahahaha... Wel weer meer last van buik, maar dat zal wel goedkomen denk ik.

Samsam, hou je t wachten een beetje vol?

Groetjes,

Paula.

Hallo,

Ben ik weer, ik kom nog steeds vaak hier, maar nu ben ik aan t speuren in de wachtweken berichten naar aanwijzingen....Ik heb echt veel moeite met wachten maar ik probeer :good1:te blijven.

Wat ik tot nu heb gevoeld is mijn eierstokken denk ik. Vanaf wachtdag 1 voel ik ze al elke dag om de beurt. Ik denk dat het mijn eierstokken zijn omdat t steeds alleen onderin me rug links of rechts is, nooit over me hele onderrug zoals ik heb bij me menstruatie. Ik zat zelfs te denken om de vraag in de wachtweken forum te stellen voor t geval iemand het dan herkende....? Herkent iemand dit.

Verder ook best moe en slaperig maar dat komt volgens mij meer door de hormonen.

Sanne, ben je dat spuiten al zat inmiddels? Ik weet nog toen ik aan t spuiten was had ik een stuk of 5 blauwe plekken op me buik, niet zo fijn.

En die deca wist je nooit van tevoren of je een makkelijke of moeilijke spuit had....echt irritant dat ze daar niks aan doen.

Sharon, enig idee of je voor een cryo ook een maand rust moet nemen of kan je gelijk door? Sterkte meid..heel goed dat je positief blijft.

Nou dat was t weer,

Doeidoei

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sharon,

Oeps in de tijd dat ik me mailtje aan t schrijven was heb jij antwoord gegeven op me vraag aan jou haha..nou gelukkig kan je gelijk door en is t ook gelukkig nog steeds 1 behandeling voor de verzekering.

liefs

sam

Geplaatst
Hallo,

Ben ik weer, ik kom nog steeds vaak hier, maar nu ben ik aan t speuren in de wachtweken berichten naar aanwijzingen....Ik heb echt veel moeite met wachten maar ik probeer :good1:te blijven.

Wat ik tot nu heb gevoeld is mijn eierstokken denk ik. Vanaf wachtdag 1 voel ik ze al elke dag om de beurt. Ik denk dat het mijn eierstokken zijn omdat t steeds alleen onderin me rug links of rechts is, nooit over me hele onderrug zoals ik heb bij me menstruatie. Ik zat zelfs te denken om de vraag in de wachtweken forum te stellen voor t geval iemand het dan herkende....? Herkent iemand dit.

Verder ook best moe en slaperig maar dat komt volgens mij meer door de hormonen.

Sanne, ben je dat spuiten al zat inmiddels? Ik weet nog toen ik aan t spuiten was had ik een stuk of 5 blauwe plekken op me buik, niet zo fijn.

En die deca wist je nooit van tevoren of je een makkelijke of moeilijke spuit had....echt irritant dat ze daar niks aan doen.

Sharon, enig idee of je voor een cryo ook een maand rust moet nemen of kan je gelijk door? Sterkte meid..heel goed dat je positief blijft.

Nou dat was t weer,

Doeidoei

ik mag de volgende menstruatie beginnen met die pilletjes dus dan heb ik deze menstruatie over geslagen dus nu is de aankomende maand mijn rustmaand hopen dat ik weer heel snel ongie wordt haha

Geplaatst
Ladies,

Ik wil graag een leuke profiel afbeelding, waar halen jullie die plaatjes vandaan?

gewoon een leuke opzoeken op internet dan kopieeren naar je afbeeldingen op je com en dan hier naar gebruiksinstellingen en dan uploaden

Geplaatst

@Pammie & Paula: Het gaat goed hoor! Ik heb er echt geen last van. Ik ben alleen héél erg moe. Het begint wel een beetje gevoeliger te worden met spuiten, maar het is nog steeds te doen. Mijn buik ziet er wel een beetje mishandeld uit.. ALLES voor het goed doel..

Oooohww, vind het zo spannend allemaal.

Maar van de eerste echo verwacht ik niet zo heel erg veel. Ik spuit immers maar 100eh Puregon, dat is erg weinig. Misschien wordt het wel verhoogd zondag, afwachten!!

We mogen zondag wel erg vroeg weg aangezien de Waalbrug dicht zit.

Ik heb geen idee hoe laat we dan weg moeten 09.30 uur moeten we er zijn. Ik denk dat we rond 08.00 uur wegrijden.

Geplaatst

Ja ik zag er op een gegeven moment ook echt mishandeld uit en zat er wel ff flink doorheen. "GEEN SPUITEN MEER!" riep ik op een gegeven moment. Maar mn vriend was heel lief. Even mij uit laten janken en dan die spuit er weer in!

Ik had idd op de Digi Poli gelezen dat de Waalbrug dicht is.

Vroeg op dus!

Wij moesten toen op zondag om 9.20 daar zijn.

Geeeeeeuuuuwwww!

Groetjes!

Geplaatst

Ik had idd op de Digi Poli gelezen dat de Waalbrug dicht is.

Vroeg op dus!

Wij moesten toen op zondag om 9.20 daar zijn.

Geeeeeeuuuuwwww!

En dat op een zondag ochtend. Hihi.

Sanne,dat is inderdaad érg op tijd. Denk dat 8.00 uur vroeg genoeg is hoor. Door de weeks heb je werkende mensen die in de file staan,ik denk dat het op zondag een stuk rustiger is!

Samsam,nog even en dan wordt het spannend. Hopelijk heel veel groene regels straks!!

Jessie,hoe was de GA? Ben benieuwd hoe jij het vond.

Geplaatst

Hoi Pammie,

Het was ten eerste weer eens een roteind rijden. We zijn, zonder file zo'n 2 uur onderweg, dus we zijn maar drie uur van te voren vertrokken mocht er toch file staan. Maar gelukkig geen file.

Ik vond het erg interessant. Ik had al eens een GA in een ander ziekenhuis gehad, maar toch hoor je nu weer andere dingen. Zo moest ik in het ander ziekenhuis s'morgens spuiten en in Nijmegen s'avonds. Vind ik wel vervelend want dan moet ik op mijn werk gaan spuiten als ik een avonddienst heb.

Ik vind het erg fijn dat we nu eindelijk kunnen gaan beginnen. Maar van de andere kant merkte ik dat ik er stiekem toch wel emotioneel onder ben. En ik wordt steeds angstiger. Dit omdat de eerste poging al volledig mislukt was en je nu wel beseft jeetje ik heb nog maar 2 pogingen.

Wat ik ook erg prettig vond om te horen dat je een soort morfine krijgt. Ik had in het vorig ziekenhuis alleen een spierverslapper en daar merkte ik niks van waardoor de punctie zeer pijnlijk was.

De mensen vind ik ook erg aardig daar.

Pammie, we gaan ervoor.

Geplaatst

Hallo Pammie,

Ik las je reactie op mijn bericht waarin ik me voorstel en heb meteen dit topic opgezocht. Ik heb nog te weinig ervaring om me helemaal in de discussies te gaan mengen. Wij zijn nog in afwachting of we uberhaupt kunnen starten.

Waar ik wel een beetje over mee kan praten is het spuiten. Ik heb vanaf begin januari 40 dagen mezelf injecties gegeven met bloedverdunners ivm mijn gebroken been. Ik spoot in mijn buik en ook ik had op een gegeven moment allemaal blauwe, harde en gevoelige plekken. Soms ging het heel soepel en voelde ik niets en soms koste het veel moeite of was het pijnlijk.

Ik ben benieuwd hoe het staks gaat mochten we kunnen starten.

Groejes, Maureen

Geplaatst

Hoi dames, ik mag me ook weer melden hier. Zit nu op dag 7 van puregon spuiten. Zondag een follikelmeting om 9.15uur. Ben benieuwt of er wat groeit. Voel al wel van alles aan mn eierstokken. Ik lees dat meer meiden ook zondag mogen voor een echo. Succes allemaal! Op naar een mooi aantal eitjes!

Groetjes Herma

Geplaatst

Hallo dames,

Ik ben al een tijdje lid van het forum maar nog niet actief meegepraat.

Ook wij lopen in Nijmegen en gaan voor icsi.

Maureen: Als je nog niets gehoord hebt over een datum voor de tese zou ik even bellen met het Urologie. Wij zijn begin februari op de wachtlijst gezet, dachten wij, maar helaas stonden wij er niet op..... Daar zijn we deze week achter gekomen door zelf te bellen wanneer we aan de beurt waren...:(

Verder iedereen veel succes.

Groetjes Lianne

Geplaatst
Hoi Pammie,

Het was ten eerste weer eens een roteind rijden. We zijn, zonder file zo'n 2 uur onderweg, dus we zijn maar drie uur van te voren vertrokken mocht er toch file staan. Maar gelukkig geen file.

Ik vond het erg interessant. Ik had al eens een GA in een ander ziekenhuis gehad, maar toch hoor je nu weer andere dingen. Zo moest ik in het ander ziekenhuis s'morgens spuiten en in Nijmegen s'avonds. Vind ik wel vervelend want dan moet ik op mijn werk gaan spuiten als ik een avonddienst heb.

Ik vind het erg fijn dat we nu eindelijk kunnen gaan beginnen. Maar van de andere kant merkte ik dat ik er stiekem toch wel emotioneel onder ben. En ik wordt steeds angstiger. Dit omdat de eerste poging al volledig mislukt was en je nu wel beseft jeetje ik heb nog maar 2 pogingen.

Wat ik ook erg prettig vond om te horen dat je een soort morfine krijgt. Ik had in het vorig ziekenhuis alleen een spierverslapper en daar merkte ik niks van waardoor de punctie zeer pijnlijk was.

De mensen vind ik ook erg aardig daar.

Pammie, we gaan ervoor.

Fijn dat het je goed meegevallen is.

Hopelijk kan je volgende week al bellen.

Geplaatst
ik mag de volgende menstruatie beginnen met die pilletjes dus dan heb ik deze menstruatie over geslagen dus nu is de aankomende maand mijn rustmaand hopen dat ik weer heel snel ongie wordt haha

Spannend. Komt het eindelijk dichtbij.

Geplaatst

Maureen,ook hier welkom!

Geeft niet dat je niet veel ervaring hebt,dat heb ik ook niet. Ik heb 6x iui gedaan,maar dit wordt m'n eerste ivf.

Vaak is het fijn dat je je gedachten even van je af kan typen,en contact hebben met mede lotgenootjes.

Lianne,welkom hier!

Jessie;Fijn dat je de GA als prettig hebt ervaren. Ik vind de mensen ook allemaal zo aardig in Nijmegen.

Wat betreft die morfine,ben daar nog niet zo heel blij mee,maar het is altijd beter als helemaal niks.

We gaan er zeker voor!

Ben je al ongi geworden? Hier komt het snel,dat voel ik al.

Hoopte eigenlijk vandaag,zodat ik me vandaag nog kon aanmelden,maarja,natúúrlijk niet....dat zal wel morgen worden.

Sanne;Hoe gaat het? Ben je al zenuwachtig voor Zondag?

Herma,jij hebt ook zondag de FM. Spannend.

Misschien kom je Sanne wel tegen,zij moet om 9.30.

Iedereen een heel fijn weekend!

Geplaatst

Hallootjes allemaal,

Lianne, Herma en Maureen welkom hier!!

@ Jessie: Je mag toch zelf de tijd bepalen van het spuiten?

Ik doe het sowieso 's avonds, om 18.15 uur de Puregon en om 20.15 uur de Decapeptyl. Fijn dat je nu kan beginnen. Hoop dat je je snel kan aanmelden.

Dat je een angstig gevoel hebt kan ik me wel voorstellen. Dit is mijn eerste IVF-poging, maar ik heb soms ook ineens een heel angstig gevoel. En het andere moment ben ik juist weer heel positief.

@ Pammie: Ik voel me goed. Heb wel het gevoel dat er wat gaande is bij mijn eierstokken, maar wel goed te doen. Heb er nog geen last van. Ik hoop voor je dat jij je a.s. maandag direct kan aanmelden.

@Herma: Ook ik moet a.s. zondag voor een follikelmeting. Spannend hé? Hoeveel Puregon spuit jij? Ik spuit maar 100 eh. Dit komt doordat ik tijdens de IUI-behandelingen opgenomen ben geweest ten gevolge van overstimulatie.

@ Paula: Hou je het nog vol meid? Het wordt nu wel spannend hé? Laatste wachtweekje... Mijn duimen draaien overuren voor je.

Geplaatst

hoi hoi,

hier weinig te melden. Braaf Decapeptyl aan het spuiten. Alleen vind ik het zo lastig om die naald in mijn buik te krijgen. Moet zo hard duwen voordat hij doorschiet en als ik spuit brand het vreselijk. Dit moet geen maanden duren want dan trek ik het niet. Verder heb ik totaal geen eetlust, wordt misselijk van de lucht van vlees. Boodschappen doen kost me 3x zolang omdat ik niks lekker vind en niet kan verzinnen wat dus te eten.

Kent iemand van de dames dit ook?

Verder duim ik voor de dames!

groetjes

Geplaatst
hoi hoi,

hier weinig te melden. Braaf Decapeptyl aan het spuiten. Alleen vind ik het zo lastig om die naald in mijn buik te krijgen. Moet zo hard duwen voordat hij doorschiet en als ik spuit brand het vreselijk. Dit moet geen maanden duren want dan trek ik het niet. Verder heb ik totaal geen eetlust, wordt misselijk van de lucht van vlees. Boodschappen doen kost me 3x zolang omdat ik niks lekker vind en niet kan verzinnen wat dus te eten.

Kent iemand van de dames dit ook?

Verder duim ik voor de dames!

groetjes

Hoi Liesbeth,

Die naald krijg ik er soms ook heel erg lastig in. En dat het brandt klopt ook, maar niet als jet het super langzaam er inspuit. Tenminste bij mij niet.

De eetlust is er trouwens niet minder om geworden..

Hoeveelste dag vd Deca vandaag? Succes nog even met spuiten..

Liefs

Geplaatst

De 6e dag nu, dus morgen laatste spuit van dit pak, misschien dat het andere pak soepeler gaat? Of zou er geen verschil in productie van de naalden zitten?

Nog even gebeld over de uitgangsecho en die krijg ik nu ook. Toen ik belde heeft ze een afspraak gemaakt voor 2 mei op zondag omdat ik dan met de puregon moet beginnen, maar later belde ze terug om het te verzetten naar donderdag omdat ze koninginnedag en t weekend geen uitgansecho's dede. Nu moet ik daar al wel om 8.10 uur zijn voor die echo. Beetje vroeg, maar ja vind wel fijn dat ze even kijken.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Dames,

Nieuws van t front, ik voelde gisteren zoveel dat ik dacht er is echt iets aan de hand, uit nieuwsgierigheid heb ik een test gedaan om te kijken of ie al positief was. Maar jullie raden t al: negatief natuurlijk. Gistern was wd 7

veels te vroeg om te testen.

Vanochtend heb ik weer de stoute schoenen aangedaan en wat denken jullie? Een heel licht streepje, ik dacht echt dat ik t zo graag wilde dat ik t me verbeelde dat er een 2e streepje zat. Licht gelukkig aan me man laten zien maar m gelijk erbij verteld dat t allerlei kanten op kan gaan...hij was daaardoor gelijk rustig gebleven.

Vanmiddag kwam ik thuis nadat ik nieuwe testen had ingeslagen van de kruidvat, heb ik weer opnieuw getest, de streep was er weer en hij was nu iets dikker! Ik ben nu voorzichtig blij...

Ik hoop echt dat jullie dit mogen meemaken meiden! Ik zal voor jullie duimen en positieve energie sturen!

Liefs

een onzekere gelukkige sam

Geplaatst
De 6e dag nu, dus morgen laatste spuit van dit pak, misschien dat het andere pak soepeler gaat? Of zou er geen verschil in productie van de naalden zitten?

Nog even gebeld over de uitgangsecho en die krijg ik nu ook. Toen ik belde heeft ze een afspraak gemaakt voor 2 mei op zondag omdat ik dan met de puregon moet beginnen, maar later belde ze terug om het te verzetten naar donderdag omdat ze koninginnedag en t weekend geen uitgansecho's dede. Nu moet ik daar al wel om 8.10 uur zijn voor die echo. Beetje vroeg, maar ja vind wel fijn dat ze even kijken.

Fijn weekend allemaal!

Nou welk pak maakt volgens mij niets uit hoor. Ik heb uit 1 pak, botte en goede naaldjes zitten. Het ligt volgens mij ook aan de manier hoe je het naaldje houdt. Met het scherpe puntje naar beneden en de schuine kant naar boven gericht werkt bij mij het beste. Maar dan nog gaat ie er soms lastig in. Helaas!! Het is ook echt een veelvoorkomend probleem van die naald hoor.

Dames,

Nieuws van t front, ik voelde gisteren zoveel dat ik dacht er is echt iets aan de hand, uit nieuwsgierigheid heb ik een test gedaan om te kijken of ie al positief was. Maar jullie raden t al: negatief natuurlijk. Gistern was wd 7

veels te vroeg om te testen.

Vanochtend heb ik weer de stoute schoenen aangedaan en wat denken jullie? Een heel licht streepje, ik dacht echt dat ik t zo graag wilde dat ik t me verbeelde dat er een 2e streepje zat. Licht gelukkig aan me man laten zien maar m gelijk erbij verteld dat t allerlei kanten op kan gaan...hij was daaardoor gelijk rustig gebleven.

Vanmiddag kwam ik thuis nadat ik nieuwe testen had ingeslagen van de kruidvat, heb ik weer opnieuw getest, de streep was er weer en hij was nu iets dikker! Ik ben nu voorzichtig blij...

Ik hoop echt dat jullie dit mogen meemaken meiden! Ik zal voor jullie duimen en positieve energie sturen!

Liefs

een onzekere gelukkige sam

@Sam: Wachtdag 7? Wat vroeg, hoezo "moeilijk die wachtweken". Maar alvast een heel voorzichtig gefeliciteerd! Ik zou het ook al geweldig vinden als ik een positieve test zou krijgen. Positief blijven is altijd beter dan negatief denken. Dus we gaan er gewoon vanuit dat het goed blijft gaan.. Spannend hoor!! Thanxxx voor de positieve energie..

Geplaatst

dag Sanne,

1e felicitatie binnen dank je wel meid, ik hoop echt dat jullie straks allemaal positief testen, ik ben hier in ieder geval druk aan t duimen voor jullie allemaal.

Probleem is dat ik nog niet kan genieten kijk maar met Sharon toen.

Ik ben blij maar bereid me mentaal wel voor vooor t geval dat...

Heb jij enig idee hoe ik nu mijn bevallingsdatum kan uitrekenen?

Ik ga morgen weer testen tot ik gerustgesteld ben...

Liefs

Sam

Geplaatst

Kan me heel goed voorstellen dat je nog niet kan genieten. Komt ook doordat het nog erg vroeg is om te testen.

Maar toch wel een beetje een fijn idee dat de test nu positief is. Ik zou ook een gat in de lucht springen.

Natuurlijk kan het altijd misgaan, maar daar gaan we nog maar even niet vanuit. Als je er maar rekening mee houdt dat het nog mis kan gaan en dat hou je maar héél ver in je achterhoofd, want positieve gedachten zijn beter.

Moet je eens op de volgende site kijken:

http://www.ivf.ca/duedate.php

Speciaal om uit te rekenen wanneer je bent uitgerekend na IVF/ICSI..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden